Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ESP (On) VS ESP (Off)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ESP (On) VS ESP (Off)
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    8
    376
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      solaris2k6 last edited by

      Θα ήθελα όποιος γνωρίζει... πια είναι η διαφορά στις επιδόσεις σε ένα αμάξι όταν έχεις το ESP on και όταν έχεις το ESP Off????

      π.χ... το Golf GT έχει 0-100km - 7,6sec (Λογικά με ESP Off)

      Όταν έχεις το ESP on ,οι επιδόσεις πέφτουν κατά πολύ? Λογικό είναι να πέφτουν λόγο του Anti-spin Control. Αλλά πόσο πέφτουν?

      Ευχαριστώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        solaris2k6 last edited by

        Θα ήθελα όποιος γνωρίζει... πια είναι η διαφορά στις επιδόσεις σε ένα αμάξι όταν έχεις το ESP on και όταν έχεις το ESP Off????

        π.χ... το Golf GT έχει 0-100km - 7,6sec (Λογικά με ESP Off)

        Όταν έχεις το ESP on ,οι επιδόσεις πέφτουν κατά πολύ? Λογικό είναι να πέφτουν λόγο του Anti-spin Control. Αλλά πόσο πέφτουν?

        Ευχαριστώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          solaris2k6 last edited by

          Θα ήθελα όποιος γνωρίζει... πια είναι η διαφορά στις επιδόσεις σε ένα αμάξι όταν έχεις το ESP on και όταν έχεις το ESP Off????

          π.χ... το Golf GT έχει 0-100km - 7,6sec (Λογικά με ESP Off)

          Όταν έχεις το ESP on ,οι επιδόσεις πέφτουν κατά πολύ? Λογικό είναι να πέφτουν λόγο του Anti-spin Control. Αλλά πόσο πέφτουν?

          Ευχαριστώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            michael-amott last edited by

            Εξαρταται...μονο αμα το μετρησεις ομως μπορεις να εκφερεις γνωμη για συγκεκριμενο αυτοκινητο...δεν υπαρχει καποια στανταρ διαφορα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kon5 last edited by

              Ίσως με esp να πας πιο γρήγορα αφού δεν θα σε αφήσει να πλαγιολισθήσεις και να σπινιάρεις κατά την εκκίνηση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • S
                solaris2k6 last edited by

                Παιδιά με το ESP απενεργοποιημένο είναι πιό γρήγορο το αμάξι.... μιλάμε πάντα με καλό οδόστρωμα και ζεσταμένα λάστιχα...

                Άμα δεις και βίντεο που κάνουν μέτρηση στις επιδόσεις 0-100... πάντα βγάζουν το ESP.

                Δεν υπάρχει αμφιβολία σε αυτό.... το θέμα είναι το κατά πόσο κόβει το Antispin Control.

                To antispin control που είναι μαζί με το ESP δουλεύει όταν πάει να γλιστρήσει η ρόδα... και ΟΧΙ όταν γλιστράει

                Είναι το ίδιο με το ABS.... σε **κατάλληλες συνθήκες **φρενάρεις σε μικρότερη απόσταση όταν δεν έχεις ABS...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  michael-amott last edited by

                  τελικα ποιο ειναι το ερωτημα..δεν καταλαβα..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    farmakopoios last edited by

                    Επειδη μιλας για κατάλληλες συνθήκες κ επειδή οι συνθηκες δεν ειναι παντα ετσι.. Παντως η καλυτερη εκινηση γίνεται με περιπου 20% ολισθηση..Κατα ποσο μπορεις να το πετυχεις αυτο χωρις το ESP και κατα ποσο αφηνει το ESP οταν ειναι on να γλιστρανε οι τροχοι δεν ξερω..
                    Και παιζει διαφορά απο αμαξι σε αμαξι..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      sakis01 last edited by

                      ΜΕ ΤΟ ΕSP ΣΤΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ ΑΜΑΞΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΡΥΘΜΙΣΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΡΓΑ.
                      ΣΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΡΑΚΤΙΟΝ ΚΟΝΤΡΟΛ ΠΧ Φ1 ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΜΑΞΙΟΥ ΣΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ.
                      ΣΤΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΡΓΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΠΑΝΤΑ.
                      Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ 30% ΣΠΙΝΙΑΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΤΡΟΧΩΝ.
                      ΒΕΒΑΙΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΗΝ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΣΤΙΓΜΗ.
                      ΓΕΝΙΚΑ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΝ ΤΑ ΣΒΗΝΟΥΝ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΑ ΟΡΙΑ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr