-
Θα ήθελα όποιος γνωρίζει... πια είναι η διαφορά στις επιδόσεις σε ένα αμάξι όταν έχεις το ESP on και όταν έχεις το ESP Off????
π.χ... το Golf GT έχει 0-100km - 7,6sec (Λογικά με ESP Off)
Όταν έχεις το ESP on ,οι επιδόσεις πέφτουν κατά πολύ? Λογικό είναι να πέφτουν λόγο του Anti-spin Control. Αλλά πόσο πέφτουν?
Ευχαριστώ
-
Θα ήθελα όποιος γνωρίζει... πια είναι η διαφορά στις επιδόσεις σε ένα αμάξι όταν έχεις το ESP on και όταν έχεις το ESP Off????
π.χ... το Golf GT έχει 0-100km - 7,6sec (Λογικά με ESP Off)
Όταν έχεις το ESP on ,οι επιδόσεις πέφτουν κατά πολύ? Λογικό είναι να πέφτουν λόγο του Anti-spin Control. Αλλά πόσο πέφτουν?
Ευχαριστώ
-
Θα ήθελα όποιος γνωρίζει... πια είναι η διαφορά στις επιδόσεις σε ένα αμάξι όταν έχεις το ESP on και όταν έχεις το ESP Off????
π.χ... το Golf GT έχει 0-100km - 7,6sec (Λογικά με ESP Off)
Όταν έχεις το ESP on ,οι επιδόσεις πέφτουν κατά πολύ? Λογικό είναι να πέφτουν λόγο του Anti-spin Control. Αλλά πόσο πέφτουν?
Ευχαριστώ
-
Εξαρταται...μονο αμα το μετρησεις ομως μπορεις να εκφερεις γνωμη για συγκεκριμενο αυτοκινητο...δεν υπαρχει καποια στανταρ διαφορα!
-
Ίσως με esp να πας πιο γρήγορα αφού δεν θα σε αφήσει να πλαγιολισθήσεις και να σπινιάρεις κατά την εκκίνηση.
-
Παιδιά με το ESP απενεργοποιημένο είναι πιό γρήγορο το αμάξι.... μιλάμε πάντα με καλό οδόστρωμα και ζεσταμένα λάστιχα...
Άμα δεις και βίντεο που κάνουν μέτρηση στις επιδόσεις 0-100... πάντα βγάζουν το ESP.
Δεν υπάρχει αμφιβολία σε αυτό.... το θέμα είναι το κατά πόσο κόβει το Antispin Control.
To antispin control που είναι μαζί με το ESP δουλεύει όταν πάει να γλιστρήσει η ρόδα... και ΟΧΙ όταν γλιστράει
Είναι το ίδιο με το ABS.... σε **κατάλληλες συνθήκες **φρενάρεις σε μικρότερη απόσταση όταν δεν έχεις ABS...
-
τελικα ποιο ειναι το ερωτημα..δεν καταλαβα..
-
Επειδη μιλας για κατάλληλες συνθήκες κ επειδή οι συνθηκες δεν ειναι παντα ετσι.. Παντως η καλυτερη εκινηση γίνεται με περιπου 20% ολισθηση..Κατα ποσο μπορεις να το πετυχεις αυτο χωρις το ESP και κατα ποσο αφηνει το ESP οταν ειναι on να γλιστρανε οι τροχοι δεν ξερω..
Και παιζει διαφορά απο αμαξι σε αμαξι.. -
ΜΕ ΤΟ ΕSP ΣΤΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ ΑΜΑΞΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΡΥΘΜΙΣΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΡΓΑ.
ΣΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΡΑΚΤΙΟΝ ΚΟΝΤΡΟΛ ΠΧ Φ1 ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΜΑΞΙΟΥ ΣΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ.
ΣΤΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΡΓΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΠΑΝΤΑ.
Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ 30% ΣΠΙΝΙΑΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΤΡΟΧΩΝ.
ΒΕΒΑΙΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΗΝ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΣΤΙΓΜΗ.
ΓΕΝΙΚΑ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΝ ΤΑ ΣΒΗΝΟΥΝ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΑ ΟΡΙΑ.
ESP (On) VS ESP (Off)