-
Δεν θα δώσω στοιχεία ακόμα γιατί θέλω να ρωτήσω πρώτα τη γνώμη σας και μετά να πάρω νομικά (?) μέτρα.
Εγινε παραγγελία ενός Citroen C5 2.0 prestige μέσα Μαρτίου από μεγάλο αντιπρόσωπο στην Αθήνα. Ο πωλητής, έγραψε στο δελτίο παραγγελίας ημερομηνία παράδοσης δυομιση μήνες λόγω του ότι δεν υπήρχε το χρώμα ετοιμοπαράδοτο (μαύρο).
Στους 2 μήνες τηλεφωνούμε και ενημερωνόμαστε ότι το αυτοκίνητο θα αργήσει και άλλο (αγνωστο πόσο) και επίσης ότι το εσωτερικό δεν θα είναι γκρί αλλά λευκό μπεζ. Τελοσπαντων αφού το είδαμε και μας άρεσε δεν επιμείναμε αφου μας διαβεβαιωσε προσωπικα ο πωλητης οτι θα παρουμε καποιο οχημα αντικαταστασης, ώστε να 'κάνουμε τη δουλειά μας'. Πριν 6 μέρες συμπληρώθηκαν οι 2.5 μήνες και τηλεφωνούμε (πάλι εμείς) στον πωλητή, ο οποίος μας αφού μας τα μασάει μας λέει τελικα ότι το αυτοκίνητο είναι ακόμα στη Γαλλία, και ότι ο χρόνος άφιξης και εκτελωνισμού είναι απροσδιόριστος (!). Εδώ σημειώνω ότι πέραν του χρώματος και του εργοστασιακού συναγερμού, δεν ζητήσαμε τίποτα άλλο έξτρα ώστε να δικαιολογεί μια 'ειδική παραγγελία'. Τέλος ο πωλητής τα μασούσε για το αυτοκίνητο αντικατάστασης και ενώ περιμέναμε τηλεφωνο 2-3 μέρες από τον ίδιο δεν λάβαμε τιποτε.
Εξαλλοι, τους τηλεφωνήσαμε εχτές το πρωι, ο πωλητης δικαιολογηθηκε οτι ελειπε απο το γραφειο και οτι θα μας επαιρνε τηλ το μεσημερι να το λυσουμε. Μέχρι τις 19.30 δεν ειχε επικοινωνησει μαζι μας, οπότε καλέσαμε εμείς και τους τρίξαμε λίγο τα δόντια .Ο πωλητής δεσμεύθηκε να ζητησει από τον 'μεγάλο' όχημα αντικατάστασης από τη Δευτέρα μέχρι την ημέρα που θα έρθει το όχημα.
Και οι ερωτήσεις προς τους ναυτιλόμενους:
- Γιατί αργεί ένα τόσο απλό αυτοκίνητο?
- Γιατί ο πωλητής κάνει την πάπια?
- Πως χειριζόμαστε το θέμα αν ΔΕΝ μας δώσουν αυτοκίνητο αντικατάστασης τη Δευτέρα και μας αρχίσουν στις παπαρολογίες.
Συγνώμη για το μεγάλο πόστ, εχουν μείνει χωρίς αυτοκίνητο οι δικοί μου και δεν ξέρω τι να κάνω.
-
Δεν θα δώσω στοιχεία ακόμα γιατί θέλω να ρωτήσω πρώτα τη γνώμη σας και μετά να πάρω νομικά (?) μέτρα.
Εγινε παραγγελία ενός Citroen C5 2.0 prestige μέσα Μαρτίου από μεγάλο αντιπρόσωπο στην Αθήνα. Ο πωλητής, έγραψε στο δελτίο παραγγελίας ημερομηνία παράδοσης δυομιση μήνες λόγω του ότι δεν υπήρχε το χρώμα ετοιμοπαράδοτο (μαύρο).
Στους 2 μήνες τηλεφωνούμε και ενημερωνόμαστε ότι το αυτοκίνητο θα αργήσει και άλλο (αγνωστο πόσο) και επίσης ότι το εσωτερικό δεν θα είναι γκρί αλλά λευκό μπεζ. Τελοσπαντων αφού το είδαμε και μας άρεσε δεν επιμείναμε αφου μας διαβεβαιωσε προσωπικα ο πωλητης οτι θα παρουμε καποιο οχημα αντικαταστασης, ώστε να 'κάνουμε τη δουλειά μας'. Πριν 6 μέρες συμπληρώθηκαν οι 2.5 μήνες και τηλεφωνούμε (πάλι εμείς) στον πωλητή, ο οποίος μας αφού μας τα μασάει μας λέει τελικα ότι το αυτοκίνητο είναι ακόμα στη Γαλλία, και ότι ο χρόνος άφιξης και εκτελωνισμού είναι απροσδιόριστος (!). Εδώ σημειώνω ότι πέραν του χρώματος και του εργοστασιακού συναγερμού, δεν ζητήσαμε τίποτα άλλο έξτρα ώστε να δικαιολογεί μια 'ειδική παραγγελία'. Τέλος ο πωλητής τα μασούσε για το αυτοκίνητο αντικατάστασης και ενώ περιμέναμε τηλεφωνο 2-3 μέρες από τον ίδιο δεν λάβαμε τιποτε.
Εξαλλοι, τους τηλεφωνήσαμε εχτές το πρωι, ο πωλητης δικαιολογηθηκε οτι ελειπε απο το γραφειο και οτι θα μας επαιρνε τηλ το μεσημερι να το λυσουμε. Μέχρι τις 19.30 δεν ειχε επικοινωνησει μαζι μας, οπότε καλέσαμε εμείς και τους τρίξαμε λίγο τα δόντια .Ο πωλητής δεσμεύθηκε να ζητησει από τον 'μεγάλο' όχημα αντικατάστασης από τη Δευτέρα μέχρι την ημέρα που θα έρθει το όχημα.
Και οι ερωτήσεις προς τους ναυτιλόμενους:
- Γιατί αργεί ένα τόσο απλό αυτοκίνητο?
- Γιατί ο πωλητής κάνει την πάπια?
- Πως χειριζόμαστε το θέμα αν ΔΕΝ μας δώσουν αυτοκίνητο αντικατάστασης τη Δευτέρα και μας αρχίσουν στις παπαρολογίες.
Συγνώμη για το μεγάλο πόστ, εχουν μείνει χωρίς αυτοκίνητο οι δικοί μου και δεν ξέρω τι να κάνω.
Πρόβλημα με παραγγελία οχήματος Citroen