Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα με παραγγελία οχήματος Citroen
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πρόβλημα με παραγγελία οχήματος Citroen
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    1
    9
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      citastak last edited by

      Δεν θα δώσω στοιχεία ακόμα γιατί θέλω να ρωτήσω πρώτα τη γνώμη σας και μετά να πάρω νομικά (?) μέτρα.

      Εγινε παραγγελία ενός Citroen C5 2.0 prestige μέσα Μαρτίου από μεγάλο αντιπρόσωπο στην Αθήνα. Ο πωλητής, έγραψε στο δελτίο παραγγελίας ημερομηνία παράδοσης δυομιση μήνες λόγω του ότι δεν υπήρχε το χρώμα ετοιμοπαράδοτο (μαύρο).

      Στους 2 μήνες τηλεφωνούμε και ενημερωνόμαστε ότι το αυτοκίνητο θα αργήσει και άλλο (αγνωστο πόσο) και επίσης ότι το εσωτερικό δεν θα είναι γκρί αλλά λευκό μπεζ. Τελοσπαντων αφού το είδαμε και μας άρεσε δεν επιμείναμε αφου μας διαβεβαιωσε προσωπικα ο πωλητης οτι θα παρουμε καποιο οχημα αντικαταστασης, ώστε να 'κάνουμε τη δουλειά μας'. Πριν 6 μέρες συμπληρώθηκαν οι 2.5 μήνες και τηλεφωνούμε (πάλι εμείς) στον πωλητή, ο οποίος μας αφού μας τα μασάει μας λέει τελικα ότι το αυτοκίνητο είναι ακόμα στη Γαλλία, και ότι ο χρόνος άφιξης και εκτελωνισμού είναι απροσδιόριστος (!). Εδώ σημειώνω ότι πέραν του χρώματος και του εργοστασιακού συναγερμού, δεν ζητήσαμε τίποτα άλλο έξτρα ώστε να δικαιολογεί μια 'ειδική παραγγελία'. Τέλος ο πωλητής τα μασούσε για το αυτοκίνητο αντικατάστασης και ενώ περιμέναμε τηλεφωνο 2-3 μέρες από τον ίδιο δεν λάβαμε τιποτε.

      Εξαλλοι, τους τηλεφωνήσαμε εχτές το πρωι, ο πωλητης δικαιολογηθηκε οτι ελειπε απο το γραφειο και οτι θα μας επαιρνε τηλ το μεσημερι να το λυσουμε. Μέχρι τις 19.30 δεν ειχε επικοινωνησει μαζι μας, οπότε καλέσαμε εμείς και τους τρίξαμε λίγο τα δόντια .Ο πωλητής δεσμεύθηκε να ζητησει από τον 'μεγάλο' όχημα αντικατάστασης από τη Δευτέρα μέχρι την ημέρα που θα έρθει το όχημα.

      Και οι ερωτήσεις προς τους ναυτιλόμενους:

      1. Γιατί αργεί ένα τόσο απλό αυτοκίνητο?
      2. Γιατί ο πωλητής κάνει την πάπια?
      3. Πως χειριζόμαστε το θέμα αν ΔΕΝ μας δώσουν αυτοκίνητο αντικατάστασης τη Δευτέρα και μας αρχίσουν στις παπαρολογίες.

      Συγνώμη για το μεγάλο πόστ, εχουν μείνει χωρίς αυτοκίνητο οι δικοί μου και δεν ξέρω τι να κάνω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        citastak last edited by

        Δεν θα δώσω στοιχεία ακόμα γιατί θέλω να ρωτήσω πρώτα τη γνώμη σας και μετά να πάρω νομικά (?) μέτρα.

        Εγινε παραγγελία ενός Citroen C5 2.0 prestige μέσα Μαρτίου από μεγάλο αντιπρόσωπο στην Αθήνα. Ο πωλητής, έγραψε στο δελτίο παραγγελίας ημερομηνία παράδοσης δυομιση μήνες λόγω του ότι δεν υπήρχε το χρώμα ετοιμοπαράδοτο (μαύρο).

        Στους 2 μήνες τηλεφωνούμε και ενημερωνόμαστε ότι το αυτοκίνητο θα αργήσει και άλλο (αγνωστο πόσο) και επίσης ότι το εσωτερικό δεν θα είναι γκρί αλλά λευκό μπεζ. Τελοσπαντων αφού το είδαμε και μας άρεσε δεν επιμείναμε αφου μας διαβεβαιωσε προσωπικα ο πωλητης οτι θα παρουμε καποιο οχημα αντικαταστασης, ώστε να 'κάνουμε τη δουλειά μας'. Πριν 6 μέρες συμπληρώθηκαν οι 2.5 μήνες και τηλεφωνούμε (πάλι εμείς) στον πωλητή, ο οποίος μας αφού μας τα μασάει μας λέει τελικα ότι το αυτοκίνητο είναι ακόμα στη Γαλλία, και ότι ο χρόνος άφιξης και εκτελωνισμού είναι απροσδιόριστος (!). Εδώ σημειώνω ότι πέραν του χρώματος και του εργοστασιακού συναγερμού, δεν ζητήσαμε τίποτα άλλο έξτρα ώστε να δικαιολογεί μια 'ειδική παραγγελία'. Τέλος ο πωλητής τα μασούσε για το αυτοκίνητο αντικατάστασης και ενώ περιμέναμε τηλεφωνο 2-3 μέρες από τον ίδιο δεν λάβαμε τιποτε.

        Εξαλλοι, τους τηλεφωνήσαμε εχτές το πρωι, ο πωλητης δικαιολογηθηκε οτι ελειπε απο το γραφειο και οτι θα μας επαιρνε τηλ το μεσημερι να το λυσουμε. Μέχρι τις 19.30 δεν ειχε επικοινωνησει μαζι μας, οπότε καλέσαμε εμείς και τους τρίξαμε λίγο τα δόντια .Ο πωλητής δεσμεύθηκε να ζητησει από τον 'μεγάλο' όχημα αντικατάστασης από τη Δευτέρα μέχρι την ημέρα που θα έρθει το όχημα.

        Και οι ερωτήσεις προς τους ναυτιλόμενους:

        1. Γιατί αργεί ένα τόσο απλό αυτοκίνητο?
        2. Γιατί ο πωλητής κάνει την πάπια?
        3. Πως χειριζόμαστε το θέμα αν ΔΕΝ μας δώσουν αυτοκίνητο αντικατάστασης τη Δευτέρα και μας αρχίσουν στις παπαρολογίες.

        Συγνώμη για το μεγάλο πόστ, εχουν μείνει χωρίς αυτοκίνητο οι δικοί μου και δεν ξέρω τι να κάνω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr