Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ποιος θα είναι ο πρωταθλητής του 2007?
    1. Home
    2. WRC
    3. Ποιος θα είναι ο πρωταθλητής του 2007?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    WRC
    15
    27
    31
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cmarin last edited by

      Φτάσαμε στη μέση του πρωταθλήματος και η βαθμολογία δείχνει ότι θα΄υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από εδώ και μπρος.
      Μένουν 8 αγώνες, 4 ασφάλτινοι (Γερμανία, Ισπανία, Κορσική, Ιρλανδία) και 4 χωμάτινοι (Φινλανδία, Ν.Ζηλανδία, Ιαπωνία, Μεγ.Βρετανία)

      Η βαθμολογία είναι στους 9 βάθμούς διαφορά για τον Φινλανδό:

      1 Marcus Gronholm 65
      2 Sebastien Loeb 56

      Ο Loeb φέτος έχει κάνει 2 μεγάλα λάθη που του στοίχησαν πολλούς βαθμούς και στο ένα την σίγουρη νίκη. Έχει κάνει επίσης και μικρότερα λάθη που δεν μας είχε συνηθίσει στο παρελθόν. Βέβαια όταν δεν κέρδισε, πάντα ήταν 2ος κατά την γνωστή συνηθειά του.

      Από την άλλη ο Gronholm είναι πιο σταθερός φέτος, το αυτοκίνητο αξιόπιστο και σε όλους τους αγώνες μέχρι τώρα ήταν στους βαθμους, με 3 νίκες, 3 2ες, μία 3η και μία 4η.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • C
        cmarin last edited by

        Φτάσαμε στη μέση του πρωταθλήματος και η βαθμολογία δείχνει ότι θα΄υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από εδώ και μπρος.
        Μένουν 8 αγώνες, 4 ασφάλτινοι (Γερμανία, Ισπανία, Κορσική, Ιρλανδία) και 4 χωμάτινοι (Φινλανδία, Ν.Ζηλανδία, Ιαπωνία, Μεγ.Βρετανία)

        Η βαθμολογία είναι στους 9 βάθμούς διαφορά για τον Φινλανδό:

        1 Marcus Gronholm 65
        2 Sebastien Loeb 56

        Ο Loeb φέτος έχει κάνει 2 μεγάλα λάθη που του στοίχησαν πολλούς βαθμούς και στο ένα την σίγουρη νίκη. Έχει κάνει επίσης και μικρότερα λάθη που δεν μας είχε συνηθίσει στο παρελθόν. Βέβαια όταν δεν κέρδισε, πάντα ήταν 2ος κατά την γνωστή συνηθειά του.

        Από την άλλη ο Gronholm είναι πιο σταθερός φέτος, το αυτοκίνητο αξιόπιστο και σε όλους τους αγώνες μέχρι τώρα ήταν στους βαθμους, με 3 νίκες, 3 2ες, μία 3η και μία 4η.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cmarin last edited by

          Φτάσαμε στη μέση του πρωταθλήματος και η βαθμολογία δείχνει ότι θα΄υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από εδώ και μπρος.
          Μένουν 8 αγώνες, 4 ασφάλτινοι (Γερμανία, Ισπανία, Κορσική, Ιρλανδία) και 4 χωμάτινοι (Φινλανδία, Ν.Ζηλανδία, Ιαπωνία, Μεγ.Βρετανία)

          Η βαθμολογία είναι στους 9 βάθμούς διαφορά για τον Φινλανδό:

          1 Marcus Gronholm 65
          2 Sebastien Loeb 56

          Ο Loeb φέτος έχει κάνει 2 μεγάλα λάθη που του στοίχησαν πολλούς βαθμούς και στο ένα την σίγουρη νίκη. Έχει κάνει επίσης και μικρότερα λάθη που δεν μας είχε συνηθίσει στο παρελθόν. Βέβαια όταν δεν κέρδισε, πάντα ήταν 2ος κατά την γνωστή συνηθειά του.

          Από την άλλη ο Gronholm είναι πιο σταθερός φέτος, το αυτοκίνητο αξιόπιστο και σε όλους τους αγώνες μέχρι τώρα ήταν στους βαθμους, με 3 νίκες, 3 2ες, μία 3η και μία 4η.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • V
            v-silis last edited by

            θέλω να το πάρει ο gronholm αλλά χλωμό το βλέπω...

            βέβαια ο loeb έχει κάνει κάτι λαθάκια που βλέπουμε πρώτη φορά απο αυτόν...

            δύσκολα τα πράγματα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thvarveris last edited by

              Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

              Επίσης θέλω να προσθέσω ότι από εδώ και πέρα για την εξέλιξη του πρωταθλήματος θα παίξουν μεγάλο ρόλο οι «δεύτεροτριτοι» αλλά και ο SOLBERG.
              Έχουμε 8 αγώνες. 4 στην άσφαλτο και 4 στο χώμα.
              Ας πούμε ότι έχει μία προπορεία στο χώμα ο GRONHOLM και στην άσφαλτο ο LOEB.Θεωρητικά πάντα.
              Πόσο όμως θα απέχει (σε θέσεις) ο GRONHOLM από τον LOEB σε κάθε αγώνα;
              Θα είναι πάντα ένα-δύο ή θα χώνονται ανάμεσα τους στο μεν χώμα οι συμπαθούντες το χώμα (HΙRVONEN-LATVALA-αφοί SOLBERG κλπ.) στην δε άσφαλτο ο SORDO και όποιος άλλος ασφαλτάκιας θα επιστρατευθεί από την CITROEN, για να κόψει όσους πόντους μπορεί από τον GRONHOLM;

              Εκτός αν όλα λυθούν σε μία καθαρή μονομαχία του ψηλού με τον κοντό και όλοι οι υπόλοιποι μείνουν να παρακολουθούν.

              Πάντως πιθανή απόχώρηση του GRONHOLM στο τέλος του πρωταθλήματος θα είναι μεγάλο πλήγμα για το σπορ.

              Θα δούμε.

              Από το παραπάνω κείμενο που είχα βάλει στο forum του Ακρόπολις έχω διορθώσει τους αριθμούς χωμάτινων ασφάλτινων ραλλυ που είχα κάνει λάθος. Νόμιζα ότι και η Ιρλανδία ήταν χώμα.
              Θελω να προσθέσω ότι ψηφίζω τον LOEB γιατί πιστεύω ότι αντέχει περισσότερο την ψυχική πίεση από τον GRONHOLM, εκτός αν πέσει από κανένα ποδήλατο πάλι ή από κανένα ίππο ενόργανης γυμναστικής!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                og2002gr last edited by

                Βλέπω μαχη, θέλω Gronholm, αλλά νομίζω ο Loeb θα βάλει και 4ο αστέρι στη φανελα του.

                Από τους αγώνες που απομένουν, θεωρώ οτι ο Gronholm είναι φαβορί μόνο στη Φιλανδια.

                Στο normal χωμα, αν και ο Loeb εδειξε γρηγοροτερος εστω οτι θα μοιραστούν οι βαθμοί. Κατω από 2ος δεν μπορει να τερματισει.

                Αντιθετα, στην ασφαλτο ο Gronholm μαλλον θα χάσει βαθμούς και από τον Sordo.

                Συνυπολογίζοντας και το οτι πιο επιρρεπής στα λάθη είναι ο Gronholm, πιστεύω οτι ο Loeb θα προλάβει να καλύψει τη διαφορά.

                Ο πιο κρισιμος - μεχρι τον επόμενο - αγώνας θα ειναι της Φιλανδιας. Αμα κανει λαθος ο Loeb και ανοιξει η διαφορα στους 15+ ποντους τοτε θα πρέπει να αρχισει να αγχωνεται ο Seb.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stamelos last edited by

                  o loeb πρασπαθει να λυση τα προβληματα με το κωλο της C4 ειδικα στο χωμα αλλα πλεον ακολουθουν ασφαλτινοι αγωνες οπου εκει
                  δυσκολα να χασει.ψηφιζω LOEB-ELENA....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    pai-mei last edited by

                    Και θέλω και πιστεύω ότι θα το πάρει ο Gro.

                    Νομίζω ότι στη Φινλανδία παρουσιάζεται και το νέο Focus, οπότε ευελπιστώ ότι θα καλυφθεί η μεγάλη διαφορά που παρατηρείται τώρα μεταξύ Ford και Citroen σε ισχύ.

                    Το Focus πρέπει να είναι πολύ εξελιγμένο αυτοκίνητο αλλά φαίνεται να του λείπει δύναμη συγκριτικά με Citroen (και ίσως και Subaru)...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      cmarin last edited by

                      Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
                      Και θέλω και πιστεύω ότι θα το πάρει ο Gro.

                      Νομίζω ότι στη Φινλανδία παρουσιάζεται και το νέο Focus, οπότε ευελπιστώ ότι θα καλυφθεί η μεγάλη διαφορά που παρατηρείται τώρα μεταξύ Ford και Citroen σε ισχύ.

                      Το Focus πρέπει να είναι πολύ εξελιγμένο αυτοκίνητο αλλά φαίνεται να του λείπει δύναμη συγκριτικά με Citroen (και ίσως και Subaru)...

                      Δεν νομίζω! Το focus & το C4 τα βλέπω ισοδύναμα στο χώμα. Το impreza φαίνεται ένα κλικ κάτω. Από εκεί και πέρα είναι θέμα επιλογών στον κάθε αγώνα. Στην άσφαλτο η διαφορά είναι καθαρά θέμα οδηγού.

                      Η πρόβλεψή για το πρωτάθλημα πάντως είναι μέγα ρίσκο. Εντελώς αυθαίρετα λέω ότι η Φινλανδία και η ΝΖ ανήκει στον Μάρκο, η Ιαπωνία στον Σόλμπε και η Μεγ.Βρετανία σε Λεμπ ή Σομπεργκ.
                      Στα ασφάλτινα όλα ανήκουν στο Λεμπ με εξαιρεση την Γερμανία που ο Μάρκους έχει καλή προιστορία και έχει και..... περίεργη άσφαλτο και η Ιρλανδία σαν νέος άγώνας που όλα παίζονται. Κορσική και Καταλωνία πάνε στον κοντό.

                      Θα εξαρτηθεί λοιπόν ποια θέση θα παίρνει σε κάθε αγώνα αυτός που δεν κερδίζει. Επίσης τι βαθμούς μπορεί να κόψει ο Sordo από τον ψηλό στα ασφάλτινα και ο Μικο από τον κοντό στα χωμάτινα (ειδικά Φινλαδία και Ιαπωνία).

                      Τα μάτια μας όμως έχουν να δουν πολλά, όπως έγινε με την έξοδο του Λεμπ στη Σαρδηνία.....

                      Μετά την είδηση που έδωσε ο ΕL-EM δεν είμαι σίγουρος αν θέλω να το πάρει ο Gro και να σταματήσει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pai-mei last edited by

                        Ο χρήστης cmarin έγραψε:

                        Και θέλω και πιστεύω ότι θα το πάρει ο Gro.

                        Νομίζω ότι στη Φινλανδία παρουσιάζεται και το νέο Focus, οπότε ευελπιστώ ότι θα καλυφθεί η μεγάλη διαφορά που παρατηρείται τώρα μεταξύ Ford και Citroen σε ισχύ.

                        Το Focus πρέπει να είναι πολύ εξελιγμένο αυτοκίνητο αλλά φαίνεται να του λείπει δύναμη συγκριτικά με Citroen (και ίσως και Subaru)...

                        Δεν νομίζω! Το focus & το C4 τα βλέπω ισοδύναμα στο χώμα.

                        Απλά μου έκανε εντύπωση Κώστα το πώς ξεκολλούσε και άνοιγε απόσταση από το Focus, το C4 στην υπερειδική...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sp0 last edited by

                          Μετά από αρκετή μελέτη για την απόδοση των αυτοκινήτων θα έλεγα ότι το Φόκους φαίνεται το πιο βαρύ από τα τρία αλλά με σημαντικά καλύτερο πάτημα και με μεγάλη διαδρομή αναρτήσεων. Η C4 φαίνεται πιο δυνατή αλλά με προβληματάκια στο να βάλει τη δύναμη κάτω σε γλυστερές επιφάνειες.Το Σουμπαρού φαίνεται εξ' ίσου δυνατο με τη C4 και πιο δυνατό από το Φόκους αλλά με μικροπροβλήματα στην ισορροπία και εν γένει στην οδηγησιμότητα...

                          Δεν τα έχω οδηγήσει... ..Απλά μεταφέρω την αίσθησή μου μετά από ανάλυση χρόνων, σπλιτ και παρακολούθησης των πλάνων του μισού φετινού ΠΠΡ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nass last edited by

                            Εχουν όλα παρόμοιο βάρος (1230 κιλά 'στεγνά').

                            Η διαφορά είναι σε κατανομή βάρους και στη θέση του κέντρου βάρους. Μην ξεχνάμε πως το Subaru είναι ουσιαστικά το αυτοκίνητο του 2003, που πήρε το πρωτάθλημα ο Petter.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              sp0 last edited by

                              Ο χρήστης nass έγραψε:
                              Εχουν όλα παρόμοιο βάρος (1230 κιλά 'στεγνά').

                              Η διαφορά είναι σε κατανομή βάρους και στη θέση του κέντρου βάρους. Μην ξεχνάμε πως το Subaru είναι ουσιαστικά το αυτοκίνητο του 2003, που πήρε το πρωτάθλημα ο Petter.

                              Σαφώς...Να εξηγηθώ...Σίγουρα και τα τρία ειναι κοντά, αν οχι ακριβώς, στα ελάχιστα κιλά του κανονισμού...Απλά το Φόκους 'φαίνεται' πιο 'βαρύ'...Παρέλειψα τα εισαγωγικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • N
                                nass last edited by

                                Δε νομίζω πως μπορείς να βγάλεις άκρη για τη συμπεριφορά στο δρόμο χωρίς να οδηγήσεις μια και ό,τι βλέπεις είναι το αποτέλεσμα συνδυασμού οδηγού, ελαστικών και μηχανικών μερών.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  sp0 last edited by

                                  Ο χρήστης nass έγραψε:
                                  Δε νομίζω πως μπορείς να βγάλεις άκρη για τη συμπεριφορά στο δρόμο χωρίς να οδηγήσεις μια και ό,τι βλέπεις είναι το αποτέλεσμα συνδυασμού οδηγού, ελαστικών και μηχανικών μερών.

                                  Σίγουρα παίζουν πολλά ρόλο όπως και οι στιγμιαίες ρυθμίσεις χαρτογράφησης,αναρτήσεων κλπ......Όταν όμως με ίδια ελαστικά, σε ίδια κατάσταση, σε έξοδο στροφής το ένα 'βάζει τη δύναμη κάτω' και το άλλο 'χαζοσπινάρει' (λέμε τώρα)... κάτι μπορεί να βγεί σαν συμπέρασμα..Τέλος πάντων, μεγάλο θέμα, αλλά όσο και ίδια να είναι τα WRC , σίγουρα έχουν διαφορές....

                                  Έχω κλείσει ήδη ραντεβού με Σουμπαρού και Φορντ για να τα δοκιμάσω και απομένει η Σιτροέν γιατί ο Γκι μου κάνει 'νερά' τώρα τελευταία..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    cmarin last edited by

                                    Ο χρήστης sp0+ έγραψε:

                                    Έχω κλείσει ήδη ραντεβού με Σουμπαρού και Φορντ για να τα δοκιμάσω και απομένει η Σιτροέν γιατί ο Γκι μου κάνει 'νερά' τώρα τελευταία..

                                    Θα στο κανονίσω εγώ Σπύρο, θα το έχω πάρει για test drive το Σαββατοκύριακο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • V
                                      vasilakis last edited by

                                      Για να δούμε...

                                      Φινλανδία-Ιαπωνία είναι του ψηλού... αντίθετα τον κοντό τον έχω ικανό να χάσει και την 2η θέση αν Πέτρος-Subaru κάνουν σταθερό αγώνα ή ο Hirvonen βαρεθεί να είναι σε collect-points mode. Νέα Ζηλανδία ελαφρώς ψηλός, Ουαλία δεν ξέρω. Πιο κάτω από 2η θέση ο ψηλός στους χωμάτινους δεν πάει.

                                      Άσφαλτο ο ψηλός κοντράρει άνετα τουλάχιστον σε Γερμανία-Καταλωνία κοντό και Sordo αν είναι στεγνό (και δεν τα μπλέξει τα ελαστικά όπως στο φετινό Μόντε). Σε βρεγμένο μάλλον θα πάει επιφυλακτικά για 3η θέση και να ελπίζει σε δώρα. Κορσική είναι του κοντού, Ιρλανδία δεν ξέρω.

                                      Αν ο ψηλός νικήσει όλους τους χωμάτινους με τον κοντό 2ο και σε όλους τους ασφάλτινους έρθει 3ος με νικητή τον κοντό το παίρνει με ένα βαθμό διαφορά.

                                      Μετά το Καταλωνίας αν η διαφορά είναι ακόμη 9β και πάνω υπέρ του ψηλού πιστεύω θα το πάρει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        stamelos last edited by

                                        Ο χρήστης cmarin έγραψε:

                                        Έχω κλείσει ήδη ραντεβού με Σουμπαρού και Φορντ για να τα δοκιμάσω και απομένει η Σιτροέν γιατί ο Γκι μου κάνει 'νερά' τώρα τελευταία..

                                        Θα στο κανονίσω εγώ Σπύρο, θα το έχω πάρει για test drive το Σαββατοκύριακο.

                                        σε τι χρωμα?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          sp0 last edited by

                                          Ο χρήστης stamelos έγραψε:

                                          Έχω κλείσει ήδη ραντεβού με Σουμπαρού και Φορντ για να τα δοκιμάσω και απομένει η Σιτροέν γιατί ο Γκι μου κάνει 'νερά' τώρα τελευταία..

                                          Θα στο κανονίσω εγώ Σπύρο, θα το έχω πάρει για test drive το Σαββατοκύριακο.

                                          σε τι χρωμα?

                                          Τι ερωτήσεις είναι αυτές βρε Σταύρο; Φυσικά το ορίτζιναλ κόκκινο, και μάλιστα με αυτό που έτρξε ο Σόρντο στο Ακρόπολις...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            theo13 last edited by

                                            αν και ακομα οι αγωνες ειναι πολλοι και σιγουρα αν το πρωταθλημα συνεχισει οπως τωρα θα εχουμε εκπληξεις πιστευω πωσ ο ψηλος εχει ενα μικρο προβαδισμα. εκτος απ τη βαθμολογικη διαφορα,το νεο focus του δινει ακομα περισσοτερο ''αερα''.μπορει να μην ειναι θεαματικα πιο γρηγορο αλλα σιγουρα θα δωσει και μια ψυχολογικη ωθηση στον ιδιο.
                                            απ την αλλη o loeb ειναι σιγουρα πολυ υπολογισημος αντιπαλος και ιδιαιτερα στην ασφαλτο ολα περνουν απ τα χερια του.εκει πιστευω θα ειναι αχαστος..και στο χωμα δεν υστερει ιδιαιτερα αν και φετος εχει κανει αρκετα λαθη.κατα πολυ μεγαλο ποσοστο το πρωτ. θα κριθει και απο τουσ 2ους οδηγους (hirvonen,sordo) αλλα και τον solberg που πιστευω πως σιγουρα θα κανει μια νικη ως το τελος της χρονιας.προβαδισμα του δινω στην ιαπωνια και στην ουαλια.
                                            (στην φινλανδια πιστευω πως ο solberg μπορει να χτυπησει και τη νικη.)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr