-
Φτάσαμε στη μέση του πρωταθλήματος και η βαθμολογία δείχνει ότι θα΄υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από εδώ και μπρος.
Μένουν 8 αγώνες, 4 ασφάλτινοι (Γερμανία, Ισπανία, Κορσική, Ιρλανδία) και 4 χωμάτινοι (Φινλανδία, Ν.Ζηλανδία, Ιαπωνία, Μεγ.Βρετανία)Η βαθμολογία είναι στους 9 βάθμούς διαφορά για τον Φινλανδό:
1 Marcus Gronholm 65
2 Sebastien Loeb 56Ο Loeb φέτος έχει κάνει 2 μεγάλα λάθη που του στοίχησαν πολλούς βαθμούς και στο ένα την σίγουρη νίκη. Έχει κάνει επίσης και μικρότερα λάθη που δεν μας είχε συνηθίσει στο παρελθόν. Βέβαια όταν δεν κέρδισε, πάντα ήταν 2ος κατά την γνωστή συνηθειά του.
Από την άλλη ο Gronholm είναι πιο σταθερός φέτος, το αυτοκίνητο αξιόπιστο και σε όλους τους αγώνες μέχρι τώρα ήταν στους βαθμους, με 3 νίκες, 3 2ες, μία 3η και μία 4η.
-
Φτάσαμε στη μέση του πρωταθλήματος και η βαθμολογία δείχνει ότι θα΄υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από εδώ και μπρος.
Μένουν 8 αγώνες, 4 ασφάλτινοι (Γερμανία, Ισπανία, Κορσική, Ιρλανδία) και 4 χωμάτινοι (Φινλανδία, Ν.Ζηλανδία, Ιαπωνία, Μεγ.Βρετανία)Η βαθμολογία είναι στους 9 βάθμούς διαφορά για τον Φινλανδό:
1 Marcus Gronholm 65
2 Sebastien Loeb 56Ο Loeb φέτος έχει κάνει 2 μεγάλα λάθη που του στοίχησαν πολλούς βαθμούς και στο ένα την σίγουρη νίκη. Έχει κάνει επίσης και μικρότερα λάθη που δεν μας είχε συνηθίσει στο παρελθόν. Βέβαια όταν δεν κέρδισε, πάντα ήταν 2ος κατά την γνωστή συνηθειά του.
Από την άλλη ο Gronholm είναι πιο σταθερός φέτος, το αυτοκίνητο αξιόπιστο και σε όλους τους αγώνες μέχρι τώρα ήταν στους βαθμους, με 3 νίκες, 3 2ες, μία 3η και μία 4η.
-
Φτάσαμε στη μέση του πρωταθλήματος και η βαθμολογία δείχνει ότι θα΄υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από εδώ και μπρος.
Μένουν 8 αγώνες, 4 ασφάλτινοι (Γερμανία, Ισπανία, Κορσική, Ιρλανδία) και 4 χωμάτινοι (Φινλανδία, Ν.Ζηλανδία, Ιαπωνία, Μεγ.Βρετανία)Η βαθμολογία είναι στους 9 βάθμούς διαφορά για τον Φινλανδό:
1 Marcus Gronholm 65
2 Sebastien Loeb 56Ο Loeb φέτος έχει κάνει 2 μεγάλα λάθη που του στοίχησαν πολλούς βαθμούς και στο ένα την σίγουρη νίκη. Έχει κάνει επίσης και μικρότερα λάθη που δεν μας είχε συνηθίσει στο παρελθόν. Βέβαια όταν δεν κέρδισε, πάντα ήταν 2ος κατά την γνωστή συνηθειά του.
Από την άλλη ο Gronholm είναι πιο σταθερός φέτος, το αυτοκίνητο αξιόπιστο και σε όλους τους αγώνες μέχρι τώρα ήταν στους βαθμους, με 3 νίκες, 3 2ες, μία 3η και μία 4η.
-
θέλω να το πάρει ο gronholm αλλά χλωμό το βλέπω...
βέβαια ο loeb έχει κάνει κάτι λαθάκια που βλέπουμε πρώτη φορά απο αυτόν...
δύσκολα τα πράγματα...
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Επίσης θέλω να προσθέσω ότι από εδώ και πέρα για την εξέλιξη του πρωταθλήματος θα παίξουν μεγάλο ρόλο οι «δεύτεροτριτοι» αλλά και ο SOLBERG.
Έχουμε 8 αγώνες. 4 στην άσφαλτο και 4 στο χώμα.
Ας πούμε ότι έχει μία προπορεία στο χώμα ο GRONHOLM και στην άσφαλτο ο LOEB.Θεωρητικά πάντα.
Πόσο όμως θα απέχει (σε θέσεις) ο GRONHOLM από τον LOEB σε κάθε αγώνα;
Θα είναι πάντα ένα-δύο ή θα χώνονται ανάμεσα τους στο μεν χώμα οι συμπαθούντες το χώμα (HΙRVONEN-LATVALA-αφοί SOLBERG κλπ.) στην δε άσφαλτο ο SORDO και όποιος άλλος ασφαλτάκιας θα επιστρατευθεί από την CITROEN, για να κόψει όσους πόντους μπορεί από τον GRONHOLM;Εκτός αν όλα λυθούν σε μία καθαρή μονομαχία του ψηλού με τον κοντό και όλοι οι υπόλοιποι μείνουν να παρακολουθούν.
Πάντως πιθανή απόχώρηση του GRONHOLM στο τέλος του πρωταθλήματος θα είναι μεγάλο πλήγμα για το σπορ.
Θα δούμε.
Από το παραπάνω κείμενο που είχα βάλει στο forum του Ακρόπολις έχω διορθώσει τους αριθμούς χωμάτινων ασφάλτινων ραλλυ που είχα κάνει λάθος. Νόμιζα ότι και η Ιρλανδία ήταν χώμα.
Θελω να προσθέσω ότι ψηφίζω τον LOEB γιατί πιστεύω ότι αντέχει περισσότερο την ψυχική πίεση από τον GRONHOLM, εκτός αν πέσει από κανένα ποδήλατο πάλι ή από κανένα ίππο ενόργανης γυμναστικής! -
Βλέπω μαχη, θέλω Gronholm, αλλά νομίζω ο Loeb θα βάλει και 4ο αστέρι στη φανελα του.
Από τους αγώνες που απομένουν, θεωρώ οτι ο Gronholm είναι φαβορί μόνο στη Φιλανδια.
Στο normal χωμα, αν και ο Loeb εδειξε γρηγοροτερος εστω οτι θα μοιραστούν οι βαθμοί. Κατω από 2ος δεν μπορει να τερματισει.
Αντιθετα, στην ασφαλτο ο Gronholm μαλλον θα χάσει βαθμούς και από τον Sordo.
Συνυπολογίζοντας και το οτι πιο επιρρεπής στα λάθη είναι ο Gronholm, πιστεύω οτι ο Loeb θα προλάβει να καλύψει τη διαφορά.
Ο πιο κρισιμος - μεχρι τον επόμενο - αγώνας θα ειναι της Φιλανδιας. Αμα κανει λαθος ο Loeb και ανοιξει η διαφορα στους 15+ ποντους τοτε θα πρέπει να αρχισει να αγχωνεται ο Seb.
-
o loeb πρασπαθει να λυση τα προβληματα με το κωλο της C4 ειδικα στο χωμα αλλα πλεον ακολουθουν ασφαλτινοι αγωνες οπου εκει
δυσκολα να χασει.ψηφιζω LOEB-ELENA.... -
Και θέλω και πιστεύω ότι θα το πάρει ο Gro.
Νομίζω ότι στη Φινλανδία παρουσιάζεται και το νέο Focus, οπότε ευελπιστώ ότι θα καλυφθεί η μεγάλη διαφορά που παρατηρείται τώρα μεταξύ Ford και Citroen σε ισχύ.
Το Focus πρέπει να είναι πολύ εξελιγμένο αυτοκίνητο αλλά φαίνεται να του λείπει δύναμη συγκριτικά με Citroen (και ίσως και Subaru)...
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Και θέλω και πιστεύω ότι θα το πάρει ο Gro.Νομίζω ότι στη Φινλανδία παρουσιάζεται και το νέο Focus, οπότε ευελπιστώ ότι θα καλυφθεί η μεγάλη διαφορά που παρατηρείται τώρα μεταξύ Ford και Citroen σε ισχύ.
Το Focus πρέπει να είναι πολύ εξελιγμένο αυτοκίνητο αλλά φαίνεται να του λείπει δύναμη συγκριτικά με Citroen (και ίσως και Subaru)...
Δεν νομίζω! Το focus & το C4 τα βλέπω ισοδύναμα στο χώμα. Το impreza φαίνεται ένα κλικ κάτω. Από εκεί και πέρα είναι θέμα επιλογών στον κάθε αγώνα. Στην άσφαλτο η διαφορά είναι καθαρά θέμα οδηγού.
Η πρόβλεψή για το πρωτάθλημα πάντως είναι μέγα ρίσκο. Εντελώς αυθαίρετα λέω ότι η Φινλανδία και η ΝΖ ανήκει στον Μάρκο, η Ιαπωνία στον Σόλμπε και η Μεγ.Βρετανία σε Λεμπ ή Σομπεργκ.
Στα ασφάλτινα όλα ανήκουν στο Λεμπ με εξαιρεση την Γερμανία που ο Μάρκους έχει καλή προιστορία και έχει και..... περίεργη άσφαλτο και η Ιρλανδία σαν νέος άγώνας που όλα παίζονται. Κορσική και Καταλωνία πάνε στον κοντό.Θα εξαρτηθεί λοιπόν ποια θέση θα παίρνει σε κάθε αγώνα αυτός που δεν κερδίζει. Επίσης τι βαθμούς μπορεί να κόψει ο Sordo από τον ψηλό στα ασφάλτινα και ο Μικο από τον κοντό στα χωμάτινα (ειδικά Φινλαδία και Ιαπωνία).
Τα μάτια μας όμως έχουν να δουν πολλά, όπως έγινε με την έξοδο του Λεμπ στη Σαρδηνία.....
Μετά την είδηση που έδωσε ο ΕL-EM δεν είμαι σίγουρος αν θέλω να το πάρει ο Gro και να σταματήσει.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Και θέλω και πιστεύω ότι θα το πάρει ο Gro.
Νομίζω ότι στη Φινλανδία παρουσιάζεται και το νέο Focus, οπότε ευελπιστώ ότι θα καλυφθεί η μεγάλη διαφορά που παρατηρείται τώρα μεταξύ Ford και Citroen σε ισχύ.
Το Focus πρέπει να είναι πολύ εξελιγμένο αυτοκίνητο αλλά φαίνεται να του λείπει δύναμη συγκριτικά με Citroen (και ίσως και Subaru)...
Δεν νομίζω! Το focus & το C4 τα βλέπω ισοδύναμα στο χώμα.
Απλά μου έκανε εντύπωση Κώστα το πώς ξεκολλούσε και άνοιγε απόσταση από το Focus, το C4 στην υπερειδική...
-
Μετά από αρκετή μελέτη για την απόδοση των αυτοκινήτων θα έλεγα ότι το Φόκους φαίνεται το πιο βαρύ από τα τρία αλλά με σημαντικά καλύτερο πάτημα και με μεγάλη διαδρομή αναρτήσεων. Η C4 φαίνεται πιο δυνατή αλλά με προβληματάκια στο να βάλει τη δύναμη κάτω σε γλυστερές επιφάνειες.Το Σουμπαρού φαίνεται εξ' ίσου δυνατο με τη C4 και πιο δυνατό από το Φόκους αλλά με μικροπροβλήματα στην ισορροπία και εν γένει στην οδηγησιμότητα...
Δεν τα έχω οδηγήσει... ..Απλά μεταφέρω την αίσθησή μου μετά από ανάλυση χρόνων, σπλιτ και παρακολούθησης των πλάνων του μισού φετινού ΠΠΡ.
-
Εχουν όλα παρόμοιο βάρος (1230 κιλά 'στεγνά').
Η διαφορά είναι σε κατανομή βάρους και στη θέση του κέντρου βάρους. Μην ξεχνάμε πως το Subaru είναι ουσιαστικά το αυτοκίνητο του 2003, που πήρε το πρωτάθλημα ο Petter.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Εχουν όλα παρόμοιο βάρος (1230 κιλά 'στεγνά').Η διαφορά είναι σε κατανομή βάρους και στη θέση του κέντρου βάρους. Μην ξεχνάμε πως το Subaru είναι ουσιαστικά το αυτοκίνητο του 2003, που πήρε το πρωτάθλημα ο Petter.
Σαφώς...Να εξηγηθώ...Σίγουρα και τα τρία ειναι κοντά, αν οχι ακριβώς, στα ελάχιστα κιλά του κανονισμού...Απλά το Φόκους 'φαίνεται' πιο 'βαρύ'...Παρέλειψα τα εισαγωγικά...
-
Δε νομίζω πως μπορείς να βγάλεις άκρη για τη συμπεριφορά στο δρόμο χωρίς να οδηγήσεις μια και ό,τι βλέπεις είναι το αποτέλεσμα συνδυασμού οδηγού, ελαστικών και μηχανικών μερών.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δε νομίζω πως μπορείς να βγάλεις άκρη για τη συμπεριφορά στο δρόμο χωρίς να οδηγήσεις μια και ό,τι βλέπεις είναι το αποτέλεσμα συνδυασμού οδηγού, ελαστικών και μηχανικών μερών.Σίγουρα παίζουν πολλά ρόλο όπως και οι στιγμιαίες ρυθμίσεις χαρτογράφησης,αναρτήσεων κλπ......Όταν όμως με ίδια ελαστικά, σε ίδια κατάσταση, σε έξοδο στροφής το ένα 'βάζει τη δύναμη κάτω' και το άλλο 'χαζοσπινάρει' (λέμε τώρα)... κάτι μπορεί να βγεί σαν συμπέρασμα..Τέλος πάντων, μεγάλο θέμα, αλλά όσο και ίδια να είναι τα WRC , σίγουρα έχουν διαφορές....
Έχω κλείσει ήδη ραντεβού με Σουμπαρού και Φορντ για να τα δοκιμάσω και απομένει η Σιτροέν γιατί ο Γκι μου κάνει 'νερά' τώρα τελευταία..
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Έχω κλείσει ήδη ραντεβού με Σουμπαρού και Φορντ για να τα δοκιμάσω και απομένει η Σιτροέν γιατί ο Γκι μου κάνει 'νερά' τώρα τελευταία..
Θα στο κανονίσω εγώ Σπύρο, θα το έχω πάρει για test drive το Σαββατοκύριακο.
-
Για να δούμε...
Φινλανδία-Ιαπωνία είναι του ψηλού... αντίθετα τον κοντό τον έχω ικανό να χάσει και την 2η θέση αν Πέτρος-Subaru κάνουν σταθερό αγώνα ή ο Hirvonen βαρεθεί να είναι σε collect-points mode. Νέα Ζηλανδία ελαφρώς ψηλός, Ουαλία δεν ξέρω. Πιο κάτω από 2η θέση ο ψηλός στους χωμάτινους δεν πάει.
Άσφαλτο ο ψηλός κοντράρει άνετα τουλάχιστον σε Γερμανία-Καταλωνία κοντό και Sordo αν είναι στεγνό (και δεν τα μπλέξει τα ελαστικά όπως στο φετινό Μόντε). Σε βρεγμένο μάλλον θα πάει επιφυλακτικά για 3η θέση και να ελπίζει σε δώρα. Κορσική είναι του κοντού, Ιρλανδία δεν ξέρω.
Αν ο ψηλός νικήσει όλους τους χωμάτινους με τον κοντό 2ο και σε όλους τους ασφάλτινους έρθει 3ος με νικητή τον κοντό το παίρνει με ένα βαθμό διαφορά.
Μετά το Καταλωνίας αν η διαφορά είναι ακόμη 9β και πάνω υπέρ του ψηλού πιστεύω θα το πάρει.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Έχω κλείσει ήδη ραντεβού με Σουμπαρού και Φορντ για να τα δοκιμάσω και απομένει η Σιτροέν γιατί ο Γκι μου κάνει 'νερά' τώρα τελευταία..
Θα στο κανονίσω εγώ Σπύρο, θα το έχω πάρει για test drive το Σαββατοκύριακο.
σε τι χρωμα?
-
Ο χρήστης stamelos έγραψε:
Έχω κλείσει ήδη ραντεβού με Σουμπαρού και Φορντ για να τα δοκιμάσω και απομένει η Σιτροέν γιατί ο Γκι μου κάνει 'νερά' τώρα τελευταία..
Θα στο κανονίσω εγώ Σπύρο, θα το έχω πάρει για test drive το Σαββατοκύριακο.
σε τι χρωμα?
Τι ερωτήσεις είναι αυτές βρε Σταύρο; Φυσικά το ορίτζιναλ κόκκινο, και μάλιστα με αυτό που έτρξε ο Σόρντο στο Ακρόπολις...
-
αν και ακομα οι αγωνες ειναι πολλοι και σιγουρα αν το πρωταθλημα συνεχισει οπως τωρα θα εχουμε εκπληξεις πιστευω πωσ ο ψηλος εχει ενα μικρο προβαδισμα. εκτος απ τη βαθμολογικη διαφορα,το νεο focus του δινει ακομα περισσοτερο ''αερα''.μπορει να μην ειναι θεαματικα πιο γρηγορο αλλα σιγουρα θα δωσει και μια ψυχολογικη ωθηση στον ιδιο.
απ την αλλη o loeb ειναι σιγουρα πολυ υπολογισημος αντιπαλος και ιδιαιτερα στην ασφαλτο ολα περνουν απ τα χερια του.εκει πιστευω θα ειναι αχαστος..και στο χωμα δεν υστερει ιδιαιτερα αν και φετος εχει κανει αρκετα λαθη.κατα πολυ μεγαλο ποσοστο το πρωτ. θα κριθει και απο τουσ 2ους οδηγους (hirvonen,sordo) αλλα και τον solberg που πιστευω πως σιγουρα θα κανει μια νικη ως το τελος της χρονιας.προβαδισμα του δινω στην ιαπωνια και στην ουαλια.
(στην φινλανδια πιστευω πως ο solberg μπορει να χτυπησει και τη νικη.)
Ποιος θα είναι ο πρωταθλητής του 2007?