-
Παρακολουθωντας μεχρι τωρα τους αγωνες του φετινου πρωταθληματος,εντυπωση μου εκαναν οι επιδοσεις της Renault.Η ομαδα που προσαρμοστηκε πρωτη στις 'αλλαγες' το 2005,και που συνεχισε την καταπληκτικη πορεια το 2006 κερδιζοντας πρωταθληματα με budget υποπολλαπλασιο απο αυτο π.χ της αδιαφορης Toyota,φετος πααπαει μεταξυ φθορας και αφθαρσιας.Μεχρι να εμπεδωθει η κατασταση της στις χειμερινες δοκιμες εξελιξης.Αραγε φταιει μονο η αποχωρηση του Αλονσο?Δλδ μονος ο Αλονσο κρατουσε την ομαδα στους ωμους του?Μηπως σχεδιαζε και τα αεροδυναμικα πακετα?Και τωρα που πηγε στη Mclaren,μια θεωρητικα ικανοτερη ομαδα γιατι δεν κερδιζει σερι τα GP's?Στη Renault βεβαια δεν ανηκει παρα ο προλογος του προβληματισμου μου.Παρακατω θα ξεδιπλωσω γενικοτερα το συλλογισμο μου.Παρολ'αυτα μου ειναι δυσκολο να κατανοησω το 'φιασκο' της φετινης Renault.Φυσικα δεν εχω πληρη τεχνικη εικονα της ομαδας και των αντιπαλων της για να ξερω που εκανε λαθη φετος,που υστερει και που την ξεπερασαν οι τελευταιοι,ομως κι ετσι δικαιουμαι να αναρωτιεμαι...Περα απο την υποθεση των ελαστικων δε μπορω να βρω κατι αλλο
Και κανοντας λογο για αναρωτησεις,ανατρεχονατς στα ηλεκτρονικα κιταπια της F1 διαβαζει κανεις κατι παραξενα ονοματα οπως π.χ Lotus ή Alfa Romeo(η γνωστη?)...Η τελευταια μαλιστα ειχε κερδισει και πρωταθλημα(τα)!Αν ειναι δυνατον!Και αν ειναι δυνατον γιατι ο κοσμος δεν ξερει αυτα τα 'ιστορικα' ονοματα?Και που βρισκονται τωρα αυτα τα ιστορικα ονοματα?Και γιατι(μπαμπα) σημερα πρωταγωνιστουν ονοματα λιγοτερο ιστορικα συνδεδεμενα με την F1 οπως π.χ BMW?Θα μου πειτε το σπορ ειναι για τους λεφταδες,ελλειψη χρηματων στασις εμποριου κτλ.Δεκτον.Δεν θα πρεπε να ισχυει και το αντιθετο?Δλδ οποιος ριξει λεφτα και buisness plan και know how και πως αλλιως το λενε αυτα τα μανατζεριστικα μαραφετια να γνωριζει νομοτελειακα την επιτυχια και βαζει τα πρωταθληματα στο τσεπακι του?Ε Toyota?H μηπως τα χρηματα ειναι συνθηκη ικανη αλλα οχι αναγκαια οπως λεμε και εμεις οι μελλοντικοι μαθηματικοι?Και τελικα τι ειναι αυτο που κανει τον πρωταθλητη στην F1?Το budget?Οι σωστοι ανθρωποι?Η τυχη?
Που μας φερνει στο 'παραδοξο' του αθληματος.Στην ομαδα που εχει οσο λιγες συνδεθει στη συνειδηση του κοσμου με την επιτυχια.Στην κοκκινη ομαδα απο το Μαρανελλο.Τι παραπανω εχει και απο τοτε που κουτσα στραβα βρηκε το δρομο της στην F1,δυσκολα τον χανει και ακομα κι οταν δεν παιρνει τιτλους καταφερνει να πρωταγωνιστησει.Τι παιζει μ'αυτην?Εχει μαζεψει ολη την τεχνογνωσια?Δεν χαμπαριαζει απο τα 'καινουργια' Bridgestone?Εχει συγκεντρωσει τους καλυτερους τακτικους εγκεφαλους στα προσωπα των αγωνιστικων διευθυντων?Εχει βρει αραγε την χρυση συνταγη για την επιτυχια?Και το εξαργυρωνει βαζοντας φαρδυ πλατυ το logo της Fiat στα μονοθεσια της?Υπαρχει και η MClaren φυσικα που ιστορικα ισως δικαιουται να μιλαει περισσοτερο αλλα δυο τρια χρονι πριν δυσκολα θα την ελεγες μεγαλη ομαδα
Ολοκληρωνοντας το συλλογισμο μου να επιστρεψω στη Renault.Πως τα καταφερε μια μικρη σχετικα ομαδα να τρελλανει κοσμο και να παρει πρωταθληματα?Και τωρα,εδυσε το αστερι της?Και θα επεκτεινω το συλλογισμο μου βαζοντας μεσα και την προσωπικη μου αγαπημενη την BMW.Μια ομαδα που ολα δειχνουν οτι θα πρωταγωνιστησει τα επομενα χρονια,μπορει να διεκεδικησει τιτλο(υς).Και μετα τι?Θα παρακμασει κι αυτη σαν τη Renault?Και μετα (φευ!) παλι Ferrari?Μονοκρατορια σαν το γαυρο στο φουμπολ?Πολλες ερωτησεις.Ισως τα Renault,ALfa Romeo να ειναι απλα εμπορικες ονομασιες.Και ισως να μην κερδιζει πρωταθλημα η εμπορικη ονομασια αλλα η ομαδα που στην δεδομενη συγκυρια καταφερνει να ειναι καλυτερη απο τις υπολοιπες.Αυτο και τιποτε παραπανω.Μαγκια θελει να εχεις σταθερη αποδοση.Θυμαται κανεις τον Βιλνεβ,τον rookie-πρωταθλητη?Το παιδι θαυμα?
Υ.Γ.Αυρτον θα σε θυμομαστε για παντα
-
Παρακολουθωντας μεχρι τωρα τους αγωνες του φετινου πρωταθληματος,εντυπωση μου εκαναν οι επιδοσεις της Renault.Η ομαδα που προσαρμοστηκε πρωτη στις 'αλλαγες' το 2005,και που συνεχισε την καταπληκτικη πορεια το 2006 κερδιζοντας πρωταθληματα με budget υποπολλαπλασιο απο αυτο π.χ της αδιαφορης Toyota,φετος πααπαει μεταξυ φθορας και αφθαρσιας.Μεχρι να εμπεδωθει η κατασταση της στις χειμερινες δοκιμες εξελιξης.Αραγε φταιει μονο η αποχωρηση του Αλονσο?Δλδ μονος ο Αλονσο κρατουσε την ομαδα στους ωμους του?Μηπως σχεδιαζε και τα αεροδυναμικα πακετα?Και τωρα που πηγε στη Mclaren,μια θεωρητικα ικανοτερη ομαδα γιατι δεν κερδιζει σερι τα GP's?Στη Renault βεβαια δεν ανηκει παρα ο προλογος του προβληματισμου μου.Παρακατω θα ξεδιπλωσω γενικοτερα το συλλογισμο μου.Παρολ'αυτα μου ειναι δυσκολο να κατανοησω το 'φιασκο' της φετινης Renault.Φυσικα δεν εχω πληρη τεχνικη εικονα της ομαδας και των αντιπαλων της για να ξερω που εκανε λαθη φετος,που υστερει και που την ξεπερασαν οι τελευταιοι,ομως κι ετσι δικαιουμαι να αναρωτιεμαι...Περα απο την υποθεση των ελαστικων δε μπορω να βρω κατι αλλο
Και κανοντας λογο για αναρωτησεις,ανατρεχονατς στα ηλεκτρονικα κιταπια της F1 διαβαζει κανεις κατι παραξενα ονοματα οπως π.χ Lotus ή Alfa Romeo(η γνωστη?)...Η τελευταια μαλιστα ειχε κερδισει και πρωταθλημα(τα)!Αν ειναι δυνατον!Και αν ειναι δυνατον γιατι ο κοσμος δεν ξερει αυτα τα 'ιστορικα' ονοματα?Και που βρισκονται τωρα αυτα τα ιστορικα ονοματα?Και γιατι(μπαμπα) σημερα πρωταγωνιστουν ονοματα λιγοτερο ιστορικα συνδεδεμενα με την F1 οπως π.χ BMW?Θα μου πειτε το σπορ ειναι για τους λεφταδες,ελλειψη χρηματων στασις εμποριου κτλ.Δεκτον.Δεν θα πρεπε να ισχυει και το αντιθετο?Δλδ οποιος ριξει λεφτα και buisness plan και know how και πως αλλιως το λενε αυτα τα μανατζεριστικα μαραφετια να γνωριζει νομοτελειακα την επιτυχια και βαζει τα πρωταθληματα στο τσεπακι του?Ε Toyota?H μηπως τα χρηματα ειναι συνθηκη ικανη αλλα οχι αναγκαια οπως λεμε και εμεις οι μελλοντικοι μαθηματικοι?Και τελικα τι ειναι αυτο που κανει τον πρωταθλητη στην F1?Το budget?Οι σωστοι ανθρωποι?Η τυχη?
Που μας φερνει στο 'παραδοξο' του αθληματος.Στην ομαδα που εχει οσο λιγες συνδεθει στη συνειδηση του κοσμου με την επιτυχια.Στην κοκκινη ομαδα απο το Μαρανελλο.Τι παραπανω εχει και απο τοτε που κουτσα στραβα βρηκε το δρομο της στην F1,δυσκολα τον χανει και ακομα κι οταν δεν παιρνει τιτλους καταφερνει να πρωταγωνιστησει.Τι παιζει μ'αυτην?Εχει μαζεψει ολη την τεχνογνωσια?Δεν χαμπαριαζει απο τα 'καινουργια' Bridgestone?Εχει συγκεντρωσει τους καλυτερους τακτικους εγκεφαλους στα προσωπα των αγωνιστικων διευθυντων?Εχει βρει αραγε την χρυση συνταγη για την επιτυχια?Και το εξαργυρωνει βαζοντας φαρδυ πλατυ το logo της Fiat στα μονοθεσια της?Υπαρχει και η MClaren φυσικα που ιστορικα ισως δικαιουται να μιλαει περισσοτερο αλλα δυο τρια χρονι πριν δυσκολα θα την ελεγες μεγαλη ομαδα
Ολοκληρωνοντας το συλλογισμο μου να επιστρεψω στη Renault.Πως τα καταφερε μια μικρη σχετικα ομαδα να τρελλανει κοσμο και να παρει πρωταθληματα?Και τωρα,εδυσε το αστερι της?Και θα επεκτεινω το συλλογισμο μου βαζοντας μεσα και την προσωπικη μου αγαπημενη την BMW.Μια ομαδα που ολα δειχνουν οτι θα πρωταγωνιστησει τα επομενα χρονια,μπορει να διεκεδικησει τιτλο(υς).Και μετα τι?Θα παρακμασει κι αυτη σαν τη Renault?Και μετα (φευ!) παλι Ferrari?Μονοκρατορια σαν το γαυρο στο φουμπολ?Πολλες ερωτησεις.Ισως τα Renault,ALfa Romeo να ειναι απλα εμπορικες ονομασιες.Και ισως να μην κερδιζει πρωταθλημα η εμπορικη ονομασια αλλα η ομαδα που στην δεδομενη συγκυρια καταφερνει να ειναι καλυτερη απο τις υπολοιπες.Αυτο και τιποτε παραπανω.Μαγκια θελει να εχεις σταθερη αποδοση.Θυμαται κανεις τον Βιλνεβ,τον rookie-πρωταθλητη?Το παιδι θαυμα?
Υ.Γ.Αυρτον θα σε θυμομαστε για παντα
-
Παρακολουθωντας μεχρι τωρα τους αγωνες του φετινου πρωταθληματος,εντυπωση μου εκαναν οι επιδοσεις της Renault.Η ομαδα που προσαρμοστηκε πρωτη στις 'αλλαγες' το 2005,και που συνεχισε την καταπληκτικη πορεια το 2006 κερδιζοντας πρωταθληματα με budget υποπολλαπλασιο απο αυτο π.χ της αδιαφορης Toyota,φετος πααπαει μεταξυ φθορας και αφθαρσιας.Μεχρι να εμπεδωθει η κατασταση της στις χειμερινες δοκιμες εξελιξης.Αραγε φταιει μονο η αποχωρηση του Αλονσο?Δλδ μονος ο Αλονσο κρατουσε την ομαδα στους ωμους του?Μηπως σχεδιαζε και τα αεροδυναμικα πακετα?Και τωρα που πηγε στη Mclaren,μια θεωρητικα ικανοτερη ομαδα γιατι δεν κερδιζει σερι τα GP's?Στη Renault βεβαια δεν ανηκει παρα ο προλογος του προβληματισμου μου.Παρακατω θα ξεδιπλωσω γενικοτερα το συλλογισμο μου.Παρολ'αυτα μου ειναι δυσκολο να κατανοησω το 'φιασκο' της φετινης Renault.Φυσικα δεν εχω πληρη τεχνικη εικονα της ομαδας και των αντιπαλων της για να ξερω που εκανε λαθη φετος,που υστερει και που την ξεπερασαν οι τελευταιοι,ομως κι ετσι δικαιουμαι να αναρωτιεμαι...Περα απο την υποθεση των ελαστικων δε μπορω να βρω κατι αλλο
Και κανοντας λογο για αναρωτησεις,ανατρεχονατς στα ηλεκτρονικα κιταπια της F1 διαβαζει κανεις κατι παραξενα ονοματα οπως π.χ Lotus ή Alfa Romeo(η γνωστη?)...Η τελευταια μαλιστα ειχε κερδισει και πρωταθλημα(τα)!Αν ειναι δυνατον!Και αν ειναι δυνατον γιατι ο κοσμος δεν ξερει αυτα τα 'ιστορικα' ονοματα?Και που βρισκονται τωρα αυτα τα ιστορικα ονοματα?Και γιατι(μπαμπα) σημερα πρωταγωνιστουν ονοματα λιγοτερο ιστορικα συνδεδεμενα με την F1 οπως π.χ BMW?Θα μου πειτε το σπορ ειναι για τους λεφταδες,ελλειψη χρηματων στασις εμποριου κτλ.Δεκτον.Δεν θα πρεπε να ισχυει και το αντιθετο?Δλδ οποιος ριξει λεφτα και buisness plan και know how και πως αλλιως το λενε αυτα τα μανατζεριστικα μαραφετια να γνωριζει νομοτελειακα την επιτυχια και βαζει τα πρωταθληματα στο τσεπακι του?Ε Toyota?H μηπως τα χρηματα ειναι συνθηκη ικανη αλλα οχι αναγκαια οπως λεμε και εμεις οι μελλοντικοι μαθηματικοι?Και τελικα τι ειναι αυτο που κανει τον πρωταθλητη στην F1?Το budget?Οι σωστοι ανθρωποι?Η τυχη?
Που μας φερνει στο 'παραδοξο' του αθληματος.Στην ομαδα που εχει οσο λιγες συνδεθει στη συνειδηση του κοσμου με την επιτυχια.Στην κοκκινη ομαδα απο το Μαρανελλο.Τι παραπανω εχει και απο τοτε που κουτσα στραβα βρηκε το δρομο της στην F1,δυσκολα τον χανει και ακομα κι οταν δεν παιρνει τιτλους καταφερνει να πρωταγωνιστησει.Τι παιζει μ'αυτην?Εχει μαζεψει ολη την τεχνογνωσια?Δεν χαμπαριαζει απο τα 'καινουργια' Bridgestone?Εχει συγκεντρωσει τους καλυτερους τακτικους εγκεφαλους στα προσωπα των αγωνιστικων διευθυντων?Εχει βρει αραγε την χρυση συνταγη για την επιτυχια?Και το εξαργυρωνει βαζοντας φαρδυ πλατυ το logo της Fiat στα μονοθεσια της?Υπαρχει και η MClaren φυσικα που ιστορικα ισως δικαιουται να μιλαει περισσοτερο αλλα δυο τρια χρονι πριν δυσκολα θα την ελεγες μεγαλη ομαδα
Ολοκληρωνοντας το συλλογισμο μου να επιστρεψω στη Renault.Πως τα καταφερε μια μικρη σχετικα ομαδα να τρελλανει κοσμο και να παρει πρωταθληματα?Και τωρα,εδυσε το αστερι της?Και θα επεκτεινω το συλλογισμο μου βαζοντας μεσα και την προσωπικη μου αγαπημενη την BMW.Μια ομαδα που ολα δειχνουν οτι θα πρωταγωνιστησει τα επομενα χρονια,μπορει να διεκεδικησει τιτλο(υς).Και μετα τι?Θα παρακμασει κι αυτη σαν τη Renault?Και μετα (φευ!) παλι Ferrari?Μονοκρατορια σαν το γαυρο στο φουμπολ?Πολλες ερωτησεις.Ισως τα Renault,ALfa Romeo να ειναι απλα εμπορικες ονομασιες.Και ισως να μην κερδιζει πρωταθλημα η εμπορικη ονομασια αλλα η ομαδα που στην δεδομενη συγκυρια καταφερνει να ειναι καλυτερη απο τις υπολοιπες.Αυτο και τιποτε παραπανω.Μαγκια θελει να εχεις σταθερη αποδοση.Θυμαται κανεις τον Βιλνεβ,τον rookie-πρωταθλητη?Το παιδι θαυμα?
Υ.Γ.Αυρτον θα σε θυμομαστε για παντα
-
Παρακατω παραθετω τη Βαθμολογια στα motogp σαν παραδειγμα και νομιζω οτι διακρινουμε πως ο παγκοσμιος πρωταθκητης παλευει με τον Hofmann για μια θεση στη δεκαδα...
Τα motorsportς εχουν συνεχεις αλλαγες οσον αφορα τους κινιτηρες τα σασι τα φρενα την αεροδυναμικη τα λαστιχα, και οποιοδηποτε αλλο part! λογικο ειναι αυτες οι αλλαγες να επηρεαζουν και τουσ οδηγους στην προσαρμογη τους στα νεα δεδομενα ειτε κανοντας τους Νο1 ειτε απλα να παλευουν για μια καλη θεση...P. Rider Points
1 C.STONER 102
2 V.ROSSI 81
3 D.PEDROSA 62
4 M.MELANDRI 61
5 C.VERMEULEN 55
6 J.HOPKINS 48
7 L.CAPIROSSI 38
8 C.EDWARDS 35
9 T.ELIAS 35
**10 N.HAYDEN 30 **
11 A.HOFMANN 30οσον αφορα το τι σε κανει πρωτα8λητη...πολυ απλα(!) οταν βρεθουν οι σωστοι ανθρωποι στη σωστη ομαδα τη σωστη χρονια....
η διαφορα της φερραρι με τις αλλες ομαδες ειναι οτι οι αλλες ομαδες ερχονται για διακριση 5αετιας η΄εστω να ακουστει το ονομα τους ενω η φερραρι(+ΜcLaren και λιγοτερο η Williams) ειναι η ιδια η ιστορια του αθληματος!Εαν σταματησει μια απο αυτες τισ ομαδες αλλαζει ολο το αθλημα ενω εαν σταματησει η Τοyota den nomizω na χαλαστει κανεις...
Συμπερασμα:Κανενα!το αθλημα ειναι τοσο απροβλεπτο που μας κανει να το γουσταρουμε περισσοτερο κα8ε χρονια!!!PS:Εννοειται οτι θυμομαστε τον βιλνεβ!Ειναι κομματι της ιστοριας!!!οπως και η μαχη του στην Ιαπωνια με τον Σουμι!Δεν ηταν πολλα τα πρωταθληματα τα οποια κριθηκαν στον τελευταιο αγωνα...
-
αν παρατηρησετε την ιστορία της F1 (και οχι μονο) θα δειτε ένα πραμα:
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΝΕΙ ΚΥΚΛΟΥΣ.ΜΕΣΟΥΡΑΝΕΙΣ-ΜΕΣΟΥΡΑΝΕΙΣ-παλευεις-παλευεις-παλευεις-παλευεις-ΜΕΣΟΥΡΑΝΕΙΣ-ΜΕΣΟΥΡΑΝΕΙΣ-παλευεις-παλευεις κλπ
απ'αυτο δεν ξεφυγε καμια μεγάλη. αν και η williams κλεινει 10ετία πλεον που παλευει,θα περιμενουμε του χρονου άραγε?
γι'αυτο και πιστεύω σίγουρα οτι φετος η McLaren θα το κάνει το καλο (τουλαχιστον 1 εκ των 2 πρωταθληματων θα το κανει περιπατο). -
οι σωστοι ανθρωποι στις σωστες θεσεις και η σωστη νοοτροπια.
νταξει η williams ηταν 2η το 2003 , με λιγη τυχη ισως να το επαιρνε.
Omikrone3
η ρενω δεν ειναι μια τυχαια ομαδα , ειναι η benneton με την οποια κερδισε και ο σουμι.
απλα μερικες φορες συμβαινει να τεθουν λαθος στοχοι στην αρχη της χρονιας και ετσι να σχεδιαστει λαθος το μονοθεσιο. αυτο εγινε το 2005 με τη φερραρι και φετος με την αεροδυναμικη της ρενω. -
Η Ρενώ δεν είναι απλά η Benetton με την οποία κέρδισε και ο Σούμι, είναι η Ρενώ που λανσάρισε τους κιντήρες τούρμπο στη F1 to 1977. Και η Λότους δεν είναι ένα... παράξενο όνομα, ήταν συνώνυμο της τεχνολογικής εξέλιξης επι σειρά ετών.
Γενικώς φίλε Omikrone, αν διαβάσεις ένα βιβλίο με την ιστορία της F1 θα σου λυθούν πολλές απορίες. Εναλλακτικά μπορείς να ξεκινήσεις από αυτό το link.
Το γκρεμισμα των θρυλων...