-
Ένα διαφορετικό GTi V 650HP
http://www.auto-motor-und-sport.de/fotos/foto-shows/news/mpsfshw_show_501544_14001.hbs?ext_index=0&ext_show_id=mpsfshw::show::501544http://www.leftlanenews.com/volkswagen-gti-w12-concept.html
http://i163.photobucket.com/albums/t320 ... oncept.jpg
http://i163.photobucket.com/albums/t320 ... oncept.jpg
http://i163.photobucket.com/albums/t320 ... oncept.jpg
6.0L Biturbo W12 engine
650 HP @ 6000 rpm
750 Nm (554 lbs/ft) @ 4500 rpm
3.7 seconds from 0 to 62 mph
325 km/h (203 mph) topspeedΔεν μιλάω.....Δεν έχω να πω τιποτα άλλο....
-
Ένα διαφορετικό GTi V 650HP
http://www.auto-motor-und-sport.de/fotos/foto-shows/news/mpsfshw_show_501544_14001.hbs?ext_index=0&ext_show_id=mpsfshw::show::501544http://www.leftlanenews.com/volkswagen-gti-w12-concept.html
http://i163.photobucket.com/albums/t320 ... oncept.jpg
http://i163.photobucket.com/albums/t320 ... oncept.jpg
http://i163.photobucket.com/albums/t320 ... oncept.jpg
6.0L Biturbo W12 engine
650 HP @ 6000 rpm
750 Nm (554 lbs/ft) @ 4500 rpm
3.7 seconds from 0 to 62 mph
325 km/h (203 mph) topspeedΔεν μιλάω.....Δεν έχω να πω τιποτα άλλο....
-
Ένα διαφορετικό GTi V 650HP
http://www.auto-motor-und-sport.de/fotos/foto-shows/news/mpsfshw_show_501544_14001.hbs?ext_index=0&ext_show_id=mpsfshw::show::501544http://www.leftlanenews.com/volkswagen-gti-w12-concept.html
http://i163.photobucket.com/albums/t320 ... oncept.jpg
http://i163.photobucket.com/albums/t320 ... oncept.jpg
http://i163.photobucket.com/albums/t320 ... oncept.jpg
6.0L Biturbo W12 engine
650 HP @ 6000 rpm
750 Nm (554 lbs/ft) @ 4500 rpm
3.7 seconds from 0 to 62 mph
325 km/h (203 mph) topspeedΔεν μιλάω.....Δεν έχω να πω τιποτα άλλο....
-
Κάτι τέτοια αυτοκίνητα εξυπηρετούν τους τύπους που θέλουν να έχουν γρήγορα έργαλεία αλλά δεν θέλουν να προκαλούν τη ζήλια και το μίσος του κόσμου...
Θα έχει πολλή πλάκα να πάρεις ένα τέτοιο και να του βάλεις μία ψεύτικη επιγραφή πίσω ότι δήθεν είναι 1.6 fsi και ότι απλά έχει racing bodykit και αεραγωγό στο κάτω μέρος μόνο για αισθητικούς λόγους...
Θα σου κολλάνε πολλοί για πλάκα ,για να σε πειράξουν ότι δήθεν μόνο για εμφάνιση νοιάζεσαι και ότι το εργαλείο σου σίγουρα δε θα πιάνει μία κλπ κλπ και όταν θα πατάς μια γκαζιά και θα εξαφανίζεσαι η φάτσα τους θα παίρνει μία έκφραση........όλα τα λεφτά -
Ποιός ξέρει και πόσο θα κάνει... Σίγουρα πάρα πολλά!!! Δεν θα τα έδινα για Golf...
-
Σιγά μην βγει ποτέ.
-
_
θυμάται κανείς αυτό;
Rallye Golf A59, 1993 (Golf 3)
[list:2zmmy9ep][:2zmmy9ep]Engine:
[list:2zmmy9ep][:2zmmy9ep]1999cc 16V four-cylinder engine[/2zmmy9ep]
[:2zmmy9ep]275 HP (202 kW) at 6000rpm[/2zmmy9ep]
[:2zmmy9ep]375nm at 3500rpm[/2zmmy9ep]
[:2zmmy9ep]katalysator[/2zmmy9ep]
[:2zmmy9ep]6 speed gearbox[/2zmmy9ep]
[:2zmmy9ep]Bosch Digifant injection-system[/2zmmy9ep]
[:2zmmy9ep]One KKK-turbo[/2zmmy9ep]
[:2zmmy9ep]bore 86,0[/2zmmy9ep]
[:2zmmy9ep]stroke 86,0[/2zmmy9ep][/list:u:2zmmy9ep] [/
2zmmy9ep][:2zmmy9ep]Drive: Permanent all-wheel-drive with viscous coupling[/
2zmmy9ep]
[:2zmmy9ep]Measure:[list:2zmmy9ep][:2zmmy9ep]Length : 4020 mm[/2zmmy9ep]
[:2zmmy9ep]Width: 1770 mm[/2zmmy9ep]
[:2zmmy9ep]Height: 1400mm[/2zmmy9ep]
[:2zmmy9ep]Wheelbase: 2475 mm[/2zmmy9ep][/list:u:2zmmy9ep][/
2zmmy9ep][:2zmmy9ep]Turning circle: 10,6 m[/
2zmmy9ep]
[:2zmmy9ep]Wheels: 8 J x 16[/2zmmy9ep]
[:2zmmy9ep]Tires: 205/50 ZR 16[/2zmmy9ep]
[:2zmmy9ep]Weight: Weight when empty 1373 kg[/2zmmy9ep]
[:2zmmy9ep]Maximum speed: 270Km/h[/2zmmy9ep]
[:2zmmy9ep]Acceleration: 0-100 km/h 4,2s[/2zmmy9ep][/list:u:2zmmy9ep]
Μερικά links:[list:2zmmy9ep][:2zmmy9ep]ngpracing.com[/
2zmmy9ep]
[:2zmmy9ep]faltdach.net[/2zmmy9ep]
[:2zmmy9ep]vwvortex.com {1}[/2zmmy9ep]
[:2zmmy9ep]vwvortex.com {2}[/2zmmy9ep]
[:2zmmy9ep]ecodeparts.com[/2zmmy9ep]
[:2zmmy9ep]volkswagen.de[/2zmmy9ep][/list:u:2zmmy9ep]
_
-
Σιγά μην έκανε 4.2 για τα 100, με τέτοια δύναμη και τέτοιο βάρος...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Σιγά μην έκανε 4.2 για τα 100, με τέτοια δύναμη και τέτοιο βάρος...Αναλόγως την κλιμάκωση κι'όλας.Εξάρι φορούσε,όλα είναι πιθανά.
Σε έκδοση ραλύ,ειχε βγει και το γκόλφ το 2.Με φουσκωμένα φτερα και τετρακίνηση (νομίζω synchro-συνεκτικου συμπλέκτη)
-
εγώ πιστεύω ότι εάν το βλέπατε έξω το 99% των φορουμάδων θα το ποσταρε φωτό στο Australia uber alles με καύστικο σχόλιο...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
εγώ πιστεύω ότι εάν το βλέπατε έξω το 99% των φορουμάδων θα το ποσταρε φωτό στο Australia uber alles με καύστικο σχόλιο...Κακώς το 99%. Το 100% των φορουμάδων θα έπρεπε... Γιατί είναι καρακαγκούρικο, πώς να το κάνουμε;
ΥΓ. Ανδρέα, ό,τι κλιμάκωση και να έχει, αποκλείεται...
-
Στο τέλος του βιντεο οι καπνοί που βγάζει είναι από τον κινητήρα που έσπασε;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
εγώ πιστεύω ότι εάν το βλέπατε έξω το 99% των φορουμάδων θα το ποσταρε φωτό στο Australia uber alles με καύστικο σχόλιο...
Κακώς το 99%. Το 100% των φορουμάδων θα έπρεπε... Γιατί είναι καρακαγκούρικο, πώς να το κάνουμε;
ΥΓ. Ανδρέα, ό,τι κλιμάκωση και να έχει, αποκλείεται...
εννοείται! Άμα θες να κάνεις το κέφι σου παίρνεις ένα πραγματικά σπορ αυτοκίνητο και άντε να του βάλεις καμία αναρτησούλα πιο σκληρή...
-
Ο χρήστης Paris.gr έγραψε:
Στο τέλος του βιντεο οι καπνοί που βγάζει είναι από τον κινητήρα που έσπασε;Σπανε και σταματημενα τωρα!!
-
το αυτοκινητο καθε αλλο παρα καγκουρικο ειναι. ο,τι υπαρχει πανω του ειναι απαραιτητο για να διαχειριστει 650 ιππους.
καγκουρικο θα ηταν αν με αυτα τα αεροδυναμικα βοηθηματα, ειχε 90 ιππους..το αυτοκινητο ειναι απλα καταπληκτικο. τρελη και υπεροχη ιδεα. τελος.
-
Ο χρήστης Eidur έγραψε:
το αυτοκινητο καθε αλλο παρα καγκουρικο ειναι. ο,τι υπαρχει πανω του ειναι απαραιτητο για να διαχειριστει 650 ιππους.
καγκουρικο θα ηταν αν με αυτα τα αεροδυναμικα βοηθηματα, ειχε 90 ιππους..το αυτοκινητο ειναι απλα καταπληκτικο. τρελη και υπεροχη ιδεα. τελος.
Καγκουριά είναι και μόνο το γεγονός ότι βγάζει 650 άλογα!
-
Ο χρήστης Paris.gr έγραψε:
το αυτοκινητο καθε αλλο παρα καγκουρικο ειναι. ο,τι υπαρχει πανω του ειναι απαραιτητο για να διαχειριστει 650 ιππους.
καγκουρικο θα ηταν αν με αυτα τα αεροδυναμικα βοηθηματα, ειχε 90 ιππους..το αυτοκινητο ειναι απλα καταπληκτικο. τρελη και υπεροχη ιδεα. τελος.
Καγκουριά είναι και μόνο το γεγονός ότι βγάζει 650 άλογα!
ποσα επρεπε να βγαζει για να μην ηταν?
599?
468?
324?
271?
35? -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
το αυτοκινητο καθε αλλο παρα καγκουρικο ειναι. ο,τι υπαρχει πανω του ειναι απαραιτητο για να διαχειριστει 650 ιππους.
καγκουρικο θα ηταν αν με αυτα τα αεροδυναμικα βοηθηματα, ειχε 90 ιππους..το αυτοκινητο ειναι απλα καταπληκτικο. τρελη και υπεροχη ιδεα. τελος.
Καγκουριά είναι και μόνο το γεγονός ότι βγάζει 650 άλογα!
ποσα επρεπε να βγαζει για να μην ηταν?
599?
468?
324?
271?
35?150-265.
Γενικά πάντως, υπερβολή της υπερβολής το συγκεκριμένο, και δεν μπορώ να καταλάβω που αποσκοπεί ένα τέτοιο concept..
-
Να διευκρινήσω ότι χαρακτήρισα καγκούρικο την έκδοση του Μκ3, όχι αυτό με τα 650 άλογα.
-
Oτιδηποτε ταπεροειδη με τοσο πολλα αλογα καγκουρικο ειναι.
υγ.που χωραει η μηχανη εκει μεσα;
Ένα διαφορετικό GTi V 650HP