-
Σήμερα πήγα το Jeep για service στην Chrysler στο Μαρούσι και είχα την τιμή να δω από κοντά το γρηγορότερο εργοστασιακό SUV του πλανήτη.
-
Σήμερα πήγα το Jeep για service στην Chrysler στο Μαρούσι και είχα την τιμή να δω από κοντά το γρηγορότερο εργοστασιακό SUV του πλανήτη.
-
Σήμερα πήγα το Jeep για service στην Chrysler στο Μαρούσι και είχα την τιμή να δω από κοντά το γρηγορότερο εργοστασιακό SUV του πλανήτη.
-
Εχχμ, τα μεγαλα Tuareg, Q7, Cayenne turbo plus?
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Εχχμ, τα μεγαλα Tuareg, Q7, Cayenne turbo plus?ναι, αυτά ακολουθούν....
δες εδώ specs του srt8
-
ακομα και η cayenne me ta 600++hp?
-
δεν υπάρχει εργοστασιακή cayenne me 600++ hp.
500 βγάζει
http://www.porsche.gr/models/cayenne/cayenne-turbo/
και το SRT8 είναι πάλι λίγο ποιο γρήγορο
-
H turbo -S εχει 550 νομιζω.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
H turbo -S εχει 550 νομιζω.520 και τα νούμερα της από ότι φένεται είναι ίδια με του SRT8
http://www.caranddriver.com/shortroadte ... rbo-s.html
-
PORSCHE
Οι μηχανικοί αναβάθμισαν τους εναλλάκτες θερμότητας και το turbo, με αποτέλεσμα η ισχύς του V8 των 4,5 λίτρων να αυξηθεί κατά 71 ίππους -αγγίζοντας τους 521 ίππους- και η ροπή να φτάσει τα 720Nm. Σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο των έξι σχέσεων, τα πρώτα 100χλμ./ώρα από στάση καλύπτονται πλέον σε 5,2 δευτερόλεπτα, έναντι 5,6 της έκδοσης με τους 450 ίππους, ενώ για την επιτάχυνση από τα 80 μέχρι τα 120χλμ./ώρα απαιτούνται μόλις 5,4 δευτερόλεπτα -0,8 δευτερόλεπτα λιγότερα από την Turbo.ep Grand Cherokee SRT8’s snarling big-block 6.1-liter SRT HEMI V8 engine puts 420 horsepower to the pavement (or dirt, mud, and rocks) through an exclusive electronic full-time four-wheel-drive system. The result? The quickest, most powerful Jeep vehicle ever created.
κατι δεν μας λενε καλα...
-
-
Στο most powerful τεινω να διαφωνησω, και τα νουμερα με επαληθευουν. Στο quickest, αμφιβαλλω για την πραγματικοτητα. Με βαρος 2.6 τονους (Cayenne ελαφρυτερη) και 100 αλογα λιγοτερα, δυσκολο...
-
most powerful σαφώς και δεν είναι το SRT8 τώρα όσο αναφορά για το quickest ότι λένε οι σελίδες λέω...
σχετικά με τα βάρη το SRT8 είναι ελαφρύτερο από το Porsche Cayenne Turbo.
Porsche: 2355 kg
http://www.porsche.gr/models/cayenne/ca ... dspecs.php
SRT8: 2128 kg
http://drivesrt.com/flash/pdf/srt_grand ... e_spec.pdf
-
και νομιζα εγω οτι θα εβλεπα σοβαρο ποστ απο σενα στο Εκτος Δρομου
αυτα να τα γραφεις στις σαυρες!!! -
Ο χρήστης lepes έγραψε:
και νομιζα εγω οτι θα εβλεπα σοβαρο ποστ απο σενα στο Εκτος Δρομου
αυτα να τα γραφεις στις σαυρες!!!βρε άϊ βούτα σε κανα λασποβούρκο...
που ήσουν βρε όταν πήγαμε στις κορτεζίνες ;;;
-
ειχα δουλεια ρε γμτ και στεναχωρηθηκα που δεν ηρθα να σου λερωσω με τζατζικι το εργαλειο...
Στα γενεθλια του Brat θα ερθεις?? -
Ο χρήστης lepes έγραψε:
ειχα δουλεια ρε γμτ και στεναχωρηθηκα που δεν ηρθα να σου λερωσω με τζατζικι το εργαλειο...
Στα γενεθλια του Brat θα ερθεις??άμα με αφήσει ο διοικητής (γυναίκα)
μάλλον θα έρθω αρκεί να ΜΗΝ έχει λάσπες...
-
'Jeep vehicle' εννοεί προφανώς τη μάρκα Jeep και όχι τον τύπο αυτοκινήτου
-
braker
τα δυο link με τα αρθρα, κραυγαζουν αμερικανιλα. Το υφακι και ο τροπος γραφης στυλ 'τι να μας πει η Porsche με την μλκια της μπροστα στο αμερικανικο θηριο'.
Απο κει και περα, η ιδια η Jeep δινει βαρος για το SRT8 5700lbs = 2585 κιλα.
Ακομα και ιδιο βαρος να εχουν, τα 75+ παραπανω αλογα αλλα κυριως η τρομακτικη διαφορα στην ροπη (700 εναντι 570Nm), θα κανουν την διαφορα.
Στο μονο που σκιζει το srt8 ειναι η τιμη.
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
PORSCHE
Οι μηχανικοί αναβάθμισαν τους εναλλάκτες θερμότητας και το turbo, με αποτέλεσμα η ισχύς του V8 των 4,5 λίτρων να αυξηθεί κατά 71 ίππους -αγγίζοντας τους 521 ίππους- και η ροπή να φτάσει τα 720Nm. Σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο των έξι σχέσεων, τα πρώτα 100χλμ./ώρα από στάση καλύπτονται πλέον σε 5,2 δευτερόλεπτα, έναντι 5,6 της έκδοσης με τους 450 ίππους, ενώ για την επιτάχυνση από τα 80 μέχρι τα 120χλμ./ώρα απαιτούνται μόλις 5,4 δευτερόλεπτα -0,8 δευτερόλεπτα λιγότερα από την Turbo.ep Grand Cherokee SRT8’s snarling big-block 6.1-liter SRT HEMI V8 engine puts 420 horsepower to the pavement (or dirt, mud, and rocks) through an exclusive electronic full-time four-wheel-drive system. The result? The quickest, most powerful jeep vehicle ever created.
κατι δεν μας λενε καλα...
**
Μια χαρα τα λενε.
Το πραγμα ειναι το πιο γρηγορο JEEP.
Η cayenne ειναι porsche.**
το γρηγορότερο εργοστασιακό SUV του πλανήτη