Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    το γρηγορότερο εργοστασιακό SUV του πλανήτη
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. το γρηγορότερο εργοστασιακό SUV του πλανήτη
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Εκτός Δρόμου
    17
    46
    382
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      braker last edited by

      Σήμερα πήγα το Jeep για service στην Chrysler στο Μαρούσι και είχα την τιμή να δω από κοντά το γρηγορότερο εργοστασιακό SUV του πλανήτη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        braker last edited by

        Σήμερα πήγα το Jeep για service στην Chrysler στο Μαρούσι και είχα την τιμή να δω από κοντά το γρηγορότερο εργοστασιακό SUV του πλανήτη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          braker last edited by

          Σήμερα πήγα το Jeep για service στην Chrysler στο Μαρούσι και είχα την τιμή να δω από κοντά το γρηγορότερο εργοστασιακό SUV του πλανήτη.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kacey last edited by

            Εχχμ, τα μεγαλα Tuareg, Q7, Cayenne turbo plus?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              braker last edited by

              Ο χρήστης kacey έγραψε:
              Εχχμ, τα μεγαλα Tuareg, Q7, Cayenne turbo plus?

              ναι, αυτά ακολουθούν....

              δες εδώ specs του srt8

              http://drivesrt.com/en/jeep/index.html

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mad-max-13 last edited by

                ακομα και η cayenne me ta 600++hp?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  braker last edited by

                  δεν υπάρχει εργοστασιακή cayenne me 600++ hp.

                  500 βγάζει

                  http://www.porsche.gr/models/cayenne/cayenne-turbo/

                  και το SRT8 είναι πάλι λίγο ποιο γρήγορο

                  http://www.jeep.com/grand_cherokee/models/srt8.html

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    megane98hp last edited by

                    H turbo -S εχει 550 νομιζω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      braker last edited by

                      Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                      H turbo -S εχει 550 νομιζω.

                      520 και τα νούμερα της από ότι φένεται είναι ίδια με του SRT8

                      http://www.caranddriver.com/shortroadte ... rbo-s.html

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mad-max-13 last edited by

                        PORSCHE
                        Οι μηχανικοί αναβάθμισαν τους εναλλάκτες θερμότητας και το turbo, με αποτέλεσμα η ισχύς του V8 των 4,5 λίτρων να αυξηθεί κατά 71 ίππους -αγγίζοντας τους 521 ίππους- και η ροπή να φτάσει τα 720Nm. Σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο των έξι σχέσεων, τα πρώτα 100χλμ./ώρα από στάση καλύπτονται πλέον σε 5,2 δευτερόλεπτα, έναντι 5,6 της έκδοσης με τους 450 ίππους, ενώ για την επιτάχυνση από τα 80 μέχρι τα 120χλμ./ώρα απαιτούνται μόλις 5,4 δευτερόλεπτα -0,8 δευτερόλεπτα λιγότερα από την Turbo.

                        ep® Grand Cherokee SRT8’s snarling big-block 6.1-liter SRT HEMI® V8 engine puts 420 horsepower to the pavement (or dirt, mud, and rocks) through an exclusive electronic full-time four-wheel-drive system. The result? The quickest, most powerful Jeep vehicle ever created.

                        κατι δεν μας λενε καλα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          braker last edited by

                          καλά τα λένε.. δες ποιο πάνω τα link που έχω. το SRT8 έχει 0-100 σε κάτω από 5 sec. και 1/4 mile σε λιγότερο από 14 sec.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kacey last edited by

                            Στο most powerful τεινω να διαφωνησω, και τα νουμερα με επαληθευουν. Στο quickest, αμφιβαλλω για την πραγματικοτητα. Με βαρος 2.6 τονους (Cayenne ελαφρυτερη) και 100 αλογα λιγοτερα, δυσκολο...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              braker last edited by

                              most powerful σαφώς και δεν είναι το SRT8 τώρα όσο αναφορά για το quickest ότι λένε οι σελίδες λέω...

                              σχετικά με τα βάρη το SRT8 είναι ελαφρύτερο από το Porsche Cayenne Turbo.

                              Porsche: 2355 kg

                              http://www.porsche.gr/models/cayenne/ca ... dspecs.php

                              SRT8: 2128 kg

                              http://drivesrt.com/flash/pdf/srt_grand ... e_spec.pdf

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lepes last edited by

                                και νομιζα εγω οτι θα εβλεπα σοβαρο ποστ απο σενα στο Εκτος Δρομου
                                αυτα να τα γραφεις στις σαυρες!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  braker last edited by

                                  Ο χρήστης lepes έγραψε:
                                  και νομιζα εγω οτι θα εβλεπα σοβαρο ποστ απο σενα στο Εκτος Δρομου
                                  αυτα να τα γραφεις στις σαυρες!!!

                                  βρε άϊ βούτα σε κανα λασποβούρκο...

                                  που ήσουν βρε όταν πήγαμε στις κορτεζίνες ;;;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lepes last edited by

                                    ειχα δουλεια ρε γμτ και στεναχωρηθηκα που δεν ηρθα να σου λερωσω με τζατζικι το εργαλειο...
                                    Στα γενεθλια του Brat θα ερθεις??

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      braker last edited by

                                      Ο χρήστης lepes έγραψε:
                                      ειχα δουλεια ρε γμτ και στεναχωρηθηκα που δεν ηρθα να σου λερωσω με τζατζικι το εργαλειο...
                                      Στα γενεθλια του Brat θα ερθεις??

                                      άμα με αφήσει ο διοικητής (γυναίκα)

                                      μάλλον θα έρθω αρκεί να ΜΗΝ έχει λάσπες...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        theorallye last edited by

                                        'Jeep vehicle' εννοεί προφανώς τη μάρκα Jeep και όχι τον τύπο αυτοκινήτου

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kacey last edited by

                                          braker

                                          τα δυο link με τα αρθρα, κραυγαζουν αμερικανιλα. Το υφακι και ο τροπος γραφης στυλ 'τι να μας πει η Porsche με την μλκια της μπροστα στο αμερικανικο θηριο'.

                                          Απο κει και περα, η ιδια η Jeep δινει βαρος για το SRT8 5700lbs = 2585 κιλα.

                                          Ακομα και ιδιο βαρος να εχουν, τα 75+ παραπανω αλογα αλλα κυριως η τρομακτικη διαφορα στην ροπη (700 εναντι 570Nm), θα κανουν την διαφορα.

                                          Στο μονο που σκιζει το srt8 ειναι η τιμη.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            strofimios last edited by

                                            Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
                                            PORSCHE
                                            Οι μηχανικοί αναβάθμισαν τους εναλλάκτες θερμότητας και το turbo, με αποτέλεσμα η ισχύς του V8 των 4,5 λίτρων να αυξηθεί κατά 71 ίππους -αγγίζοντας τους 521 ίππους- και η ροπή να φτάσει τα 720Nm. Σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο των έξι σχέσεων, τα πρώτα 100χλμ./ώρα από στάση καλύπτονται πλέον σε 5,2 δευτερόλεπτα, έναντι 5,6 της έκδοσης με τους 450 ίππους, ενώ για την επιτάχυνση από τα 80 μέχρι τα 120χλμ./ώρα απαιτούνται μόλις 5,4 δευτερόλεπτα -0,8 δευτερόλεπτα λιγότερα από την Turbo.

                                            ep® Grand Cherokee SRT8’s snarling big-block 6.1-liter SRT HEMI® V8 engine puts 420 horsepower to the pavement (or dirt, mud, and rocks) through an exclusive electronic full-time four-wheel-drive system. The result? The quickest, most powerful jeep vehicle ever created.

                                            κατι δεν μας λενε καλα...

                                            **
                                            Μια χαρα τα λενε.
                                            Το πραγμα ειναι το πιο γρηγορο JEEP.
                                            Η cayenne ειναι porsche.**

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr