-
Εκανα μια πρωτη ερευνα,πλεον τα αγροτικα δεν βγαινουν σε βενζίνη,τουλαχιστον εγω δεν εχω βρει καποιο ακόμα
Ολα diesel,και το diesel απαγορευμενο στην Αθήνα!Τι ωραια!
Υπάρχει κάποιο παραθυράκι για να το παρω νομιμα;Απο όσο ξέρω όχι. -
Εκανα μια πρωτη ερευνα,πλεον τα αγροτικα δεν βγαινουν σε βενζίνη,τουλαχιστον εγω δεν εχω βρει καποιο ακόμα
Ολα diesel,και το diesel απαγορευμενο στην Αθήνα!Τι ωραια!
Υπάρχει κάποιο παραθυράκι για να το παρω νομιμα;Απο όσο ξέρω όχι. -
Εκανα μια πρωτη ερευνα,πλεον τα αγροτικα δεν βγαινουν σε βενζίνη,τουλαχιστον εγω δεν εχω βρει καποιο ακόμα
Ολα diesel,και το diesel απαγορευμενο στην Αθήνα!Τι ωραια!
Υπάρχει κάποιο παραθυράκι για να το παρω νομιμα;Απο όσο ξέρω όχι. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Εκανα μια πρωτη ερευνα,πλεον τα αγροτικα δεν βγαινουν σε βενζίνη,τουλαχιστον εγω δεν εχω βρει καποιο ακόμα
Ολα diesel,και το diesel απαγορευμενο στην Αθήνα!Τι ωραια!
Υπάρχει κάποιο παραθυράκι για να το παρω νομιμα;Απο όσο ξέρω όχι.Δε νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα με το diesel στην Αθήνα αν είναι επαγγελματικό!
-
Ti αγροτικό ψάχνεις,ενός τόνου?
Τα hilux είναι κορυφή
Δε κάνεις μια ερώτηση στην toyota?
Πάντως σίγουρα πρέπει να υπάρχει παραθυράκι και μάλιστα πρέπει και να καλύπτει πλήρως τον ιδιοκτήτη νομικά γιατι η απαγόρευση εντός Αθήνας και Θες/νίκης βάση ευρωπαικού κανονισμου είναι παράνομη.
Μου τα έλεγε κάποιος αλλά δε συγκράτησα λεπτομέρειες.
Καρφί στην toyota -
Ψαχνω οντως καποιο μικρό, σαν το Hilux ή το L200.
Ηδη μου δωσανε ενα τηλ στις νομικες υπηρεσιες να δουμε τι μπορει να γινει, μαλλον τιποτα 100% νομιμο. -
http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=198&page_id=3125
Στις περιφέρειες Αθηνών-Θεσσαλονίκης, εδώ και 23 χρόνια, απαγορεύεται η κυκλοφορία των πετρελαιοκίνητων, ιδιωτικών, επιβατικών αυτοκινήτων και ελαφρών φορτηγών ως 3,5 τόνους. Οι ισχύουσες σημερινές διατάξεις έχουν καθοριστεί με την υπουργική απόφαση Β–27660 /712 (ΦΕΚ 519 Β, 12-08-1992). Σε αυτές αναφέρονται τα όρια εντός των οποίων ισχύει η απαγόρευση και τα οποία, στην Αθήνα, είναι τα εξής: Ελευσίνα –Μαγούλα –Φυλή –Αχαρνές –Θρακομακεδόνες –Βαρυμπόμπη –Κρυονέρι -Άγιος Στέφανος –Άνοιξη –Σταμάτα –Ροδόπολη –Διόνυσος –Πικέρμι –Σπάτα –Κορωπί –Βάρη –Βάρκιζα. Oι επιπτώσεις για όποιον εντοπιστεί να κινείται με πετρελαιοκίνητο μέσα στην απαγορευμένη ζώνη είναι η αφαίρεση της άδειας οδήγησης και της άδειας κυκλοφορίας του αυτοκινήτου για ένα μήνα, καθώς και διοικητικό πρόστιμο 150 περίπου ευρώ.
O διωγμός των πετρελαιοκίνητων συμπληρώνεται από τα εξής οξύμωρα σχήματα: η παράβαση αυτή δε συμπεριλαμβάνεται στον Κ.Ο.Κ., ενώ δεδομένου ότι η διέλευση των αυτοκινήτων με πετρελαιοκινητήρα επιτρέπεται στην Αττική οδό, μπορεί κάποιος να πάει στο αεροδρόμιο με ένα τέτοιο όχημα, αλλά δεν μπορεί, για παράδειγμα, να το οδηγήσει ως το λιμάνι του Πειραιά για να το βάλει σε καράβι για τις Κυκλάδες ή τα Δωδεκάνησα.
*Εξαιρέσεις: επιτρέπεται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη η κυκλοφορία πετρελαιοκίνητων ταξί, λεωφορείων, βαρέων φορτηγών και στρατιωτικών οχημάτων, καθώς και ιδιωτικών φορτηγών κάτω των 4 τόνων, των οποίων οι ιδιοκτήτες έχουν άδεια παραγωγού ή πωλητή σε λαϊκές αγορές και μεταφέρουν προϊόντα. Και γι’ αυτά όμως τα αυτοκίνητα υπάρχουν προϋποθέσεις ηλικίας και τεχνολογίας, που καθορίστηκαν από την απόφαση 25543/1207 (ΦΕΚ 577 Β, 18-05-2001). *
-
Ενα θές κάτι πιο Light και πιο οικονομικό κοίτα το FIAT Strada.
Το βλέπω με 1.3 Multijet αλλά νομίζω οτι βγαίνει και σε βενζίνη....
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Ενα θές κάτι πιο Light και πιο οικονομικό κοίτα το FIAT Strada.Το βλέπω με 1.3 Multijet αλλά νομίζω οτι βγαίνει και σε βενζίνη....
Να μια καλη λυση.
Αλλιως αν πρεπει να ειναι βενζινη μονο μετεχειρο. -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Ενα θές κάτι πιο Light και πιο οικονομικό κοίτα το FIAT Strada.Το βλέπω με 1.3 Multijet αλλά νομίζω οτι βγαίνει και σε βενζίνη....
Επαγγελματικό fiat?
-
Για πες Μάκη, και γω λέω να πάρω το punto van (ένα από τα υποψήφια)
-
Ο χρήστης vaglan έγραψε:
Για πες Μάκη, και γω λέω να πάρω το punto van (ένα από τα υποψήφια)Ta φιατ είναι ελεεινά ως επιβατικά,φαντάσου να τα φορτώσεις κι όλας!!
Στο ποτάμι κατ' ευθείαν μαζί με το εμπόρευμαΜέχρι τι ποσό διαθέτεις για αγορά τέτοιου αυτ/του?
Τι φορτία θα κουβαλάει (τονάζ)?
Τι χιλιόμτερα θα κάνει περίπου ετησίως?
Και προφανώς θα είναι diesel φαντάζομαι. -
ντήζελ εννοείτε. Φορτίο δεν θα έχουν, γιατί κάνω παροχή υπηρεσιών. Το πολύ 50 κιλά( αυτά που κουβαλάω είναι ελαφρυά). Περισσότερο για διαφήμιση το θέλω. Χιλιόμετρα καμιά 30χιλιάδες/ έτος. Λεφτά ακόμα δεν ξέρω πόσα μπορώ να διαθέσω; Αν πάρω καινούριο, 4-5 χιλιάρικα προκαταβολή και τα άλλα δόσεις. Ψάχνω και επιδότηση.
-
Θέλεις κλειστό δηλ μικρού τονάζ
CADDY
Να σου πω και το άλλο.
Γιατί δεν παίρνεις μετάχειρο hilux? -
Και αν βρέχει; Το ένα μηχάνημα που έχω κάνει 900 ευρώ ηλεκτρικό και το άλλο βενζινοκίνητο που θα πάρω 3500 χιλιάρικα. Οι παγίδες είναι σε χαρτοκιβώτια και θα γίνουν παπάρα, άσε που μπορεί να με κλέψουν κιόλας, αν είναι χύμα τα πράγματα.
-
Πάρε το caddy τότε.
Οικονομικό ,σκυλί αμάξι και δοκιμασμένο μοτέρΔες και το inca της seat που στην ουσία είναι ίδια αυτοκίνητα,μπας και γλυτώσεις λεφτά
-
Tώρα που χάζευα στα μοντέλλα.....δεν κοιτάς και το nissan cubistar?
-
kangoo mtx?
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Tώρα που χάζευα στα μοντέλλα.....δεν κοιτάς και το nissan cubistar?Γεια σου ρε Μάκη με τις προκαταλήψεις σου! Αν σου πω ότι το kubistar κατά βάση είναι Ρενό, μάλλον θα αλλάξεις γνώμη ε?
Σχετικά με το ερώτημα του φίλου: οι περισσότερες σύγχρονες καρότσες ξεπερνούν τα 5 (!) μέτρα σε μήκος. Ειδικά το Hilux, είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ, το μεγαλύτερο όλων. Σε μήκος φτάνει μια Mercedes S-Class Long αν αυτό λέει κάτι. Η κίνησή του σε οποιαδήποτε αστική διαδρομή (ακόμα και σε αυτές που πραγματικά επιτρέπεται) είναι πρόβλημα και μόνο πρόβλημα.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Tώρα που χάζευα στα μοντέλλα.....δεν κοιτάς και το nissan cubistar?
Γεια σου ρε Μάκη με τις προκαταλήψεις σου! Αν σου πω ότι το kubistar κατά βάση είναι Ρενό, μάλλον θα αλλάξεις γνώμη ε?
Δηλ μηχανές,σασμάν και τα συναφή είναι ρενό?
Μακριααααααα οι λύκοι οι μαύροι
Δεν είναι θέμα προκατάληψης
Πέρα απο την συμπάθεια προς μία μια σχολή που διακρίνει κάποιους (συνήθως οι λόγοι είναι συναισθηματικοί) θα πρέπει να υπολογίσουν τη βασικότερη παράμετρο στην επιλογή ενός επαγγελματικού.
Την ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ
Και φυσικά διαθεσιμότητα αντ/κων,κόστος συντήρησης κλπ κλπ.Εδώ δε σηκώνει 'το φιατ είναι όμορφο )' ή 'το ρενό στρίβει=δε θα μπει σε πίστα' αλλά να το φορτώσεις το ρημάδι και να μη ξερνάει η μηχανή λάδια,ημιαξόνια,σασμάν και ένα κάρο μ@λακίες.
Εκτός κι αν τα θέλουν μόνο για βόλτες.Απ τα ευρωπαικά αυτ/τα τα caddy ειναι απαιχτα όπως και τα transporter.
Σε αγροτικό ποιό σκυλί αμάξι απ το hilux δεν έχει ξαναβγεί,αλλά και hiace δεν πάει πίσω.Και σου λέω εδώ και είκοσι χρόνια τι βλέπω κι όχι τι θέλω να βλέπω
Σχετικά με το ερώτημα του φίλου: οι περισσότερες σύγχρονες καρότσες ξεπερνούν τα 5 (!) μέτρα σε μήκος. Ειδικά το Hilux, είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ, το μεγαλύτερο όλων. Σε μήκος φτάνει μια Mercedes S-Class Long αν αυτό λέει κάτι. Η κίνησή του σε οποιαδήποτε αστική διαδρομή (ακόμα και σε αυτές που πραγματικά επιτρέπεται) είναι πρόβλημα και μόνο πρόβλημα.
Αυτό εξαρτάται απο το είδος της δουλειάς που προορίζεται.
Αν πρέπει να το φορτώνεις ενάμιση τόνο τι θα πάρεις?
Fiat ducato?
Nα μη το προλαβαίνεις απο μηχανές κι από σασμάν[/quote]
Επιλογη αγροτικού για Αθήνα