-
Ο χρήστης civgr έγραψε:
Η BMW διακρίνεται κάθε χρόνο στις πρώτες θέσεις
Δεν βλέπω την HONDA όπως άλλες χρονιές
Ρε πλακα μας κανετε; Το worldcarfans ειναι στην ουσια το germancarfans που αλλαξε ονομα. Για δειτε λιγο στο About WFC και θα καταλαβετε πώς ξεκινησε και ποσο καλα καμουφλαρισμενο φιλοφριτζικο ειναι Σα να λεμε κανω ενα Site hondacarfans και σε κανα δυο χρονακια το γυριζω σε Worldcarfans και προμοταρω τη honda! Ψαξε ψαξε θα βρειτε στο διαδικτυο και αλλες τετοιες π@π@ριες. Για παρτε το
WorldCarFans.com Time Line
Nov 2000 German Car Fans, LLC established in Montclair, NJ USA
Jun 2001 GermanCarFans.com launched
Dec 2002 100,000 unique visitors and 1 million page views
Mar 2004 Black Falcon Media Group Oy established in Helsinki, Finland
Apr 2004 GermanCarFans.com major redesign launched
Feb 2005 WorldCarFans.com, AmericanCarsFans.com and JapaneseCarFans.com launched
Feb 2005 Spy Photos category launched
Dec 2005 Supercar test drives by Nick Hall added
Jan 2006 ACF, GCF and JCF sisters sites repositioned as sub-categories under the WCF domain, European Cars sub-category added, 1 million unique visitors and 10 million page views
Nov 2006 WCF appearance redesign including new video category launchedΑλλα ντάλα της παρασκευής το γάλα, ακόμα μία φορά. Τι σχέση έχει το *carfans με την εκδήλωση του International Engine of The Year που ψηφίζουν δημοσιογράφοι από όλο τον κόσμο? Καμία..
-
Ο χρήστης Nasos Abt έγραψε:
η ατμοσφαιρα εχει και τα οριο της εαν προκειτε και every day usability....
και φυσικα η ατμοσφαιρα εχει κατι που το τουρμπο ισως να μην το αποκτήσει ποτε : αμεσοτητα και αποκριση...
για αυτους που ζητανε αυτα τα δυο χαρακτηριστικα η ατμοσφαιρα ειναι μονοδρομος ακομη και αν εχει και μερικα αλογα λιγοτερα....
επετρεψε μου φιλε μου να διαφωνησω και εγω...οχι,δεν ισχυει πια αυτο εκτος καποιων ελαχιστων εξαιρεσεων
το μερικα αλογα λιγοτερα μου αρεσε
σε 1600 κεκ ποσα λιγοτερα εχει ενα ατμοσφαιρικο??να υπενθυμισω 1,6 190 αλογα τουρμπο--1,6 125 αλογα ατμοσφαιρα!!αν ειναι να πρω 3000 κυβικα οκτακυλινδρο για να εχω 250 αλογα...οχι ευχαριστω,ασχετως αν και μου αρεσει και η λυσσα της ατμοσφαιρας!1.6 ατμόσφαιρα στο παρελθόν,ατμοσφαιρικός, Honda=150+,Toyota=160+(4AGE)...Το γιατί δεν υπάρχουν σήμερα αυτά τα μοτέρ,είναι άλλο θέμα...
-
Απλά ο κύριος τσαντίστηκε που η αγαπημένη του εταιρεία εκτός από πιο αξιόπιστη δεν βγάζει και τους καλύτερους κινητήρες και ψάχνει να βρει ίντριγκες και συνωμοσίες
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
1.6 ατμόσφαιρα στο παρελθόν,ατμοσφαιρικός, Honda=150+,Toyota=160+(4AGE)...Το γιατί δεν υπάρχουν σήμερα αυτά τα μοτέρ,είναι άλλο θέμα...
Δεν υπάρχουν λόγω της ανάγκης συμμόρφωσης με τους κανονισμούς εκπομπών. Οι Ιάπωνες για λίγα χρόνια είχαν πιο ελαστικούς κανονισμούς από τους Ευρωπαίους και Αμερικάνους με αποτέλεσμα κάτι διαμάντια κινητήρες. Σήμερα για τη μέγιστη απόδοση θέλεις υπερσυμπιεστές ή στροβιλοσυμπιεστές ή KKΚ ή και συνδυασμό τους για να έχεις από τη μία και συμμόρφωση με το Euro 5 και το αντίστοιχο Tier και απόδοση.
Σύντομα δε θα υπάρξει και ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα καθώς ήδη τα 250 άλογα μόνον μπροστά δεν είναι λύση.....
-
Ο χρήστης ffs έγραψε:
Απλά ο κύριος τσαντίστηκε που η αγαπημένη του εταιρεία εκτός από πιο αξιόπιστη δεν βγάζει και τους καλύτερους κινητήρες και ψάχνει να βρει ίντριγκες και συνωμοσίες???
-
Ο χρήστης civgr έγραψε:
Η BMW διακρίνεται κάθε χρόνο στις πρώτες θέσεις
Δεν βλέπω την HONDA όπως άλλες χρονιές
Ρε πλακα μας κανετε; Το worldcarfans ειναι στην ουσια το germancarfans που αλλαξε ονομα. Για δειτε λιγο στο About WFC και θα καταλαβετε πώς ξεκινησε και ποσο καλα καμουφλαρισμενο φιλοφριτζικο ειναι Σα να λεμε κανω ενα Site hondacarfans και σε κανα δυο χρονακια το γυριζω σε Worldcarfans και προμοταρω τη honda! Ψαξε ψαξε θα βρειτε στο διαδικτυο και αλλες τετοιες π@π@ριες. Για παρτε το
WorldCarFans.com Time Line
Nov 2000 German Car Fans, LLC established in Montclair, NJ USA
Jun 2001 GermanCarFans.com launched
Dec 2002 100,000 unique visitors and 1 million page views
Mar 2004 Black Falcon Media Group Oy established in Helsinki, Finland
Apr 2004 GermanCarFans.com major redesign launched
Feb 2005 WorldCarFans.com, AmericanCarsFans.com and JapaneseCarFans.com launched
Feb 2005 Spy Photos category launched
Dec 2005 Supercar test drives by Nick Hall added
Jan 2006 ACF, GCF and JCF sisters sites repositioned as sub-categories under the WCF domain, European Cars sub-category added, 1 million unique visitors and 10 million page views
Nov 2006 WCF appearance redesign including new video category launchedΆλλα λόγια να αγαπιόμαστε φίλε
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
1.6 ατμόσφαιρα στο παρελθόν,ατμοσφαιρικός, Honda=150+,Toyota=160+(4AGE)...Το γιατί δεν υπάρχουν σήμερα αυτά τα μοτέρ,είναι άλλο θέμα...
Δεν υπάρχουν λόγω της ανάγκης συμμόρφωσης με τους κανονισμούς εκπομπών. Οι Ιάπωνες για λίγα χρόνια είχαν πιο ελαστικούς κανονισμούς από τους Ευρωπαίους και Αμερικάνους με αποτέλεσμα κάτι διαμάντια κινητήρες. Σήμερα για τη μέγιστη απόδοση θέλεις υπερσυμπιεστές ή στροβιλοσυμπιεστές ή KKΚ ή και συνδυασμό τους για να έχεις από τη μία και συμμόρφωση με το Euro 5 και το αντίστοιχο Tier και απόδοση.
Σύντομα δε θα υπάρξει και ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα καθώς ήδη τα 250 άλογα μόνον μπροστά δεν είναι λύση.....
Είναι λίγο δύσκολο να προκύπττουν τέτοιες ιπποδυνάμεις μόνο εξαιτίας των κανονισμών ρύπων,δεν νομίζεις??
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
1.6 ατμόσφαιρα στο παρελθόν,ατμοσφαιρικός, Honda=150+,Toyota=160+(4AGE)...Το γιατί δεν υπάρχουν σήμερα αυτά τα μοτέρ,είναι άλλο θέμα...
Δεν υπάρχουν λόγω της ανάγκης συμμόρφωσης με τους κανονισμούς εκπομπών. Οι Ιάπωνες για λίγα χρόνια είχαν πιο ελαστικούς κανονισμούς από τους Ευρωπαίους και Αμερικάνους με αποτέλεσμα κάτι διαμάντια κινητήρες. Σήμερα για τη μέγιστη απόδοση θέλεις υπερσυμπιεστές ή στροβιλοσυμπιεστές ή KKΚ ή και συνδυασμό τους για να έχεις από τη μία και συμμόρφωση με το Euro 5 και το αντίστοιχο Tier και απόδοση.
Σύντομα δε θα υπάρξει και ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα καθώς ήδη τα 250 άλογα μόνον μπροστά δεν είναι λύση.....
Είναι λίγο δύσκολο να προκύπττουν τέτοιες ιπποδυνάμεις μόνο εξαιτίας των κανονισμών ρύπων,δεν νομίζεις??
τοτε...γιατι?
-
Τουρμπο και ξερο ψωμι!
Χωρις φτερνισμα δεν εχει νοημα!
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Απλά ο κύριος τσαντίστηκε που η αγαπημένη του εταιρεία εκτός από πιο αξιόπιστη δεν βγάζει και τους καλύτερους κινητήρες και ψάχνει να βρει ίντριγκες και συνωμοσίες
???
Εγραψα για το worldcarfans για να δειξω ποσο φιλοφριτζικο ειναι σε απαντηση ανωτερω ποστ. Η εταιρεια που εκανε το International Engine of the Year Awards 2007 ειναι καποια UKIP media events που ασχολειται, κανει εκδηλωσεις και βγαζει καποια εντυπα οχι μονο με αυτοκινητο αλλα και τρενα, αεροπλανα, λαστιχα, κ@ποτες και δεν ξερω τι αλλο. Ποσο αξιοπιστη ειναι; Με τι κριτηρια βγαινουν τ αποτελεσματα; Αυτοι οι ''αξιοπιστοι και εγκριτοι'' δημοσιογραφοι απο 30 χωρες ποιοι ειναι ( Ο ρουχου και ο μουχου ή ο ρουχουμουχου); Μηπως ειναι οι ιδιοι που ψηφισαν το Leon σαν αυτοκινητο της χρονιας εδω;Η μηχανη κρινεται στο δρομο και το χρονο.
-
Ο χρήστης civgr έγραψε:
Απλά ο κύριος τσαντίστηκε που η αγαπημένη του εταιρεία εκτός από πιο αξιόπιστη δεν βγάζει και τους καλύτερους κινητήρες και ψάχνει να βρει ίντριγκες και συνωμοσίες
???
Εγραψα για το worldcarfans για να δειξω ποσο φιλοφριτζικο ειναι σε απαντηση ανωτερω ποστ. Η εταιρεια που εκανε το International Engine of the Year Awards 2007 ειναι καποια UKIP media events που ασχολειται, κανει εκδηλωσεις και βγαζει καποια εντυπα οχι μονο με αυτοκινητο αλλα και τρενα, αεροπλανα, λαστιχα, κ@ποτες και δεν ξερω τι αλλο. Ποσο αξιοπιστη ειναι; Με τι κριτηρια βγαινουν τ αποτελεσματα; Αυτοι οι ''αξιοπιστοι και εγκριτοι'' δημοσιογραφοι απο 30 χωρες ποιοι ειναι ( Ο ρουχου και ο μουχου ή ο ρουχουμουχου); Μηπως ειναι οι ιδιοι που ψηφισαν το Leon σαν αυτοκινητο της χρονιας εδω;Η μηχανη κρινεται στο δρομο και το χρονο.
ΖΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ! ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΧΑΝΕΙΣ lkar.
Ρίξε μια ματιά εδώ για τους κριτές.. Αλλά μάλλον δεν είναι αρκετά καλοί για να ΜΗΝ βγάλουν καλύτερο τον 1.8 της Honda.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Απλά ο κύριος τσαντίστηκε που η αγαπημένη του εταιρεία εκτός από πιο αξιόπιστη δεν βγάζει και τους καλύτερους κινητήρες και ψάχνει να βρει ίντριγκες και συνωμοσίες
???
Εγραψα για το worldcarfans για να δειξω ποσο φιλοφριτζικο ειναι σε απαντηση ανωτερω ποστ. Η εταιρεια που εκανε το International Engine of the Year Awards 2007 ειναι καποια UKIP media events που ασχολειται, κανει εκδηλωσεις και βγαζει καποια εντυπα οχι μονο με αυτοκινητο αλλα και τρενα, αεροπλανα, λαστιχα, κ@ποτες και δεν ξερω τι αλλο. Ποσο αξιοπιστη ειναι; Με τι κριτηρια βγαινουν τ αποτελεσματα; Αυτοι οι ''αξιοπιστοι και εγκριτοι'' δημοσιογραφοι απο 30 χωρες ποιοι ειναι ( Ο ρουχου και ο μουχου ή ο ρουχουμουχου); Μηπως ειναι οι ιδιοι που ψηφισαν το Leon σαν αυτοκινητο της χρονιας εδω;Η μηχανη κρινεται στο δρομο και το χρονο.
ΖΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ! ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΧΑΝΕΙΣ lkar.
Ρίξε μια ματιά εδώ για τους κριτές.. Αλλά μάλλον δεν είναι αρκετά καλοί για να ΜΗΝ βγάλουν καλύτερο τον 1.8 της Honda.
ρε kid δεν είμαστε παραπονεμένοι οι Χονταίοι...
2 χρόνια τώρα βγαίνει ο καλύτερος ατμοσφαιρικός κινητήρας στην κατηγορία του. Φυσικά και με χαροποιούν τ' αποτελέσματα/ -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Απλά ο κύριος τσαντίστηκε που η αγαπημένη του εταιρεία εκτός από πιο αξιόπιστη δεν βγάζει και τους καλύτερους κινητήρες και ψάχνει να βρει ίντριγκες και συνωμοσίες
???
Εγραψα για το worldcarfans για να δειξω ποσο φιλοφριτζικο ειναι σε απαντηση ανωτερω ποστ. Η εταιρεια που εκανε το International Engine of the Year Awards 2007 ειναι καποια UKIP media events που ασχολειται, κανει εκδηλωσεις και βγαζει καποια εντυπα οχι μονο με αυτοκινητο αλλα και τρενα, αεροπλανα, λαστιχα, κ@ποτες και δεν ξερω τι αλλο. Ποσο αξιοπιστη ειναι; Με τι κριτηρια βγαινουν τ αποτελεσματα; Αυτοι οι ''αξιοπιστοι και εγκριτοι'' δημοσιογραφοι απο 30 χωρες ποιοι ειναι ( Ο ρουχου και ο μουχου ή ο ρουχουμουχου); Μηπως ειναι οι ιδιοι που ψηφισαν το Leon σαν αυτοκινητο της χρονιας εδω;Η μηχανη κρινεται στο δρομο και το χρονο.
ΖΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ! ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΧΑΝΕΙΣ lkar.
Ρίξε μια ματιά εδώ για τους κριτές.. Αλλά μάλλον δεν είναι αρκετά καλοί για να ΜΗΝ βγάλουν καλύτερο τον 1.8 της Honda.
ρε kid δεν είμαστε παραπονεμένοι οι Χονταίοι...
2 χρόνια τώρα βγαίνει ο καλύτερος ατμοσφαιρικός κινητήρας στην κατηγορία του. Φυσικά και με χαροποιούν τ' αποτελέσματα/spyros.s τα σχόλια μου δεν αναφέρονται σε σένα.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Απλά ο κύριος τσαντίστηκε που η αγαπημένη του εταιρεία εκτός από πιο αξιόπιστη δεν βγάζει και τους καλύτερους κινητήρες και ψάχνει να βρει ίντριγκες και συνωμοσίες
???
Εγραψα για το worldcarfans για να δειξω ποσο φιλοφριτζικο ειναι σε απαντηση ανωτερω ποστ. Η εταιρεια που εκανε το International Engine of the Year Awards 2007 ειναι καποια UKIP media events που ασχολειται, κανει εκδηλωσεις και βγαζει καποια εντυπα οχι μονο με αυτοκινητο αλλα και τρενα, αεροπλανα, λαστιχα, κ@ποτες και δεν ξερω τι αλλο. Ποσο αξιοπιστη ειναι; Με τι κριτηρια βγαινουν τ αποτελεσματα; Αυτοι οι ''αξιοπιστοι και εγκριτοι'' δημοσιογραφοι απο 30 χωρες ποιοι ειναι ( Ο ρουχου και ο μουχου ή ο ρουχουμουχου); Μηπως ειναι οι ιδιοι που ψηφισαν το Leon σαν αυτοκινητο της χρονιας εδω;Η μηχανη κρινεται στο δρομο και το χρονο.
ΖΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ! ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΧΑΝΕΙΣ lkar.
Ρίξε μια ματιά εδώ για τους κριτές.. Αλλά μάλλον δεν είναι αρκετά καλοί για να ΜΗΝ βγάλουν καλύτερο τον 1.8 της Honda.
Χεστηκε η φοραδα στ αλωνι. Εμενα μ ενδιαφερει τι λενε οι οδηγοι και οχι οι δημοσιογραφοι που πληρωνονται απο εντυπα τα οποια συντηρουνται απο διαφημισεις μεγαλων γερμανικων αυτοκινητοβιομηχανιων. Οπως προανεφερα το αυτοκινητο στη χρηση φαινεται. Υπαρχουν αρκετοι πινακες αξιοπιστιας που βγηκαν μετα απο χρηση χιλιαδων αυτοκινητων απο χιλιαδες χρηστες μετα απο αρκετες χιλιαδες χιλιομετρα. Στην πιστα ολα καλα ειναι. Στο δρομο αρχιζουν και σπανε
Αν λυσεις το γριφο του γιατι βγηκε το leon ''car of the year'' ισως να βγουν οι τσιμπλες απο τα ματια -
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
:ysterical: -
Ο χρήστης civgr έγραψε:
:ysterical:
International Engine of the Year 2000: Honda Hybrid 1-litre Insight
2000 Sub 1-litre: Honda Hybrid 1-litre Insight
2000 Best Fuel Economy: Honda Hybrid 1-litre Insight2001 1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
2001 Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA
2001 Best Fuel Economy: Honda 1-litre IMA2002 1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
2002 Best Fuel Economy: Honda 1-litre IMA
2002 Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA
2002 1-litre to 1.4-litre: Honda 1.3-litre IMA2003 Best Fuel Economy: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
2003 Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA (Insight)
2003 1-litre to 1.4-litre: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
2003 1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)2004 Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA (Insight)
2004 1-litre to 1.4-litre: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
2004 1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)2005 Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA (Insight)
2005 2-litre to 2.5-litre: Honda 2.2-litre Diesel (Accord, CR-V, FR-V)2006 Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA
Άρα όλοι καταλάβαμε ποιος λέει τις μαλακίες εδωμέσα.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
spyros.s τα σχόλια μου δεν αναφέρονται σε σένα.
το ξέρω φίλε μου απλά θεωρώ την κουβέντα ανούσια...Τι εννοώ....
Φυσικά και σε έναν διαγωνισμό engine of the year δεν μπορούν να υπάρχουν παράμετροι αξιοπιστίας αλλά τεχνολογικών επιτευγμάτων, οικονομίας, επιδόσεων κ.λ.π. Άρα το επιχείρημα του civgr με βρίσκει αντίθετο. Δεν κρίνουμε τι γίνεται στην πράξη αλλά το τεχνολογικό υπόβαθρο...το αν θα σπάσουν γρηγορότερα ή αργότερα από τα 'δικά μας' μοτέρ αφήνει την επιτροπή αδιάφορη.
Από την άλλη θα μπορούσε κανείς να ισχυριστεί ότι ένας τέτοιος διαγωνισμός πάσχει από τα ίδια προβλήματα που πάσχει και το εκάστοτε coty...πολλοί ευρωπαίοι δημοσιογράφοι οι οποίοι λογικά θα υποστηρίξουν τα δικά τους προϊόντα και συμφέροντα με αποτέλεσμα ο κλασικός φαύλος κύκλος...
Για μένα δεν έχει νόημα επομένως η αντιπαράθεση και απλά πιστεύω ότι πρέπει να περιοριστούμε στην ερμηνεία των αποτελεσμάτων και όχι στην κριτική τους. -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Από την άλλη θα μπορούσε κανείς να ισχυριστεί ότι ένας τέτοιος διαγωνισμός πάσχει από τα ίδια προβλήματα που πάσχει και το εκάστοτε coty...πολλοί ευρωπαίοι δημοσιογράφοι οι οποίοι λογικά θα υποστηρίξουν τα δικά τους προϊόντα και συμφέροντα με αποτέλεσμα ο κλασικός φαύλος κύκλος...Αν δεις τους κριτές είναι από όλο τον κόσμο, οπότε δεν τίθεται θέμα 'localization' των νικητών..
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Από την άλλη θα μπορούσε κανείς να ισχυριστεί ότι ένας τέτοιος διαγωνισμός πάσχει από τα ίδια προβλήματα που πάσχει και το εκάστοτε coty...πολλοί ευρωπαίοι δημοσιογράφοι οι οποίοι λογικά θα υποστηρίξουν τα δικά τους προϊόντα και συμφέροντα με αποτέλεσμα ο κλασικός φαύλος κύκλος...
Αν δεις τους κριτές είναι από όλο τον κόσμο, οπότε δεν τίθεται θέμα 'localization' των νικητών..
κατάλαβες τι εννοώ...αν αρχίσουμε να τα ισοπεδώνουμε όλα τότε και το euroncap τα παίρνει και το αντίστοιχο αμερικάνικό κ.λ.π. Δεν πιστεύω ότι α τ' αποτελέσματα ήταν προϊόν μεθοδεύσεων αφού τα κριτήρια είναι διαφορετικά από τα αντίστοιχα ενός εν δυνάμει αγοραστή-πελάτη. Ίσως ο χρόνος δικαιώσει τον civgr αλλά οι προδιαγραφές απλά επιβεβαιώνουν την επιτροπή.
Engine of the Year 2007