Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ανωμαλίες ρελαντι
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ανωμαλίες ρελαντι
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    25
    970
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hunter last edited by

      Βγαίνοντας χτες απο ένα στιντάκι στην πίστα,και με συνθήκες αρκετης ζεστης,το αυτοκίνητο κρατησε ρελαντι κοντα στις 2.000 σ.α.λ..
      Το άφησα με ανοιχτό βεντιλατέρ να δουλέψει αρκετα σταματημένο,με την ελπίδα ότι σιγά-σιγα θα έπεφτε το ρελαντι στις φυσιολογικές του στροφες.
      Περίμενα αρκετη ώρα,οι στροφες δεν πέφτανε.
      Τραβηξα κανα δυό φορες την ντίζα του γκαζιού ανεβάζοντας τις στροφές και ξανααφήνοντάς την,οπότε και αρχιζε να ανεβοκατεβάζει απο μόνο του στροφές (μεταξύ 1.000 και 2.000) ρυθμικά και για αρκετη ώρα,μεχρι που ξανασταθεροποιούσε το ρελαντι κοντα στις 1.800 σ.α.λ.

      Τελικά τόλμησα και έσβησα έτσι,καί όταν το ξαναεβαλα μπρός,όλα λειτουργούσαν κανονικότατα.Και το ρελαντι σε φυσιολογικές στροφές,και το επόμενο ημίωρο στην πίστα δεν έφερε αναλογα αποτελέσματα

      επίσεις,είχα επιστροφή φλόγας ('καρμπυρασιόν' που λέγαμε παλιώτερα ) όταν έπαιζα με την ντίζα του γκαζιού στήν παραπάνω περίπτωση,που πιθανόν να σημαίνει ότι κάποιο ελατηριο κάποιας βαλβίδας εξαγωγής να έχει μαλακώσει λίγο

      Ακούω τα σχόλιά σας.Υπ'όψιν οτι είναι η πρωτη φορα που μου παρουσιάζει κάτι αναλογο το αυτοκίνητο

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • H
        hunter last edited by

        Βγαίνοντας χτες απο ένα στιντάκι στην πίστα,και με συνθήκες αρκετης ζεστης,το αυτοκίνητο κρατησε ρελαντι κοντα στις 2.000 σ.α.λ..
        Το άφησα με ανοιχτό βεντιλατέρ να δουλέψει αρκετα σταματημένο,με την ελπίδα ότι σιγά-σιγα θα έπεφτε το ρελαντι στις φυσιολογικές του στροφες.
        Περίμενα αρκετη ώρα,οι στροφες δεν πέφτανε.
        Τραβηξα κανα δυό φορες την ντίζα του γκαζιού ανεβάζοντας τις στροφές και ξανααφήνοντάς την,οπότε και αρχιζε να ανεβοκατεβάζει απο μόνο του στροφές (μεταξύ 1.000 και 2.000) ρυθμικά και για αρκετη ώρα,μεχρι που ξανασταθεροποιούσε το ρελαντι κοντα στις 1.800 σ.α.λ.

        Τελικά τόλμησα και έσβησα έτσι,καί όταν το ξαναεβαλα μπρός,όλα λειτουργούσαν κανονικότατα.Και το ρελαντι σε φυσιολογικές στροφές,και το επόμενο ημίωρο στην πίστα δεν έφερε αναλογα αποτελέσματα

        επίσεις,είχα επιστροφή φλόγας ('καρμπυρασιόν' που λέγαμε παλιώτερα ) όταν έπαιζα με την ντίζα του γκαζιού στήν παραπάνω περίπτωση,που πιθανόν να σημαίνει ότι κάποιο ελατηριο κάποιας βαλβίδας εξαγωγής να έχει μαλακώσει λίγο

        Ακούω τα σχόλιά σας.Υπ'όψιν οτι είναι η πρωτη φορα που μου παρουσιάζει κάτι αναλογο το αυτοκίνητο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hunter last edited by

          Βγαίνοντας χτες απο ένα στιντάκι στην πίστα,και με συνθήκες αρκετης ζεστης,το αυτοκίνητο κρατησε ρελαντι κοντα στις 2.000 σ.α.λ..
          Το άφησα με ανοιχτό βεντιλατέρ να δουλέψει αρκετα σταματημένο,με την ελπίδα ότι σιγά-σιγα θα έπεφτε το ρελαντι στις φυσιολογικές του στροφες.
          Περίμενα αρκετη ώρα,οι στροφες δεν πέφτανε.
          Τραβηξα κανα δυό φορες την ντίζα του γκαζιού ανεβάζοντας τις στροφές και ξανααφήνοντάς την,οπότε και αρχιζε να ανεβοκατεβάζει απο μόνο του στροφές (μεταξύ 1.000 και 2.000) ρυθμικά και για αρκετη ώρα,μεχρι που ξανασταθεροποιούσε το ρελαντι κοντα στις 1.800 σ.α.λ.

          Τελικά τόλμησα και έσβησα έτσι,καί όταν το ξαναεβαλα μπρός,όλα λειτουργούσαν κανονικότατα.Και το ρελαντι σε φυσιολογικές στροφές,και το επόμενο ημίωρο στην πίστα δεν έφερε αναλογα αποτελέσματα

          επίσεις,είχα επιστροφή φλόγας ('καρμπυρασιόν' που λέγαμε παλιώτερα ) όταν έπαιζα με την ντίζα του γκαζιού στήν παραπάνω περίπτωση,που πιθανόν να σημαίνει ότι κάποιο ελατηριο κάποιας βαλβίδας εξαγωγής να έχει μαλακώσει λίγο

          Ακούω τα σχόλιά σας.Υπ'όψιν οτι είναι η πρωτη φορα που μου παρουσιάζει κάτι αναλογο το αυτοκίνητο

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            kavoyras last edited by

            Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
            επίσεις,είχα επιστροφή φλόγας ('καρμπυρασιόν' που λέγαμε παλιώτερα ) όταν έπαιζα με την ντίζα του γκαζιού στήν παραπάνω περίπτωση,που πιθανόν να σημαίνει ότι κάποιο ελατηριο κάποιας βαλβίδας εξαγωγής να έχει μαλακώσει λίγο

            Συγνώμη αλλά αυτό πως το κατάλαβες?

            Μήπως ήταν κρύος ο καταλύτης?Κι εμένα το κάνει κάποιες φορές...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              hunter last edited by

              Το καταλαβαίνεις από την επιστροφη της φλόγας έξω απο την πεταλούδα.Μεχρι τη φιλτροχοάνη έφτασε η έκρηξη.Καταλύτη δεν έχω,και το αυτοκίνητο είχε μόλις βγει στα πίτς μετα απο μιση ώρα (12-15 γρηγορους γύρους) στην πίστα,οπότε η θερμοκρασία του ήταν σίγουρα μέσα στο εύρος της 'λειτουργείας' και σε καμία περίπτωση δεν ήταν κρυο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                iceman_n last edited by

                μηπως η βενζινη ηταν μαπα ??

                μηπως χρειαζετε καθαρισμα η πεταλουδα και εχει πιασει μακα ??

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hunter last edited by

                  Τόσο η λειτουργεία του κινητηρα όσο και η απόδωσή του δείξανε οτι η βενζίνη ήτανε σωστη.Απο εκείνο το πρατηριο βάζω πάντα πηγαίνοντας προς την πίστα άλλωστε.
                  Η πεταλούδα έχει καθαριστει πρίν λίγο καιρό,δύσκολο να βρωμισε κι'όλας.Οχι οτι θα μπορούσε ποτε η βρωμικη πεταλούδα να μου κραταει ψηλά το ρελαντι,ούτε φυσικά και να το ανεβοκατεβαζει ρυθμικά,αλλά,λέμε τωρα

                  Υποπτεύομαι (λόγω ανεβοκατεβάσματος που περιγραφω) ότι κάτι συνέβαινε στον εγκέφαλο,ο οποίος έδινε τέτοιες εντολές.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kouk last edited by

                    Το κάνει μερικές φορές η BMW, το έκανε και το 206.
                    Στο 206 ήταν η πεταλούδα που ήθελε καθάρισμα.
                    Στην BMW σταματάει μόνο του μετά από μερικά δευτερόλεπτα. Το κάνει κυρίως όταν ζεσταθεί υπερβολικά.

                    Αντρέα, κάποιος αισθητήρας δίνει κάποιο μπερδεμένο σήμα.

                    Στο κάνει ποτέ όταν είναι κρύο?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hunter last edited by

                      Ο χρήστης kouk έγραψε:

                      Στο κάνει ποτέ όταν είναι κρύο?

                      Οχι,ουδεποτε ξανα ως τώρα.

                      Αύριο θα πάω ούτως ή άλλως στον μηχανικό μου (λάδια/φίλτρα/τακάκια/υγρα φρενων) σαν συντηρηση μετα απο (αρκετες) πίστες,θα το συζητησω μεν και μαζι του,αλλά θα ήθελα να είχα μια κουβεντούλα και εδω

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kouk last edited by

                        2000 στροφές είναι πολύ ψηλά. Εγώ μιλάω για ανέβασμα 300 στροφών από τις 700 που έχει ρελαντί...

                        Με προβληματίζει ότι δεν έπεφτε! Στην Lancia είχα πάθει το ίδιο, εν κινήσει, αλλά τότε είχε φύγει η βιδίτσα από το γκάζι και έπεσε ακριβώς στον μηχανισμό της ντίζας, κρατώντας τον ανοιχτό!!

                        Ρε συ Αντρέα, μήπως είναι ο αισθητήρας αέρα?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drdino last edited by

                          Βηματικό μοτέράκι ρελαντί έχει το μοτέρ σου Ανδρέα;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • H
                            hunter last edited by

                            Ο χρήστης drdino έγραψε:
                            Βηματικό μοτέράκι ρελαντί έχει το μοτέρ σου Ανδρέα;

                            Αυτο δεν ξέρω κάν τι είναι.

                            Νίκο,άν ήταν αισθητηρας,δεν θά'πρεπε να παραμείνουν οι ενδείξεις του λανθασμένες (και το ρελάντι ψηλά) και μετα το αναψε-σβήσε,ή και σήμερα;Υπάρχει πιθανότητα να χαλάσει αισθητηρας γιά λίγο και να επανέρθει κατόπιν στα φυσιολογικά του;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              1. Το πιθανότερο (για την επιστροφή φλόγας) είναι ΛΙΓΟ αβάνς στις χαμηλές στροφές. Μπορεί τα ελατήρια στο ντιστριμπιτέρ να είναι πολύ σφικτά και να έχει λίγο αβάνς σε χαμηλές στροφές και να είναι κανονικά ψηλά. Επίσης, μπορείς να μειώσεις το εύρος του αβανς στο ντιστριμπιτέρ ώστε όταν ρυθμίζεις σωστά σε ψηλές στροφές να έχεις περισσότερο αβανς στις χαμηλές στροφές. Ότι ταιριάζει καλύτερα.

                              2. Το φτωχό μείγμα στο ρελαντί και απότομο γκάζι δημιουργεί ΜΙΚΡΕΣ επιστροφές φλόγας (intake backfire). Δηλαδή δεν θα δεις τεράστιες εκρήξεις και φλόγες που θα κάψουν το φίλτρο αέρα (όπως αν έβαζες το ρότορα στο ντιστριμπιτέρ 180 μοίρες εκτός) αλλά θα τις ακούσεις σίγουρα.

                              Αυτά για την επιστροφή φλόγας. Για το ρελαντί δεν τα ξέρω καλά, νομίζω αν το κάνει αυτό είναι ΕΝΤΕΛΩΣ λάθος το μείγμα (ανεβοκατεβάζει στροφές μέχρι τις 2000).

                              Αφού θα το πας στο συνεργείο, ρύθμισε λίγο ψηλότερα το ρελαντί σου - όταν το άφηνες να κρυώσει στα πιτ ακουγόταν σα να δούλευε πολύ χαμηλά. Θα καίει λίγο παραπάνω βενζίνη αλλά θα δουλεύει πιο στρωτά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ανδρέα, το πιο πιθανό είναι να έφταιγε η βαλβίδα που ρυθμίζει το ρελαντί
                                (ISCV για την Opel)

                                πρέπει να είναι αυτή ...

                                Καθάρισε τη βαλβίδα/σωληνάκια με σπρευ καθαρισμού καρμπυρατέρ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kouk last edited by

                                  Απαιχτος κυρ Βασίλης!!! Οχι μόνο οδηγίες, αλλά και φωτό!!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    g60 last edited by

                                    Βασίλη είσαι σίγουρος ότι απ τη βαλβίδα αυτή περνάει αέρας?

                                    Εγώ βλέπω λάστιχο νερού ποτιστικού στάιλ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης G60 έγραψε:
                                      Βασίλη είσαι σίγουρος ότι απ τη βαλβίδα αυτή περνάει αέρας?

                                      Εγώ βλέπω λάστιχο νερού ποτιστικού στάιλ

                                      Τι να κάνω ... αυτή τη φωτο βρήκα, με ποτιστικό λάστιχο

                                      H φωτο είναι από C20NE

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        g60 last edited by

                                        Na μη μπερδευτεί ο άλλος και το συνδέσει στη βρύση

                                        να τα διευκρινίζεις αυτά

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • G
                                          g60 last edited by

                                          πολύ αργεί στο συνεργείο και δε μ' αρέσει

                                          Τι κάντε ρε μια μέρα,λάδια φίλτρα ή αλλαγη χρώματος?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            hunter last edited by

                                            Καθαρίστηκε η βαλβίδα που δείχνει στη φωτο ο ΒΑΣΙΛΗΣ με σπρέυ για καρμυρατερ,το ίδιο και η πεταλούδα της εισαγωγής.Ο μηχανικός μου το απέδωσε σε αυτη τη βαλβίδα κατευθείαν και αυτός.
                                            Αλλαξα και φίλτρο βενζίνης,άλλαξα και λάδια/φίλτρο λαδιού,ξεζανταρισα τα λιωμένα μου λάστιχα,ζανταρισα μια τετράδα μτχ Re-720 για την επόμενη φορα,έπλυνα τα ζαντολάστιχα,έπλυνα και τη φιλτροχοάνη (που μόλις στεγνώσει,θα ξαναπλυθει με το ειδικό καθαριστικό γιατι είναι χάλια

                                            Ε,καλά με βγηκε μαστρο-Μάκη (που απεφυγες εντέχνως την αρχική μου ερωτηση)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr