-
Βγαίνοντας χτες απο ένα στιντάκι στην πίστα,και με συνθήκες αρκετης ζεστης,το αυτοκίνητο κρατησε ρελαντι κοντα στις 2.000 σ.α.λ..
Το άφησα με ανοιχτό βεντιλατέρ να δουλέψει αρκετα σταματημένο,με την ελπίδα ότι σιγά-σιγα θα έπεφτε το ρελαντι στις φυσιολογικές του στροφες.
Περίμενα αρκετη ώρα,οι στροφες δεν πέφτανε.
Τραβηξα κανα δυό φορες την ντίζα του γκαζιού ανεβάζοντας τις στροφές και ξανααφήνοντάς την,οπότε και αρχιζε να ανεβοκατεβάζει απο μόνο του στροφές (μεταξύ 1.000 και 2.000) ρυθμικά και για αρκετη ώρα,μεχρι που ξανασταθεροποιούσε το ρελαντι κοντα στις 1.800 σ.α.λ.Τελικά τόλμησα και έσβησα έτσι,καί όταν το ξαναεβαλα μπρός,όλα λειτουργούσαν κανονικότατα.Και το ρελαντι σε φυσιολογικές στροφές,και το επόμενο ημίωρο στην πίστα δεν έφερε αναλογα αποτελέσματα
επίσεις,είχα επιστροφή φλόγας ('καρμπυρασιόν' που λέγαμε παλιώτερα ) όταν έπαιζα με την ντίζα του γκαζιού στήν παραπάνω περίπτωση,που πιθανόν να σημαίνει ότι κάποιο ελατηριο κάποιας βαλβίδας εξαγωγής να έχει μαλακώσει λίγο
Ακούω τα σχόλιά σας.Υπ'όψιν οτι είναι η πρωτη φορα που μου παρουσιάζει κάτι αναλογο το αυτοκίνητο
-
Βγαίνοντας χτες απο ένα στιντάκι στην πίστα,και με συνθήκες αρκετης ζεστης,το αυτοκίνητο κρατησε ρελαντι κοντα στις 2.000 σ.α.λ..
Το άφησα με ανοιχτό βεντιλατέρ να δουλέψει αρκετα σταματημένο,με την ελπίδα ότι σιγά-σιγα θα έπεφτε το ρελαντι στις φυσιολογικές του στροφες.
Περίμενα αρκετη ώρα,οι στροφες δεν πέφτανε.
Τραβηξα κανα δυό φορες την ντίζα του γκαζιού ανεβάζοντας τις στροφές και ξανααφήνοντάς την,οπότε και αρχιζε να ανεβοκατεβάζει απο μόνο του στροφές (μεταξύ 1.000 και 2.000) ρυθμικά και για αρκετη ώρα,μεχρι που ξανασταθεροποιούσε το ρελαντι κοντα στις 1.800 σ.α.λ.Τελικά τόλμησα και έσβησα έτσι,καί όταν το ξαναεβαλα μπρός,όλα λειτουργούσαν κανονικότατα.Και το ρελαντι σε φυσιολογικές στροφές,και το επόμενο ημίωρο στην πίστα δεν έφερε αναλογα αποτελέσματα
επίσεις,είχα επιστροφή φλόγας ('καρμπυρασιόν' που λέγαμε παλιώτερα ) όταν έπαιζα με την ντίζα του γκαζιού στήν παραπάνω περίπτωση,που πιθανόν να σημαίνει ότι κάποιο ελατηριο κάποιας βαλβίδας εξαγωγής να έχει μαλακώσει λίγο
Ακούω τα σχόλιά σας.Υπ'όψιν οτι είναι η πρωτη φορα που μου παρουσιάζει κάτι αναλογο το αυτοκίνητο
-
Βγαίνοντας χτες απο ένα στιντάκι στην πίστα,και με συνθήκες αρκετης ζεστης,το αυτοκίνητο κρατησε ρελαντι κοντα στις 2.000 σ.α.λ..
Το άφησα με ανοιχτό βεντιλατέρ να δουλέψει αρκετα σταματημένο,με την ελπίδα ότι σιγά-σιγα θα έπεφτε το ρελαντι στις φυσιολογικές του στροφες.
Περίμενα αρκετη ώρα,οι στροφες δεν πέφτανε.
Τραβηξα κανα δυό φορες την ντίζα του γκαζιού ανεβάζοντας τις στροφές και ξανααφήνοντάς την,οπότε και αρχιζε να ανεβοκατεβάζει απο μόνο του στροφές (μεταξύ 1.000 και 2.000) ρυθμικά και για αρκετη ώρα,μεχρι που ξανασταθεροποιούσε το ρελαντι κοντα στις 1.800 σ.α.λ.Τελικά τόλμησα και έσβησα έτσι,καί όταν το ξαναεβαλα μπρός,όλα λειτουργούσαν κανονικότατα.Και το ρελαντι σε φυσιολογικές στροφές,και το επόμενο ημίωρο στην πίστα δεν έφερε αναλογα αποτελέσματα
επίσεις,είχα επιστροφή φλόγας ('καρμπυρασιόν' που λέγαμε παλιώτερα ) όταν έπαιζα με την ντίζα του γκαζιού στήν παραπάνω περίπτωση,που πιθανόν να σημαίνει ότι κάποιο ελατηριο κάποιας βαλβίδας εξαγωγής να έχει μαλακώσει λίγο
Ακούω τα σχόλιά σας.Υπ'όψιν οτι είναι η πρωτη φορα που μου παρουσιάζει κάτι αναλογο το αυτοκίνητο
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
επίσεις,είχα επιστροφή φλόγας ('καρμπυρασιόν' που λέγαμε παλιώτερα ) όταν έπαιζα με την ντίζα του γκαζιού στήν παραπάνω περίπτωση,που πιθανόν να σημαίνει ότι κάποιο ελατηριο κάποιας βαλβίδας εξαγωγής να έχει μαλακώσει λίγοΣυγνώμη αλλά αυτό πως το κατάλαβες?
Μήπως ήταν κρύος ο καταλύτης?Κι εμένα το κάνει κάποιες φορές...
-
Το καταλαβαίνεις από την επιστροφη της φλόγας έξω απο την πεταλούδα.Μεχρι τη φιλτροχοάνη έφτασε η έκρηξη.Καταλύτη δεν έχω,και το αυτοκίνητο είχε μόλις βγει στα πίτς μετα απο μιση ώρα (12-15 γρηγορους γύρους) στην πίστα,οπότε η θερμοκρασία του ήταν σίγουρα μέσα στο εύρος της 'λειτουργείας' και σε καμία περίπτωση δεν ήταν κρυο
-
μηπως η βενζινη ηταν μαπα ??
μηπως χρειαζετε καθαρισμα η πεταλουδα και εχει πιασει μακα ??
-
Τόσο η λειτουργεία του κινητηρα όσο και η απόδωσή του δείξανε οτι η βενζίνη ήτανε σωστη.Απο εκείνο το πρατηριο βάζω πάντα πηγαίνοντας προς την πίστα άλλωστε.
Η πεταλούδα έχει καθαριστει πρίν λίγο καιρό,δύσκολο να βρωμισε κι'όλας.Οχι οτι θα μπορούσε ποτε η βρωμικη πεταλούδα να μου κραταει ψηλά το ρελαντι,ούτε φυσικά και να το ανεβοκατεβαζει ρυθμικά,αλλά,λέμε τωραΥποπτεύομαι (λόγω ανεβοκατεβάσματος που περιγραφω) ότι κάτι συνέβαινε στον εγκέφαλο,ο οποίος έδινε τέτοιες εντολές.
-
Το κάνει μερικές φορές η BMW, το έκανε και το 206.
Στο 206 ήταν η πεταλούδα που ήθελε καθάρισμα.
Στην BMW σταματάει μόνο του μετά από μερικά δευτερόλεπτα. Το κάνει κυρίως όταν ζεσταθεί υπερβολικά.Αντρέα, κάποιος αισθητήρας δίνει κάποιο μπερδεμένο σήμα.
Στο κάνει ποτέ όταν είναι κρύο?
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Στο κάνει ποτέ όταν είναι κρύο?
Οχι,ουδεποτε ξανα ως τώρα.
Αύριο θα πάω ούτως ή άλλως στον μηχανικό μου (λάδια/φίλτρα/τακάκια/υγρα φρενων) σαν συντηρηση μετα απο (αρκετες) πίστες,θα το συζητησω μεν και μαζι του,αλλά θα ήθελα να είχα μια κουβεντούλα και εδω
-
2000 στροφές είναι πολύ ψηλά. Εγώ μιλάω για ανέβασμα 300 στροφών από τις 700 που έχει ρελαντί...
Με προβληματίζει ότι δεν έπεφτε! Στην Lancia είχα πάθει το ίδιο, εν κινήσει, αλλά τότε είχε φύγει η βιδίτσα από το γκάζι και έπεσε ακριβώς στον μηχανισμό της ντίζας, κρατώντας τον ανοιχτό!!
Ρε συ Αντρέα, μήπως είναι ο αισθητήρας αέρα?
-
Βηματικό μοτέράκι ρελαντί έχει το μοτέρ σου Ανδρέα;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Βηματικό μοτέράκι ρελαντί έχει το μοτέρ σου Ανδρέα;Αυτο δεν ξέρω κάν τι είναι.
Νίκο,άν ήταν αισθητηρας,δεν θά'πρεπε να παραμείνουν οι ενδείξεις του λανθασμένες (και το ρελάντι ψηλά) και μετα το αναψε-σβήσε,ή και σήμερα;Υπάρχει πιθανότητα να χαλάσει αισθητηρας γιά λίγο και να επανέρθει κατόπιν στα φυσιολογικά του;
-
-
Το πιθανότερο (για την επιστροφή φλόγας) είναι ΛΙΓΟ αβάνς στις χαμηλές στροφές. Μπορεί τα ελατήρια στο ντιστριμπιτέρ να είναι πολύ σφικτά και να έχει λίγο αβάνς σε χαμηλές στροφές και να είναι κανονικά ψηλά. Επίσης, μπορείς να μειώσεις το εύρος του αβανς στο ντιστριμπιτέρ ώστε όταν ρυθμίζεις σωστά σε ψηλές στροφές να έχεις περισσότερο αβανς στις χαμηλές στροφές. Ότι ταιριάζει καλύτερα.
-
Το φτωχό μείγμα στο ρελαντί και απότομο γκάζι δημιουργεί ΜΙΚΡΕΣ επιστροφές φλόγας (intake backfire). Δηλαδή δεν θα δεις τεράστιες εκρήξεις και φλόγες που θα κάψουν το φίλτρο αέρα (όπως αν έβαζες το ρότορα στο ντιστριμπιτέρ 180 μοίρες εκτός) αλλά θα τις ακούσεις σίγουρα.
Αυτά για την επιστροφή φλόγας. Για το ρελαντί δεν τα ξέρω καλά, νομίζω αν το κάνει αυτό είναι ΕΝΤΕΛΩΣ λάθος το μείγμα (ανεβοκατεβάζει στροφές μέχρι τις 2000).
Αφού θα το πας στο συνεργείο, ρύθμισε λίγο ψηλότερα το ρελαντί σου - όταν το άφηνες να κρυώσει στα πιτ ακουγόταν σα να δούλευε πολύ χαμηλά. Θα καίει λίγο παραπάνω βενζίνη αλλά θα δουλεύει πιο στρωτά.
-
-
Ανδρέα, το πιο πιθανό είναι να έφταιγε η βαλβίδα που ρυθμίζει το ρελαντί
(ISCV για την Opel)πρέπει να είναι αυτή ...
Καθάρισε τη βαλβίδα/σωληνάκια με σπρευ καθαρισμού καρμπυρατέρ
-
Απαιχτος κυρ Βασίλης!!! Οχι μόνο οδηγίες, αλλά και φωτό!!!!
-
Βασίλη είσαι σίγουρος ότι απ τη βαλβίδα αυτή περνάει αέρας?
Εγώ βλέπω λάστιχο νερού ποτιστικού στάιλ
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Βασίλη είσαι σίγουρος ότι απ τη βαλβίδα αυτή περνάει αέρας?Εγώ βλέπω λάστιχο νερού ποτιστικού στάιλ
Τι να κάνω ... αυτή τη φωτο βρήκα, με ποτιστικό λάστιχο
H φωτο είναι από C20NE
-
Na μη μπερδευτεί ο άλλος και το συνδέσει στη βρύση
να τα διευκρινίζεις αυτά
-
πολύ αργεί στο συνεργείο και δε μ' αρέσει
Τι κάντε ρε μια μέρα,λάδια φίλτρα ή αλλαγη χρώματος?
-
Καθαρίστηκε η βαλβίδα που δείχνει στη φωτο ο ΒΑΣΙΛΗΣ με σπρέυ για καρμυρατερ,το ίδιο και η πεταλούδα της εισαγωγής.Ο μηχανικός μου το απέδωσε σε αυτη τη βαλβίδα κατευθείαν και αυτός.
Αλλαξα και φίλτρο βενζίνης,άλλαξα και λάδια/φίλτρο λαδιού,ξεζανταρισα τα λιωμένα μου λάστιχα,ζανταρισα μια τετράδα μτχ Re-720 για την επόμενη φορα,έπλυνα τα ζαντολάστιχα,έπλυνα και τη φιλτροχοάνη (που μόλις στεγνώσει,θα ξαναπλυθει με το ειδικό καθαριστικό γιατι είναι χάλιαΕ,καλά με βγηκε μαστρο-Μάκη (που απεφυγες εντέχνως την αρχική μου ερωτηση)
Ανωμαλίες ρελαντι