Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρώτες εντυπώσεις FIAT GRANDE PUNTO RACING
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Πρώτες εντυπώσεις FIAT GRANDE PUNTO RACING
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    2
    42
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jgy1 last edited by

      1.300 χιλιόμετρα μετά την Μ. Τρίτη που το παρέλαβα εκ των οπόίων τα 800 εντός Αθηνών έχω διαμορφώσει μία σεβαστή νομίζω άποψη για το αυτοκίνητο. Να πω σε αυτό το σημείο ότι το προηγούμενο αυτοκίνητο μου ήταν ένα renault clio 1.2 16v μοντέλο του 2002 το οποίο αποχωρίστηκα με 70.000 χλμ. και χωρίς... τύψεις μετά από τα πολλαπλά και επαναλαμβανόμενα προβλήματα που είχα (για να προλάβω τους φίλους της renault να πω σε αυτό το σημείο ότι είναι πεποίθηση μου πλέον ότι έπεσα σε αυτοκίνητο Παρασκευής...). Για να περάσω όμως στο fiat να πω εξαρχής ότι ο χαρακτηρισμός racing απέχει από την πραγματικότητα αν όχι χαοτικά, τουλάχιστον πάρα πολύ. Και εξηγούμαι. Η συγκεκριμμένη έκδοση του αυτοκινήτου που διαθέτει τον κινητήρα των 95 ίππων εκτός από τις ζάντες αλουμινίου, τα σπόιλερ και την μικρή αεροτομή ΔΕΝ είναι προορισμένη για γρήγορες διαδρομές σε δρόμους με στροφές ή για ανάρμοστες συμπεριφορές. Η ανάρτηση είναι πολύ μαλακή (σαφέστατα πιο άνετο από το renault) αλλά εδώ είναι το σημαντικό στοιχείο, φαίνεται να μην ελέγχει απόλυτα το αυτοκίνητο όταν το οδόστρωμα παρουσιάζει συνεχείς ανωμαλίες. Έχω δει πολύ μεγάλη διαφορά σε σχέση πάντα με το προηγούμενο αυτοκίνητο μου τόσο στην είσοδο των στροφών όσο και στην γενικότερη αίσθηση που σου δίνει ότι κάθεσαι πάνω στον δρόμο και δεν μπορώ να αισθανθώ το αυτοκίνητο ένα με 'μένα. Δεύτερο φάουλ που έχω εντοπίσει είναι το χωρίς καμία αίσθηση τιμόνι του το οποίο συν τοις άλλοις είναι και ιδιαίτερα ελαφρύ (δεν πιστεύω ότι θα χρησιμοποιήσω ποτε το πρόγραμμα city). Από πλευράς επιδόσεων δεν μπορώ να πω τίποτα αφού ακόμα το 'στρώνω' μετα από οδηγία της αντιπροσωπείας (2000 στροφές 1η και 2έρα, 3000 στροφές οι υπόλοιπες). Απλά θα πω ότι έιναι σαφέστατα πιο ζωντανό από το clio και στις χαμηλές στροφές, έχει πολύ νεύρο. Τώρα ποιοτικά, τα σκληρά πλαστικά δεν με γοήτευσαν αλλά δεν με έριξαν κιόλας και έχει την αίσθηση ενός συμπαγούς αυτοκινήτου, άλλωστε ήξερα όταν το παρήγγειλα ότι πρέπει να είμαι προετοιμασμένος για τέτοιου είδους ατοπήματα (τριγμοί κ.λ.π. που όμως ακόμα δεν έχουν εμφανιστεί). Οι χώροι είναι ιδίαίτερα ικανοποιητικοί και πραγματική έκπληξη ήταν το μέγεθος του πορτ- μπαγκάζ. Η ορατότητα είναι πολύ καλή, φοβεροί οι εξωτερικοί καθρέπτες που δίνουν μεγαλύτερο οπτικό πεδίο απ' ότι του προηγούμενου μου αυτοκινήτου αν και πρέπει να ομολογήσω ότι στο παρκάρισμα παιδεύομαι πολύ μιας και δεν βλέπω καθόλου το που τελειώνει το αυτοκίνητο (θέμα συνήθειας είναι, που θα πάει?). Κάτι τελευταίο. Νομίζω ότι το αυτοκίνητο δεν πουλάει πέρα από το φτωχό μάρκετινγκ της αντιπροσωπείας γιατί ΔΕΝ είναι φτηνό, δεν είναι κελεπούρι όπως ένα ΚΙΑ ή ένα άλλο κορεάτικο, ο εξοπλισμός έχει ελλείψεις (και μάλιστα περίεργες: ποιος θα περίμενε να σου χρεώσουν σαν έξτρα με 50€ το καπάκι του ρεζερβουάρ που κλειδώνει σημειοτέον ανοίγει από έξω και όχι από μοχλό εσωτερικά, άρα ο οποιοσδήποτε έχει πρόσβαση σε αυτό ή την ρεζέρβα ανάγκης με 80€ -η δικαιολογία εξοικονόμησης χώρου είναι γελοία αφού στην θέση της έχουν βάλει ένα μεγάλο πλαστικό- ή το τασάκι με χρέωση 50€). Συνδυάστε αυτό που μόλις είπα με το ότι η fiat είναι σε μία μάλλον διαρκή κατάσταση του να αποδεικνύει ότι δεν έχει σχέση με το μέτριο παρελθόν της και u get the picture. Φιλική συμβουλή σε όσους ενδιαφέρονται για την αγορά ενός grande punto να δουν προσεκτικά τον εξοπλισμό της κάθε έκδοσης μιας και εδώ η ακριβότερη έκδοση ΔΕΝ σημαίνει ότι αυτή έχει ότι και η φθηνότερη +, υπάρχουν διαφορές. Αναμείνετε update μιας και σύντομα ο περιορισμός των 2000 χλμ θα ξεπεραστεί οπότε θα έχω μία πιο ολοκληρωμένη εικόνα για το αυτοκίνητο. Πάντως αρχικά δηλώνω ευχαριστημένος με την επιλογή μου, καλύπτει τις ανάγκες μου και... είδωμεν.
      Σόρρυ για το μεγάλο μέγεθος του Post μου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jgy1 last edited by

        1.300 χιλιόμετρα μετά την Μ. Τρίτη που το παρέλαβα εκ των οπόίων τα 800 εντός Αθηνών έχω διαμορφώσει μία σεβαστή νομίζω άποψη για το αυτοκίνητο. Να πω σε αυτό το σημείο ότι το προηγούμενο αυτοκίνητο μου ήταν ένα renault clio 1.2 16v μοντέλο του 2002 το οποίο αποχωρίστηκα με 70.000 χλμ. και χωρίς... τύψεις μετά από τα πολλαπλά και επαναλαμβανόμενα προβλήματα που είχα (για να προλάβω τους φίλους της renault να πω σε αυτό το σημείο ότι είναι πεποίθηση μου πλέον ότι έπεσα σε αυτοκίνητο Παρασκευής...). Για να περάσω όμως στο fiat να πω εξαρχής ότι ο χαρακτηρισμός racing απέχει από την πραγματικότητα αν όχι χαοτικά, τουλάχιστον πάρα πολύ. Και εξηγούμαι. Η συγκεκριμμένη έκδοση του αυτοκινήτου που διαθέτει τον κινητήρα των 95 ίππων εκτός από τις ζάντες αλουμινίου, τα σπόιλερ και την μικρή αεροτομή ΔΕΝ είναι προορισμένη για γρήγορες διαδρομές σε δρόμους με στροφές ή για ανάρμοστες συμπεριφορές. Η ανάρτηση είναι πολύ μαλακή (σαφέστατα πιο άνετο από το renault) αλλά εδώ είναι το σημαντικό στοιχείο, φαίνεται να μην ελέγχει απόλυτα το αυτοκίνητο όταν το οδόστρωμα παρουσιάζει συνεχείς ανωμαλίες. Έχω δει πολύ μεγάλη διαφορά σε σχέση πάντα με το προηγούμενο αυτοκίνητο μου τόσο στην είσοδο των στροφών όσο και στην γενικότερη αίσθηση που σου δίνει ότι κάθεσαι πάνω στον δρόμο και δεν μπορώ να αισθανθώ το αυτοκίνητο ένα με 'μένα. Δεύτερο φάουλ που έχω εντοπίσει είναι το χωρίς καμία αίσθηση τιμόνι του το οποίο συν τοις άλλοις είναι και ιδιαίτερα ελαφρύ (δεν πιστεύω ότι θα χρησιμοποιήσω ποτε το πρόγραμμα city). Από πλευράς επιδόσεων δεν μπορώ να πω τίποτα αφού ακόμα το 'στρώνω' μετα από οδηγία της αντιπροσωπείας (2000 στροφές 1η και 2έρα, 3000 στροφές οι υπόλοιπες). Απλά θα πω ότι έιναι σαφέστατα πιο ζωντανό από το clio και στις χαμηλές στροφές, έχει πολύ νεύρο. Τώρα ποιοτικά, τα σκληρά πλαστικά δεν με γοήτευσαν αλλά δεν με έριξαν κιόλας και έχει την αίσθηση ενός συμπαγούς αυτοκινήτου, άλλωστε ήξερα όταν το παρήγγειλα ότι πρέπει να είμαι προετοιμασμένος για τέτοιου είδους ατοπήματα (τριγμοί κ.λ.π. που όμως ακόμα δεν έχουν εμφανιστεί). Οι χώροι είναι ιδίαίτερα ικανοποιητικοί και πραγματική έκπληξη ήταν το μέγεθος του πορτ- μπαγκάζ. Η ορατότητα είναι πολύ καλή, φοβεροί οι εξωτερικοί καθρέπτες που δίνουν μεγαλύτερο οπτικό πεδίο απ' ότι του προηγούμενου μου αυτοκινήτου αν και πρέπει να ομολογήσω ότι στο παρκάρισμα παιδεύομαι πολύ μιας και δεν βλέπω καθόλου το που τελειώνει το αυτοκίνητο (θέμα συνήθειας είναι, που θα πάει?). Κάτι τελευταίο. Νομίζω ότι το αυτοκίνητο δεν πουλάει πέρα από το φτωχό μάρκετινγκ της αντιπροσωπείας γιατί ΔΕΝ είναι φτηνό, δεν είναι κελεπούρι όπως ένα ΚΙΑ ή ένα άλλο κορεάτικο, ο εξοπλισμός έχει ελλείψεις (και μάλιστα περίεργες: ποιος θα περίμενε να σου χρεώσουν σαν έξτρα με 50€ το καπάκι του ρεζερβουάρ που κλειδώνει σημειοτέον ανοίγει από έξω και όχι από μοχλό εσωτερικά, άρα ο οποιοσδήποτε έχει πρόσβαση σε αυτό ή την ρεζέρβα ανάγκης με 80€ -η δικαιολογία εξοικονόμησης χώρου είναι γελοία αφού στην θέση της έχουν βάλει ένα μεγάλο πλαστικό- ή το τασάκι με χρέωση 50€). Συνδυάστε αυτό που μόλις είπα με το ότι η fiat είναι σε μία μάλλον διαρκή κατάσταση του να αποδεικνύει ότι δεν έχει σχέση με το μέτριο παρελθόν της και u get the picture. Φιλική συμβουλή σε όσους ενδιαφέρονται για την αγορά ενός grande punto να δουν προσεκτικά τον εξοπλισμό της κάθε έκδοσης μιας και εδώ η ακριβότερη έκδοση ΔΕΝ σημαίνει ότι αυτή έχει ότι και η φθηνότερη +, υπάρχουν διαφορές. Αναμείνετε update μιας και σύντομα ο περιορισμός των 2000 χλμ θα ξεπεραστεί οπότε θα έχω μία πιο ολοκληρωμένη εικόνα για το αυτοκίνητο. Πάντως αρχικά δηλώνω ευχαριστημένος με την επιλογή μου, καλύπτει τις ανάγκες μου και... είδωμεν.
        Σόρρυ για το μεγάλο μέγεθος του Post μου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jgy1 last edited by

          2.800 χλμ update. Είναι γεγονός: Δεν είναι sport έκδοση (μηχανικά τουλάχιστον), πρόκειται για 1 super-mini με sport πινελιές εξωτερικά. Ανακαλώ το σχόλιο μου ότι είναι πιο άνετο από το renault που οδηγούσα τα τελευταία 5 χρόνια. Ο ημιάκαμπτος πίσω κάνει τα δικά του και σιχαίνεται τις εγκάρσιες ανωμαλίες. Τα σχόλια για το τιμόνι παραμένουν ως είχαν. Το feeling απλά δεν υπάρχει και έχω αρχίσει να αντιλαμβάνομαι ότι και ο τρόπος οδήγησης μου αλλάζει σε πιο χαλαρούς ρυθμούς (κάτι που δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα, απλά το σημειώνω). Ο κινητήρας έχει τραχύ ήχο ενώ εντύπωση μου έκανε ότι ακόμα και στις πολύ υψηλές στροφές δεν ήταν ιδιαίτερα ενοχλητικός στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Ιδιαίτερα ζωντανός, δεν υπάρχουν πειράκια (όπως στο clio), πολύ καλή ροπή, ιδιαίτερα βολικό το 6-τάχυτο κιβώτιο που σε γλυτώνει από αρκετές αλλαγές. Οικονομία; Μέσα στα στενά Χαλανδρίου,Παπάγου,Χολαργού,Αγίας Παρασκευής και σε συνθήκες κέντρου γύρω στα 8,5l/100. Σχόλια για ποιότητα κατασκευής. ΚΑΝΕΝΑ τρίξιμο από τα πλαστικά του σαλονιού αλλά από πίσω δεξιά υπάρχει έντονος θόρυβος (τρίξιμο) που αν και το ανέφερα όταν πήγα για αλλαγή λαδιών στα 2.500 (προαιρετικό ήταν αλλά...) δεν διορθώθηκε. Α!, και ένας μικροθόρυβος από την μπροστινή ανάρτηση αλλά και τα 2 προβλήματα δεν έχω καταφέρει να τα εντοπίσω σε συγκεκριμμένες στιγμές και καταστάσεις. Αυτά προς το παρόν, see u μετά το καλοκαίρι με νέο update.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • First post
            Last post
          • 1 / 1
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΕΛΛΑΔΑ
            • ΚΟΣΜΟΣ
            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • TEST
            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
          • VIDEO
            • 4TTV
            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CANDID CAMERA
          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΛΕΞΙΚΟ
          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
          • ΑΓΩΝΕΣ
            • FORMULA 1
            • WRC
            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4T CLASSIC
            • ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
          • ΑΓΟΡΑ
            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
          • 2ΤΡΟΧΟΙ
            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CLASSIC
          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
          • MENU
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4ΤΡΟΧΟΙ
          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
          • ΚΟΚ

          logo footer

          coty











          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • CLASSIC
          • ΤΙΜΕΣ
          • VIDEO
          • FORUM
          4T FORUM
          4T LIBRARY
          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
          Powered by nxcode.gr