Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υπερστροφη σε μπροστοκινητα
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Υπερστροφη σε μπροστοκινητα
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    4
    4
    78
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      blaoulis last edited by

      Πιστευω οτι ο τιτλος τα λεει ολα..σε αυτο το θεμα θα αναλυσουμε τις τεχνικες που γνωριζει ο καθενας για να υπερστρεφουν τα μπροστοκινητα..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        blaoulis last edited by

        Πιστευω οτι ο τιτλος τα λεει ολα..σε αυτο το θεμα θα αναλυσουμε τις τεχνικες που γνωριζει ο καθενας για να υπερστρεφουν τα μπροστοκινητα..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          travelman last edited by

          Ενδιαφέρον τόπικ αλλά πρέπει να μπει προειδοποίηση 'ακατάλληλο για ανηλίκους' προκειμένου να μην πλουτίσουν οι φαναρτζήδες...

          Απορία: γιατί σε καλό οδόστρωμα βγαίνει η υπερστροφή τόσο αβίαστα ενώ σε γλιστερό παλεύεις με τη μούρη?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            screwdriver last edited by

            Εγω με το saxo τι να πω
            Τερμα γκαζι πριν το απεξ, αποτομο αφημα (αν θες και συμπλεκταρισμα) και οσο αναποδο θες...(μεχρι και πανω απο μισο αναποδο τιμονι αλλα χωρις ιδιαιτερη διαρκεια)
            Γενικα, θελει παντα εγρηγορση το αμαξι (ιδιως στα αποτομα φρενα μεσα στην στροφη) γιατι διωχνει ευκολα. Μουρες δεν βγαζει με τιποτα.
            Παντα κωλο ανοιγει και καμια φορα εκει που δεν το περιμενεις.
            Και με σταθερο γκαζι να μπεις και να πετυχεις σαπουνονερα, παλι κωλο θα πεταξει.
            Ευτυχως, εχω παιξει παρα πολυ με το αμαξι και αντιδρω παντα γρηγορα.
            Το σημαντικο ειναι ομως οτι οσο ευκολα πεταει κωλο τοσο ευκολα το ελεγχεις και το επαναφερεις. Δεν με εχει αγχωσει ποτε σε επαναφορα.
            Ασε που εχω εθιστει τοσο που δεν θα ηθελα το επομενο να ειναι ουδετερο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cliodriver last edited by

              Ο χρήστης travelman έγραψε:
              Απορία: γιατί σε καλό οδόστρωμα βγαίνει η υπερστροφή τόσο αβίαστα ενώ σε γλιστερό παλεύεις με τη μούρη?

              Γιατί στο γλιστερό οι εμπρός τροχοί, που φορτίζονται και περισσότερο, δεν έχουν καλή πρόσφυση.

              Η κυριότερη αιτία πρόκλησης της υπερστροφής είναι ο μπροστινός άξονας να έχει περισσότερη πρόσφυση από τον πίσω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr