-
Συζητώντας με τον πρόεδρο της ΛΑΜΑ έμαθα για δυο ευχάριστες αλλαγές που προτίθεται να κάνει η λέσχη για τον Αγώνα της 27 Μαΐου.
Η μια από αυτές είναι ότι έχει ήδη αποφασιστεί η τοποθέτηση σικέιν στην κατηφορική ευθεία όπου ο δρόμος κάνει ένα σπάσιμο και μετά έχει μια επικίνδυνη γρήγορη δεξιά.
Προσωπικά, μιας και συμμετέχω στον συγκεκριμένο αγώνα τα τελευταία 3 χρονιά, αυτό με χαροποιεί γιατί έτσι βγαίνει ένας μεγάλος πονοκέφαλος του φρενάρω-σπάει και στρίβει δεν στρίβει η δεξιά. (Για εμένα το πιο επικίνδυνο σημείο του αγώνα)
Το δεύτερο που άκουσα είναι ότι συζητείται να επεκταθεί η ειδική δυο χλμ στην κατηφόρα!!!!!
Πιστεύω ότι το κατηφόρι της Αμφίκλειας ήταν τρομερό με μοναδικό προβληματισμό στο σημείο που θα μπει το σικέιν. Τώρα που θα φτιαχτεί και αυτό φανταστείτε να μπουν και άλλα δυο χλμ κατηφόρα! ΤΡΕΕΛΑ!!!!
Θα ήθελα εγώ, αλλά και η λέσχη φαντάζομαι, να ακούσουμε απόψεις και άλλων αγωνιζομένων.
Φιλίκα,
Γιάννης Χεκιμιάν
Μέλος ΛΑΜΑ -
Συζητώντας με τον πρόεδρο της ΛΑΜΑ έμαθα για δυο ευχάριστες αλλαγές που προτίθεται να κάνει η λέσχη για τον Αγώνα της 27 Μαΐου.
Η μια από αυτές είναι ότι έχει ήδη αποφασιστεί η τοποθέτηση σικέιν στην κατηφορική ευθεία όπου ο δρόμος κάνει ένα σπάσιμο και μετά έχει μια επικίνδυνη γρήγορη δεξιά.
Προσωπικά, μιας και συμμετέχω στον συγκεκριμένο αγώνα τα τελευταία 3 χρονιά, αυτό με χαροποιεί γιατί έτσι βγαίνει ένας μεγάλος πονοκέφαλος του φρενάρω-σπάει και στρίβει δεν στρίβει η δεξιά. (Για εμένα το πιο επικίνδυνο σημείο του αγώνα)
Το δεύτερο που άκουσα είναι ότι συζητείται να επεκταθεί η ειδική δυο χλμ στην κατηφόρα!!!!!
Πιστεύω ότι το κατηφόρι της Αμφίκλειας ήταν τρομερό με μοναδικό προβληματισμό στο σημείο που θα μπει το σικέιν. Τώρα που θα φτιαχτεί και αυτό φανταστείτε να μπουν και άλλα δυο χλμ κατηφόρα! ΤΡΕΕΛΑ!!!!
Θα ήθελα εγώ, αλλά και η λέσχη φαντάζομαι, να ακούσουμε απόψεις και άλλων αγωνιζομένων.
Φιλίκα,
Γιάννης Χεκιμιάν
Μέλος ΛΑΜΑ
ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΡΙΝΤ ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ