-
Εδω και 2 χρόνια που την έχω αγοράσει δεν έχω ηρεμήσει καθόλου.
Εδω http://www.alfisti.gr/forum/viewtopic.php?t=3264 οσοι ενδιαφέρονται μπορούν να δουν το φορουμ ή διαβάστε συγκεντρωτικά το πρόβλημα στην παρακάτω αναφορά που έστειλα στον 'Συνήγορο του καταναλωτή'ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ
(υποβάλλεται ατελώς)Προς τον Συνήγορο του Καταναλωτή
Λ. Αλεξάνδρας 144
114 71 Αθήνα- ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
(παρακαλούμε να περιγράψετε με σαφήνεια το πρόβλημα που αντιμετωπίσατε ή αντιμετωπίζετε καθώς και τον ακριβή χρόνο που δημιουργήθηκε ή που το διαπιστώσατε)
Τον Δεκέμβριο του 2004 αγόρασα μετρητοίς καινούριο ΙΧ αυτοκίνητο μάρκας Alfa Romeo GT με αρ. κυκλ ……….
Στον ενάμισι μήνα μετά την αγορά άρχισαν τα σοβαρά και μη προβλήματα:- ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Ο κινητήρας υπέστη σημαντική ζημιά (μπιέλα) από αστοχία υλικού όπως μου είπαν, η οποία ζημια ακόμα και σήμερα, 2 χρόνια μετά, παρόλη την ταλαιπωρία μου και τις συνεχείς επισκέψεις στο συνεργείο οπού το αυτοκίνητο παρέμενε για διαστήματα μεγαλύτερα πολλές φορές του μηνός, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΘΕΙ.
Πιο συγκεκριμένα:
Μόλις παρουσιάστηκε (7-3-2005) το πρόβλημα (μπιέλα) εγώ ζήτησα αντικατάσταση κινητήρα αλλα δεν δέχτηκαν και έγινε επισκευή του σε αυτοκίνητο αγορασμένο πριν από 2μιση μόλις μήνες!!! Στις 7-4-2005 πήρα το αμάξι από το συνεργείο μετά από 30 μέρες!
Η επισκευή προφανώς δεν πέτυχε μιας και ο κινητήρας υπολειτουργούσε, δεν είχε την σωστή απόδοση και έτρεμε τρομερά στο ρελαντί.
Δοκίμασαν επί πολλούς μήνες να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα αστάθειας του ρελαντί αλλάζοντας κατά καιρούς όλα σχεδόν τα «ύποπτα» περιφερειακά (αισθητήρες λ,MAF κτλ) χωρίς αποτέλεσμα!
Έτσι λοιπόν στις 11-7-2006 μετά από 14 περίπου μήνες από την 1η επισκευή (όλο αυτό τον καιρό ο κινητήρας υπολειτουργούσε) έγινε και 2η επέμβαση στον κινητήρα, εκ νέου άνοιγμα και επισκευή προκειμένου να λυθεί το πρόβλημα.
Το πήρα στις 28-8-2006 (47 μέρες στο συνεργείο)
Το αποτέλεσμα: ο κινητήρας να εχει υπερβολική κατανάλωση λαδιού, συγκεκριμένα πάνω από 1 λίτρο σε 700χλμ ενώ ο κατασκευαστής δικαιολογεί έως 300ml ανα 1000χλμ.
Τους τελευταίους 7 μήνες που υπάρχει το πρόβλημα τις κατανάλωσης έγιναν πολλές μετρήσεις ανα 1000χλμ για επιβεβαίωση και αποφασίστηκε να αλλαχτεί το καπάκι του κινητήρα στις 23-1-2007.
Στις 25-2-2007 πήρα το αυτοκίνητο με το καινούριο καπάκι (30 μέρες στο συνεργείο). Το πρόβλημα της κατανάλωσης λαδιού όμως όλο και μεγάλωνε και μετά από 3000χλμ στις 30/3/2007 ενώ βρισκόμουν εν κινήσει ο κινητήρας τελικώς ΕΣΠΑΣΕ!
Μέσα σε σύννεφα καπνών από την εξάτμιση οδηγήθηκε στο συνεργείο στις 2-4-2007 οπου και βρίσκεται μέχρι και σήμερα προκειμένου να «αξιολογηθεί» η ζημιά - ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Ενώ σύμβαιναν τα πιο πάνω με τον κινητήρα, ένα άλλο σοβαρό πρόβλημα με ταλαιπώρησε για καιρό παράλληλα με το άλλο.
Ξαφνικά τρελαινόντουσαν τα ηλεκτρονικά και το αυτοκίνητο εντελώς απροειδοποίητα έσβηνε ακόμα και εν κινήσει με αποτέλεσμα να κινδυνέψω αρκετές φορές και ακόμα περισσότερες να μείνω επί τόπου χωρίς να παίρνει μπρος και να το μεταφέρω στο συνεργείο με γερανό.
Η πρώτη επαφή με το συνεργείο για το συγκεκριμένο πρόβλημα έγινε στις 2-2-2006 και η ολοκληρωτική λύση του(αλλαγή εγκεφάλου απ ότι μου είπαν) ,μετά από άπειρες επισκέψεις και πολυήμερες παραμονές στο συνεργείο δόθηκε στις 8-6-2006. Μετά από 4 μήνες δηλαδή ταλαιπωρίας, ανασφάλειας και κινδύνου για την σωματική ακεραιότητα την δικιά μου και των άλλων οδηγών.
3)ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ
Το οποίο επισκευάστηκε
4)ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ΥΠΟΒΡΑΧΙΟΝΙΟ
Ανεπισκευαστο ακόμα - ΣΠΥΡΑΛ ΕΞΑΤΜΗΣΗΣ
Αλλάχτηκε αλλά έχει και το καινουριο πρόβλημα
Στα 2 χρόνια και 3 μήνες που έχω το αυτοκίνητο, έχω ταλαιπωρηθεί αφάνταστα, έχω κινδυνέψει, έχω ξοδέψει πολλά χρήματα και εργατοώρες εξ αιτίας του.
Εδώ και 2 χρόνια έχω έναν προβληματικό κινητήρα που δεν μπορούν να τον φτιάξουν!!!
Έκανα πολύ μεγάλη υπομονή δείχνοντας κάθε καλή διάθεση αλλά τώρα πλέον δεν πάει άλλο. Το καινούριο μου αυτοκίνητο στα 2 χρόνια που το έχω έχει περάσει περίπου 150 μέρες συνολικά στο συνεργείο και ποιος ξέρει πόσες ακόμα θα περάσει. Και δεν θέλω να σκέφτομαι τι θα γίνει σε 7 μήνες που λήγει η 3ετής εγγύησή του!- ΑΙΤΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
Αιτούμαι λοιπόν επιστροφή των χρημάτων μου ή αντικατάσταση του αυτοκινήτου το οποίο από καινούριο παρουσίασε σοβαρά προβλήματα και το οποίο έχει καταταλαιπωρηθεί στα χέρια των ειδικών χωρίς αποτέλεσμα μέχρι σήμερα, σε σημείο να μην μου εμπνέει πλέον καμία εμπιστοσύνη ακόμα και αν αποφασίσουν μετά από 2 χρόνια να αλλάξουν τον ελαττωματικό κινητήρα.
- ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
-
Εδω και 2 χρόνια που την έχω αγοράσει δεν έχω ηρεμήσει καθόλου.
Εδω http://www.alfisti.gr/forum/viewtopic.php?t=3264 οσοι ενδιαφέρονται μπορούν να δουν το φορουμ ή διαβάστε συγκεντρωτικά το πρόβλημα στην παρακάτω αναφορά που έστειλα στον 'Συνήγορο του καταναλωτή'ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ
(υποβάλλεται ατελώς)Προς τον Συνήγορο του Καταναλωτή
Λ. Αλεξάνδρας 144
114 71 Αθήνα- ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
(παρακαλούμε να περιγράψετε με σαφήνεια το πρόβλημα που αντιμετωπίσατε ή αντιμετωπίζετε καθώς και τον ακριβή χρόνο που δημιουργήθηκε ή που το διαπιστώσατε)
Τον Δεκέμβριο του 2004 αγόρασα μετρητοίς καινούριο ΙΧ αυτοκίνητο μάρκας Alfa Romeo GT με αρ. κυκλ ……….
Στον ενάμισι μήνα μετά την αγορά άρχισαν τα σοβαρά και μη προβλήματα:- ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Ο κινητήρας υπέστη σημαντική ζημιά (μπιέλα) από αστοχία υλικού όπως μου είπαν, η οποία ζημια ακόμα και σήμερα, 2 χρόνια μετά, παρόλη την ταλαιπωρία μου και τις συνεχείς επισκέψεις στο συνεργείο οπού το αυτοκίνητο παρέμενε για διαστήματα μεγαλύτερα πολλές φορές του μηνός, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΘΕΙ.
Πιο συγκεκριμένα:
Μόλις παρουσιάστηκε (7-3-2005) το πρόβλημα (μπιέλα) εγώ ζήτησα αντικατάσταση κινητήρα αλλα δεν δέχτηκαν και έγινε επισκευή του σε αυτοκίνητο αγορασμένο πριν από 2μιση μόλις μήνες!!! Στις 7-4-2005 πήρα το αμάξι από το συνεργείο μετά από 30 μέρες!
Η επισκευή προφανώς δεν πέτυχε μιας και ο κινητήρας υπολειτουργούσε, δεν είχε την σωστή απόδοση και έτρεμε τρομερά στο ρελαντί.
Δοκίμασαν επί πολλούς μήνες να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα αστάθειας του ρελαντί αλλάζοντας κατά καιρούς όλα σχεδόν τα «ύποπτα» περιφερειακά (αισθητήρες λ,MAF κτλ) χωρίς αποτέλεσμα!
Έτσι λοιπόν στις 11-7-2006 μετά από 14 περίπου μήνες από την 1η επισκευή (όλο αυτό τον καιρό ο κινητήρας υπολειτουργούσε) έγινε και 2η επέμβαση στον κινητήρα, εκ νέου άνοιγμα και επισκευή προκειμένου να λυθεί το πρόβλημα.
Το πήρα στις 28-8-2006 (47 μέρες στο συνεργείο)
Το αποτέλεσμα: ο κινητήρας να εχει υπερβολική κατανάλωση λαδιού, συγκεκριμένα πάνω από 1 λίτρο σε 700χλμ ενώ ο κατασκευαστής δικαιολογεί έως 300ml ανα 1000χλμ.
Τους τελευταίους 7 μήνες που υπάρχει το πρόβλημα τις κατανάλωσης έγιναν πολλές μετρήσεις ανα 1000χλμ για επιβεβαίωση και αποφασίστηκε να αλλαχτεί το καπάκι του κινητήρα στις 23-1-2007.
Στις 25-2-2007 πήρα το αυτοκίνητο με το καινούριο καπάκι (30 μέρες στο συνεργείο). Το πρόβλημα της κατανάλωσης λαδιού όμως όλο και μεγάλωνε και μετά από 3000χλμ στις 30/3/2007 ενώ βρισκόμουν εν κινήσει ο κινητήρας τελικώς ΕΣΠΑΣΕ!
Μέσα σε σύννεφα καπνών από την εξάτμιση οδηγήθηκε στο συνεργείο στις 2-4-2007 οπου και βρίσκεται μέχρι και σήμερα προκειμένου να «αξιολογηθεί» η ζημιά - ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Ενώ σύμβαιναν τα πιο πάνω με τον κινητήρα, ένα άλλο σοβαρό πρόβλημα με ταλαιπώρησε για καιρό παράλληλα με το άλλο.
Ξαφνικά τρελαινόντουσαν τα ηλεκτρονικά και το αυτοκίνητο εντελώς απροειδοποίητα έσβηνε ακόμα και εν κινήσει με αποτέλεσμα να κινδυνέψω αρκετές φορές και ακόμα περισσότερες να μείνω επί τόπου χωρίς να παίρνει μπρος και να το μεταφέρω στο συνεργείο με γερανό.
Η πρώτη επαφή με το συνεργείο για το συγκεκριμένο πρόβλημα έγινε στις 2-2-2006 και η ολοκληρωτική λύση του(αλλαγή εγκεφάλου απ ότι μου είπαν) ,μετά από άπειρες επισκέψεις και πολυήμερες παραμονές στο συνεργείο δόθηκε στις 8-6-2006. Μετά από 4 μήνες δηλαδή ταλαιπωρίας, ανασφάλειας και κινδύνου για την σωματική ακεραιότητα την δικιά μου και των άλλων οδηγών.
3)ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ
Το οποίο επισκευάστηκε
4)ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ΥΠΟΒΡΑΧΙΟΝΙΟ
Ανεπισκευαστο ακόμα - ΣΠΥΡΑΛ ΕΞΑΤΜΗΣΗΣ
Αλλάχτηκε αλλά έχει και το καινουριο πρόβλημα
Στα 2 χρόνια και 3 μήνες που έχω το αυτοκίνητο, έχω ταλαιπωρηθεί αφάνταστα, έχω κινδυνέψει, έχω ξοδέψει πολλά χρήματα και εργατοώρες εξ αιτίας του.
Εδώ και 2 χρόνια έχω έναν προβληματικό κινητήρα που δεν μπορούν να τον φτιάξουν!!!
Έκανα πολύ μεγάλη υπομονή δείχνοντας κάθε καλή διάθεση αλλά τώρα πλέον δεν πάει άλλο. Το καινούριο μου αυτοκίνητο στα 2 χρόνια που το έχω έχει περάσει περίπου 150 μέρες συνολικά στο συνεργείο και ποιος ξέρει πόσες ακόμα θα περάσει. Και δεν θέλω να σκέφτομαι τι θα γίνει σε 7 μήνες που λήγει η 3ετής εγγύησή του!- ΑΙΤΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
Αιτούμαι λοιπόν επιστροφή των χρημάτων μου ή αντικατάσταση του αυτοκινήτου το οποίο από καινούριο παρουσίασε σοβαρά προβλήματα και το οποίο έχει καταταλαιπωρηθεί στα χέρια των ειδικών χωρίς αποτέλεσμα μέχρι σήμερα, σε σημείο να μην μου εμπνέει πλέον καμία εμπιστοσύνη ακόμα και αν αποφασίσουν μετά από 2 χρόνια να αλλάξουν τον ελαττωματικό κινητήρα.
- ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Ταλαιπωρία με Alfa GT