Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON
    • 1
    • 2
    • 48
    • 49
    • 50
    • 51
    • 52
    • 53
    • 54
    • 55
    • 50 / 55
    Ελληνικοί Αγώνες
    98
    1083
    9948
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kampas last edited by

      Έχει δίκιο σ'αυτό Αλέξανδρε, έναν απλό συντελεστή αλλάζεις στο εκάστοτε δυναμόμετρο, χωρίς να σε πάρει χαμπάρι κανείς, και ξαφνικά τα 200 γίνονται απο 180 μέχρι 220 ...

      Θα μου πεις, γιατί πρέπει να σκεφτόμαστε πάντα λες και είναι δεδομένο οτι κάποιος θα την κάνει την λαδιά του ; Ε, Ελλάδα είναι αυτή, λές και αν είναι γνωστά σε όλους τα κιλά/άλογα των συμμετοχών, δεν θα κάνει μπάμ ποιός την έχει κάνει την στραβή ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης APR έγραψε:
        Nα σας ρωτησω εσας τους ιντερνετακιδες σπεσιαλιστες ......

        Εχετε ακουσει οτι με δυο τρια αορατα κουμπακια εχεις δυο τρια διαφορετικα προγραμματακια κι ο Τ.Ε. εμφανιζεται σαν ο μ@.... της παρεας στο δυναμετρο που θα του την κατηγορια ?

        Λοιπον για να μαθαινετε ακομα και εκει που τα ελεγκτικα μεσα τα εχουν σαν καραμελες ..... το μονο που μπορουσαν να ελεγχουν ηταν οι μαχιμουμ στροφες , αλλα κι εκει απεδειχθει οτι τους δουλευαν τα γατονια που εβαλαν το χερι τους !
        Συνεπως η προταση σου Αλεξανδρε ξεκινα τελοιως ουτοπιστικα , σβησε και ξαναπατα μιζα

        Ολοι οι επιτυχημενοι κανονισμοι , ΒΑΣΙΖΟΝΤΕ ΣΤΟΥΣ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ !

        Ειδικα στην χωρα με μαστερ ματαιοδοξιας των αγωνιζομενων ..... που και η νομιμοτητα του καθε τιμιου οδηγου , περναει απο υπονοιες απ'τους συναθλητες ............τσακαλια , θα πρεπει για να εχει , να αγγιζει το αλανθαστο !

        il divo .... εχω εκπλαγει με τα 25 σου χρονια !!!! και την οριμοτητα της σκεψης σου !

        Ισχυει οτι το δυναμομετρο μπορει να δειξει και την αληθεια αλλα μπορει με τους καταλληλους χειρισμους να σου δειξει και αυτο που θελεις να σου δειξει....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης APR έγραψε:

          Υ.Γ. Στο βιντεακι που ανεβασα στο θεμα του φιλου μας il divo βλεπετε ξεκαθαρα οτι μονον με κανονισμους με τεχνικες ελευθεριες οροφης , υπαρχουν ισοδυναμιες που μπορουν να προσφαιρουν συναγωνισμο .Ο Πεπε τοτε ελεγε οτι το 106 του ηταν πανω απο 185 αλογα , του Καισαρα ηταν 174 και του Ριζικαρη 175 !με απλη παρατηρητικοτητα βγαζει καποιος τα συμπερασματα που χρειαζοντε για ολες αυτες , και αλλες παραφιλολγιες !

          Δεν ισχυε τοτε το 'υδραυλικα ωστηρια' ? Αν ναι πως πηγε το αλλο 185...?
          (Ξερω, ξερω, θα μου πειτε... )

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            apr last edited by

            Γιατι εσυ βλεπεις να πηγε ? φυσικα υδραυλικα ωστηρια , ολοι .
            Ειναι ολα αυτα τα ανεκδοτα που κυκλοφορουν για οοοολα , και γινοντε ολοι θεατες και παρατρεχαμενοι ειδημωνες , βγαζουν τα συμπερασματα καφενειου , και εχουν και την αλανθαστη αποψη στο σπορ !

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης APR έγραψε:
              Γιατι εσυ βλεπεις να πηγε ? φυσικα υδραυλικα ωστηρια , ολοι .
              Ειναι ολα αυτα τα ανεκδοτα που κυκλοφορουν για οοοολα , και γινοντε ολοι θεατες και παρατρεχαμενοι ειδημωνες , βγαζουν τα συμπερασματα καφενειου , και εχουν και την αλανθαστη αποψη στο σπορ !

              Δεν διαφωνω γι αυτο βαζω και το
              Τωρα καπου θυμαμαι οτι αυτο το 106 το ειχαν παρουσιασει σε καποιο περιοδικο τυπου Power techinques ή κατι παρομοιο, και λεγαν ακομα μεγαλυτερο νουμερο...
              Ερωτηση: τα υδραυλικα μετατρεπονται σε μηχανικα (με πειρακια...)? Αυτο ελεγχεται ευκολα?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                apr last edited by

                Ο χρήστης AGIS έγραψε:
                Ο θεσμός του ενιαίου και του cup πρέπει να ξαναγίνει. Όχι με περιορισμούς όπως μόνο νέοι οδηγοί lisance κλπ. Ανοιχτά για όποιον θέλει. Η επιλογή των αυτοκινήτων είναι σημαντική όπως και ο καθορισμός του κόστους και κάποιας ανταπόδωσεις που φυσικά θα είναι προσαρμοσμένη στο σήμερα. Πρώτα απ'όλα όμως να υπάρχη(ουν) πίστα(ες) για να μπορούν να πραγματοποιηθούν. Και φυσικά δεν γίνεται αύριο όλο αυτό.

                Το ΘΕΜΑ ενιαιο φυσικα δεν ειναι της Τεχνικης Επιτροπης υποθεση (ξεφυγαμε) , νομιζω οτι ετοιμαζεται απο αλλη επιτροπη η μελετη γιαυτο !
                Παντως συμφωνω κι εγω AGIS' οτι μονον αν ξεκινησει παλι ενα ενιαιο με καλο συναγωνισμο και αγωνιστικο επιπεδο , θα μπορεσει η πιστα να αναβιωσει ΣΩΣΤΑ !

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hannibal last edited by

                  Ο χρήστης APR έγραψε:
                  Nα σας ρωτησω εσας τους ιντερνετακιδες σπεσιαλιστες ......

                  Εχετε ακουσει οτι με δυο τρια αορατα κουμπακια εχεις δυο τρια διαφορετικα προγραμματακια κι ο Τ.Ε. εμφανιζεται σαν ο μ@.... της παρεας στο δυναμετρο που θα του την κατηγορια ?

                  Λοιπον για να μαθαινετε ακομα και εκει που τα ελεγκτικα μεσα τα εχουν σαν καραμελες ..... το μονο που μπορουσαν να ελεγχουν ηταν οι μαχιμουμ στροφες , αλλα κι εκει απεδειχθει οτι τους δουλευαν τα γατονια που εβαλαν το χερι τους !
                  Συνεπως η προταση σου Αλεξανδρε ξεκινα τελοιως ουτοπιστικα , σβησε και ξαναπατα μιζα

                  Ολοι οι επιτυχημενοι κανονισμοι , ΒΑΣΙΖΟΝΤΕ ΣΤΟΥΣ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ !

                  Ειδικα στην χωρα με μαστερ ματαιοδοξιας των αγωνιζομενων ..... που και η νομιμοτητα του καθε τιμιου οδηγου , περναει απο υπονοιες απ'τους συναθλητες ............τσακαλια , θα πρεπει για να εχει , να αγγιζει το αλανθαστο !

                  il divo .... εχω εκπλαγει με τα 25 σου χρονια !!!! και την οριμοτητα της σκεψης σου !

                  Υ.Γ. Στο βιντεακι που ανεβασα στο θεμα του φιλου μας il divo βλεπετε ξεκαθαρα οτι μονον με κανονισμους με τεχνικες ελευθεριες οροφης , υπαρχουν ισοδυναμιες που μπορουν να προσφαιρουν συναγωνισμο .Ο Πεπε τοτε ελεγε οτι το 106 του ηταν πανω απο 185 αλογα , του Καισαρα ηταν 174 και του Ριζικαρη 175 !με απλη παρατηρητικοτητα βγαζει καποιος τα συμπερασματα που χρειαζοντε για ολες αυτες , και αλλες παραφιλολγιες !

                  Mαστορα τα κουμπακια και οι διακοπτες και ο τροπος να γυριζει προγραμματα ειναι γνωστος. Και ενας εμεπιρος τεχνικος εφορος μπορει να τα αναγνωρισει. Ασε που οι οποιες διαφορες φαινοντε στην πιστα. Θες και αλλο οργανακι που να μπορει να σου δειξει αν αλλαζει κατι. Λεγεται DL1 και ειναι της race tecnology οπου αν καποιος βαλει το 2ο-30 προγραμμα σε λειτουργια 8α μπορει ο ΤΕ να ελενξει τα data στο Parc Ferme. Ναι, δεν ειναι τοσο ακριβες οσο το dyno αλλα σου δειχνει αν καποιος εκανε μπινια με τα προγραμματα γιατι δεν μιλαμε για ενα spike στην μεγιστη πιεση κλπ αλλα μιλαμε για κατι που θα ειναι εκει συνεχεια. Με αυτη την λογικη μπορει να μου απαντησετε ναι αλλα ο αλλος μπορει να κανει sandbagging στις ευθειες και να το κανει να παρουσιαζεται σαν 'καρφι' στην μετρηση κλπ. Ε οκ. Αν καποιος ειναι τοσο γατος τι να πω. Χαραμιζεται που θα τρεχει στο ελληνικο πρωταθλημα.

                  Επεισεις ο ΤΕ κατα την δυναμομετρηση, μπορει να σφραγισει την OBD θυρα και να μην μπορει καποιος να κοτσαρει το λαπιτοπι εκτιος και αν γινει παρουσια του ΤΕ οπου θα επιβλεπει τι κανει ο μηχανικος/αγωνιζομενος, θα το ξεσφραγισει και 8α ξανασφαριγισει μετα.

                  Αν κοιταμε τωρα απο τους κανονισμους πως θα πιασουμε τους οποιους μαϊμουδιαρηδες, καλυτερα αστο... Μην τρεχουμε καθολου. Σχετικα με το Υ.Γ. Συμφωνω. Αλλα ηταν 180 υπο ποιες συνθηκες σε ποιο dyno κλπ 1002 παραμετρους αλλα και η διαφορα 5 ΗΡ δεν ειναι τιποτα τραγικο ωστε να μην δικαιολογει αυτη την σφαγη που ειδαμε στην πιστα. Και εγω ειχα διαφορα 20 αλογα ροδα απο τα HONDA και παραλιγο να κεριδω και το πρωταθλημα με τα 2λιτρα εδω στον τελευταιο αγωνα. Αλλα μαλακιστικα με τα λαστιχα. Τι παει να πει αυτο. Οτι ενα απο τα δυο αμαξια δεν ηταν οσα εδειχνε το dyno ή απλα το στησιμο του HONDA και του Clio, και οι δυο οδηγοι κανανε την οποια διαφορα οπως και η χαραξη της πιστας?

                  Αλλο παραδειγμα ομως γιατι χρειαζεται το dyno. Στο SEAT του Κωστα με το ιδιο εγκεφαλο, με το ιδιο προγραμμα και μονη διαφορα οτι αλλαξαμε το σασμαν απο DSG σε σειριακο, η διαφορα στο dyno ηταν 40 αλογα ροδα στο ιδιο dyno λογο μικροτερων απολειων του σασμαν. Οποτε αναγκαστικα επρεπε να κοψουμε δυναμη για να ειμαστε στο οριο της κατηγοριας.

                  Ασε που με μεγιστα αλογα μπορει να φανει και ο τεχνιτης προγραμματιστης που ενω μπορει σε αλογα να εισαι ιδια μπορει να σου φτιαξει καμπυλη ροπης που να πυροβολαει.

                  Anyway. Εσεις ειπατε να κανουμε προτασεις. Τωρα το τι θα γινει και τι δεν θα γινει και γιατι ειναι αλλου παπα ευαγγελιο. Εγω παντως εμπιστευομαι και τον Νασσο και τον Αλεξη οτι αν ειναι να γινει μπινια με διακοπτακια 2ου-3ου προγραμματος μπορουν να το βρουν και να το αποδειξουν. Αν δεν εμπιστευεστε απο τωρα ουτε τους αγωνιζομενους ουτε τους ΤΕ ε καλυτερα να κα8ομαστε να βλεπουμε videακια απο εξω και να λεμε γιατι αυτοι και οχι εμεις.

                  Και φυσικα οτι κανονισμους και να φτιαξετε θα ειναι πιλοτικοι για να δει η ομοσπονδια και οι επιτροπες τι λειτουργει, τι οχι, τι χρειαζετε να γινει καλυτερο κλπ. Αν δεν δοκιμασουμε κατι καινουριο (εφ οσον εχουμε δει οτι ολα τα παλια δεν δυλευουνε πλεον) τοτε με υποθεσεις πως ξερουμε τι δουλευει και τι οχι?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    apr last edited by

                    Ο χρήστης Hannibal έγραψε:

                    Anyway. Εσεις ειπατε να κανουμε προτασεις. Τωρα το τι θα γινει και τι δεν θα γινει και γιατι ειναι αλλου παπα ευαγγελιο. Εγω παντως εμπιστευομαι και τον Νασσο και τον Αλεξη οτι αν ειναι να γινει μπινια με διακοπτακια 2ου-3ου προγραμματος μπορουν να το βρουν και να το αποδειξουν. Αν δεν εμπιστευεστε απο τωρα ουτε τους αγωνιζομενους ουτε τους ΤΕ ε καλυτερα να κα8ομαστε να βλεπουμε videακια απο εξω και να λεμε γιατι αυτοι και οχι εμεις.

                    Και φυσικα οτι κανονισμους και να φτιαξετε θα ειναι πιλοτικοι για να δει η ομοσπονδια και οι επιτροπες τι λειτουργει, τι οχι, τι χρειαζετε να γινει καλυτερο κλπ. Αν δεν δοκιμασουμε κατι καινουριο (εφ οσον εχουμε δει οτι ολα τα παλια δεν δυλευουνε πλεον) τοτε με υποθεσεις πως ξερουμε τι δουλευει και τι οχι?

                    καλα βρε Αλεξ , ειπα μηπως κι ειχες εναλλακτικη κατι σε μικροτερες ποσοτητες πετρελαιου π.χ. απ'αυτες που βγαζει το τουμπαι σου ....για τα ελεγκτικα ποσα .

                    Καταλαβε και κατι αλλο .......δεν παμε να δοκιμασουμε το γιατι βαρεθηκαμε αυτο που εχουμε (οπως γινεται συνηθως εξω )για να σκοτωσουμε την πληξη , παμε να βαλουμε δυο τρεις καλες βασεις τεχνικων προδιαγραφων , να μπορεσουν να τρεξουν αυτοκινητα που εχουμε και ηδη καποτε ετρεχαν στις κατηγοριες τους (και δεν ειναι ωρα Ελλαδος να διαθεσουν σεντς για αλλαγες) καθως και αν ειναι δυνατον να γινουν αγωνιστικα καποια απ'τα τουρλουμπουκια που εφτιαξαν καποιοι χωρις πριν να ανοιξουν ενα J να δουν αν τρεχει το εργο τους ...η θα χρειαζοταν βαζελινη οταν βαριοτουσαν τις παιδικες χαρες !

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hannibal last edited by

                      Ο χρήστης APR έγραψε:

                      Anyway. Εσεις ειπατε να κανουμε προτασεις. Τωρα το τι θα γινει και τι δεν θα γινει και γιατι ειναι αλλου παπα ευαγγελιο. Εγω παντως εμπιστευομαι και τον Νασσο και τον Αλεξη οτι αν ειναι να γινει μπινια με διακοπτακια 2ου-3ου προγραμματος μπορουν να το βρουν και να το αποδειξουν. Αν δεν εμπιστευεστε απο τωρα ουτε τους αγωνιζομενους ουτε τους ΤΕ ε καλυτερα να κα8ομαστε να βλεπουμε videακια απο εξω και να λεμε γιατι αυτοι και οχι εμεις.

                      Και φυσικα οτι κανονισμους και να φτιαξετε θα ειναι πιλοτικοι για να δει η ομοσπονδια και οι επιτροπες τι λειτουργει, τι οχι, τι χρειαζετε να γινει καλυτερο κλπ. Αν δεν δοκιμασουμε κατι καινουριο (εφ οσον εχουμε δει οτι ολα τα παλια δεν δυλευουνε πλεον) τοτε με υποθεσεις πως ξερουμε τι δουλευει και τι οχι?

                      καλα βρε Αλεξ , ειπα μηπως κι ειχες εναλλακτικη κατι σε μικροτερες ποσοτητες πετρελαιου π.χ. απ'αυτες που βγαζει το τουμπαι σου ....για τα ελεγκτικα ποσα .

                      Καταλαβε και κατι αλλο .......δεν παμε να δοκιμασουμε το γιατι βαρεθηκαμε αυτο που εχουμε (οπως γινεται συνηθως εξω )για να σκοτωσουμε την πληξη , παμε να βαλουμε δυο τρεις καλες βασεις τεχνικων προδιαγραφων , να μπορεσουν να τρεξουν αυτοκινητα που εχουμε και ηδη καποτε ετρεχαν στις κατηγοριες τους (και δεν ειναι ωρα Ελλαδος να διαθεσουν σεντς για αλλαγες) καθως και αν ειναι δυνατον να γινουν αγωνιστικα καποια απ'τα τουρλουμπουκια που εφτιαξαν καποιοι χωρις πριν να ανοιξουν ενα J να δουν αν τρεχει το εργο τους ...η θα χρειαζοταν βαζελινη οταν βαριοτουσαν τις παιδικες χαρες !

                      Μισο κ. Χρηστο, γιατι απο οτι ειπε ο Σαμαρας η αναπτυξε και φυσικος πλουτος σε πετρελαιο και αερο 8α μας κανει πλουσιους και θα μας βγαλει απο την κριση.

                      Δεν ειπα οτι δοκιμαζετε το κατι αλλο γιατι βαρεθηκατε. Αλλα και οι βασεις που εχετε τωρα (ενα για ολα και homologation A,N,E ραλλυ δεν δουλευει στην πιστα). Καποτε δουλευε. Τωρα δεν.... Αρα τι πιο απλο απο κατηγοριες με κυβικα πχ που να εχει ελαχιστο οριο βαρους και μεγιστη υποδυναμη? Τι πιο φθηνο για τον αγωνιζομενο?
                      Αλλα απο οτι καταλαβα η σουπα χαλαει στα ηδη υπαρχον αγωνιστικα που κανουν για ολες τις χρησεις και φυσικα αλλα υπερτερουν εναντι των αλλων στην πιστα... Ε αφηστε τοτε τις προτασεις.... Σκοτωστε την πιστα και συνεχιστε. Αφου με τους υπαρχοντες κανονισμους ειδαμε μονο τους 8 που θελησαν τρεξουν....
                      Και αυτα τα αυτοκινητα που καποτε ετρεχαν στις κατηγοριες τους (πχ 106 και σαξο) θα ειναι ανταγωνιστικα στην κλαση πχ με τα 1600 με το παραδειγμα που εφερα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kampas last edited by

                        Λευτεριά στα τουρλουμπούκια !

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          agis last edited by

                          Για την πίστα (αναβάσεις;) ότι γράφτηκε παραπάνω δεν ακούγεται κακό. Όμως ας μην είναι μεγάλες αλλαγές αμέσως. Αυτό θα αφήσει τον χώρο απο αυτοκίνητα μέχρι να φτιαχτούν αυτά που θα πληρούν τους παραπάνω κανονισμούς. Εν μέσο κρίσης δε βλέπω να γίνονται γρήγορα.
                          Ίσως θα πρέπει να υπάρξει πρώτα ο στόχος , τι θέλουμε να έχουμε μετά απο 2 ή 3 χρόνια. Να δούμε τι υπάρχει σήμερα και με μεταβατικούς κανονισμούς να φτάσουμε τον στόχο. Τώρα όμως θα πρέπει να ξεκινήσουμε με αυτό που υπάρχει. Πιστεύω οτι αυτή είναι η δουλειά των ατόμων που έχουν μπει στην οργάνωση της πίστας και των τεχνικών κανονισμών που ΠΡΕΠΕΙ να γνωρίζουν καλά την πραγματικότητα.
                          Ένα είναι σίγουρο, ένα ¨πισταδόρικο¨ αυτοκίνητο δεν κάνει για ράλλυ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            fokion_sportage last edited by

                            Ο χρήστης AGIS έγραψε:
                            . Όμως ας μην είναι μεγάλες αλλαγές αμέσως. .

                            Γιατι??

                            Αυτοκινητα με J και απο κει και περα κυβικά. Που το προβλημα???
                            ( Sorry αν ειναι προφανες και δε το βλεπω)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              agis last edited by

                              Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:

                              . Όμως ας μην είναι μεγάλες αλλαγές αμέσως. .

                              Γιατι??

                              Αυτοκινητα με J και απο κει και περα κυβικά. Που το προβλημα???
                              ( Sorry αν ειναι προφανες και δε το βλεπω)

                              Πουθενά αν μόνο αυτό

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                apr last edited by

                                Kαποιοι φιλοι του σπορ διαφωνουν με την παραταση των ληγμενων καθισματων και ζωνων ασφαλειας !

                                Εσεις ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  fokion_sportage last edited by

                                  Διαφωνουν για ποιο λογο?
                                  Γιατι ο κατασκευαστης που 'αυτος ξερει' λεει Χ κι εμεις το κανουμε αυθαιρετα Χ+++ ?
                                  Δηλαδη οτι εχουν καταπωνηθει και δεν αντεχουν???

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης APR έγραψε:
                                    Kαποιοι φιλοι του σπορ διαφωνουν με την παραταση των ληγμενων καθισματων και ζωνων ασφαλειας !

                                    Εσεις ?

                                    Εγω δεν διαφωνω παντως...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      scn last edited by

                                      Ο χρήστης APR έγραψε:
                                      Kαποιοι φιλοι του σπορ διαφωνουν με την παραταση των ληγμενων καθισματων και ζωνων ασφαλειας !

                                      Εσεις ?

                                      Το 'φίλοι του σπορ' τι το έβαλες;
                                      Αυτή τη στιγμή περισσότερα από τα μισά αγωνιστικά τρέχουν με καθίσματα και ζώνες που είναι σε παράταση και μερικά τρέχουν με δανεικά καθίσματα και ζώνες που είναι σε παράταση. Αν καταργηθεί η ήδη θεσπισμένη παράταση και ξαφνικά ζητηθούν από αυτούς τους οδηγούς να πληρώσουν 1500 ευρώ για καθίσματα και ζώνες, θα μειωθούν οι συμμετοχές σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό από το σημερινό χάλι. Αν θεωρείται 'φίλος του σπορ' κάποιος που το θέλει αυτό αναρωτιέμαι τι θέλει ένας εχθρός.

                                      Τεχνικά το θέμα είναι η μεγαλύτερη ΑΠΑΤΕΩΝΙΑ που έχει υπάρξει στο χώρο. Ο πολυεστέρας των καθισμάτων ΔΕΝ ΠΑΘΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ έξω από το νερό, ούτε σε 100 χρόνια. Ρωτήστε οποιονδήποτε χημικό μηχανικό. Το πιθανότερο είναι να σας χλευάσει ως 'μαλάκες που κάποιοι σας βρήκαν κορόιδο και σας τα τρώνε', όπως έκανε αυτός που ρώτησα εγώ. Για τις σιδηροσωλήνες των σωληνωτών καθισμάτων δε χρειάζεται σχόλιο, ούτε για το κάρμπον. Εκεί η απατεωνιά μιλάει από μόνη της. Για τις δε ζώνες, ο χρόνος είναι ΕΝΤΕΛΩΣ άσχετος. Αυτό που παίζει ρόλο είναι αν έχουν λειτουργήσει σε σύγκρουση και έχουν χάσει την ελαστικότητα οι ίνες τους. Αν δεν έχουν λειτουργήσει σε σύγκρουση, τότε όσο δεν έχουν φθορά που φαίνεται οπτικά ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Αλλά δεν είδα κανέναν κανονισμό ή τεχνικό έφορο να ζητά αντικατάσταση ζωνών που έχουν πάρει μέρος σε μετωπική με βράχο.

                                      Για να μην ανοίξουμε το θέμα των Snell στα κράνη, όπου εκεί κι αν μιλάμε για κλοπή.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        hannibal last edited by

                                        Ο χρήστης scn έγραψε:

                                        Τεχνικά το θέμα είναι η μεγαλύτερη ΑΠΑΤΕΩΝΙΑ που έχει υπάρξει στο χώρο. Ο πολυεστέρας των καθισμάτων ΔΕΝ ΠΑΘΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ έξω από το νερό, ούτε σε 100 χρόνια. Ρωτήστε οποιονδήποτε χημικό μηχανικό. Το πιθανότερο είναι να σας χλευάσει ως 'μαλάκες που κάποιοι σας βρήκαν κορόιδο και σας τα τρώνε', όπως έκανε αυτός που ρώτησα εγώ. Για τις σιδηροσωλήνες των σωληνωτών καθισμάτων δε χρειάζεται σχόλιο, ούτε για το κάρμπον. Εκεί η απατεωνιά μιλάει από μόνη της. Για τις δε ζώνες, ο χρόνος είναι ΕΝΤΕΛΩΣ άσχετος. Αυτό που παίζει ρόλο είναι αν έχουν λειτουργήσει σε σύγκρουση και έχουν χάσει την ελαστικότητα οι ίνες τους. Αν δεν έχουν λειτουργήσει σε σύγκρουση, τότε όσο δεν έχουν φθορά που φαίνεται οπτικά ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Αλλά δεν είδα κανέναν κανονισμό ή τεχνικό έφορο να ζητά αντικατάσταση ζωνών που έχουν πάρει μέρος σε μετωπική με βράχο.

                                        Oh really? Τεχνικα το θεμα ειναι η μεγαλυτερη απατη που υπαρχει στον χωρο? Μαλιστα. Εισαι και μηχανικος χημικος κλπ κλπ.
                                        Μπορει να μεν να εχει μια δοση αληθειας αλλα οχι ολοκληρη. ΟΤΙ μα ΟΤΙ υλικο αφησεις εκτεθημενο σε διαφορες συνθηκες λογο ηλιου και υπολοιπων καιρικων φαινομενων θα υπαρξει deterioration (sorry αλλα δεν μου ερχεται η ελληνικη λεξη στο μυαλο). Παρε για παραδειγμα ζωνες 5 χρονων (ή και χωρις να εχουνε ληξει) που ειναι σε ενα αγωνιστικο πχ που ειναι εκτεθημενο στον ηλιο και ενα σετ ζωνες καινουριες. Μονο και μονο απο την υφη θα καταλαβεις την διαφορα και οτι το πλεγμα εχει γινει πιο σκληρο και ισως εχει ανοιξει λιγο. Οταν ανοιγει το πλεγμα λοιπον χανει την αποδοτικοτητα της. Το ποσο δεν το γνωριζει κανεις καθως δεν υπαρχει τεστ. Αρα ναι. Με τον καιρο χαλαει.
                                        Θα μου απαντησεις εγω το εχω αποθυκευμενο σε κλειστο χωρο με ελεγχομενες θερμοκρασιες περιβαλοντος κλπ κλπ. Ναι οκ. Εσυ... Οι κατασευαστριες εταιρειες δεν ξερουν εσενα ή εμενα αλλα κοιτανε το γενικο. Και απο το να κοπει/σπασει μια ζωνη λογο φθορας απο τον καιρο και την μη συντηρηση (ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ) προτιμαει να βαζει μια ημερομηνια ληξης και να εχει καλυμμενο και τον κολο της.
                                        Για τα κα8ισματα ομοιως ως ανω και βεβαια σε αυτα βαλε και τον παραγωντα υφασματος nomex που καταπονειται απο το τριψιμο της πλατης/κολου, μπουτιου στο μπες βγες, τον υδρωτα και φυσικα απο τον ηλιο.
                                        Παλια στις φορμες πχ σου λεγανε οτι δεν πρεπει να τις πλενεις πανω απο χ φορες. Γιατι στο λεγανε? Σε θελανε να βρομας ή μηπως επειδη με το πλυντηριο και τα σαπουνια κλπ κλπ ανοιγαν οι ποροι και χαλαγε σιγα σιγα και η φορμα και η προστασια που σου προσεφερε μειωνοταν?

                                        Για να μην ανοίξουμε το θέμα των Snell στα κράνη, όπου εκεί κι αν μιλάμε για κλοπή.

                                        Και ειδικος στα κρανη.... Σε ενοχλει και το Snell... Μαλιστα. Σχετικα με τα κρανη η τεχνολογια, τα υλικα, και τα μετρα προστασιας που πρεπει να καλυπτουνε αλλαζει συνεχεια και ποιο συχνα απο οτι τα υπολοιπος εξοπλισμος. Αλλο τεχνολογια και αλλα standart και ελεγχους εχει ενα κρανος μηχανης και αλλα τοου αυτοκινητου ή του μονοθεσιου. Αυτο που οπτικα σου μοιαζει ιδιο δεν σημαινει οτι και εσωτερικα ιδια. Αλλιως θα φοραγαμε ακομα τα δερματινα κρανη του '50 και θα καναμε αγωνες με μαγιο.

                                        Στο γενικο ρεζουμε. Ναι οκ. Ειναι ακριβα να αλαχθουνε ολα αυτα. Ναι εσυ, εγω κλπ μπορει να προσεχουμε και να τα διατηρουμε σε top conditions αλλα δεν ειναι ολοι ετσι. Ας κρατησουνε την παραταση για τους εθνικους αγωνες προς το παρον αλλα μονο οσο θα φαινονται σε καλη κατασταση και οχι παρταλια, για να βοηθηθουν οι αγωνιζομενοι και να μην πνηγουν απο τα υπερβολικα κοστη. Αλλα μεχρι ενα σημειο. Και μετα βλεπουνε.
                                        Αλλα ειναι η ασφαλεια μας ρε γαμωτο.... Εγω πχ δεν θα ετρεχα ποτε με κατι ληγμενο. Θα προτιμουσα να μην κανω εναν αγωνα και να παω στον επομενο κομπλε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          agis last edited by

                                          Ναι να λήγουν , όμως ναι και στην παράταση όσο αφορά τους εθνικούς αγώνες.
                                          Πέρα απο αυτό που σωστά λέει ο hannibal, όσο αφορά τα καθίσματα δεν είναι μόνο η έκθεσή τους στον ήλιο. Είναι και οι συνεχείς κραδασμοί από το αυτοκίνητο , που είναι έντονες δονήσεις που βοηθούν στη δημιουργία ρωγμών. Το ίδιο ισχύει και στις βάσεις των καθισμάτων.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            fokion_sportage last edited by

                                            Νομιζω οτι το παμε γυρω γυρω

                                            Η παπας παπας η ζευγας ζευγας
                                            Η φθειρονται οποτε η παραταση θυμιζει κατι σαν bon pour l' orient
                                            Η δεν φθειρονται οποτε το οτι εχουν ημερομηνια ληξης 'κατι τρεχει'
                                            Και βεβαια αναφερομαι παντα σε 'event free' προιοντα
                                            Λιγο λακωνικος αλλα το πληκτρολογιο του κινητου δεν επιτρεπει 'αναπτυξεις'

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 50 / 55
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr