Ο χρήστης APR έγραψε:
Nα σας ρωτησω εσας τους ιντερνετακιδες σπεσιαλιστες ......
Εχετε ακουσει οτι με δυο τρια αορατα κουμπακια εχεις δυο τρια διαφορετικα προγραμματακια κι ο Τ.Ε. εμφανιζεται σαν ο μ@.... της παρεας στο δυναμετρο που θα του την κατηγορια ?
Λοιπον για να μαθαινετε ακομα και εκει που τα ελεγκτικα μεσα τα εχουν σαν καραμελες ..... το μονο που μπορουσαν να ελεγχουν ηταν οι μαχιμουμ στροφες , αλλα κι εκει απεδειχθει οτι τους δουλευαν τα γατονια που εβαλαν το χερι τους !
Συνεπως η προταση σου Αλεξανδρε ξεκινα τελοιως ουτοπιστικα , σβησε και ξαναπατα μιζα
Ολοι οι επιτυχημενοι κανονισμοι , ΒΑΣΙΖΟΝΤΕ ΣΤΟΥΣ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ !
Ειδικα στην χωρα με μαστερ ματαιοδοξιας των αγωνιζομενων ..... που και η νομιμοτητα του καθε τιμιου οδηγου , περναει απο υπονοιες απ'τους συναθλητες ............τσακαλια , θα πρεπει για να εχει , να αγγιζει το αλανθαστο !
il divo .... εχω εκπλαγει με τα 25 σου χρονια !!!! και την οριμοτητα της σκεψης σου !
Υ.Γ. Στο βιντεακι που ανεβασα στο θεμα του φιλου μας il divo βλεπετε ξεκαθαρα οτι μονον με κανονισμους με τεχνικες ελευθεριες οροφης , υπαρχουν ισοδυναμιες που μπορουν να προσφαιρουν συναγωνισμο .Ο Πεπε τοτε ελεγε οτι το 106 του ηταν πανω απο 185 αλογα , του Καισαρα ηταν 174 και του Ριζικαρη 175 !με απλη παρατηρητικοτητα βγαζει καποιος τα συμπερασματα που χρειαζοντε για ολες αυτες , και αλλες παραφιλολγιες !
Mαστορα τα κουμπακια και οι διακοπτες και ο τροπος να γυριζει προγραμματα ειναι γνωστος. Και ενας εμεπιρος τεχνικος εφορος μπορει να τα αναγνωρισει. Ασε που οι οποιες διαφορες φαινοντε στην πιστα. Θες και αλλο οργανακι που να μπορει να σου δειξει αν αλλαζει κατι. Λεγεται DL1 και ειναι της race tecnology οπου αν καποιος βαλει το 2ο-30 προγραμμα σε λειτουργια 8α μπορει ο ΤΕ να ελενξει τα data στο Parc Ferme. Ναι, δεν ειναι τοσο ακριβες οσο το dyno αλλα σου δειχνει αν καποιος εκανε μπινια με τα προγραμματα γιατι δεν μιλαμε για ενα spike στην μεγιστη πιεση κλπ αλλα μιλαμε για κατι που θα ειναι εκει συνεχεια. Με αυτη την λογικη μπορει να μου απαντησετε ναι αλλα ο αλλος μπορει να κανει sandbagging στις ευθειες και να το κανει να παρουσιαζεται σαν 'καρφι' στην μετρηση κλπ. Ε οκ. Αν καποιος ειναι τοσο γατος τι να πω. Χαραμιζεται που θα τρεχει στο ελληνικο πρωταθλημα.
Επεισεις ο ΤΕ κατα την δυναμομετρηση, μπορει να σφραγισει την OBD θυρα και να μην μπορει καποιος να κοτσαρει το λαπιτοπι εκτιος και αν γινει παρουσια του ΤΕ οπου θα επιβλεπει τι κανει ο μηχανικος/αγωνιζομενος, θα το ξεσφραγισει και 8α ξανασφαριγισει μετα.
Αν κοιταμε τωρα απο τους κανονισμους πως θα πιασουμε τους οποιους μαϊμουδιαρηδες, καλυτερα αστο... Μην τρεχουμε καθολου. Σχετικα με το Υ.Γ. Συμφωνω. Αλλα ηταν 180 υπο ποιες συνθηκες σε ποιο dyno κλπ 1002 παραμετρους αλλα και η διαφορα 5 ΗΡ δεν ειναι τιποτα τραγικο ωστε να μην δικαιολογει αυτη την σφαγη που ειδαμε στην πιστα. Και εγω ειχα διαφορα 20 αλογα ροδα απο τα HONDA και παραλιγο να κεριδω και το πρωταθλημα με τα 2λιτρα εδω στον τελευταιο αγωνα. Αλλα μαλακιστικα με τα λαστιχα. Τι παει να πει αυτο. Οτι ενα απο τα δυο αμαξια δεν ηταν οσα εδειχνε το dyno ή απλα το στησιμο του HONDA και του Clio, και οι δυο οδηγοι κανανε την οποια διαφορα οπως και η χαραξη της πιστας?
Αλλο παραδειγμα ομως γιατι χρειαζεται το dyno. Στο SEAT του Κωστα με το ιδιο εγκεφαλο, με το ιδιο προγραμμα και μονη διαφορα οτι αλλαξαμε το σασμαν απο DSG σε σειριακο, η διαφορα στο dyno ηταν 40 αλογα ροδα στο ιδιο dyno λογο μικροτερων απολειων του σασμαν. Οποτε αναγκαστικα επρεπε να κοψουμε δυναμη για να ειμαστε στο οριο της κατηγοριας.
Ασε που με μεγιστα αλογα μπορει να φανει και ο τεχνιτης προγραμματιστης που ενω μπορει σε αλογα να εισαι ιδια μπορει να σου φτιαξει καμπυλη ροπης που να πυροβολαει.
Anyway. Εσεις ειπατε να κανουμε προτασεις. Τωρα το τι θα γινει και τι δεν θα γινει και γιατι ειναι αλλου παπα ευαγγελιο. Εγω παντως εμπιστευομαι και τον Νασσο και τον Αλεξη οτι αν ειναι να γινει μπινια με διακοπτακια 2ου-3ου προγραμματος μπορουν να το βρουν και να το αποδειξουν. Αν δεν εμπιστευεστε απο τωρα ουτε τους αγωνιζομενους ουτε τους ΤΕ ε καλυτερα να κα8ομαστε να βλεπουμε videακια απο εξω και να λεμε γιατι αυτοι και οχι εμεις.
Και φυσικα οτι κανονισμους και να φτιαξετε θα ειναι πιλοτικοι για να δει η ομοσπονδια και οι επιτροπες τι λειτουργει, τι οχι, τι χρειαζετε να γινει καλυτερο κλπ. Αν δεν δοκιμασουμε κατι καινουριο (εφ οσον εχουμε δει οτι ολα τα παλια δεν δυλευουνε πλεον) τοτε με υποθεσεις πως ξερουμε τι δουλευει και τι οχι?