-
οχι ρε elteo...
γυναικοκατακτητής= αυτός που θεωρείται όμορφος από τις γυναίκες
του άρεσε το ασθενές φύλο= ήταν γυναικάς...δλδ κ τον ήθελαν οι γυναίκες κ τις ήθελε κ αυτός...
-
Μεγάλο προσόν αυτό... εγώ συνήθως θέλω τις γυναίκες αλλά μου ρίχνουν χυλόπιτα. Γιατί άραγε;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μεγάλο προσόν αυτό... εγώ συνήθως θέλω τις γυναίκες αλλά μου ρίχνουν χυλόπιτα. Γιατί άραγε;Ξύνεσαι στη γκλίτσα του τσοπάνη ε?
-
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
Μεγάλο προσόν αυτό... εγώ συνήθως θέλω τις γυναίκες αλλά μου ρίχνουν χυλόπιτα. Γιατί άραγε;
Ξύνεσαι στη γκλίτσα του τσοπάνη ε?
τι θα πει αυτό;
Είμαι και άσχετος γμτ...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ξύνεσαι στη γκλίτσα του τσοπάνη ε?
τι θα πει αυτό;
Είμαι και άσχετος γμτ...
Σημαίνει ότι είναι επικίνδυνο να είσαι πολύ κοντά στη γκλίτσα γιατί μπορεί να σε χτυπήσει. Συνώνυμο = 'τα θέλει ο κώλος σου'...
Αυτά επειδή ρώτησες 'γιατί άραγε?' χωρίς να φοβηθείς ενδεχόμενη απάντηση από κακοπροαίρετους - εγκάθετους
-
Ο χρήστης FlowerPower έγραψε:
Τα βασανιστήρια της 'δημοκρατικής' αστυνομίας...ΕΛΕΟΣ.
Δεν μπορω να δω το βιντεο αλλα υποθετο οτι ειναι το ιδιο που ειδα στην ΝΕΤ που το επαιξαν και στα Τουρκικα καναλια.
Δεν μου προξενει την παραμικρη εκπληξη αφου προκειται για ενα Α.Τ. - Ομονοιας - που εχω παει πριν 10 χρονια και παλι ειχα δει με τα ιδια μου τα ματια ακριβως την ιδια σκηνη. Μιλαμε για ενα τμημα σκετη ΠΙΚΡΑ παιδια. Κυκλοφορουσα με την πλατη στον τοιχο γιατι ειχα σοκαριστει απο τις εικονες που εβλεπα και δεν ηξερα πώς να προφυλακτω.
Οι διαδρομοι ηταν γεματοι απο Αλβανους και ακουγα φωνες απο παντου. Ενω περιμενα να παρω ενα χαρτι που ηθελα εφεραν ενα Αλβανο - που πιαστηκε στον ηλεκτρικο να κλεβει πορτοφολι. Τον εδεσαν σε ενα σιδερο που υπηρχε στον τοιχο και αφου ο 'φουσκωμενος' αστυνομικος μου ζητησε με πραγματικα ευγενικη φωνη να κανω 1-2 βηματα πισω και να μην κοιταζω, τον αρχισε στις μπουνιες τη μια μετα την αλλη. -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε: