Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Λυσεις για ομολογκε φρενα για 106 s16..
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Λυσεις για ομολογκε φρενα για 106 s16..
    • 1 / 1
    Ελληνικοί Αγώνες
    3
    5
    13
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      miz last edited by

      Βρε παιδια,θα ηθελα απ'οσους γνωριζουν να μας πουν για το τι λυσεις υπαρχουν τελικα για το ρημαδι το 106 στα πολυπιστονα σετ αφου ο καθενας λεει το κοντο του και το μακρυ του και ακρη δεν βγαινει..Εκει που ξερεις οτι τρεχουν μονο τα γνωστα Ap (cup,pro5000) και Alcon,ξαφνικα καποιος επιμενει οτι τρεχουν και brembo κτλ κτλ..
      Ακρη με την ομολογκασιον δεν βγαζω ουτε εγω,ουτε 10+ ακομα που το ψαχνουμε και μας ενδιαφερει..
      Τελικα υπαρχουν αλλες λυσεις για το αυτοκινητο οι οποιες θα πρεπει πχ να εχουν συγκεκριμενη διαμετρο σε πιστονια και λοιπες τεχνικες λεπτομεριες ή το μονο που μπορεις να βαλεις ειναι τα προαναφερθεντα?

      Αν ειναι off topic,ζητω συγνωμη και ας μεταφερθει εκει που κρινεται..Ρωταω εδω ομως αφου η ενοτητα παρακολουθειτε περισσοτερο απο αγωνιζομενους και μηχανικους και ειναι θεμα ομολογκασιον..

      Ευχαριστω..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        miz last edited by

        Βρε παιδια,θα ηθελα απ'οσους γνωριζουν να μας πουν για το τι λυσεις υπαρχουν τελικα για το ρημαδι το 106 στα πολυπιστονα σετ αφου ο καθενας λεει το κοντο του και το μακρυ του και ακρη δεν βγαινει..Εκει που ξερεις οτι τρεχουν μονο τα γνωστα Ap (cup,pro5000) και Alcon,ξαφνικα καποιος επιμενει οτι τρεχουν και brembo κτλ κτλ..
        Ακρη με την ομολογκασιον δεν βγαζω ουτε εγω,ουτε 10+ ακομα που το ψαχνουμε και μας ενδιαφερει..
        Τελικα υπαρχουν αλλες λυσεις για το αυτοκινητο οι οποιες θα πρεπει πχ να εχουν συγκεκριμενη διαμετρο σε πιστονια και λοιπες τεχνικες λεπτομεριες ή το μονο που μπορεις να βαλεις ειναι τα προαναφερθεντα?

        Αν ειναι off topic,ζητω συγνωμη και ας μεταφερθει εκει που κρινεται..Ρωταω εδω ομως αφου η ενοτητα παρακολουθειτε περισσοτερο απο αγωνιζομενους και μηχανικους και ειναι θεμα ομολογκασιον..

        Ευχαριστω..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          miz last edited by

          Βρε παιδια,θα ηθελα απ'οσους γνωριζουν να μας πουν για το τι λυσεις υπαρχουν τελικα για το ρημαδι το 106 στα πολυπιστονα σετ αφου ο καθενας λεει το κοντο του και το μακρυ του και ακρη δεν βγαινει..Εκει που ξερεις οτι τρεχουν μονο τα γνωστα Ap (cup,pro5000) και Alcon,ξαφνικα καποιος επιμενει οτι τρεχουν και brembo κτλ κτλ..
          Ακρη με την ομολογκασιον δεν βγαζω ουτε εγω,ουτε 10+ ακομα που το ψαχνουμε και μας ενδιαφερει..
          Τελικα υπαρχουν αλλες λυσεις για το αυτοκινητο οι οποιες θα πρεπει πχ να εχουν συγκεκριμενη διαμετρο σε πιστονια και λοιπες τεχνικες λεπτομεριες ή το μονο που μπορεις να βαλεις ειναι τα προαναφερθεντα?

          Αν ειναι off topic,ζητω συγνωμη και ας μεταφερθει εκει που κρινεται..Ρωταω εδω ομως αφου η ενοτητα παρακολουθειτε περισσοτερο απο αγωνιζομενους και μηχανικους και ειναι θεμα ομολογκασιον..

          Ευχαριστω..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikos_bugsr last edited by

            Ειναι οντως περίεργο ζήτημα αυτό το κομμάτι της homologation.

            Εκει που καταλήγει κανεις είναι ότι επιτρέπονται και άλλα φρένα εκτός απο αυτά της photo (AP μαλλον μιας και σε φωτοτυπιες δεν φαίνεται εντελώς ξεκαθαρα).

            Αν επιλέξεις όμως τα AP της φωτογραφίας, θα πρέπει να τα συνδιάσεις με τη δισκόπλακα της φωτογραφίας.

            Εναλλακτικά μπορεις να χρησιμοποιήσεις ότι φρένο θέλεις αρκεί να είναι στις διαστάσεις και τις προδιαγραφές που αναφέρονται στις προηγουμενες σελίδες της homologation

            Με καθε επιφύλλαξη, αφου είναι και θέμα επεξήγησης

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nass last edited by

              Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:
              Εκει που καταλήγει κανεις είναι ότι επιτρέπονται και άλλα φρένα εκτός απο αυτά της photo (AP μαλλον μιας και σε φωτοτυπιες δεν φαίνεται εντελώς ξεκαθαρα).

              100% ΟΧΙ. Επιτρέπονται μόνο τα φρένα της φωτο. Δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν άλλα φρένα, ακόμα και αν οι διαστάσεις είναι ίδιες.
              Το πρόβλημα είναι πως συνήθως η ποιότητα της φωτο δεν είναι καλή (ιδίως αν είναι φωτοτυπία της φωτοτυπίας ω φωτοτυπία ) και δεν είναι σαφής η μάρκα. Αλλά αν θέλει να το ψάξει ένας τεχνικός έφορος (πχ. κάποια ένσταση) η άκρη σίγουρα θα βρεθεί.
              Το μόνο στο οποίο υπάρχει (ανεπίσημη, όχι 'θεσμοθετημένη') ελαστικότητα από τους τεχνικούς εφόρους είναι ο ακριβής αριθμός/σχήμα των χαρακιών/τρυπών στους δίσκους.

              Συνεπώς αν στη φωτο φαίνονται ΑΡ τότε ΠΡΕΠΕΙ να χρησιμοποιήσεις ΑΡ (ή Alcon... νομίζω Brembo δεν υπάρχουν αναγνωρισμένα για το 106 S16).

              Αν επιλέξεις όμως τα AP της φωτογραφίας, θα πρέπει να τα συνδιάσεις με τη δισκόπλακα της φωτογραφίας.

              Οχι, οι δαγκάνες και οι δίσκοι είναι ανεξάρτητοι, μπορείς να χρησιμοποιήσεις όποια ταιριάζουν. Αν μετρήσεις δαγκάνες και δίσκους στο δελτίο αναγνώρισης θα διαπιστώσεις πως δεν ταυτίζονται οι αριθμοί τους.

              Εναλλακτικά μπορεις να χρησιμοποιήσεις ότι φρένο θέλεις αρκεί να είναι στις διαστάσεις και τις προδιαγραφές που αναφέρονται στις προηγουμενες σελίδες της homologation

              Οχι. Βλ. παραπάνω.

              Δεν είναι μόνο ζήτημα τύπου, είναι και ζήτημα ουσίας. Αν ο Α αγωνιζόμενος θέλει να είναι 100% νόμιμος και πληρώσει πχ. 2000 για τα σωστά φρένα (ΑΡ) και ο Β αγωνιζόμενος πάρει τα λάθος φρένα με 1000, τότε ο Α αδικείται διότι ο Β μπορεί να επενδύσει τα υπόλοιπα 1000 σε κάτι άλλο. Ετσι δεν είναι ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikos_bugsr last edited by

                ωραία. Εχουμε 100% διαφορετική άποψη Νασο και αυτή που θα έχει σημασία αν τύχει να αντιπαρατεθουν θα είναι η δικη σου μαλλον, λογω της θεσης σου.

                Ομως.. Μπορεις να μου πεις ποια δαγκάνα φαίνεται στη φωτό?
                Αν δεν μπορείς να δεις εσύ (όταν λέω εσύ εννοώ ο εκάστοτε τεχνικός έφορος) πως μπορει να ξέρει ο οδηγός ή ο μηχανικός που προετοιμάζει?

                Επισης σαφώς και είναι θέμα 'αποδοσης δικαιοσύνης' το να εναρμονιζονται όλοι με τους κανονισμους αφου εκτός των άλλων, όπως είπες αν ο α δώσει 2000 και ο β 1000 ευρώ για φρένα, τότε ο β έχει εκτός των άλλων τη δυνατότητα να ξοδέψει-επενδύσει αυτά τα επιπλέον 1000 ευρώ σε κάτι άλλο.

                Οσο για τις δισκόπλακες..
                Η φωτογραφία είναι ξεκάθαρη και δείχνει 6 χαράξεις στην δαγκάνα.
                Καλά κάνετε και είστε ελαστικοι σε αυτό αλλά κοίτα να δει ςπου σε κάτι που είναι ξεκάθαρο δείχνουμε ελαστικότητα και σε κάτι άλλο που σε καμια περιπτωση δεν μπορεις να πεις με σιγουριά τι απεικονίζεται είμαστε αυστηροι.

                Προσωπικό συμφέρον δεν έχω που γράφω τα παραπάνω αφου είμαι προσωπικά σύμφωνος (ως προς τα φρένα που έχω) με την αυστηρη εκδοχή του πράγματος (AP ή Alcon) αλλά επειδή το θέμα είναι μπερδεμένο θα μου επιτρέψεις να πω ότι χωράει προβληματισμός.

                Παντως, αν όντως τα πραγματα είναι έτσι όπως τα λες, τότε είναι γελοιο τοπ θέαμα τόσων διαφορετικών εφαρμογών/επιλογών στα διάφορα αγωνιστικά 106. Απο Galfer, brembo, μέχρι CTF... Οτι να'ναι βλέπει κανεις.

                Για την homologation θα ξαναδιαβάσω τις επιμαχες σελίδες και ίσως -τουλαχιστον για χάρη της συζητησης ή του ξεκαθαρίσματος των σκοτεινών σημείων- επανέλθω.

                Αν έχω λάθος, ζητώ συγγνώμη για την παραπληροφόρηση (το disclaimer το είχα βάλει παντως )

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr