-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Τα πραγματα ειναι απλα...Βαζουμε μπροστα και περιμενουμε να πεσουν οι στροφες του ρελαντι στον φυσιολογικο αριθμο
Το βιάζεις το μοτερ έτσι , κρίμα γιατι είναι και τουρμάτο...
To βιαζω επειδη αφηνω το ρελαντι να ερθει σε κανονικα επιπεδα??
Καλα...εσυ αμα παρεις τουρμπο ξεκινα με ρελαντι 1500σαλ
εκτος και αν εννοεις οτι δεν αρκει μονο ο χρονος που κανουν οι στροφες να πεσουν και θελει και αλλο ζεσταμα...
Κατα την γνωμη μου το υπολοιπο ζεσταμα πρεπει να γινεται εν κινηση με χαμηλες σαλ και πιεση.Για να έρθει το ρελαντί στα κανονικά επίπεδα σταματημένο θέλει κανα 10λεπτο το χειμώνα, κρατάς το αυτοκίνητο σταματημένο 10 λεπτά πριν ξεκινήσεις???
Μόλις βάλεις μπρος φεύγεις , τόσο απλό...
Τους λόγους τους έγγραψα παραπάνω , αν θες ψάξτω και θα με θυμηθείς...Ποτε δεν κανει πανω απο εναμιση λεπτο(το μεγιστο!) και αυτο οταν εξω εχει 5 βαθμους!!!
Σε φυσιολογικες ελληνικες(Αθηναικες πιο σωστα) θερμοκρασιες δηλαδη 10+ βαθμους το χειμωνα κανει 1 λεπτο το πολυ!!
Απο την ανοιξη και μετα σε 20 δευτερολεπτα ειναι ΟΚ!!
Μαλλον δεν εχεις αμαξι ή και να εχεις σιγουρα δεν ειναι Ιταλικο.
Ισως ομως και να εχεις κανα αμαξι 20ετιας το οποιο οντως ηθελε 5+ λεπτα για να ριξει τις στροφες!
Δεχομαι την αποψη για τα μεταλλα ομως αυτο για τα 10 λεπτα που ειπες ειναι περα για περα λαθος και δεν ισχυει με τιποτα! -
Ο χρήστης ftskamins έγραψε:
Τα πραγματα ειναι απλα...Βαζουμε μπροστα και περιμενουμε να πεσουν οι στροφες του ρελαντι στον φυσιολογικο αριθμο
Το βιάζεις το μοτερ έτσι , κρίμα γιατι είναι και τουρμάτο...
To βιαζω επειδη αφηνω το ρελαντι να ερθει σε κανονικα επιπεδα??
Καλα...εσυ αμα παρεις τουρμπο ξεκινα με ρελαντι 1500σαλ
εκτος και αν εννοεις οτι δεν αρκει μονο ο χρονος που κανουν οι στροφες να πεσουν και θελει και αλλο ζεσταμα...
Κατα την γνωμη μου το υπολοιπο ζεσταμα πρεπει να γινεται εν κινηση με χαμηλες σαλ και πιεση.Για να έρθει το ρελαντί στα κανονικά επίπεδα σταματημένο θέλει κανα 10λεπτο το χειμώνα, κρατάς το αυτοκίνητο σταματημένο 10 λεπτά πριν ξεκινήσεις???
Μόλις βάλεις μπρος φεύγεις , τόσο απλό...
Τους λόγους τους έγγραψα παραπάνω , αν θες ψάξτω και θα με θυμηθείς...Ποτε δεν κανει πανω απο εναμιση λεπτο(το μεγιστο!) και αυτο οταν εξω εχει 5 βαθμους!!!
Σε φυσιολογικες ελληνικες(Αθηναικες πιο σωστα) θερμοκρασιες δηλαδη 10+ βαθμους το χειμωνα κανει 1 λεπτο το πολυ!!
Απο την ανοιξη και μετα σε 20 δευτερολεπτα ειναι ΟΚ!!
Μαλλον δεν εχεις αμαξι ή και να εχεις σιγουρα δεν ειναι Ιταλικο.
Ισως ομως και να εχεις κανα αμαξι 20ετιας το οποιο οντως ηθελε 5+ λεπτα για να ριξει τις στροφες!
Δεχομαι την αποψη για τα μεταλλα ομως αυτο για τα 10 λεπτα που ειπες ειναι περα για περα λαθος και δεν ισχυει με τιποτα!Το ρελαντι έρχεται σε normal επίπεδα 750+- ανάλογα με το όχημα όταν ανέβει θερμοκρασία νερού πάνω από μια συγκεκριμένη τιμή ... άλλο 750 και άλλο 900rpm
Και αυτό ότάν είναι σταματημένο το αυτοκίνητο θέλει κανα 5 λεπτο ( το 10 λεπτο ήταν όντως υπερβολη...)
Και ιταλοκό έχω και γαλλικό και ιαπωνικό , όλα έχουν κινητήρες ψεκασμού , το ότι είναι ιταλικό τι σημαίνει?? υπακούει δικούς του νόμους θερμοδυναμικής? -
οχι βεβαια αλλα εγω απο ιταλικα ξερω οτι κανουν το πολυ ενα λεπτο ακομα και τις κρυες για Αθηνα μερες να πεσουν σε κανονικο ρελαντι.Αμα μου ελεγες οτι το γκολφ σου (παραδειγμα δινω...)κανει 5 λεπτα δεν θα ειχα κανενα λογο να μην σε πιστεψω...
Παντως οταν το ρελαντι ερχεται σε κανονικα επιπεδα ο δεικτης της θερμοκρασιας δεν εχει κουνηθει ακομα καθολου.
Απ οτι καταλαβαινω και οι 2 συμφωνουμε οτι το αμαξι πρεπει να το ξεκινας γρηγορα και το ζεσταμα να γινεται εν κινηση.
Η διαφορα ειναι οτι εγω ειπα οτι περιμενω να πεσουν οι στροφες.Το ενα αυτο λεπτο που λεω εγω δεν αξιζει περαιτερο αναλυσης νομιζω....
Και για να καταλαβω....Εσυ λες οτι δεν πρεπει να περιμενω να πεσουν οι στροφες?Οτι πρεπει να ξεκιναω με ρελαντι 1500σαλ? -
Ο χρήστης ftskamins έγραψε:
οχι βεβαια αλλα εγω απο ιταλικα ξερω οτι κανουν το πολυ ενα λεπτο ακομα και τις κρυες για Αθηνα μερες να πεσουν σε κανονικο ρελαντι.Αμα μου ελεγες οτι το γκολφ σου (παραδειγμα δινω...)κανει 5 λεπτα δεν θα ειχα κανενα λογο να μην σε πιστεψω...
Παντως οταν το ρελαντι ερχεται σε κανονικα επιπεδα ο δεικτης της θερμοκρασιας δεν εχει κουνηθει ακομα καθολου.
Απ οτι καταλαβαινω και οι 2 συμφωνουμε οτι το αμαξι πρεπει να το ξεκινας γρηγορα και το ζεσταμα να γινεται εν κινηση.
Η διαφορα ειναι οτι εγω ειπα οτι περιμενω να πεσουν οι στροφες.Το ενα αυτο λεπτο που λεω εγω δεν αξιζει περαιτερο αναλυσης νομιζω....
Και για να καταλαβω....Εσυ λες οτι δεν πρεπει να περιμενω να πεσουν οι στροφες?Οτι πρεπει να ξεκιναω με ρελαντι 1500σαλ?Για 1-2 λεπτά δν τίθεται θέμα , αυτό έλειπε , μέχρι να βγάλεις μπουφαν να βάλεις κανα cd περνάνε 2 λεπτά , το θέμα είναι η εμμονή μερικών να κρατάνε ακίνητο το αυτοκίνητο όταν είναι κρύο για 10λεπτα ολόκληρα γιατί 'πρέπει πρώτα να ζεσταθεί το μοτερ...'
-
Ο χρήστης CrawlingChaos έγραψε:
Παιδιά καλησπέρα,
γουστάρω τρελά το GPA κ ήμουν κ εγώ με το χέρι στη τσέπη, έτοιμος για παραγγελία. Μέχρι που έμαθα τα εξής: Κάποιος γνωστός μου που παρέλαβε το GPA πριν τα Χριστούγεννα, του παρουσίασε πρόβλημα πριν τα 1000 Km, στον 1 κύλινδρο, ο οποίος ( όπως του είπαν στο συνεργείο ) ήταν πιο φαρδύς απο το κανονικό ( ), με αποτέλεσμα να πετάει λάδια κτλ.
Αποτέλεσμα, αντικατάσταση κινητήρα. Όλα καλά;
Κι όμως, το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζει κ στον καινούριο κινητήρα και πάει για 3ο !!! Φοβερό αν σκεφτεί κανείς την πιθανότητα να πέσει σε 2 ελαττωματικά μοτερ.
Ισχυρίζεται οτι το ίδιο πρόβλημα εμφανίστηκε σε άλλο ενα GPA κ μια Mito. Προσπαθώ να μαζέψω πληροφορίες για τυχόν αντίστοιχα περιστατικά γιατί είμαι κ εγω με το 1 πόδι στον Παζαρόπουλο.
Όποιος ξέρει τίποτα ας το μοιραστεί μαζί μας -
-
Ο χρήστης akis1821 έγραψε:
Tελικα οπως ειχε αναφερει ενας φιλος βγηκε απο την bmc ειδικο φιλτρο για το αυτοκινητο μας που καταργει το φιλτροκουτι.
Οριστε και το linkhttp://www.bmcairfilters.com/VisDetail.asp?ID=744Το 'βαρελάκι' όπως το λένε συνήθως είναι αρκετά διαδεδομένο και δεν νομίζω ότι υπάρχει συγκεκριμένη εκδοση για το abarth.
Ειδικά universal έκδοση 70-130 του CDA την έχω δει σε μεγάλη γκάμα μοντέλων.Εμένα προσωπικά με ενοχλει η θέση του (πολύ κοντά στην μηχανή και την τουρμπίνα), σίγουρα καλύτερη λύση απο την χοάνη αλλά και πάλι θα ζεσταίνεται πολύ...
-
Το 'βαρελάκι' όπως το λένε συνήθως είναι αρκετά διαδεδομένο και δεν νομίζω ότι υπάρχει συγκεκριμένη εκδοση για το abarth.
Ειδικά universal έκδοση 70-130 του CDA την έχω δει σε μεγάλη γκάμα μοντέλων.Το συγκεκριμενο συμφωνα με το site της BMC ειναι ειδικα κατασκευασμενο για το Abarth και συγκεκριμενα ειναι το CDASP-44.
To θεμα ειναι οτι θα πρεπει να εχει λιγο τσουχτερη τιμη -
Ο χρήστης akis1821 έγραψε:
Το 'βαρελάκι' όπως το λένε συνήθως είναι αρκετά διαδεδομένο και δεν νομίζω ότι υπάρχει συγκεκριμένη εκδοση για το abarth.
Ειδικά universal έκδοση 70-130 του CDA την έχω δει σε μεγάλη γκάμα μοντέλων.Το συγκεκριμενο συμφωνα με το site της BMC ειναι ειδικα κατασκευασμενο για το Abarth και συγκεκριμενα ειναι το CDASP-44.
To θεμα ειναι οτι θα πρεπει να εχει λιγο τσουχτερη τιμηπιστευετε οτι θα προσφέρει κατι καλύτερο αυτο το βαρελάκι απο το κκοινο φίλτρο που δίνει η αβαρτη (και στο ΣΣ) ?
-
Ο χρήστης kostaras84 έγραψε:
Το 'βαρελάκι' όπως το λένε συνήθως είναι αρκετά διαδεδομένο και δεν νομίζω ότι υπάρχει συγκεκριμένη εκδοση για το abarth.
Ειδικά universal έκδοση 70-130 του CDA την έχω δει σε μεγάλη γκάμα μοντέλων.Το συγκεκριμενο συμφωνα με το site της BMC ειναι ειδικα κατασκευασμενο για το Abarth και συγκεκριμενα ειναι το CDASP-44.
To θεμα ειναι οτι θα πρεπει να εχει λιγο τσουχτερη τιμηπιστευετε οτι θα προσφέρει κατι καλύτερο αυτο το βαρελάκι απο το κκοινο φίλτρο που δίνει η αβαρτη (και στο ΣΣ) ?
Χειρότερο πάντως δεν θα είναι!
-
Πάντως μην περιμένετε τιμή κάτω από 300 euro!!
-
Εχουμε κανενα νεο απο το service της Abarth στο δαχτυλιδι;Τελικα εκλεισε εκει ο Παζαροπουλος;
-
Καλησπέρα, εδώ και 20 μέρες έχω το abarth grande punto ss μου με το οποίο είμαι ξετρελαμένη πιστεύω πως αξίζουν τα λεφτά για το κιτ (αν και δεν το οδήγησα ποτέ χωρίς αυτό το παρέλαβα κατευθείαν με το κιτ) αλλά υπάρχει κάτι που με ενοχλεί από την πρώτη μέρα που το πήρα ακούγεται ένα σπαστικό γρουτσου γρουτσου από πίσω δεξιά (πιστεύω κάτι στην ανάρτηση) αν κ από το συνεργείο μου λένε πως είναι κάποιο πλαστικό κ λόγω του ότι είμαι Κρήτη δεν μπορώ να τους το πάω να το δουν (ακούσουν) και αυτοί. Μήπως έχει κ κάποιος άλλος τον ίδιο εκνευριστικό ήχο και ξέρει κάτι παραπάνω?????
-
Ο χρήστης illusion έγραψε:
Καλησπέρα, εδώ και 20 μέρες έχω το abarth grande punto ss μου με το οποίο είμαι ξετρελαμένη πιστεύω πως αξίζουν τα λεφτά για το κιτ (αν και δεν το οδήγησα ποτέ χωρίς αυτό το παρέλαβα κατευθείαν με το κιτ) αλλά υπάρχει κάτι που με ενοχλεί από την πρώτη μέρα που το πήρα ακούγεται ένα σπαστικό γρουτσου γρουτσου από πίσω δεξιά (πιστεύω κάτι στην ανάρτηση) αν κ από το συνεργείο μου λένε πως είναι κάποιο πλαστικό κ λόγω του ότι είμαι Κρήτη δεν μπορώ να τους το πάω να το δουν (ακούσουν) και αυτοί. Μήπως έχει κ κάποιος άλλος τον ίδιο εκνευριστικό ήχο και ξέρει κάτι παραπάνω?????Γκαζιαρα μας βγηκες ...περα του οτι ειναι ενοχλητικο(ο θορυβος),δεν πιστευω να ειναι κατι ανησυχητικο...
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Καλησπέρα, εδώ και 20 μέρες έχω το abarth grande punto ss μου με το οποίο είμαι ξετρελαμένη πιστεύω πως αξίζουν τα λεφτά για το κιτ (αν και δεν το οδήγησα ποτέ χωρίς αυτό το παρέλαβα κατευθείαν με το κιτ) αλλά υπάρχει κάτι που με ενοχλεί από την πρώτη μέρα που το πήρα ακούγεται ένα σπαστικό γρουτσου γρουτσου από πίσω δεξιά (πιστεύω κάτι στην ανάρτηση) αν κ από το συνεργείο μου λένε πως είναι κάποιο πλαστικό κ λόγω του ότι είμαι Κρήτη δεν μπορώ να τους το πάω να το δουν (ακούσουν) και αυτοί. Μήπως έχει κ κάποιος άλλος τον ίδιο εκνευριστικό ήχο και ξέρει κάτι παραπάνω?????
Γκαζιαρα μας βγηκες ...περα του οτι ειναι ενοχλητικο(ο θορυβος),δεν πιστευω να ειναι κατι ανησυχητικο...
Επειδή δεν είμαι γκρινιάρα θέλω να πω πως άμα απλά είναι ο θόρυβος και δεν είναι κάτι ανησυχητικό δεν με νοιάζει μπορώ να ζήσω μαζί του άλλωστε ήξερα από την αρχή που το πήρα τι έπαιρνα και σε τι δρόμους θα το έβγαζα το καημένο εγώ απλά αγχώνομαι μην είναι τίποτα αλλο.
-
Ο χρήστης illusion έγραψε:
Καλησπέρα, εδώ και 20 μέρες έχω το abarth grande punto ss μου με το οποίο είμαι ξετρελαμένη πιστεύω πως αξίζουν τα λεφτά για το κιτ (αν και δεν το οδήγησα ποτέ χωρίς αυτό το παρέλαβα κατευθείαν με το κιτ) αλλά υπάρχει κάτι που με ενοχλεί από την πρώτη μέρα που το πήρα ακούγεται ένα σπαστικό γρουτσου γρουτσου από πίσω δεξιά (πιστεύω κάτι στην ανάρτηση) αν κ από το συνεργείο μου λένε πως είναι κάποιο πλαστικό κ λόγω του ότι είμαι Κρήτη δεν μπορώ να τους το πάω να το δουν (ακούσουν) και αυτοί. Μήπως έχει κ κάποιος άλλος τον ίδιο εκνευριστικό ήχο και ξέρει κάτι παραπάνω?????
Γκαζιαρα μας βγηκες ...περα του οτι ειναι ενοχλητικο(ο θορυβος),δεν πιστευω να ειναι κατι ανησυχητικο...
Επειδή δεν είμαι γκρινιάρα θέλω να πω πως άμα απλά είναι ο θόρυβος και δεν είναι κάτι ανησυχητικό δεν με νοιάζει μπορώ να ζήσω μαζί του άλλωστε ήξερα από την αρχή που το πήρα τι έπαιρνα και σε τι δρόμους θα το έβγαζα το καημένο εγώ απλά αγχώνομαι μην είναι τίποτα αλλο.
Κοιτα καλο θα ηταν να το κοιταξεις,ετσι και αλλιως εντος εγγυησης εισαι,αλλα πιστευω πως δεν τρεχει κατι...οι τριγμοι σε σκληρα αμαξια δεν ειναι κατι ασυνηθιστο,ειδικα για την Ελλαδα...
-
Ο χρήστης illusion έγραψε:
Καλησπέρα, εδώ και 20 μέρες έχω το abarth grande punto ss μου με το οποίο είμαι ξετρελαμένη πιστεύω πως αξίζουν τα λεφτά για το κιτ (αν και δεν το οδήγησα ποτέ χωρίς αυτό το παρέλαβα κατευθείαν με το κιτ) αλλά υπάρχει κάτι που με ενοχλεί από την πρώτη μέρα που το πήρα ακούγεται ένα σπαστικό γρουτσου γρουτσου από πίσω δεξιά (πιστεύω κάτι στην ανάρτηση) αν κ από το συνεργείο μου λένε πως είναι κάποιο πλαστικό κ λόγω του ότι είμαι Κρήτη δεν μπορώ να τους το πάω να το δουν (ακούσουν) και αυτοί. Μήπως έχει κ κάποιος άλλος τον ίδιο εκνευριστικό ήχο και ξέρει κάτι παραπάνω?????Ποσο σου εφτασε τελικη τιμη?
-
Ο χρήστης illusion έγραψε:
Καλησπέρα, εδώ και 20 μέρες έχω το abarth grande punto ss μου με το οποίο είμαι ξετρελαμένη πιστεύω πως αξίζουν τα λεφτά για το κιτ (αν και δεν το οδήγησα ποτέ χωρίς αυτό το παρέλαβα κατευθείαν με το κιτ) αλλά υπάρχει κάτι που με ενοχλεί από την πρώτη μέρα που το πήρα ακούγεται ένα σπαστικό γρουτσου γρουτσου από πίσω δεξιά (πιστεύω κάτι στην ανάρτηση) αν κ από το συνεργείο μου λένε πως είναι κάποιο πλαστικό κ λόγω του ότι είμαι Κρήτη δεν μπορώ να τους το πάω να το δουν (ακούσουν) και αυτοί. Μήπως έχει κ κάποιος άλλος τον ίδιο εκνευριστικό ήχο και ξέρει κάτι παραπάνω?????Δεν μπορεις να το ανεβασεις σε ενα γρυλο ή σε λακκο βενζιναδικου για να το δεις απο κατω;Μπορει καποιο πλαστικο να μην εχει κουμπώσει καλα και να κανει θορυβο .
-
καλησπερα δες λιγο μηπως το πισω καθισμα δεν εχει κουμπωσει καλα
-
χτες παρασκευή 23/1 ειδα κατα τις 1 το βράδυ ενα ΣΣ να πηγαίνει προς πολυγωνο (απο οδο μπαταριάς όποιος γνωρίζει !!!). Παιδια απο κοντα δεν παίζετε..!! Το παιδι που το χει είναι στο γκρουπ?!?! Πως μπορεί απο τοσο νωρις να το χει ΣΣ, το πήρε κατευθείαν?? Ρωτάω γιατι αποκλειετε να εκει κανει 20000 χιλ τοσο προσφατα!
Fiat Grande Punto ABARTH