-
Σε μια ακόμα 'προσπάθεια' της Ε.Θ.Ε.Α να χαμηλώσει το κόστος των αγώνων και να προσελκύσει νέους αγωνιζομένους επιβάλει το παρακάτω όπως δημοσιεύεται σε άλλο site
QTE
Η ΕΘ.Ε.Α εξέδωσε την εγκύκλιο 14/2007 στις 13 Φεβρουαρίου, σύμφωνα με την οποία αλλάζει ο τρόπος χρονομέτρησης και συγκέντρωσης των χρόνων στους αγώνες Ταχύτητας, Ράλλυ ή Αναβάσεων. Οι αγωνιζόμενοι που θα συμμετέχουν στους αγώνες αυτούς από την 1η Απριλίου θα πρέπει να εγκαταστήσουν transponders οι οποίοι είτε θα πρέπει να αγοραστούν είτε θα ενοικιάζονται σε κάθε αγώνα από την εταιρεία που τους διαθέτει. Φυσικά ο εκσυγχρονισμός, η εγκυρότητα και η άμεση δημοσίευση των χρόνων, μας βρίσκει απόλυτα σύμφωνους. Όμως αυτό που μας προβληματίζει είναι ότι το κόστος εκσυγχρονισμού καλούνται να πληρώσουν για μια ακόμα φορά οι αγωνιζόμενοι. Γιατί κάθε φορά που κάτι αλλάζει, πρέπει να πληρώνουν οι αγωνιζόμενοι; Γιατί όταν μια αλλαγή δεν πετυχαίνει το στόχο της, καλούνται και πάλι να πληρώσουν οι αγωνιζόμενοι; Γιατί οι συμμετέχοντες στις αναβάσεις πλήρωναν 300 Ευρώ παράβολο το 2006 χωρίς να αλλάξει τίποτα και τώρα καλούνται να πληρώσουν και το κόστος του transponder αντί να τους επιστραφούν με κάποιο τρόπο τα επιπλέον χρήματα που πλήρωσαν χωρίς λόγο;
Πρέπει να αναφέρουμε πως το σύστημα δεν είναι εντελώς νέο για την Ελλάδα αφού τα τελευταία χρόνια αυτός είναι ο τρόπος χρονομέτρησης στους αγώνες πίστας. Οι σένσορες και το πρόγραμμα διαχείρισης θα είναι αναβαθμισμένα, αλλά γιατί ενώ μέχρι τώρα τοποθετούνταν οι σένσορες δωρεάν στους αγώνες ταχύτητας και επιστρέφονταν μετά τη λήξη τους, τώρα πρέπει ο κάθε αγωνιζόμενος να αγοράσει το δικό του ή να ενοικιάζει σε κάθε αγώνα; Τέλος, όσοι αγοράσουν τον προσωπικό τους transponder πρέπει αν υπολογίσουν και κάποια επιπλέον χρήματα για την τοποθέτηση αφού η εταιρεία που τους προμηθεύει, δεν αναλαμβάνει την τοποθέτηση. Μετά το πέρας της προσφοράς που θα διαβάσετε στην εγκύκλιο της ΕΘ.Ε.Α που ακολουθεί, η τιμή αγοράς θα αυξηθεί βάσει του νέου τιμοκαταλόγου της κατασκευάστριας εταιρείας. Την Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου η τιμή που η κατασκευάστρια εταιρεία πουλά τους συγκεκριμένους σένσορες είναι 327,25 Ευρώ.
Εγκύκλιος 14/2004
ΘEMA: Υποχρεωτική εγκατάσταση transponders
Ο σένσορας που θα ενοικιάζεταιΜε στόχο να βελτιωθεί αισθητά η ακρίβεια, η αξιοπιστία, η ασφάλεια και η ταχύτητα συγκέντρωσης χρόνων και έκδοσης αποτελεσμάτων, από 1/4/2007 και σε όλους τους αγώνες των Πρωταθλημάτων Ράλλυ, Αναβάσεων και Tαχύτητας θα χρησιμοποιείται αυτόματο ηλεκτρονικό σύστημα χρονομέτρησης και έκδοσης αποτελεσμάτων τελευταίας τεχνολογίας, το οποίο ήδη χρησιμοποιείται και σε παγκόσμια πρωταθλήματα. Προκειμένου να λειτουργήσει το σύστημα, τα συμμετέχοντα αυτοκίνητα στις συγκεκριμένες μορφές αγώνων, θα πρέπει να είναι εφοδιασμένα με transponders. Με την διέλευση του αυτοκινήτου από τα σημεία χρονομέτρησης ακριβείας (Αφετηρία, και Τερματισμός στις Αναβάσεις, Τερματισμός Ε.Δ. Ράλλυ, γραμμή Αφετηρίας/Τερματισμού στους αγώνες Ταχύτητας) θα λαμβάνεται αυτόματα η ταυτότητα και ο χρόνος του συμμετέχοντος και θα μεταδίδονται ασύρματα στην γραμματεία του αγώνα. Ο αγωνιζόμενος θα ενημερώνεται άμεσα για τον χρόνο του καθώς και την κατάταξη του στο Parc Ferme (Αναβάσεις), στο Stop (Ε.Δ. Ράλλυ) και στο Pit Lane (Tαχύτητες). Στους αγώνες Ράλλυ, το νέο σύστημα θα μεταδίδει επίσης ασύρματα και άμεσα στη γραμματεία το χρόνο διέλευσης στα Σ.Ε.Χ. και το χρόνο εκκίνησης στις Αφετηρίες Ε.Δ. ώστε να αυξηθεί σε μεγάλο βαθμό και η ασφάλεια του αγώνα. Διευκρινίζεται ότι transponder πρέπει να έχει κάθε διαγωνιζόμενο αυτοκίνητο και όχι κάθε αγωνιζόμενος. Δηλαδή, αν κάποιο αυτοκίνητο συμμετέχει π.χ. εναλλακτικά σε αγώνες Αναβάσεων και Ταχύτητας ακόμη και με διαφορετικό Αγωνιζόμενο κάθε φορά, ένας και μόνον transponder χρειάζεται να εγκατασταθεί στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο.Υπάρχουν δύο εναλλακτικές επιλογές για την προμήθεια του transponder:
-
Αγορά προσωπικού transponder direct power στην προνομιακή τιμή των 280 Ευρώ (με ΦΠΑ). Ο συγκεκριμένος transponder εγκαθίσταται μόνιμα στο αυτοκίνητο και συνδέεται στο ηλεκτρικό του κύκλωμα οπότε δεν χρειάζεται συντήρηση ή επαναφόρτιση. Η τιμή αυτή ισχύει έως 30/4/2007 και συνοδεύεται από τριετή εγγύηση. Μπορεί να μεταβιβαστεί ή να μεταπωληθεί σε άλλο αγωνιζόμενο όποτε ο αρχικός κάτοχος αποσυρθεί από τους αγώνες.
-
Ενοικίαση transponder στον τεχνικό έλεγχο κάθε αγώνα με κόστος 30 Ευρώ (παρακρατείται η αγωνιστική άδεια έως την επιστροφή του transponder στο τέλος του αγώνα).
Εταιρία διάθεσης προσωπικών transponders είναι η Infomega Race Results, τηλ. 210-9818309.
====
UNQTEΤα σχόλια σας...
Φιλικά
Γιάννης -
-
Σε μια ακόμα 'προσπάθεια' της Ε.Θ.Ε.Α να χαμηλώσει το κόστος των αγώνων και να προσελκύσει νέους αγωνιζομένους επιβάλει το παρακάτω όπως δημοσιεύεται σε άλλο site
QTE
Η ΕΘ.Ε.Α εξέδωσε την εγκύκλιο 14/2007 στις 13 Φεβρουαρίου, σύμφωνα με την οποία αλλάζει ο τρόπος χρονομέτρησης και συγκέντρωσης των χρόνων στους αγώνες Ταχύτητας, Ράλλυ ή Αναβάσεων. Οι αγωνιζόμενοι που θα συμμετέχουν στους αγώνες αυτούς από την 1η Απριλίου θα πρέπει να εγκαταστήσουν transponders οι οποίοι είτε θα πρέπει να αγοραστούν είτε θα ενοικιάζονται σε κάθε αγώνα από την εταιρεία που τους διαθέτει. Φυσικά ο εκσυγχρονισμός, η εγκυρότητα και η άμεση δημοσίευση των χρόνων, μας βρίσκει απόλυτα σύμφωνους. Όμως αυτό που μας προβληματίζει είναι ότι το κόστος εκσυγχρονισμού καλούνται να πληρώσουν για μια ακόμα φορά οι αγωνιζόμενοι. Γιατί κάθε φορά που κάτι αλλάζει, πρέπει να πληρώνουν οι αγωνιζόμενοι; Γιατί όταν μια αλλαγή δεν πετυχαίνει το στόχο της, καλούνται και πάλι να πληρώσουν οι αγωνιζόμενοι; Γιατί οι συμμετέχοντες στις αναβάσεις πλήρωναν 300 Ευρώ παράβολο το 2006 χωρίς να αλλάξει τίποτα και τώρα καλούνται να πληρώσουν και το κόστος του transponder αντί να τους επιστραφούν με κάποιο τρόπο τα επιπλέον χρήματα που πλήρωσαν χωρίς λόγο;
Πρέπει να αναφέρουμε πως το σύστημα δεν είναι εντελώς νέο για την Ελλάδα αφού τα τελευταία χρόνια αυτός είναι ο τρόπος χρονομέτρησης στους αγώνες πίστας. Οι σένσορες και το πρόγραμμα διαχείρισης θα είναι αναβαθμισμένα, αλλά γιατί ενώ μέχρι τώρα τοποθετούνταν οι σένσορες δωρεάν στους αγώνες ταχύτητας και επιστρέφονταν μετά τη λήξη τους, τώρα πρέπει ο κάθε αγωνιζόμενος να αγοράσει το δικό του ή να ενοικιάζει σε κάθε αγώνα; Τέλος, όσοι αγοράσουν τον προσωπικό τους transponder πρέπει αν υπολογίσουν και κάποια επιπλέον χρήματα για την τοποθέτηση αφού η εταιρεία που τους προμηθεύει, δεν αναλαμβάνει την τοποθέτηση. Μετά το πέρας της προσφοράς που θα διαβάσετε στην εγκύκλιο της ΕΘ.Ε.Α που ακολουθεί, η τιμή αγοράς θα αυξηθεί βάσει του νέου τιμοκαταλόγου της κατασκευάστριας εταιρείας. Την Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου η τιμή που η κατασκευάστρια εταιρεία πουλά τους συγκεκριμένους σένσορες είναι 327,25 Ευρώ.
Εγκύκλιος 14/2004
ΘEMA: Υποχρεωτική εγκατάσταση transponders
Ο σένσορας που θα ενοικιάζεταιΜε στόχο να βελτιωθεί αισθητά η ακρίβεια, η αξιοπιστία, η ασφάλεια και η ταχύτητα συγκέντρωσης χρόνων και έκδοσης αποτελεσμάτων, από 1/4/2007 και σε όλους τους αγώνες των Πρωταθλημάτων Ράλλυ, Αναβάσεων και Tαχύτητας θα χρησιμοποιείται αυτόματο ηλεκτρονικό σύστημα χρονομέτρησης και έκδοσης αποτελεσμάτων τελευταίας τεχνολογίας, το οποίο ήδη χρησιμοποιείται και σε παγκόσμια πρωταθλήματα. Προκειμένου να λειτουργήσει το σύστημα, τα συμμετέχοντα αυτοκίνητα στις συγκεκριμένες μορφές αγώνων, θα πρέπει να είναι εφοδιασμένα με transponders. Με την διέλευση του αυτοκινήτου από τα σημεία χρονομέτρησης ακριβείας (Αφετηρία, και Τερματισμός στις Αναβάσεις, Τερματισμός Ε.Δ. Ράλλυ, γραμμή Αφετηρίας/Τερματισμού στους αγώνες Ταχύτητας) θα λαμβάνεται αυτόματα η ταυτότητα και ο χρόνος του συμμετέχοντος και θα μεταδίδονται ασύρματα στην γραμματεία του αγώνα. Ο αγωνιζόμενος θα ενημερώνεται άμεσα για τον χρόνο του καθώς και την κατάταξη του στο Parc Ferme (Αναβάσεις), στο Stop (Ε.Δ. Ράλλυ) και στο Pit Lane (Tαχύτητες). Στους αγώνες Ράλλυ, το νέο σύστημα θα μεταδίδει επίσης ασύρματα και άμεσα στη γραμματεία το χρόνο διέλευσης στα Σ.Ε.Χ. και το χρόνο εκκίνησης στις Αφετηρίες Ε.Δ. ώστε να αυξηθεί σε μεγάλο βαθμό και η ασφάλεια του αγώνα. Διευκρινίζεται ότι transponder πρέπει να έχει κάθε διαγωνιζόμενο αυτοκίνητο και όχι κάθε αγωνιζόμενος. Δηλαδή, αν κάποιο αυτοκίνητο συμμετέχει π.χ. εναλλακτικά σε αγώνες Αναβάσεων και Ταχύτητας ακόμη και με διαφορετικό Αγωνιζόμενο κάθε φορά, ένας και μόνον transponder χρειάζεται να εγκατασταθεί στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο.Υπάρχουν δύο εναλλακτικές επιλογές για την προμήθεια του transponder:
-
Αγορά προσωπικού transponder direct power στην προνομιακή τιμή των 280 Ευρώ (με ΦΠΑ). Ο συγκεκριμένος transponder εγκαθίσταται μόνιμα στο αυτοκίνητο και συνδέεται στο ηλεκτρικό του κύκλωμα οπότε δεν χρειάζεται συντήρηση ή επαναφόρτιση. Η τιμή αυτή ισχύει έως 30/4/2007 και συνοδεύεται από τριετή εγγύηση. Μπορεί να μεταβιβαστεί ή να μεταπωληθεί σε άλλο αγωνιζόμενο όποτε ο αρχικός κάτοχος αποσυρθεί από τους αγώνες.
-
Ενοικίαση transponder στον τεχνικό έλεγχο κάθε αγώνα με κόστος 30 Ευρώ (παρακρατείται η αγωνιστική άδεια έως την επιστροφή του transponder στο τέλος του αγώνα).
Εταιρία διάθεσης προσωπικών transponders είναι η Infomega Race Results, τηλ. 210-9818309.
====
UNQTEΤα σχόλια σας...
Φιλικά
Γιάννης -
-
Σε μια ακόμα 'προσπάθεια' της Ε.Θ.Ε.Α να χαμηλώσει το κόστος των αγώνων και να προσελκύσει νέους αγωνιζομένους επιβάλει το παρακάτω όπως δημοσιεύεται σε άλλο site
QTE
Η ΕΘ.Ε.Α εξέδωσε την εγκύκλιο 14/2007 στις 13 Φεβρουαρίου, σύμφωνα με την οποία αλλάζει ο τρόπος χρονομέτρησης και συγκέντρωσης των χρόνων στους αγώνες Ταχύτητας, Ράλλυ ή Αναβάσεων. Οι αγωνιζόμενοι που θα συμμετέχουν στους αγώνες αυτούς από την 1η Απριλίου θα πρέπει να εγκαταστήσουν transponders οι οποίοι είτε θα πρέπει να αγοραστούν είτε θα ενοικιάζονται σε κάθε αγώνα από την εταιρεία που τους διαθέτει. Φυσικά ο εκσυγχρονισμός, η εγκυρότητα και η άμεση δημοσίευση των χρόνων, μας βρίσκει απόλυτα σύμφωνους. Όμως αυτό που μας προβληματίζει είναι ότι το κόστος εκσυγχρονισμού καλούνται να πληρώσουν για μια ακόμα φορά οι αγωνιζόμενοι. Γιατί κάθε φορά που κάτι αλλάζει, πρέπει να πληρώνουν οι αγωνιζόμενοι; Γιατί όταν μια αλλαγή δεν πετυχαίνει το στόχο της, καλούνται και πάλι να πληρώσουν οι αγωνιζόμενοι; Γιατί οι συμμετέχοντες στις αναβάσεις πλήρωναν 300 Ευρώ παράβολο το 2006 χωρίς να αλλάξει τίποτα και τώρα καλούνται να πληρώσουν και το κόστος του transponder αντί να τους επιστραφούν με κάποιο τρόπο τα επιπλέον χρήματα που πλήρωσαν χωρίς λόγο;
Πρέπει να αναφέρουμε πως το σύστημα δεν είναι εντελώς νέο για την Ελλάδα αφού τα τελευταία χρόνια αυτός είναι ο τρόπος χρονομέτρησης στους αγώνες πίστας. Οι σένσορες και το πρόγραμμα διαχείρισης θα είναι αναβαθμισμένα, αλλά γιατί ενώ μέχρι τώρα τοποθετούνταν οι σένσορες δωρεάν στους αγώνες ταχύτητας και επιστρέφονταν μετά τη λήξη τους, τώρα πρέπει ο κάθε αγωνιζόμενος να αγοράσει το δικό του ή να ενοικιάζει σε κάθε αγώνα; Τέλος, όσοι αγοράσουν τον προσωπικό τους transponder πρέπει αν υπολογίσουν και κάποια επιπλέον χρήματα για την τοποθέτηση αφού η εταιρεία που τους προμηθεύει, δεν αναλαμβάνει την τοποθέτηση. Μετά το πέρας της προσφοράς που θα διαβάσετε στην εγκύκλιο της ΕΘ.Ε.Α που ακολουθεί, η τιμή αγοράς θα αυξηθεί βάσει του νέου τιμοκαταλόγου της κατασκευάστριας εταιρείας. Την Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου η τιμή που η κατασκευάστρια εταιρεία πουλά τους συγκεκριμένους σένσορες είναι 327,25 Ευρώ.
Εγκύκλιος 14/2004
ΘEMA: Υποχρεωτική εγκατάσταση transponders
Ο σένσορας που θα ενοικιάζεταιΜε στόχο να βελτιωθεί αισθητά η ακρίβεια, η αξιοπιστία, η ασφάλεια και η ταχύτητα συγκέντρωσης χρόνων και έκδοσης αποτελεσμάτων, από 1/4/2007 και σε όλους τους αγώνες των Πρωταθλημάτων Ράλλυ, Αναβάσεων και Tαχύτητας θα χρησιμοποιείται αυτόματο ηλεκτρονικό σύστημα χρονομέτρησης και έκδοσης αποτελεσμάτων τελευταίας τεχνολογίας, το οποίο ήδη χρησιμοποιείται και σε παγκόσμια πρωταθλήματα. Προκειμένου να λειτουργήσει το σύστημα, τα συμμετέχοντα αυτοκίνητα στις συγκεκριμένες μορφές αγώνων, θα πρέπει να είναι εφοδιασμένα με transponders. Με την διέλευση του αυτοκινήτου από τα σημεία χρονομέτρησης ακριβείας (Αφετηρία, και Τερματισμός στις Αναβάσεις, Τερματισμός Ε.Δ. Ράλλυ, γραμμή Αφετηρίας/Τερματισμού στους αγώνες Ταχύτητας) θα λαμβάνεται αυτόματα η ταυτότητα και ο χρόνος του συμμετέχοντος και θα μεταδίδονται ασύρματα στην γραμματεία του αγώνα. Ο αγωνιζόμενος θα ενημερώνεται άμεσα για τον χρόνο του καθώς και την κατάταξη του στο Parc Ferme (Αναβάσεις), στο Stop (Ε.Δ. Ράλλυ) και στο Pit Lane (Tαχύτητες). Στους αγώνες Ράλλυ, το νέο σύστημα θα μεταδίδει επίσης ασύρματα και άμεσα στη γραμματεία το χρόνο διέλευσης στα Σ.Ε.Χ. και το χρόνο εκκίνησης στις Αφετηρίες Ε.Δ. ώστε να αυξηθεί σε μεγάλο βαθμό και η ασφάλεια του αγώνα. Διευκρινίζεται ότι transponder πρέπει να έχει κάθε διαγωνιζόμενο αυτοκίνητο και όχι κάθε αγωνιζόμενος. Δηλαδή, αν κάποιο αυτοκίνητο συμμετέχει π.χ. εναλλακτικά σε αγώνες Αναβάσεων και Ταχύτητας ακόμη και με διαφορετικό Αγωνιζόμενο κάθε φορά, ένας και μόνον transponder χρειάζεται να εγκατασταθεί στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο.Υπάρχουν δύο εναλλακτικές επιλογές για την προμήθεια του transponder:
-
Αγορά προσωπικού transponder direct power στην προνομιακή τιμή των 280 Ευρώ (με ΦΠΑ). Ο συγκεκριμένος transponder εγκαθίσταται μόνιμα στο αυτοκίνητο και συνδέεται στο ηλεκτρικό του κύκλωμα οπότε δεν χρειάζεται συντήρηση ή επαναφόρτιση. Η τιμή αυτή ισχύει έως 30/4/2007 και συνοδεύεται από τριετή εγγύηση. Μπορεί να μεταβιβαστεί ή να μεταπωληθεί σε άλλο αγωνιζόμενο όποτε ο αρχικός κάτοχος αποσυρθεί από τους αγώνες.
-
Ενοικίαση transponder στον τεχνικό έλεγχο κάθε αγώνα με κόστος 30 Ευρώ (παρακρατείται η αγωνιστική άδεια έως την επιστροφή του transponder στο τέλος του αγώνα).
Εταιρία διάθεσης προσωπικών transponders είναι η Infomega Race Results, τηλ. 210-9818309.
====
UNQTEΤα σχόλια σας...
Φιλικά
Γιάννης -
-
μα αυτό είναι ένα έξοδο που βαρύνει τον οργανωτή! τι δουλειά έχω να πληρώσω εγώ το σύστημα χρονομέτρησης του αγώνα ????????
να φέρουμε αμα είναι και απο 3 νερά και 5 σάντουιτς για τους κριτες λέω εγώ.
-
Κοίτα μην πολυμιλάς γιατί βλέπω να γίνεται καμιά ευνοική ρύθμιση και εσυ να φαίρνεις και σάντουιτς!
Εγώ πάντως βολεύομαι και με τυρόπιτα!
-
Θα είναι και GPS, δηλαδή θα βρίσκει το πλήρωμα μέσα στην ειδική, ή απλώς ένας αισθητήρας που περνάει από μια αρχή και ένα τερματισμό;
-
οχι, είναι μόνο για χρονομέτρηση. στέλνει σήμα στους σένσορες αρχής/τέλους όταν περνάει το αυτοκίνητο από το σημείο αυτό.
το κλασικό σύστημα χρονομέτρησης όπως πχ βάζουμε στις Σέρρες.
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
οχι, είναι μόνο για χρονομέτρηση. στέλνει σήμα στους σένσορες αρχής/τέλους όταν περνάει το αυτοκίνητο από το σημείο αυτό.το κλασικό σύστημα χρονομέτρησης όπως πχ βάζουμε στις Σέρρες.
Αν όμως υπάρχουν sensors στους ενδιάμεσους (δεν ξέρω) τότε βγαίνουν αυτόματα split times και παρακολουθείται και η θέση κάθε αυτοκινήτου όχι βέβαια σε όλο το μήκος της διαδρομής αλλά τουλάχιστον ως προς τους ενδιάμεσους.
-
βρε γμτ,με κανανε και γελασα παλι.
(πως δεν ειπανε οτι αν υπηρχε κατι τετοιο δεν θα ειχαμε και νεκρους ) -
Μπορει να εχουν βαλει sensors και στη πολεμικη αεροπορια ωστε αν χαθει καποιος να στελνουν F16 να τον αναχαιτιζει,παντος η δικια μου προταση ειναι να κοιταξουν στα κοινοτικα πακετα μηπως υπαρχει τροπος επιδοτησεις,οπως υπαρχει για τη γυναικεια επιχειρηματικοτητα,σιγουρα θα υπαρχει και για τη μαλ......ια που μας δερνει,ρε δε γαμ.......ε λεω εγω
-
ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΑΡΓΑ ΓΙΑΤΙ ΗΔΗ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΦΙΛΕ ΘΕΟΦΙΛΕ
-
Ο χρήστης ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΦΑΓΑΔΑΚΗΣ έγραψε:
...παντος η δικια μου προταση ειναι να κοιταξουν στα κοινοτικα πακετα μηπως υπαρχει τροπος επιδοτησεις,οπως υπαρχει για τη γυναικεια επιχειρηματικοτητα,σιγουρα θα υπαρχει και για τη μαλ......ια που μας δερνει,ρε δε γαμ.......ε λεω εγωΘα μας ενημερώσουν διεξοδικά στην επόμενη Γενική Συνέλευση!!!
-
Ότι δηλαδή όλα τα υπόλοιπα ταχουν λύσει και φτάσαμε και στην πολυτέλεια....και γιατί παρακαλώ αποκλειστικά και μόνο από την infomega;
-
γιατι θα τα εχουν βρει και θα τα παιρνει και απο εκει τωρα η ελπα απλα πραγματα.
παραδειγμα εχουμε 100 αγωνιζομενους τους υποχρεωνουμε να τα αγορασουν κοστος 300 ευρω χ 100=ωπ!! να τα 30.000 χιλιαρικα απο το πουθενα!παρε και εσυ ελπα αλλα 10.000 και ειμαστε ολοι happy.
η εστω δεν το αγοραζεις και το νοικιαζουν ολοι.ε σε καθε αγωνα πες 60 αγωνιζομενους 60χ30 ευρω=1800 ευρω βαλε και τα σπριντακια και ολα αυτα καλα κονομαμε ε?
λες και πριν δεν γινοταν δουλεια.η πολυτελεια τον χρονων μας μαρανε.
-
-
Πριν πυροβολησετε ξανασκεφθειτε
- Τα παραπονα που ΟΛΟΙ καναμε οταν μετα απο 4 ειδικες δεν ειχαμε χρονους.
- Το ρισκο που πολλοι απο μας παιρνουν για να κανουν εναν καλυτερο χρονο οταν ο αντιπαλος μας εχει ηδη μεινει η εχει κανει εναν κακο χρονο στην προηγουμενη ειδικη και μοιραια το ρισκο δεν ειχε νοημα.
- Το ρισκο για μας και τους πισω μας (για ζωες η ολικες καταστροφες), οταν καθυστερουμε σταματημενοι στην πινακιδα για να γραψουμε τους χρονους.
- Το ποσες φορες εχουν γινει λαθη η 'λαθη' στους χρονους που εκριναν αγωνες η μας εκαναν να υποπτευομαστε τον κριτη που ειναι θειος της αρραβωνιαστικιας του συνοδηγου του αντιπαλου μας...
Το μονο που δεν μ αρεσει ειναι το υποχρεωτικο του πραγματος, τουλαχιστον για το πρωτο διαστημα. Χωρις βεβαια να ξερω αν μπορει να λειτουργησει σαν προαιρετικο. Το ποσο ειναι σημαντικο και θα πρεπει να βρεθει ενας τροπος ωστε να το προμηθευτουμε πιο ανωδυνα. (ατοκες με καρτα?,πριμ εκκινησης? κατι τελος παντων)
Οταν ,απο κεκτημενη, υποδεχομαστε καθε τι το καινουργιο και χρησιμο μ αυτον τον τροπο, δεν θυμιζουμε προσφατες καταστασεις της πολιτικης μας ζωης?
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Πριν πυροβολησετε ........**
ΠΛΗΡΩΣΤΕ!!!!** -
ΟΠΩΣ ΟΙ ΛΕΣΧΕΣ ΝΟΙΚΙΑΖΟΥΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΠΑ ΑΣ ΝΟΙΚΙΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ TRANSPONDERS. ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΗ ΡΑΜΠΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ (ΓΙΑΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΚΕΙ ΠΡΟΟΡΙΖΟΝΤΑΙ) ΤΑ 30 ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ. ΑΛΛΑ 30, 30 ΕΧΟΥΝ ΣΥΣΣΩΡΕΥΤΕΙ ΠΟΛΛΕΣ Μ@Λ@ΚΙΕΣ. ΜΑΛΛΟΝ ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ, ΓΙΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΑ.
-
Θα συμφωνησω με τον 'platis' σε ολα και απλα θα συμπληρωσω στην 4η παραγραφο του,πως στο 20ο ΑΤΤΙΚΟ ραλλυ του 2004 πληρωμα της Ν1 πηρε σχεδον 1 λεπτο επιπλεον χρονο στην 6η Ε.Δ. Αγ.Μερκουριος.Αυτο φαινεται και απο το βιντεο που εχει το πληρωμα!Αλλα επειδη για καποιους το βιντεο δεν αποτελει αποδεικτικο στοιχειο(ναι τους ειπαν πως μπορει να εχει γινει μονταζ και επισης τους ειπαν οτι 'σιγα ρε παιδια μην περασετε και τον Κυρκο').Λοιπον για ολα αυτα και ακομα επιπλεον επειδη καποιοι δεν μπορουν να κανουν μια σωστη δουλεια ας μπει αυτο το συστημα μηπως και δουμε καποιους σωστους χρονους!!! ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ...........
-
Ρε (χαιδευτικο αυτο) Δρομεα
Γιατι παλι ειρωνευεσαι?Εσυ απ οτι εχω ακουστα, ξερεις κι απο Ιταλια. Μπορεις να μας πεις ποσο εχει η συμμετοχη ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΙΤΑΛΟ στο Altopiano?
Ξερω, θα μου πεις για δημοσιοτητα, χορηγους, CSAI και ΕΘΕΑ και αλλα.
Για να μην κουραζεσαι, θα σου απαντησω τωρα. Ναι, υποχρεωση της ΕΘΕΑ η προβολη. ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ. Μηπως ομως ΔΕΝ ειναι υποχρεωση της ΕΘΕΑ να διαφυλαττει και τους χορηγους απο τα λαμογια που τους εκαναν ν ακουνε αγωνες και να τρεχουν, αφου απο τις χορηγιες αλλος εφτιαξε σπιταρονα, αλλος εζησε οικογενεια με καμποσα παιδια, αλλος εστησε κανα-δυο 'επιχειρησεις' και τις εκανε...ΝΑ, αλλος την επαιρνε και πηγαινε στο καζινο αντι να βγει απο την πρωτη ειδικη?
Κι εσυ κι εγω ειμαστε παληες καραβανες, κι εσυ κι εγω ψαχνουμε για χορηγια κι ακουμε τα ιδια και ξερουμε. Γιατι βλεπουμε μονο τα στραβα των αλλων?
Αλλωστε εσυ ο ιδιος δεν ζητουσες περυσι δορυφορικα συστηματα για τις αναγνωρισεις? Ηταν πιο φθηνα, η θα τα πληρωνε ο ΑΛΜΑΝ απο την τσεπη του?
Ελα να κουβεντιαζουμε σοβαρα ρε φιλε. Το κατουρημα στην Βενετια εχει τρια ευρω!
ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ