-
καλησπέρα και απο μενα.. ειμαι νεος χρηστης grand vitara 1.9 diesel αλλά καισχετικά νεος σε οδήγηση τετρακινητου...
καταρχάς να ρωτήσω για τη τετρακίνηση..τα αργα στο συγκεκριμενο αμαξι μου επιτρεπουν να στριβω δεξια αριστερα σε χαμηλες στροφές?την ιδια ερωτηση εχω και για το 50-50 με την διαφοροποιηση οτι αν μπορω να στριβω τελειως αριστερα η δεξια...το αμαξι το εω 2 ημερες και εκτος απο μια φορα που εβαλα αργα σε ευθεια για να δω την διαφορα δε τα ξαναεβαλα....
εκτος απο οτι ειμαι νεος στην τετρακινηση ειμαι νεος και στο diesel...διαπιστωσα μια δυναμη μεταξυ 2-3500 στροφες..απο κει και περα υπαρχει σχετικος θορυβος του κινητηρα....σε ευθεια μεχρι 140 παει ανετα απο κει και περα ναι μεν εχει την δυναμη να περασει και τα 160+ αλλα νοιωθω οτι ο κινητηρας θα σπασει....(μεταχειρισμενο με 19000κμ πηρα το αμαξι σε υπερασριστη κατασταση μοντ 2006)στα χαμηλα ειμαι πολυ ικανοποιημενος....θα ηθελα αν καποιος εχει το ιδιο αυτοκινητο να μου πει τις εντυπωσεις του και οτιδηποτε αλλο χρησιμο....ακομα και αν μου δωσει το τηλ να τα πουμε απο κοντα...πραγματικα οτιδηποτε πληροφορια καλοδεχουμενη...
αλλο που θελω να ρωτησω ειναι για την αποσταση απο το εδαφος..τα 20μμ απο που μετριουνται? η εξατμιση ειναι σχετικα χαμηλα.....
επισης γαι το diesel υπαρχει μια ανακληση για καποιο φιλτρο..επειδη εδω στην πατρα δεν εχω ιδεα για την ανακληση μπορει καποιος να μου πει συγκεκριμενα ωστε να παω να τους το πω στην αντιπροσωπεια??to diesel χρειαζεται προθερμανση?υπαρχει κατι που πρεπει να προσεξω?
συγνώμη εκ τον προτερων για τις ανοητες ερωτησεις μου θα ημουνα ευγνωμωνας αν καποιος μου απαντουσε σε αυτα τα ερωτηματα που για σαςε μπορει να ειναι ευκολα αλλα για μενα σπουδαιοτατα..
υγ1...ειμαι πολυ χαρουμενος γαι την επιλογη μου σε αυτο το αμαξι...αν ξεπερασω και ορισμενες φοβιες μοτ πιστευω οτι θα το υπερευχαριστηθω
υγ2 στο diesel στη αδεια δεν θα επρεπε να μου εβαζαν κοκκινη σφραγιδα με τα απαγορευτικα αθηνα θεσσαλονικη?εμενα παντως δεν εχει κατι τετοιο στην αδεια...
-
καλησπέρα και απο μενα.. ειμαι νεος χρηστης grand vitara 1.9 diesel αλλά καισχετικά νεος σε οδήγηση τετρακινητου...
καταρχάς να ρωτήσω για τη τετρακίνηση..τα αργα στο συγκεκριμενο αμαξι μου επιτρεπουν να στριβω δεξια αριστερα σε χαμηλες στροφές?την ιδια ερωτηση εχω και για το 50-50 με την διαφοροποιηση οτι αν μπορω να στριβω τελειως αριστερα η δεξια...το αμαξι το εω 2 ημερες και εκτος απο μια φορα που εβαλα αργα σε ευθεια για να δω την διαφορα δε τα ξαναεβαλα....
εκτος απο οτι ειμαι νεος στην τετρακινηση ειμαι νεος και στο diesel...διαπιστωσα μια δυναμη μεταξυ 2-3500 στροφες..απο κει και περα υπαρχει σχετικος θορυβος του κινητηρα....σε ευθεια μεχρι 140 παει ανετα απο κει και περα ναι μεν εχει την δυναμη να περασει και τα 160+ αλλα νοιωθω οτι ο κινητηρας θα σπασει....(μεταχειρισμενο με 19000κμ πηρα το αμαξι σε υπερασριστη κατασταση μοντ 2006)στα χαμηλα ειμαι πολυ ικανοποιημενος....θα ηθελα αν καποιος εχει το ιδιο αυτοκινητο να μου πει τις εντυπωσεις του και οτιδηποτε αλλο χρησιμο....ακομα και αν μου δωσει το τηλ να τα πουμε απο κοντα...πραγματικα οτιδηποτε πληροφορια καλοδεχουμενη...
αλλο που θελω να ρωτησω ειναι για την αποσταση απο το εδαφος..τα 20μμ απο που μετριουνται? η εξατμιση ειναι σχετικα χαμηλα.....
επισης γαι το diesel υπαρχει μια ανακληση για καποιο φιλτρο..επειδη εδω στην πατρα δεν εχω ιδεα για την ανακληση μπορει καποιος να μου πει συγκεκριμενα ωστε να παω να τους το πω στην αντιπροσωπεια??to diesel χρειαζεται προθερμανση?υπαρχει κατι που πρεπει να προσεξω?
συγνώμη εκ τον προτερων για τις ανοητες ερωτησεις μου θα ημουνα ευγνωμωνας αν καποιος μου απαντουσε σε αυτα τα ερωτηματα που για σαςε μπορει να ειναι ευκολα αλλα για μενα σπουδαιοτατα..
υγ1...ειμαι πολυ χαρουμενος γαι την επιλογη μου σε αυτο το αμαξι...αν ξεπερασω και ορισμενες φοβιες μοτ πιστευω οτι θα το υπερευχαριστηθω
υγ2 στο diesel στη αδεια δεν θα επρεπε να μου εβαζαν κοκκινη σφραγιδα με τα απαγορευτικα αθηνα θεσσαλονικη?εμενα παντως δεν εχει κατι τετοιο στην αδεια...
-
καλησπέρα και απο μενα.. ειμαι νεος χρηστης grand vitara 1.9 diesel αλλά καισχετικά νεος σε οδήγηση τετρακινητου...
καταρχάς να ρωτήσω για τη τετρακίνηση..τα αργα στο συγκεκριμενο αμαξι μου επιτρεπουν να στριβω δεξια αριστερα σε χαμηλες στροφές?την ιδια ερωτηση εχω και για το 50-50 με την διαφοροποιηση οτι αν μπορω να στριβω τελειως αριστερα η δεξια...το αμαξι το εω 2 ημερες και εκτος απο μια φορα που εβαλα αργα σε ευθεια για να δω την διαφορα δε τα ξαναεβαλα....
εκτος απο οτι ειμαι νεος στην τετρακινηση ειμαι νεος και στο diesel...διαπιστωσα μια δυναμη μεταξυ 2-3500 στροφες..απο κει και περα υπαρχει σχετικος θορυβος του κινητηρα....σε ευθεια μεχρι 140 παει ανετα απο κει και περα ναι μεν εχει την δυναμη να περασει και τα 160+ αλλα νοιωθω οτι ο κινητηρας θα σπασει....(μεταχειρισμενο με 19000κμ πηρα το αμαξι σε υπερασριστη κατασταση μοντ 2006)στα χαμηλα ειμαι πολυ ικανοποιημενος....θα ηθελα αν καποιος εχει το ιδιο αυτοκινητο να μου πει τις εντυπωσεις του και οτιδηποτε αλλο χρησιμο....ακομα και αν μου δωσει το τηλ να τα πουμε απο κοντα...πραγματικα οτιδηποτε πληροφορια καλοδεχουμενη...
αλλο που θελω να ρωτησω ειναι για την αποσταση απο το εδαφος..τα 20μμ απο που μετριουνται? η εξατμιση ειναι σχετικα χαμηλα.....
επισης γαι το diesel υπαρχει μια ανακληση για καποιο φιλτρο..επειδη εδω στην πατρα δεν εχω ιδεα για την ανακληση μπορει καποιος να μου πει συγκεκριμενα ωστε να παω να τους το πω στην αντιπροσωπεια??to diesel χρειαζεται προθερμανση?υπαρχει κατι που πρεπει να προσεξω?
συγνώμη εκ τον προτερων για τις ανοητες ερωτησεις μου θα ημουνα ευγνωμωνας αν καποιος μου απαντουσε σε αυτα τα ερωτηματα που για σαςε μπορει να ειναι ευκολα αλλα για μενα σπουδαιοτατα..
υγ1...ειμαι πολυ χαρουμενος γαι την επιλογη μου σε αυτο το αμαξι...αν ξεπερασω και ορισμενες φοβιες μοτ πιστευω οτι θα το υπερευχαριστηθω
υγ2 στο diesel στη αδεια δεν θα επρεπε να μου εβαζαν κοκκινη σφραγιδα με τα απαγορευτικα αθηνα θεσσαλονικη?εμενα παντως δεν εχει κατι τετοιο στην αδεια...
-
Καλοτάξιδο και καλολάσπωτο!
Θα μπορούσες μήπως να μας πείς πού το πέτυχες και πόσο σου στοίχισε η αγορά;
όπως κατάλαβες με ενδιαφέρει πολύ το συγκεκριμένο μοντέλο αλλά θεωρώ πολλά τα 30.000 που ζητάει η ελληνική αντιπροσωπεία.
Thanx.
-
καλημερα....ποια αντιπροσωπεια ζηταει 30000 και δεν το ηξερα? αν ειναι ετσι τοτε επεσα σε φολα ο σφακιανακης αν δεν κανω λαθος ζηταει 35000 ευρω χωρις πινακιδες+μεταλλικο και με την βασικη εκδοση...η autoprofit ζηταει 32000 χωρις cyber +μεταλλικο αν δεν κανω λαθος στην βασικη εκδοση....
εγω το πηρα απο μαντρα η οποια το ειχε φερει απο γερμανια με τον πλουσιο εξοπλισμο που δινει ο σφακιανακης στην τελευταια εκδοση της βενζινης+cruise control+navigator στην τιμη των 28000 με το κλειδι στο χερι...book service με αλλα 2 χρονια εγγυηση και 19000κμ. το μονο που δεν εχει απο τον αντιστοιχο πλουσιο εξοπλισμο της βενζινης ειναι η ηλιοροφη
-
Καλορίζικο το εργαλείο. Είναι το 3π ή το 5π; Η τιμή του εδώ την ιούλιο που το παρέλαβα εγώ ήταν 35900 (τελική με μεταλικό πινακίδες και κανα δύο εξτρά) χώρίς το navi βέβαια τότε δεν το έβαζαν. Στίς δύο επιπλέον επιλογές στη τετρακίνηση επειδή κλειδώνουν το κεντρικό διαφορικό δεν είναι καλό να στρίβεις σε σταθερά εδάφη (ασφαλτος, σκληρό χώμα) γιατί δημιουργούν το λεγόμενο 'κουρδισμα' του κεντρικού διαφορικού. Σε σαθρά εδάφη (χιόνι άμμο λάσπη) μπορείς να στρίβεις ελεύθερα γιατί επιτρέπουν ένα ελαφρύ σπινιάρισμα της ρόδας.
Η ανάκληση αφορά ένα κολάρο που συνδέει το ιντερκουλερ με το τουρμπο, να το πας σε ένα συνεργείο να το δούνε και αν δεν έχει είδη αλλαχθεί να στο αλλάξουν.
Η προθέρμανση είναι ένα πορτοκαλί λαμπάκι σα σπείρα όταν σβήσει βάζεις μπρός πολύ προσοχή στο πετρέλαιο. Κάνε του ένα σερβις προληπτικά για αλλαγή φιλτρο λαδιού και λάδια (πιθανό να είναι με διαφορετικές προδιαγραφές θερμοκρασίας).
Θόρυβο δεν κάνει ιδιαίτερα και μην το φοβάσε φτάνει μέχρι τα 180 στο κοντερ και είναι απόλυτα σταθερο. -
Ο χρήστης K.L. έγραψε:
Καλορίζικο το εργαλείο. Είναι το 3π ή το 5π; Η τιμή του εδώ την ιούλιο που το παρέλαβα εγώ ήταν 35900 (τελική με μεταλικό πινακίδες και κανα δύο εξτρά) χώρίς το navi βέβαια τότε δεν το έβαζαν. Στίς δύο επιπλέον επιλογές στη τετρακίνηση επειδή κλειδώνουν το κεντρικό διαφορικό δεν είναι καλό να στρίβεις σε σταθερά εδάφη (ασφαλτος, σκληρό χώμα) γιατί δημιουργούν το λεγόμενο 'κουρδισμα' του κεντρικού διαφορικού. Σε σαθρά εδάφη (χιόνι άμμο λάσπη) μπορείς να στρίβεις ελεύθερα γιατί επιτρέπουν ένα ελαφρύ σπινιάρισμα της ρόδας.
Η ανάκληση αφορά ένα κολάρο που συνδέει το ιντερκουλερ με το τουρμπο, να το πας σε ένα συνεργείο να το δούνε και αν δεν έχει είδη αλλαχθεί να στο αλλάξουν.
Η προθέρμανση είναι ένα πορτοκαλί λαμπάκι σα σπείρα όταν σβήσει βάζεις μπρός πολύ προσοχή στο πετρέλαιο. Κάνε του ένα σερβις προληπτικά για αλλαγή φιλτρο λαδιού και λάδια (πιθανό να είναι με διαφορετικές προδιαγραφές θερμοκρασίας).
Θόρυβο δεν κάνει ιδιαίτερα και μην το φοβάσε φτάνει μέχρι τα 180 στο κοντερ και είναι απόλυτα σταθερο.φιλε μου σε ευχαριστω για τις απαντησεις σου...ειναι το 5πορτο..navi δεν ειναι το γνωστο της kenwood αλλά της siemens και εχει trip computer navi cd radio και κατι αλλα που δεν εχει σταθει δυνατο να τα δω ακομα...θεωρω οτι ηταν καλη επιλογη οσο αφορα το αυτοκινητο αλλά και τα χρηματα....επισης θα ηθελα να σε ρωτησω αν το δικο σου εχει esp-tcs διοτι εμενα εχει αλλα μου ειπαν οτι του σφακιανακη δεν το διαθετει στον εξοπλισμο...την χωρα παραγωγης που την βλεπεις?
το δικο σου 5πορτο ειναι?απο ποια πολη εισαι?φανταζομαι εκτος αθηνων...παντως εδω στην πατρα υπαρχουν 2τριπορτα κια ενα 5πορτο..το δικο μου....πολλοι ημαστε
σορρυ για τις απανωτες ερωτησεις..θα μαθω που θα παει... -
Ούτε esp έχει και ειναι το 5π. Εδω στη Χαλκίδα κυκλοφορώ εγώ και το test drive του αντιπροσώπου. Όσο για την χώρα παραγωγής δεν το έχω ψαξει, στη πρώτη ευκαιρία θα το δω και θα σου πω.
-
γεια σας και καλη σαρακοστη...σήμερα έκανα μια μονημερη εκδρομη για πρωτη φορά απο τοτε που αγόρασα το gv..γαι την ακρίβεια ανεβηκα καλάβρυτα και απο κει σε ενα χωριο στα 1150 υψομετρο...οι εντυπωσεις μου απο τις χωματινες διαδρομες αριστες...ο κινητήρας άψογος σε δύναμη δεν με κουρασε καθόλου αντιθέτος ήταν δυνατός και ανετος χωρις πολλές αλλαγές ...εκει ομως που προβληματιστηκα (και εδω θέλω και την δική σου αποψη KL) ειναι στην ασφάλτινη διαδρομή...συγκεκριμενα βαζοντας πεμπτη και πηγαινοντας σταθερα με 120-130 οταν ήθελα να ανοιξω ταχυτητα πατωντας γκαζι ο κινητήρας δε ανταποκρινόνταν αμέσως αλλά πρωτα σαν να μπούκωνε ελαφριά και μετα κανονικα εδινε απόκριση...η παντα σε σταθερή ταχύτητα αν αφηνα ελαχιστα αλλαά ελαχιστα το γκαζι ο κινητήρας εκοβε κατευθειαν και αποτομα λες και επεφτα απο την ροπη των 2000 πραγμα που δεν συνεβαινε...αν ημουνα σε σταθερη ταχυτητα με τασεις προς τα πανω δεν ειχα προβλημα...στο προς τα κατω μου τα χαλαγε...
δεδομενου οτι δεν εχω εμπειρια από diesel κινητήρες ζητάω την γνώμη σας και την αποψη σας..μπορει να ειναι φυσιολογικό...να μαθω σε αυτό...μπορει να χρειαζεται συνεργειο.....δεν εχω ενα μετρο συγκρισης..
οσο αφορα καταναλωση..στο πρωτο γεμισμα εκανα 610κμ με 49 λιτρα και 8,03λιτρα/100κμ διόλου ασχημα...
-
Ο χρήστης gmak_2000gr έγραψε:
οσο αφορα καταναλωση..στο πρωτο γεμισμα εκανα 610κμ με 49 λιτρα και 8,03λιτρα/100κμ διόλου ασχημα...απλα σε μισω!!!!
-
49 lt -> 610 kmmmmmm. ..... αν παίζαμε μπάσκετ θα είχα κερδίσει με double σκορ......
-
ο λογοι που επελεξα diesel και grand vitara ήταν
οικονομια εργοστασιακο μικτο 7,7/100
χαμηλά τελη κυκλοφορίας 168 1900ddis(1870κυβικα)
δύναμη και ροπή (30 κιλα ροπής στις 2000 στροφες)
οδικη συμπεριφορα χωρους αξιοπιστια(θελω να πιστευω)
χαμηλα εξοδα συντηρησης
τι αλλο να ζητάω από ενα 4χ4.....
και επανερχομαι στο προηγουμενο ερωτημα μου γαι τον κινητηρα...οποιος εχει γνωμη αποψη ας μου απαντηση
ΥΓ...Στα υπερ ξέχασα το αυτονοητο...3 διαφορικα εκτος δρομου δυνατοτητες...
-
.συγκεκριμενα βαζοντας πεμπτη και πηγαινοντας σταθερα με 120-130 οταν ήθελα να ανοιξω ταχυτητα πατωντας γκαζι ο κινητήρας δε ανταποκρινόνταν αμέσως αλλά πρωτα σαν να μπούκωνε ελαφριά και μετα κανονικα εδινε απόκριση.
απο αυτα που ξερω εγω για τα πετρελαια χωρις να ειμαι και ο πλεον ειδικος
απλως εχω ενα vito και εχω κανει 250000 χλμ αυτο σου συμβαινει λογω του οτι το πετρελαιο δεν ειναι τοσο σπιρτοζο οσο η βενζινηδηλαδη χρειαζεται καποιος ελαχιστος χρονος για να ανταποκριθει
-
Μικρος σε κυβικά κινητήρας + μεγάλος στροβιλοσυμπιεστης (λέγε με turbo)=υστέρηση στην πίεση του γκαζιού. Μην αγχώνεσε είναι φυσιολογική αυτή η μικρή καθυστέρυση στην απόκριση του κινητήρα. Με το καιρό θα το συνηθίσεις. Αυτό με το άφημα του γκαζιού αν το κατάλαβα καλά οφείλεται στη ροπή του κινητήρα (φρενάρει με μεγαλύτερη δύναμη απ' οτι ένας βενζινοκινητήρας λόγω μεγάλης συμπίεσης και ροπής).
-
Ο χρήστης K.L. έγραψε:
Μικρος σε κυβικά κινητήρας + μεγάλος στροβιλοσυμπιεστης (λέγε με turbo)=υστέρηση στην πίεση του γκαζιού. Μην αγχώνεσε είναι φυσιολογική αυτή η μικρή καθυστέρυση στην απόκριση του κινητήρα. Με το καιρό θα το συνηθίσεις. Αυτό με το άφημα του γκαζιού αν το κατάλαβα καλά οφείλεται στη ροπή του κινητήρα (φρενάρει με μεγαλύτερη δύναμη απ' οτι ένας βενζινοκινητήρας λόγω μεγάλης συμπίεσης και ροπής).ναι σωστα καταλαβες kl.... σε ευχαριστω οπως και τον ΅΅ακατανοητο΅΅ για τις απαντησεις...με τον καιρο οπως ειπες θα το συνηθησω...παντως οσο περνανε οι μερες τοσο συνηθιζω το diesel και τα τερτιπια του και πραγματικα δεν μετανοιωνω που τελικα επελεξα diesel..
οσο για την δυναμη...να σας φερω ενα παραδειγμα....(kl εσυ δεν χρειαζεσαι παραδειγμα...το ξερεις)
εχω εξοχικο στα καλαβρυτα..για την ακριβεια ενα χωριο σε υψος 1150 απεναντι απο τον χελμο...ο δρομος ειναι ανηφορικος και δυστροπος...με τα διαφορα βενζινοκινητα που ειχα ανεβαινα με δευτερα τριτη και συχνες αλλαγες...πρωτη φορα με 4 ατομα που πηγα ανετοτατα χωρις αλλαγες με τριτη και ανετα....πραγματικα δεν το περιμενα.. -
Τώρα που το πρόσεξα πρέπει να διαφωνίσω με τον 'ακατανόητο' τα diesel λόγω turbo είναι πολύ πιο σπιρτόζικα από τα βενζινοκίνητα(μη turbo) αλλά δεν έχουν την έκταση των στροφών που έχουν οι βενζινοκινητήρες.
π.χ.
diesel turbo μέγιστη ροπή από 1800-2200 rpm, βέλτιστη λειτουργεία μέχρι 4000-4200 rpm, κόφτης βαριά στις 4600-4800 rpm
Αντίστοιχα βενζινοκινητήρες ροπή 3600-4800 rpm, λειτουργεία 5300-6000 rpm, κόφτης 6200-7000 rpm.
Οπότε μέχρι τις 4000-4200 rpm ο diesel υπερέχει ξεκάθαρα από εκεί και πάνω απλά δεν υπάρχει. -
ρε συ KL αφου συμφωνησαμε οτι το πετρελαιο εχει ηστερηση εναντι της βενζινης που διαφωνεις τωρα δεν καταλαβα
το πετρελαιο δεν ειναι σπιρτοζικο οπως η βενζινη δεν πανα εχει τουρμπο
-
Συμφωνήσαμε οτι έχει αρχικά μια μικρή υστέρηση στο πάτημα του γκαζιού(και όταν λέμε μικρή ενοούμε της τάξης των δεκάτων του δευτερολέπτου) από εκεί και και πέρα (μόλις ανεβάσει στροφές η τουρμπίνα) η επιτάχυνση που δίνει ο diesel (και μέχρι τις 4000-4200 rpm της βελτιστης λειτουργείας του) αντιστοιχεί σε ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα με τουλάχιστον 30% μεγαλύτερη ιπποδύναμη (για να μη πω 50% για κάποια μοντέλα με βαρύς χαμηλόστροφους κινητήρες).
-
παντως οσο περνανε οι μερες τοσο συνηθιζω το diesel και τα τερτιπια του και πραγματικα δεν μετανοιωνω που τελικα επελεξα diesel..
αααααχχχχ φιλε μου αυτο σου ελειπε να το μετανιωνες....
εμεις στην κ..οΑΘΗΝΑ κανουμε αμαν να αποφασισουν να επιτραπει το πετρελαιο και εδω και εσυ θα το μετανιωνες?
λες να ειναι τυχαιο που σε ολη την ευρωπη το 40-50% των οχηματων και σχεδον ολα τα suv,4x4 ειναι diesel? -
ξερεις γιατι το λεω αυτό...στην επαρχια ενω θα επρεπε να είχαμε γεμίσει απο diesel ο κόσμος εξακολουθει και παιρνει βενζίνα....και δεν ειναι δικαιολογια το 'αν θα παω στην αθηνα τι θα γινει'....φαντασου οτι σε πετρέλαιο στην πατρα κυκλοφορουν μολις 3 βιταρα....ο κοσμος ειναι ακομη διστακτικος....και κοντα σε ολους και εγω μιας και ολα μου τα χρονια ειχα βενζινα...φαντασου οτι βλεπουν το βιταρα μου μου ευχονται καλοριζικα και μολις ακουν ειτε απο εμενα ειτε απο τον κινητηρα οτι ειναι diesel κοιταν με μια απορια λες και εχω παρει τα χιλια ρισκα....
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΑΠΟ NEWBIEE ΣΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ DIESEL