-
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=252
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρότεινε την Τετάρτη μείωση της τάξης του 25% στην εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα από τα αυτοκίνητα το 2012, παρά τις προειδοποιήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας για αύξηση τιμών και μείωση των θέσεων εργασίας.
Η πρόταση, που αφορά όλα τα αυτοκίνητα που πωλούνται στην ΕΕ, θα υποχρέωνε τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να μειώσουν την εκπομπή διοξειδίου στα 130 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, κατά μέσο όρο, από περίπου 163 g/km σήμερα.
Περαιτέρω μέτρα, όπως η χρήση βιοκαυσίμων, η βελτίωση των ελαστικών, η καθιέρωση προδιαγραφών απόδοσης για τα κλιματιστικά των οχημάτων, προβλέπεται να μειώσουν ακόμα περισσότερο τις εκπομπες στα 120 g/km.
Η πρόταση θα πρέπει τώρα να συζητηθεί από τους αρμόδιους υπουργούς των χωρών-μελών και το σχέδιο νόμου θα μπορούσε να παρουσιαστεί αργότερα φέτος ή το 2008.
Αξιωματούχοι της ΕΕ επισημαίνουν ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες απέχουν πολύ από τον εθελοντικό στόχο που είχαν συμφωνήσει πριν από εννέα χρόνια με την ΕΕ για τη μείωση της εκπομπής ρύπων στα 140g/km το 2008.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αντιδρούν, υποστηρίζονμτας ότι η πρόταση του κ. Δήμα θα έχει ως αποτέλεσμα το κόστος ενός καινούριου αυτοκινήτου να αυξηθεί περίπου 2.500 χιλιάδες ευρώ, αν και άλλες μελέτες δείχνουν ότι το κόστος δεν θα αυξηθεί παραπάνω από 600 ευρώ.
Η εκπρόσωπος του Συνδέσμου Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, Ζίγκριντ Ντε Βρις, δήλωσε ότι υπάρχει κίνδυνος τα μέτρα «να οδηγήσουν σε μείωση της παραγωγής και του προσωπικού στην Ευρώπη, ενώ η κατασκευή αυτοκινήτων θα τα καθιστά πιο ακριβά για τους καταναλωτές».
Την αντίδρασή της στην πρόταση της επιτροπής έχει εκφράσει και η Γερμανίδα καγκελάριος Ανγκελα Μέρκελ, καθώς οι γερμανικές εταιρείες Volkswagen, DaimlerChrysler και BMW ειδικεύονται σε αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού που εκπέμπουν περισσότερους ρύπους.
-
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=252
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρότεινε την Τετάρτη μείωση της τάξης του 25% στην εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα από τα αυτοκίνητα το 2012, παρά τις προειδοποιήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας για αύξηση τιμών και μείωση των θέσεων εργασίας.
Η πρόταση, που αφορά όλα τα αυτοκίνητα που πωλούνται στην ΕΕ, θα υποχρέωνε τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να μειώσουν την εκπομπή διοξειδίου στα 130 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, κατά μέσο όρο, από περίπου 163 g/km σήμερα.
Περαιτέρω μέτρα, όπως η χρήση βιοκαυσίμων, η βελτίωση των ελαστικών, η καθιέρωση προδιαγραφών απόδοσης για τα κλιματιστικά των οχημάτων, προβλέπεται να μειώσουν ακόμα περισσότερο τις εκπομπες στα 120 g/km.
Η πρόταση θα πρέπει τώρα να συζητηθεί από τους αρμόδιους υπουργούς των χωρών-μελών και το σχέδιο νόμου θα μπορούσε να παρουσιαστεί αργότερα φέτος ή το 2008.
Αξιωματούχοι της ΕΕ επισημαίνουν ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες απέχουν πολύ από τον εθελοντικό στόχο που είχαν συμφωνήσει πριν από εννέα χρόνια με την ΕΕ για τη μείωση της εκπομπής ρύπων στα 140g/km το 2008.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αντιδρούν, υποστηρίζονμτας ότι η πρόταση του κ. Δήμα θα έχει ως αποτέλεσμα το κόστος ενός καινούριου αυτοκινήτου να αυξηθεί περίπου 2.500 χιλιάδες ευρώ, αν και άλλες μελέτες δείχνουν ότι το κόστος δεν θα αυξηθεί παραπάνω από 600 ευρώ.
Η εκπρόσωπος του Συνδέσμου Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, Ζίγκριντ Ντε Βρις, δήλωσε ότι υπάρχει κίνδυνος τα μέτρα «να οδηγήσουν σε μείωση της παραγωγής και του προσωπικού στην Ευρώπη, ενώ η κατασκευή αυτοκινήτων θα τα καθιστά πιο ακριβά για τους καταναλωτές».
Την αντίδρασή της στην πρόταση της επιτροπής έχει εκφράσει και η Γερμανίδα καγκελάριος Ανγκελα Μέρκελ, καθώς οι γερμανικές εταιρείες Volkswagen, DaimlerChrysler και BMW ειδικεύονται σε αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού που εκπέμπουν περισσότερους ρύπους.
-
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=252
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρότεινε την Τετάρτη μείωση της τάξης του 25% στην εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα από τα αυτοκίνητα το 2012, παρά τις προειδοποιήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας για αύξηση τιμών και μείωση των θέσεων εργασίας.
Η πρόταση, που αφορά όλα τα αυτοκίνητα που πωλούνται στην ΕΕ, θα υποχρέωνε τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να μειώσουν την εκπομπή διοξειδίου στα 130 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, κατά μέσο όρο, από περίπου 163 g/km σήμερα.
Περαιτέρω μέτρα, όπως η χρήση βιοκαυσίμων, η βελτίωση των ελαστικών, η καθιέρωση προδιαγραφών απόδοσης για τα κλιματιστικά των οχημάτων, προβλέπεται να μειώσουν ακόμα περισσότερο τις εκπομπες στα 120 g/km.
Η πρόταση θα πρέπει τώρα να συζητηθεί από τους αρμόδιους υπουργούς των χωρών-μελών και το σχέδιο νόμου θα μπορούσε να παρουσιαστεί αργότερα φέτος ή το 2008.
Αξιωματούχοι της ΕΕ επισημαίνουν ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες απέχουν πολύ από τον εθελοντικό στόχο που είχαν συμφωνήσει πριν από εννέα χρόνια με την ΕΕ για τη μείωση της εκπομπής ρύπων στα 140g/km το 2008.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αντιδρούν, υποστηρίζονμτας ότι η πρόταση του κ. Δήμα θα έχει ως αποτέλεσμα το κόστος ενός καινούριου αυτοκινήτου να αυξηθεί περίπου 2.500 χιλιάδες ευρώ, αν και άλλες μελέτες δείχνουν ότι το κόστος δεν θα αυξηθεί παραπάνω από 600 ευρώ.
Η εκπρόσωπος του Συνδέσμου Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, Ζίγκριντ Ντε Βρις, δήλωσε ότι υπάρχει κίνδυνος τα μέτρα «να οδηγήσουν σε μείωση της παραγωγής και του προσωπικού στην Ευρώπη, ενώ η κατασκευή αυτοκινήτων θα τα καθιστά πιο ακριβά για τους καταναλωτές».
Την αντίδρασή της στην πρόταση της επιτροπής έχει εκφράσει και η Γερμανίδα καγκελάριος Ανγκελα Μέρκελ, καθώς οι γερμανικές εταιρείες Volkswagen, DaimlerChrysler και BMW ειδικεύονται σε αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού που εκπέμπουν περισσότερους ρύπους.
-
Δεν με καλύπτει καμία από τις τρεις πιθανότητες της ψηφοφορίας. Θα προτιμούσα το δρόμο της Σουηδίας. Υποχρεωτική χρήση βιοκαυσίμων. Το κόστος χρήσης του αυτοκινήτου αυξάνεται ούτως ή άλλως με τις αυξήσεις στα καύσιμα και θεωρώ ότι θα αυξάνεται όσο στηριζόμαστε σε παράγωγα πετρελαιοειδών. Με το ίδιο σκεπτικό πιθανό αυξημένο κόστος κτήσης προκειμένου να αναπτυχθεί η καύση βιοκαυσίμων δεν συνεπάγεται αυτόματα και μικρότερο κόστος χρήσης αλλά σίγουρα καλλίτερη ποιότητα ζωής και καθαρότερο περιβάλλον που είναι ανεκτίμητο.
-
Δεν με καλύπτουν οι 3 περιπτώσεις αλλά τελικά ψήφισα την πρώτη. Θεωρώ ότι εφόσον τα αυτοκίνητα δεν είναι μοναδικοί υπαίτιοι και μάλλον ούτε καν οι πιο σημαντικοί για την ρύπανση ας ασχοληθούν με τα άλλα....
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να προωθηθεί κάθε εναλλακτικός τρόπος είτε μεταφοράς (ΜΜΜ) είτε μείωσης χρήσης αυτοκινήτων (τηλεεργασία) είτε χρήση πιο κατάλληλων οχημάτων (ποδήλατα, υβριδικά, με εναλλακτικά καύσιμα) κλπ.
Αυτό όμως που τελικά θα μετρήσει στην αποδοχή οποιουδήποτε μέτρου είναι ο τρόπος με τον οποίο θα ενεργοποιηθούν/ισχύσουν μέτρα αυτά. Αν επιβληθούν με τρόπο άκομψο (αποφασίζομεν και διατάσσομεν) θα υπάρξει αντίδραση. Χρειάζεται αρκετή προετοιμασία. Θεωρώ ότι γενικά τα τελευταία 20+ χρόνια είμαστε στην προετοιμασία για αυτά που μας περιμένουν.... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Δεν με καλύπτουν οι 3 περιπτώσεις αλλά τελικά ψήφισα την πρώτη. Θεωρώ ότι εφόσον τα αυτοκίνητα δεν είναι μοναδικοί υπαίτιοι και μάλλον ούτε καν οι πιο σημαντικοί για την ρύπανση ας ασχοληθούν με τα άλλα....τα οποια ειναι..;
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να προωθηθεί κάθε εναλλακτικός τρόπος είτε μεταφοράς (ΜΜΜ) είτε μείωσης χρήσης αυτοκινήτων (τηλεεργασία) είτε χρήση πιο κατάλληλων οχημάτων (ποδήλατα, υβριδικά, με εναλλακτικά καύσιμα) κλπ.Έτσι!
Και από τη στιγμή που δε γίνεται τίποτε προς αυτήν την κατεύθυνση, είναι βέβαιο ότι θα πληρώσουμε το χαράτσι μόνο και μόνο επειδή είναι η εύκολη λύση, και παρεπιπτόντως τα τσεπώνει και το κράτος.
-
Κακά τα ψέματα, όσο και άν αναπτυχθούν τα ΜΜΜ, πάντα θα προτιμάμε το ΙΧ, οπότε ευπρόσδεκτη κάθε τεχνολογία φιλιή προς το περιβάλλον, έστω και αν κοστίζει κάτι παραπάνω.
Μία λύση (εν μέρει) πολύ καλή είναι αυτή που γίνεται στην αγγλία όπου τα αμάξια φορολογούνται βάση των εκπομπών C02. Το εν μέρει το λέω γιατί πρέπει να συνυπολογίζεται και η παρούσα αξία του αυτοκινήτου. Ας γίνει αυτό και εδώ επιτέλους επειδή έχω βαρεθεί τους μουράτους και τις θειές με τα ρέητζ ρόβερ και τα τουαρέγκ, που και βγάζουν 3 φορές τις εκπομπές ενός άιγκο και θα με σκότώσουν στα σίγουρα όταν τράκαρουμε και εγώ έχω κάνα σούπερμίνι...
-
Εμεις εδω στην Ευρωπη βγάζουμε τα ματια μόνοι μας. Εχουμε φαγωθει με τους ρύπους των αμαξιων, που αυτα ειναι σταγόνα στον ωκεανο μπροστα στην ρυπανση των βιομηχανιων. Το μονο που θα καταφέρουμε ειναι να κανουμε ακομα ποιο ασθενικα τα αμαξια, να πληρωνουμε σαν μαλακες ακομα μεγαλυτερα κοστη.... και την ιδια στιγμη οι γειτονικες χωρες να αδειαζουν την μποχα τους πανω στους δικους μας ουρανους... και να περνανε αυτοι καλα και μεις χειροτερα.
Για μια φορα πρεπει να κοιταξουμε τις παραπλευρες απωλειες της οικολογικης πολιτικης. Παν μετρον αριστον.... Αν θελουν καπου να μειωσουν ρυπους, ας κοιταξουν αλλου.
Btw, το Σουηδικο μοντελλο το βρισκω εξαιρετικο... Οσο ποιο μικρη εξαρτηση απο πετρελαια τοσο το καλυτερο.
-
Ψήφισα το 1ο καθώς.
α.Φορολογούμε άγρια κάθε φορά που ανεφοδιάζω το όχημα μου.
β.Πληρώνω τα μαλλιοκέφαλά μου για τέλη κυκλοφορίας.
γ.Πληρώνω τα μαλλιοκέφαλά μου για ασφάλεια.Το α εξασφαλίζει την απαραίτητη αναλογικότητα μεταξύ της Merc S500 και του Fiat 500 (όσον αφορά την κατανάλωση)
To β και γ εφόσον σε κάθε χώρα δεν υπάρχει εννιαία φορολόγηση και κόστος ασφάλισης αλλά αυτά είναι ανάλογα της ιπποδύναμης του κυβισμού κ.α. του οχήματος εξασφαλίζουν και την αναλογικότητα όσον αφορά τα καυσαέρια.Αν η Ε.Ε. που κερδίζει άπειρα λεφτά μέσα από το Φ.Π.Α. των καυσίμων και τους εκάστοτε Ε.Φ.Κ. καλό θα είναι να δώσει κίνητρα στο μέσο αυτοκινητιστή να αγοράσει λιγότερο ενεργοβόρα και βρώμικα οχήματα.
Αϊντε με τους χαρτογιακάδες των Βρυξελλών που αγοράζουν στην Ευρώπη οχήματα σε τιμές Αμερικής ανεφοδιάζονται με καύσιμα στο Λουξεμβούργο και οδηγούν κατά μέσο όρο οχήματα των 3500+ κυβικών εκατοστών....
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Εμεις εδω στην Ευρωπη βγάζουμε τα ματια μόνοι μας. Εχουμε φαγωθει με τους ρύπους των αμαξιων, που αυτα ειναι σταγόνα στον ωκεανο μπροστα στην ρυπανση των βιομηχανιων. Το μονο που θα καταφέρουμε ειναι να κανουμε ακομα ποιο ασθενικα τα αμαξια, να πληρωνουμε σαν μαλακες ακομα μεγαλυτερα κοστη.... και την ιδια στιγμη οι γειτονικες χωρες να αδειαζουν την μποχα τους πανω στους δικους μας ουρανους... και να περνανε αυτοι καλα και μεις χειρότερα-1
Το αυτοκίνητο είναι από τις βασικές πηγές ρύπανσης.
ενδεικτικά το ποσοστό ρύπανσης από τις μεταφορές:CO 80-90%
CO2 22%
άκαυστα HCs 50%
NOx 60%αν γίνει μία αρχή από τα αυτοκίνητα ίσως να έχει ελπίδες ο πλανήτης μας...
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
-1
Το αυτοκίνητο είναι από τις βασικές πηγές ρύπανσης.
ενδεικτικά το ποσοστό ρύπανσης από τις μεταφορές:CO 80-90%
CO2 22%
άκαυστα HCs 50%
NOx 60%αν γίνει μία αρχή από τα αυτοκίνητα ίσως να έχει ελπίδες ο πλανήτης μας...
-2
Σύμφωνα με στοιχεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής τα Ι.Χ. ευθύνονται για το 12% των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στην Ε.Ε.
http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 298953.htm
Εσυ αγαπητε μπορει να θες να εισαι οικολογικος και καλα κανεις... εγω ομως δεν εχω σκοπο να καταστρεψω την οικονομια μου αναλωνοντας δυναμεις σε αυτο τον τομεα.
Η μαχη για το περιβαλλον, ειναι υποθεση παγκόσμια και όχι της ΕΕ μονο... Το να δίνει μάχη η ΕΕ μονη της, σε αυτο το ζητημα θα την φερει μακροπροθεσμα σε ακομα δυσχερεστερη θεση. Υπαρχουν πολλα πρακτικα πραγματα χωρις ουσιαστικο κοστος τα οποια μπορει να κανει η ΕΕ αν νοιαζεται πραγματικα για μια σωστη διακυβερνηση.
Μου αρεσει να σκεφτομαι τεχνοκρατικα και πολυδιαστατα. Η ρυπανση δεν ειναι το μονο προβλημα, οπως και τα αμαξια δεν ειναι η μονη ρυπανση....
-
Οι χαρτογιακάδες θα μπορούσαν στα μέσα του 80 αρχές του 90 να δώσουν βάρος στην πυρηνική ενέργεια και στις εναλλακτικές μορφές ενέργειας στην αύξηση της αποδοτικότητας κλ.π.
Το να προσπαθείς να ελέγξεις έναν από τους πρωταγωνιστές και να αφήνεις το λοιπό 88% να κάνει ότι θέλει τότε απλά εθελοτυφλούμε.
Δηλαδή το πρόβλημα μας είναι τα 130 ή 150 γραμμάρια CO2 ανά όχημα και όχι τα μερικά δις τόνους CO2 που η ΔΕΗ παράγει καίγοντας λιγνίτη χαμηλού επιπέδου... .Α ξέχασα ο λιγνίτης είναι Εθνικό Προϊόν....
-
corsair
δες αυτο http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/6096084.stm
αν πιστεύεις ακόμα ότι υπάρχει χρόνος να αναλισκόμαστε σε αντιπαράθεσεις νηπιαγωγίου τύπου:
'-η αμερικούλα πρώτα να σταματήσει να παίζει με τα ενεργοβόρα αμαξάκια της!!!'
'-όχι η ΕΕούλα!!!'
είσαι χοντρά γελασμένος. Αυτό που μου τη σπάει είναι πως πάντα λέμε άς πάρει πρωτοβουλίες ή ας πληρώσει τα σπασμένα το κράτος, εμείς είμαστε αθώες περιστερές. Η ηλεκτροπαραγωγή στην Ελλάδα δεν είναι απλά πρόβλημα, είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ πρόβλημα, για πηγαίντε Μεγαλόπολη ή Πτολεμαίδα να μαυρίσει η καρδιά σας. Το πετρέλαιο που καίγεται για να ζεστάθούμε το χειμώνα, επίσης είναι πρόβλημα, που δύσκολα λύνεται. Αυτό όμως δεν μειώνει τη σημασία των οικολογικών προβλημάτων από τις μεταφορές, και όλοι πρέπει να επιδιώξουμε την επίλυση του έστω και αυτοβούλως. Αλλά τι κάθομαι και τα λέω εδώ σε αυτοκινητιστικό φόρουμ όπου η κατανάλωση είναι υπολόγισιμη για την αγορά ενός αμαξίου (από ότι βλέπω εδώ) μόνο και μόνο επειδή θα τσούξει την τσέπη μας και όχι τον τέως όμορφο πλανήτη μαςΜία σοφή κουβέντα είχα ακούσει κάποτε αλλά δέν τη βλέπω να την εφαρμόζει κανείς:
'η επανάσταση θα ξεκινήσει από την καθημερινή μας συμπεριφορά' -
Ο χρήστης travelman έγραψε:
corsairδες αυτο http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/6096084.stm
αν πιστεύεις ακόμα ότι υπάρχει χρόνος να αναλισκόμαστε σε αντιπαράθεσεις νηπιαγωγίου τύπου:
'-η αμερικούλα πρώτα να σταματήσει να παίζει με τα ενεργοβόρα αμαξάκια της!!!'
'-όχι η ΕΕούλα!!!'
είσαι χοντρά γελασμένος. Αυτό που μου τη σπάει είναι πως πάντα λέμε άς πάρει πρωτοβουλίες ή ας πληρώσει τα σπασμένα το κράτος, εμείς είμαστε αθώες περιστερές. Η ηλεκτροπαραγωγή στην Ελλάδα δεν είναι απλά πρόβλημα, είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ πρόβλημα, για πηγαίντε Μεγαλόπολη ή Πτολεμαίδα να μαυρίσει η καρδιά σας. Το πετρέλαιο που καίγεται για να ζεστάθούμε το χειμώνα, επίσης είναι πρόβλημα, που δύσκολα λύνεται. Αυτό όμως δεν μειώνει τη σημασία των οικολογικών προβλημάτων από τις μεταφορές, και όλοι πρέπει να επιδιώξουμε την επίλυση του έστω και αυτοβούλως. Αλλά τι κάθομαι και τα λέω εδώ σε αυτοκινητιστικό φόρουμ όπου η κατανάλωση είναι υπολόγισιμη για την αγορά ενός αμαξίου (από ότι βλέπω εδώ) μόνο και μόνο επειδή θα τσούξει την τσέπη μας και όχι τον τέως όμορφο πλανήτη μαςΜία σοφή κουβέντα είχα ακούσει κάποτε αλλά δέν τη βλέπω να την εφαρμόζει κανείς:
'η επανάσταση θα ξεκινήσει από την καθημερινή μας συμπεριφορά'Δηλαδη μου λες επι της ουσιας να κινησουμε τις διαδικασιες για bankruptcy... Φαινεται δεν καταλαβαινεις τον κυκλο της οικονομιας και πως τα κοστη για greener solutions μας κανουν ΜΗ ανταγωνιστικους και ειμαστε ηδη σε δυσχερη θεση.
Εμεις εχουμε ΕΔΩ και ΤΩΡΑ αμεσα προβληματα βιωσημοτητας. ΔΕΝ ειναι δυνατον να κανουμε 10 βηματα την φορα... δεν μας παιρνει. 1-step at a time... ουτως η αλλως εμεις σαν ΕΕ ηδη ειμαστε πολυ ποιο μπροστα σε τετοιες ευαισθησιες, αλλα δεν φτανουμε μονο εμεις για να γινει η οποια διαφορα. Αν τωρα εσυ πιστευεις πως καταστρεφοντας τις οικονομιες μας θα αλλαξει κατι για το περιβαλλον... πασο.... απλα εσενα τοτε δεν θα σε νοιαζει, γιατι θα ψωμοζεις...
Και να το ξαναπουμε... τα αμαξια δεν ειναι το μονο προβλημα, ουτε καν το μεγαλυτερο. ΑΠΛΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΑΡΜΕΓΜΑ στις εκαστοτε φορολογιες κλπ κλπ.
Αν η ΕΕ επισης νοιαζοταν για το περιβαλλον τοσο πολυ, θα μας ειχε βαλει χερι για τα νοθευμενα καυσιμα, για τους ανυπαρκτους ελεγχους ρυπων για τα μεσα μαζικης μεταφορας και λοιπα φορτηγα τα οποια ειναι ντουμανια σκετα κλπ κλπ κλπ..... Πολυ ποιο φτηνα και ουσιωδη πραγματα. Οσες τεχνολογιες και να βγαλουν αμα δεν υιοθετουνται και αμα δεν γινεται σωστη χρηση το αποτελεσμα παντα θα ειναι 0. -
facts:
Το σουηδικο μοντελο ωραιο,αλλα προς το παρον ειναι ασκησεις επι χαρτου.
Το σουηδικο μοντελο δεν ειναι ανωδυνο,ρωτηστε τι φορους πληρωνουν.Οι μεταφορες αποτελουν σημαντικοτατο παραγοντα επιβαρυνσης του πλανητη μας.
Η λογικη του 'εγω δεν κανω τιποτα ως ατομο,να κανουν οι αμερικανοι κατι με τα εργοστασια τους',δεν οδηγει σε κανενα ωφελιμο αποτελεσμα.Εμφανης...στρουθοκαμηλισμος και αρνηση ατομικης ευθυνης.
Οι αυτοκινητοβιομηχανιες που επενδυσαν σε πρασινη τεχνολογια, πανε καλα οικονομικα.Οι αλλοι πανε για κλεισιμο.Τυχαιο;Ισως οχι.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Δηλαδη μου λες επι της ουσιας να κινησουμε τις διαδικασιες για bankruptcy... Φαινεται δεν καταλαβαινεις τον κυκλο της οικονομιας και πως τα κοστη για greener solutions μας κανουν ΜΗ ανταγωνιστικους και ειμαστε ηδη σε δυσχερη θεση.Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Η αυστηρότερη νομοθεσία πιέζει τους κατασκευαστές να φτιάχνουν καλύτερα αυτοκίνητα. Το κόστος μπορεί να είναι υψηλό στην αρχή, αλλά μειώνεται πολύ γρήγορα όταν οι νέες τεχνολογίες μπουν σε μαζική παραγωγή. Στη συγκεκριμένη περίπτωση 'καλύτερα αυτοκίνητα' σημαίνει αυτοκίνητα με μικρότερη κατανάλωση. Αυτά θα έχουν και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε άλλες αγορές, σε περίπτωση αύξησης των τιμών των καυσίμων, γεγονός που θα συμβεί κάποια στιγμή.
Δες αντίστοιχα τι έγινε στις αρχές της δεκαετίας του 90. Τα αυστηρά όρια εκπομπής ρύπων οδήγησαν στην ανάγκη για καταλύτες, οι οποίοι με τη σειρά τους οδήγησαν στην ανάγκη για ριζική ανανέωση της τεχνολογίας των κινητήρων. Έτσι φτιάχτηκαν καλύτεροι καθαρότεροι και οικονομικότεροι κινητήρες.
Στο θέμα των εκπομπών CO2, (εκπομπές CO2 = κατανάλωση καυσίμου) είναι καιρός πλέον να ληφθούν νομοθετικά μέτρα, τα οποία θα οδηγήσουν σε αντίστοιχες τεχνολογικές εξελίξεις, κυρίως προς την κατεύθυνση της μείωσης του βάρους των οχημάτων, τα οποία πλέον έχουν φτάσει να έχουν βάρος φορτηγού.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
facts:Το σουηδικο μοντελο ωραιο,αλλα προς το παρον ειναι ασκησεις επι χαρτου.
Το σουηδικο μοντελο δεν ειναι ανωδυνο,ρωτηστε τι φορους πληρωνουν.Οι μεταφορες αποτελουν σημαντικοτατο παραγοντα επιβαρυνσης του πλανητη μας.
Η λογικη του 'εγω δεν κανω τιποτα ως ατομο,να κανουν οι αμερικανοι κατι με τα εργοστασια τους',δεν οδηγει σε κανενα ωφελιμο αποτελεσμα.Εμφανης...στρουθοκαμηλισμος και αρνηση ατομικης ευθυνης.
Οι αυτοκινητοβιομηχανιες που επενδυσαν σε πρασινη τεχνολογια, πανε καλα οικονομικα.Οι αλλοι πανε για κλεισιμο.Τυχαιο;Ισως οχι.
Πολύ σωστά
-
HΔΗ πληρωνουμε πολλα απο την υψηλη και αμεση φορολογια μεσω των καυσιμων!!!!
Αν θελουν οι κυβερνησεις να μειωσουν το προβλημα η λυση ειναι απλη: Μειωστε αισθητα το φορο κυριοι στα καθαρα ή 'βιολογικα' καυσιμα ωστε να υπαρχει ενα ισχυρο κινητρο να τα χρησιμοποιησουν οι οδηγοι...
Αλλα επειδη δεν θελουν προφανως να μειωσουν τα φορολογικα τους εσοδα απο τα καυσιμα, προσπαθουν να μας βαλουν να πληρωσουμε ακομη περισσοτερα!!!
ε, δλδ ΕΛΕΟΣ!!!!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
HΔΗ πληρωνουμε πολλα απο την υψηλη και αμεση φορολογια μεσω των καυσιμων!!!!Αν θελουν οι κυβερνησεις να μειωσουν το προβλημα η λυση ειναι απλη: Μειωστε αισθητα το φορο κυριοι στα καθαρα ή 'βιολογικα' καυσιμα ωστε να υπαρχει ενα ισχυρο κινητρο να τα χρησιμοποιησουν οι οδηγοι...
Αλλα επειδη δεν θελουν προφανως να μειωσουν τα φορολογικα τους εσοδα απο τα καυσιμα, προσπαθουν να μας βαλουν να πληρωσουμε ακομη περισσοτερα!!!
ε, δλδ ΕΛΕΟΣ!!!!
Τα 'καθαρά' βιοκαύσιμα είναι αμφίβολης καθαρότητας, αν συνυπολογιστεί και η περιβαλλοντική επιβάρυνση που προκύπτει για την παραγωγή τους.
Με δεδομένο ότι τα υγρά καύσιμα (ορυκτά και βιολογικά) έχουν πεπερασμένη διαθεσιμότητα και άρα θα έχουν αυξανόμενο κόστος, πρέπει να ξεχάσουμε την ιδέα ότι υπάρχουν βολικές και φθηνές λύσεις για την αυτοκίνηση, και να αρχίσουμε να κάνουμε συμβιβασμούς.
Μέτρα για τη μείωση της ρύπανσης από τα αυτοκίνητα