-
Τα αμορτισέρ του Γάλλου μου (ΚΟΝΙ ρυθμιζόμενα, τα εμπρος με την στρόφιγγα επάνω) έχουν αρχίσει και τα παίζουν, μετά από τόσα χλμ που έχουν κάνει. Η ΚΟΝΙ απ' ότι ξέρω μπορεί να τα επισκευάσει. Αυτό που άκουσα όμως είναι ότι από λαδιού-αέρος τα μετατρέπει σε λαδιού-λαδιού κατά τη διάρκεια της επισκευής. Ξέρει κανείς αν ισχύει κάτι τέτοιο? Αξίζει τον κόπο τότε?
-
Τα αμορτισέρ του Γάλλου μου (ΚΟΝΙ ρυθμιζόμενα, τα εμπρος με την στρόφιγγα επάνω) έχουν αρχίσει και τα παίζουν, μετά από τόσα χλμ που έχουν κάνει. Η ΚΟΝΙ απ' ότι ξέρω μπορεί να τα επισκευάσει. Αυτό που άκουσα όμως είναι ότι από λαδιού-αέρος τα μετατρέπει σε λαδιού-λαδιού κατά τη διάρκεια της επισκευής. Ξέρει κανείς αν ισχύει κάτι τέτοιο? Αξίζει τον κόπο τότε?
-
Τα αμορτισέρ του Γάλλου μου (ΚΟΝΙ ρυθμιζόμενα, τα εμπρος με την στρόφιγγα επάνω) έχουν αρχίσει και τα παίζουν, μετά από τόσα χλμ που έχουν κάνει. Η ΚΟΝΙ απ' ότι ξέρω μπορεί να τα επισκευάσει. Αυτό που άκουσα όμως είναι ότι από λαδιού-αέρος τα μετατρέπει σε λαδιού-λαδιού κατά τη διάρκεια της επισκευής. Ξέρει κανείς αν ισχύει κάτι τέτοιο? Αξίζει τον κόπο τότε?
-
Γεια και χαρά, έχω την εντύωση ότι τα κίτρινα κόνι δεν είναι αερίου λαδιού (σε αντίθεση με τα μπιλστάιν)
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Αυτό που άκουσα όμως είναι ότι από λαδιού-αέρος τα μετατρέπει σε λαδιού-λαδιού κατά τη διάρκεια της επισκευής.
κατι τετοιο εχω διαβασει και εγω.Απο τιμες ρωτησες??
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Τα αμορτισέρ του Γάλλου μου (ΚΟΝΙ ρυθμιζόμενα, τα εμπρος με την στρόφιγγα επάνω) έχουν αρχίσει και τα παίζουν, μετά από τόσα χλμ που έχουν κάνει. Η ΚΟΝΙ απ' ότι ξέρω μπορεί να τα επισκευάσει. Αυτό που άκουσα όμως είναι ότι από λαδιού-αέρος τα μετατρέπει σε λαδιού-λαδιού κατά τη διάρκεια της επισκευής. Ξέρει κανείς αν ισχύει κάτι τέτοιο? Αξίζει τον κόπο τότε?Ισχύει,και εξ΄εμπειρίας κολλητού μου δεν αξίζει...ποτέ δεν γίνονται ίδια ξανά...
-
Σίγουρα δε γίνονται ίδια (ειδικά σε διάρκεια ζωής) αλλά δε νομίζω ότι είναι καλύτερο να πάει σε αγορά νέων. Αν είναι έτσι τότε τι τα πήρε τα επισκευαζόμενα;
Τα φτιάχνει κι όσο κρατήσουν. -
Aν είναι όμως να έχουν χειρότερα χαρακτηριστικά απόσβεσης ή να είναι πιο σκληρά, αξίζει?
-
Φίλε taurus,
Δεν ξέρω την ποιότητα της δουλειάς των επίσημων service της Κονι.
Ένας κορυφαίος αναρτησάς όμως, από αυτούς που κατασκευάζουν χειροποίητα αμορτισέρ για αγωνιστικά, δεν θα έχει κανένα πρόβλημα να τα επαναφέρει στις εργοστασιακές πιέσεις ή ακόμα καλύτερα να τα προσαρμόσει στις απαιτήσεις σου.
-
Ο χρήστης BTS έγραψε:
Φίλε taurus,Δεν ξέρω την ποιότητα της δουλειάς των επίσημων service της Κονι.
Ένας κορυφαίος αναρτησάς όμως, από αυτούς που κατασκευάζουν χειροποίητα αμορτισέρ για αγωνιστικά, δεν θα έχει κανένα πρόβλημα να τα επαναφέρει στις εργοστασιακές πιέσεις ή ακόμα καλύτερα να τα προσαρμόσει στις απαιτήσεις σου.
Όπως ?
-
Όπως Ηλίας Μαρακάκης.
To καλό να λέγεται, προσωπικώς έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος.
Ask koyk, too. -
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Όπως Ηλίας Μαρακάκης.
To καλό να λέγεται, προσωπικώς έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος.
Ask koyk, too.Θα συνφωνισω μαζι σου Coyot, εδω και τρεις μηνες εβαλα αμορτισερ που εφτιαξα στο Μαρακακη Ηλ. μεσο του Ζευγολη Μ. και εχω μεινει ευχαριστημενος.
Νομιζω πως ειναι μια πολυ καλη επιλογη, καλα προσαρμοσμενει στους κακους ελληνικους δρομους. -
Η Γενικη ανταλλακτικων στο site της, αναφερει για τα κονι:
'Όλα τα αμορτισέρ ΚΟΝΙ είναι ρυθμιζόμενα και στα περισσότερα υπάρχει η δυνατότητα να αναβαθμιστούν, αλλάζοντας τα εσωτερικά ανταλλακτικά τους (βαλβίδες, πιστόνια, λάδια κ.λ.π.).' -
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Όπως Ηλίας Μαρακάκης.
To καλό να λέγεται, προσωπικώς έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος.
Ask koyk, too.Σωστό,αλλά θα πάει 600 ευρώ,γιατί θα τα ρυθμίσει από την αρχή...
-
Ναι αλλά μετά θα είναι π ρ ά γ μ α τ ι επικευάσιμα (θεωρητικώς αενάως)
και πολύ καλύτερα από οποιαδήποτε ετοιματζήδικα -
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Όπως Ηλίας Μαρακάκης.
To καλό να λέγεται, προσωπικώς έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος.
Ask kοuk, too.Προσυπογράφω!!! Εκπληκτική δουλειά. Για πρώτη φορά, η ουρά της Ε36, δεν αναπηδάει σε ανωμαλίες!!!
Α ρε Μάνη...που'σαι...και μας έλειψες!!!
-
απο αντοχη ομως?
εχω ακουσει απο παιδι που εφτιαξε ενα φιεστα εκει οτι μετα τα 20000χλμ μαλακωσαν παρα πολυ και πολυ φοβαται οτι ουτε 30κ δε θα βγαλουν...επισκευες κονι πετυχημενα κανει ενας διπλα στο σαρακακη- καβαλας.....δε θυμαμαι ομως στοιχεια ακριβως
-
Εχω κάνει ~20.000 χλμ και είναι όπως όταν τα πήρα. Φίλος με Focus έχει κάνει 100.000 χλμ και δεν χρειάζονται επισκευή.
Σε κάθε περίπτωση, αλλαγή λαδιών και είναι ΟΚ...
Επισκευή αμορτισέρ