-
μηπως γνωριζει καποιος λεπτομερειες για τετοιου ειδους βασεις ,ποιοι τις φτιαχνουν κτλ? προκειται για αγωνιστικη χρηση οποτε θεμα ανεσης δεν τιθεται...
-
μηπως γνωριζει καποιος λεπτομερειες για τετοιου ειδους βασεις ,ποιοι τις φτιαχνουν κτλ? προκειται για αγωνιστικη χρηση οποτε θεμα ανεσης δεν τιθεται...
-
μηπως γνωριζει καποιος λεπτομερειες για τετοιου ειδους βασεις ,ποιοι τις φτιαχνουν κτλ? προκειται για αγωνιστικη χρηση οποτε θεμα ανεσης δεν τιθεται...
-
Σε μηχανουργία. Συνήθως αντικαθιστούν το λάστιχο με τεφλόν.
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Σε μηχανουργία. Συνήθως αντικαθιστούν το λάστιχο με τεφλόν.τι υλικο ακριβως ειναι το τεφλον?
-
Σκληρό πλαστικό.
-
Εγώ είχα φτιάξει βάσεις χειροποίητες μόνος μου σε τόρνο.Οι βάσεις είναι για Skoda Felicia.Το συνεμπλόκ που χρησιμοποίησα είναι από κάποιο μοντέλο της Nissan.Το έβαλα γιατί είναι ποιο ενισχυμένο και δεν έχει καθόλου κενά το λάστιχο.Αν κάνεις τις βάσεις τεφλόν θα φέρνει πολλούς κραδασμούς.
Αυτές οι foto είναι από την πάνω βάση της μηχανής
http://xs.to/xs.php?f=IMGP0202-1.JPG&h=xs78&d=06173
http://xs.to/xs.php?f=IMGP0200-1.JPG&h=xs78&d=06173Αυτές από την κάτω του σασμάν.
http://xs.to/xs.php?f=IMGP0206-1.JPG&h=xs78&d=06173
http://xs.to/xs.php?f=IMGP0203-1.JPG&h=xs78&d=06173Έχω κάνει τα συνεμπλόκ των ψαλιδιών από τεφλόν.Τεφλόν είναι αυτό το άσπρο πλαστικό στην foto.
http://xs.to/xs.php?f=IMGP0203.JPG&h=xs78&d=06173 -
Έχω δοκιμάσει τεφλονένια βάση (την κόντρα σε 106) δεν ήταν τέζα σε τεφλόν, αλλά σε μια αναλογία σχετικά καλή για άνεση και απόδοση, την κράτησα κανα 3-4μηνο και αφού την ξεπρέσαρα, έβαλα μια Powerflex η οποία και λιγότερο κραδασμό έχει (σχεδόν καθόλου) και καλύτερη απόδοση, κα ι2 χρόνια τώρα δεν έχει κάνει κιχ. Η τιμή τους η ίδια 50 €.
ΥΓ. Το παλικάρι μου είπε πως είμαι ο π΄ρωτος που ξεπρεσάρει την βάση του, αν θες σου στε΄λνω τηλέφωνο να ρωτήσεις.
-
Τι μπορεί να κερδίσει κανείς από αλλαγή βάσης και τι μπορεί να χάσει?
-
Βασικα το κερδος αφορα κυριως τον ευκολοτερο χειρισμο του σασμαν στα συγκεκριμενα αυτοκινητα.
Απο εκει και περα χανεις σε θορυβο και σε καποιες περιπτωσεις καταπονεις ιδιαιτερα καποια τμηματα του σασι.Απλα στην αγωνιστικη οδηγηση σε ενδιαφερει περισσοτερο κατα ποσο ευκολα,γρηγορα και καλα θα κουμπωνουν οι ταχυτητες ή το να μην στις 'πεταει' σε καμια φουρκετα,παρα το αν θα κανει θορυβο.
-
Καλά συγγνώμη τα Peageot ντιζάτο επιλογέα δεν έχουν..;
Αν έμπαινα ποτέ στη σκέψη να αλλάξω βάσεις σε πιο σπορτ, αυτές θα ήταν σκέτο αλουμίνιο για της μπροστινής γέφυρας και polyurethane για τις πίσω. Αλλά επειδή το αυτοκίνητο είναι δρόμου προτιμώ να κόβω τις εργοστασιακές
χειροποιητες βασεις μοτερ-σασμαν