Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    χειροποιητες βασεις μοτερ-σασμαν
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. χειροποιητες βασεις μοτερ-σασμαν
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    10
    466
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fotis-84 last edited by

      μηπως γνωριζει καποιος λεπτομερειες για τετοιου ειδους βασεις ,ποιοι τις φτιαχνουν κτλ? προκειται για αγωνιστικη χρηση οποτε θεμα ανεσης δεν τιθεται...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fotis-84 last edited by

        μηπως γνωριζει καποιος λεπτομερειες για τετοιου ειδους βασεις ,ποιοι τις φτιαχνουν κτλ? προκειται για αγωνιστικη χρηση οποτε θεμα ανεσης δεν τιθεται...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fotis-84 last edited by

          μηπως γνωριζει καποιος λεπτομερειες για τετοιου ειδους βασεις ,ποιοι τις φτιαχνουν κτλ? προκειται για αγωνιστικη χρηση οποτε θεμα ανεσης δεν τιθεται...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            obelix last edited by

            Σε μηχανουργία. Συνήθως αντικαθιστούν το λάστιχο με τεφλόν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fotis-84 last edited by

              Ο χρήστης chrmes έγραψε:
              Σε μηχανουργία. Συνήθως αντικαθιστούν το λάστιχο με τεφλόν.

              τι υλικο ακριβως ειναι το τεφλον?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                obelix last edited by

                Σκληρό πλαστικό.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gazofon_20 last edited by

                  Εγώ είχα φτιάξει βάσεις χειροποίητες μόνος μου σε τόρνο.Οι βάσεις είναι για Skoda Felicia.Το συνεμπλόκ που χρησιμοποίησα είναι από κάποιο μοντέλο της Nissan.Το έβαλα γιατί είναι ποιο ενισχυμένο και δεν έχει καθόλου κενά το λάστιχο.Αν κάνεις τις βάσεις τεφλόν θα φέρνει πολλούς κραδασμούς.

                  Αυτές οι foto είναι από την πάνω βάση της μηχανής
                  http://xs.to/xs.php?f=IMGP0202-1.JPG&h=xs78&d=06173
                  http://xs.to/xs.php?f=IMGP0200-1.JPG&h=xs78&d=06173

                  Αυτές από την κάτω του σασμάν.
                  http://xs.to/xs.php?f=IMGP0206-1.JPG&h=xs78&d=06173
                  http://xs.to/xs.php?f=IMGP0203-1.JPG&h=xs78&d=06173

                  Έχω κάνει τα συνεμπλόκ των ψαλιδιών από τεφλόν.Τεφλόν είναι αυτό το άσπρο πλαστικό στην foto.
                  http://xs.to/xs.php?f=IMGP0203.JPG&h=xs78&d=06173

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    ratanplan last edited by

                    Έχω δοκιμάσει τεφλονένια βάση (την κόντρα σε 106) δεν ήταν τέζα σε τεφλόν, αλλά σε μια αναλογία σχετικά καλή για άνεση και απόδοση, την κράτησα κανα 3-4μηνο και αφού την ξεπρέσαρα, έβαλα μια Powerflex η οποία και λιγότερο κραδασμό έχει (σχεδόν καθόλου) και καλύτερη απόδοση, κα ι2 χρόνια τώρα δεν έχει κάνει κιχ. Η τιμή τους η ίδια 50 €.

                    ΥΓ. Το παλικάρι μου είπε πως είμαι ο π΄ρωτος που ξεπρεσάρει την βάση του, αν θες σου στε΄λνω τηλέφωνο να ρωτήσεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      travelman last edited by

                      Τι μπορεί να κερδίσει κανείς από αλλαγή βάσης και τι μπορεί να χάσει?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        the-judge last edited by

                        Βασικα το κερδος αφορα κυριως τον ευκολοτερο χειρισμο του σασμαν στα συγκεκριμενα αυτοκινητα.
                        Απο εκει και περα χανεις σε θορυβο και σε καποιες περιπτωσεις καταπονεις ιδιαιτερα καποια τμηματα του σασι.

                        Απλα στην αγωνιστικη οδηγηση σε ενδιαφερει περισσοτερο κατα ποσο ευκολα,γρηγορα και καλα θα κουμπωνουν οι ταχυτητες ή το να μην στις 'πεταει' σε καμια φουρκετα,παρα το αν θα κανει θορυβο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          bit last edited by

                          Καλά συγγνώμη τα Peageot ντιζάτο επιλογέα δεν έχουν..;

                          Αν έμπαινα ποτέ στη σκέψη να αλλάξω βάσεις σε πιο σπορτ, αυτές θα ήταν σκέτο αλουμίνιο για της μπροστινής γέφυρας και polyurethane για τις πίσω. Αλλά επειδή το αυτοκίνητο είναι δρόμου προτιμώ να κόβω τις εργοστασιακές

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr