-
Ο χρήστης BladeRunner82 έγραψε:
Ναι φιλε μου εχω οδηγησει πολλα αυτοκινητα με esp και μαλιστα και μεσα σε πιστα που φτανεις και πιο ευκολα στα ορια.
Αν εχεις συνηθισει να στριβεις πριν την στροφη, πλασαροντας θα αγορασεις οικοπεδο.
Αν απλα μουριασει και εσυ συνεχιζεις ακαθεκτος θα επεμβει θα σε φρεναρει καταλληλα και δεν θα πας για βρουβες.
Αν το αυτοκινητο σου ειναι καλοστημενο πρακτικα δεν το εχεις αναγκη.
fool proof συστημα και δεν αναιρει τους νομους της φυσικης.
Δεν δουλευει σαν τα auto braking/auto cornering σαν τα παιχνιδια εξομοιωσης.
Και δυστυχως εκει που θα το ηθελα πιο πολυ, σε συνθηκες που ο δρομος γλιστραει, αν χασεις τον ελεγχο (κυριως του κωλου) για χ/ψ/ζ λογους δεν μπορει να κανει τιποτα.
Προσφατα μαλιστα γνωστος με audi προσπαθωντας να αποφυγει μετωπικη σε επαρχιακο δρομο, εκοψε τιμονι δεξια(οχι πολυ μιας και ειχε και βουνο διπλα του) και τσιμπησε φρενα και δεν θυμαται κανεις ποσα τετακε εφερε πριν σκασει στην μπαριερα.εριχνε χιονονερο και ειχε 1 βαθμο κελσιου και δεν πηγαινει πανω απο 60.
ΥΓ δεν νομιζω οτι εχω καμια σχεση με τον MakkinenMoνο φιλε μου μην βρεθεις απεναντι μου...Αυτο προσευχομαι...
Τι διαβαζω ωρες ωρες...
Ειλικρινα δεν ξερω απο που να αρχισω...Ας το αφησω εδω και ας φορεσω το κρανος μου...
θα σου απαντουσα οπως σου αξιζει, αλλα ουτε τον χρονο μου αξιζεις ουτε θελω να ξεκινησω ανουσιες για μενα διαμαχες, ουτε να χαλασω αλλο το ποστ του παιδιου. κατσε με την εξυπναδα σου, βαλε και την περικεφαλαια σου και κανε ευχες.
Σε αυτη τη περιπτωση ομως ουτε το καλοστημενο αυτοκινητο ουτε ο Σουμι μπορει να κανει τιποτα...
μα ακριβως αυτο λεω, οτι δεν ειναι πανακεια
ουτε οι μοναδικοι τροποι για να στριψεις ειναι πλασαρισμα ή μουριασμα.
μα τοτε δεν θα το χρειαστεις? αν πηγαινεις νορμαλ και δεν συμβει κατι απροοπτο και δεν ξεπερασεις με οποιονδηποτε τροπο τα ορια προσφυσης ΔΕΝ το χρειαζεσαι.
-
pm γιατι ειναι κριμα για το τοπικ.
Ασχετο αλλα ειδα τωρα μια διαφημιση για μια εκδοση του C4 by Loeb (αν ακουσα καλα). για ψαξε.
-
Ναι το έχω ακούσει αλλά νομίζω είναι αρκετά ακριβό.
Δε νομίζω ότι αξίζει τα χρήματα του για να έχεις κόκκινα δέρματα και 2,3 λεπτομέρειες -
Αν κάνεις παραγγελία νέο αυτοκίνητο, το πιθανότερο θα είναι να το πάρεις μετά το Μάρτιο ούτως ή άλλως. Περίμενε καλύτερα το auris, λογικά θα κυμαίνεται στα επίπεδα του σημερινού corolla (χωρίς την έκπτωση). Όχι, τίποτα άλλο, αλλά λόγω του ανταγωνισμού στην κατηγορία θα σφαχτούν μεταξύ τους οι εταιρείες με προσφορές όλο και καλύτερες, ειδικά με τον ερχομό νέου παίκτη.
-
Βασικά βρήκα ετοιμοπαράδοτα C4 VTS τα οποία έχουν παράδοση 8-10 μέρες.
Αλλά ακόμα το ψάχνω σε σχέση με το Focus λόγω αξιοπιστίας.
Αν ήμουν σίγουρος (όσο γίνεται φυσικά) ότι δε θα βγάλει κανένα μεγάλο πρόβλημα το C4 θα πήγαινε με κλειστά τα μάτια!Μήπως μπορούν οι κάτοχοι των 2 αμαξιών να μας που εντυπώσεις;
-
Ο χρήστης bios έγραψε:
Γεια σας!Θα ήθελα τη βοήθεια σας για αγορά αυτοκινήτου.
Το budget φτάνει τα 18-19.000 (τελική τιμή).Προσανατολιζόμουν σε C4 1.6 VTS. Μετά όμως από κάποιες βλάβες που διαβάζω άρχισα να το σκέφτομαι ότι δε γίνεται να δώσεις 19.000 και να έχεις προβλήματα.
Έτσι άρχισα να σκέφτομαι το focus (παρά το γεγονός ότι δε με ενθουσιάζει εξωτερικά) και το Leon. Το Leon είναι αρκετά αργό στην έκδοση των 100 ίππων ενώ για την έκδοση των 115 είχα διαβάσει ότι χρειάζεται super αμόλυβδη. Ο αντιπρόσωπος βέβαια με βεβαίωσε ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο καθώς απλά αλλάζει ένα τσιπάκι στον εγκέφαλο και κάποια περειφερικά.Εσείς ποιό θα μου συστήνατε;
Επίσης μήπως θα μπορούσαν οι κάτοχοι των 3 αυτοκινήτων να που εντυπώσεις ;
(Τέλος είμαι ανοιχτός σε νέες προτάσεις)Ευχαριστώ πολύ!
ΓΕΙΑ ΣΟΥ
ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΗΔΗ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ IMPREZA 1500R
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟ ΟΥΤΕ ΤΕΛΙΚΗ ΕΧΕΙ , ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ .
ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ ΕΙΔΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟ .
ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ 19000 € ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙ 105 -
Ο χρήστης bios έγραψε:
Βασικά βρήκα ετοιμοπαράδοτα C4 VTS τα οποία έχουν παράδοση 8-10 μέρες.
Αλλά ακόμα το ψάχνω σε σχέση με το Focus λόγω αξιοπιστίας.
Αν ήμουν σίγουρος (όσο γίνεται φυσικά) ότι δε θα βγάλει κανένα μεγάλο πρόβλημα το C4 θα πήγαινε με κλειστά τα μάτια!Μήπως μπορούν οι κάτοχοι των 2 αμαξιών να μας που εντυπώσεις;
Εχω 1,5 χρονο το focus II.Προβληματα μηχανικα-ηλεκτρικα κανενα.Στησιμο πολυ καλο και τιμονι που δεν μπορω να βρω σε αλλο της κατηγοριας(του golf χαμηλα εχει πολυ υποβοηθηση).Σαν προβληματα μπορω να αναφερω οτι τα λαστιχα γυρω απο τις πορτες ειδικα το καλοκαιρι και οταν στρεβλωνεται το σασι βγαζουν τριξιματακια σαν βεντουζαρισμα.Επισης στο δικο μου-που ειναι η πρωτη παρτιδα-ειχε ξεκολλησει σε ενα μονο σημειο το διακοσμητικο λαστιχο γυρω απο το παρμπριζ ΑΛΛΑ τωρα το εχουν διορθωσει.
C4 εχει ενας συναδελφος και του παρουσιασε καποια προβληματα στα ηλεκτρικα(π.χ. πισω διακοπτης του πορτ-παγκαζ)αλλα οχι κατι ΤΟΣΟ σοβαρο.Βεβαια δεν ειναι και ψειρας.Παντως σαν ποιοτητα πλαστικων το φοκους ειναι σαφεστατα καλυτερο.Ισως ομως το σιτροεν εχει καλυτερα καθισματα.
Επισης ξεχασα να πω οτι εχω esp (και δισκοφρενα πισω γιατι τοτε που το πηρα ετσι ηταν τα πραγματα-τωρα το εχουν με στανταρ δισκους) και περα του οτι εχει διακοπτη για τους ανησυχους επεμβαινει και λιιιιιγο μετα την αλισθηση και οχι με το παραμικρο.ΒΑΛΤΟ οποιο αμαξι και να παρεις,μια φορα θα χρειαστει-φυσικα και δουλευει στο παγο γιατι διαβασα πολλα εδω μεσα....
-
Ioa_pol οι τωρινές παρτίδες έχουν ακόμα το πρόβλημα με τις τσιμούχες? διάβασα αλλού εδώ ότι θα αλλαχτούν για στα πρώτα με ανάκληση, ισχύει?
-
Έχω κι εγώ το Φόκους 14 μήνες και έχω κάνει 43.500 και κάτι χιλιόμετρα. Μέχρι στιγμής κανένα πρόβλημα. Μόνο αυτό που αναφέρθηκε και παραπάνω. Το ξεκόλλημα του ΄πλαστικού γύρω από το μπροστινό τζάμι. και αυτό σε μικρό βαθμό, όχι τίποτα το φοβερό. Είναι καλά στημένο. Όσο το οδηγάς τόσο θα σου αρέσει. Είχα κοιτάξει κι εγώ τα C4 και Golf. Το C4 το οδήγησα, για το Golf δεν ξέρω, δεν το έχω οδηγήσει. Πάντως από το Σιτροέν το Φορντ είναι λίγο καλύτερο στο δρόμο(τα έκανα τεστ ντράιβ στο Δομοκό). Αλλά και το Σιτροέν είναι πολύ καλό. Τώρα για την αξιοπιστία του, δε γνωρίζω. Πάντως κι εγώ κόλλησα στα πολλά ηλεκτρονικά που είχε.
Αν πάρεις το Φόκους βάλε ESP.Εγώ συστυχώς δεν έχω και μια φορά που τοχρειάστηκα στο βρεγμένο... -
Μα καλά τι γίνεται με αυτό το λάστιχο στο παρμπρίζ; Και ένας φίλος μου είχε το ίδιο πρόβλημα και φυσικά του το φτιάξανε. Κατά τα άλλα κι εγώ μάλλον ford, αν και η προσφορά που κάνει η citroen δεν περνά απαρατήρητη. Δύσκολη επιλογή...
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Ioa_pol οι τωρινές παρτίδες έχουν ακόμα το πρόβλημα με τις τσιμούχες? διάβασα αλλού εδώ ότι θα αλλαχτούν για στα πρώτα με ανάκληση, ισχύει?Δεν νομιζω οτι τα βελτιωσαν στο συγκεκριμμενο σημειο τα καινουργια.Για τα παλιοτερα αμαξια εχει ερθει ανακληση για το c-max αλλα για το focus τιποτα ακομα.Παντως δεν ειναι τοσο εντονο και ειδικα το χειμωνα.Αλλοι βαζουν σιλικονη αλλα μετα απο καποιο καιρο το προβλημα επανερχεται.
-
Ο χρήστης nikox έγραψε:
Μα καλά τι γίνεται με αυτό το λάστιχο στο παρμπρίζ; :hmmm: Και ένας φίλος μου είχε το ίδιο πρόβλημα και φυσικά του το φτιάξανε. Κατά τα άλλα κι εγώ μάλλον ford, αν και η προσφορά που κάνει η citroen δεν περνά απαρατήρητη. Δύσκολη επιλογή...Τους ειχε πιασει η τσιγγουνια στη κολλα.Οι 2 καθετες πλευρες ειχαν κολλα αλλα οχι η οριζοντια.Ευτυχως ξυπνησαν...
-
Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις απαντήσεις!!
Σήμερα πήρα τηλ στη Ford πάλι και έμαθα τις νέες τιμές:Αν δε πάρεις το Fiva star το 1.6 Sport βγαίνει τελική τιμή: 17875 !!
Αρκετά δελεαστική τιμή!
Τώρα πελάγωσα περισσότερο!!! Ας με βοηθήσει κάποιος...
-
Επίσης μου είπαν για κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο το οποίο το έχουν ταξινομήση και κάνουν έκπτωση άλλα 1000 ευρώ.
Αξίζει η διαφορά στη τιμή ή θα θεωρηθεί τρίτο χέρι όταν πας να το πουλήσεις;
Εφόσον όμως θα φαίνεται ότι είναι ταξινομημένο στην ίδια την εταιρία δεν υπάρχει περίπτωση να το πουλήσεις σαν δεύτερο; -
Ένας συνάδελφός μου βρίσκεται στην αναζήτηση αυτοκινήτου με budget ίδιο με του φίλου που άνοιξε το θέμα αυτό, δηλαδή 18-19.000 και σκέφτεται να πάρει το Clio III 1.6 Dynamic το οποίο έχει 17.400 + 540 ηχοσύστημα μαμά + 450 μεταλλικό + 400 αισθητήρες παρκαρίσματος + 300 έξοδα/τέλη ξυκλοφορίας = 19.090 ευρώ Θέλω τις πιο ειλικρινείς απαντήσεις σας: Αξίζει;!
-
Ο χρήστης M3lkor έγραψε:
Ένας συνάδελφός μου βρίσκεται στην αναζήτηση αυτοκινήτου με budget ίδιο με του φίλου που άνοιξε το θέμα αυτό, δηλαδή 18-19.000 και σκέφτεται να πάρει το Clio III 1.6 Dynamic το οποίο έχει 17.400 + 540 ηχοσύστημα μαμά + 450 μεταλλικό + 400 αισθητήρες παρκαρίσματος + 300 έξοδα/τέλη ξυκλοφορίας = 19.090 ευρώ Θέλω τις πιο ειλικρινείς απαντήσεις σας: Αξίζει;!your friend has issues...που λενε και οι αμερικανοι...
απορω γιατι δεν εριξε τοσα σε κανα σειτσεντο...αβυσσος η ψυχη!
-
Ο χρήστης M3lkor έγραψε:
Ένας συνάδελφός μου βρίσκεται στην αναζήτηση αυτοκινήτου με budget ίδιο με του φίλου που άνοιξε το θέμα αυτό, δηλαδή 18-19.000 και σκέφτεται να πάρει το Clio III 1.6 Dynamic το οποίο έχει 17.400 + 540 ηχοσύστημα μαμά + 450 μεταλλικό + 400 αισθητήρες παρκαρίσματος + 300 έξοδα/τέλη ξυκλοφορίας = 19.090 ευρώ Θέλω τις πιο ειλικρινείς απαντήσεις σας: Αξίζει;!ειλικρινά...
-
Ο χρήστης M3lkor έγραψε:
Ένας συνάδελφός μου βρίσκεται στην αναζήτηση αυτοκινήτου με budget ίδιο με του φίλου που άνοιξε το θέμα αυτό, δηλαδή 18-19.000 και σκέφτεται να πάρει το Clio III 1.6 Dynamic το οποίο έχει 17.400 + 540 ηχοσύστημα μαμά + 450 μεταλλικό + 400 αισθητήρες παρκαρίσματος + 300 έξοδα/τέλη ξυκλοφορίας = 19.090 ευρώ Θέλω τις πιο ειλικρινείς απαντήσεις σας: Αξίζει;!Θελει αισθητηρες παρκαρίσματος για το Clio;Ειναι σιγουρος οτι χρειαζονται;
Τα λεφτα του φυσικα και δεν τα αξιζει,ασε που θα πληρωσει χρυσα τα service οποτε θα τον γδαρουν δυο φορες. -
Το ASTRA GTC δεν σου αρεσει?
-
Ο χρήστης M3lkor έγραψε:
Ένας συνάδελφός μου βρίσκεται στην αναζήτηση αυτοκινήτου με budget ίδιο με του φίλου που άνοιξε το θέμα αυτό, δηλαδή 18-19.000 και σκέφτεται να πάρει το Clio III 1.6 Dynamic το οποίο έχει 17.400 + 540 ηχοσύστημα μαμά + 450 μεταλλικό + 400 αισθητήρες παρκαρίσματος + 300 έξοδα/τέλη ξυκλοφορίας = 19.090 ευρώ Θέλω τις πιο ειλικρινείς απαντήσεις σας: Αξίζει;!19K για ΚΛΕΙΩ?
Παίρνεις πολύ περισσότερο αυτοκίνητο για αυτά τα χρήματα!
Βοήθεια για αγορά αυτοκινήτου