-
Ρε παιδια , εχω ενα VW golf 4 1400 cc
και δυσκολευεται να παρει μπροστα ,ενιοτε δν παιρνει καν τις δυο τελευτεες μερες , και οταν βαζω το κλειδι κ παρει καμια φορα κραταει πιο ψηλα το ρελαντι 1000 στροφες..
Και το χειροτερο ειναι οτι μολις βγαλω το κλειδι απο τη μηχανη , μου αναβουν τα λαμπακια στο κοντερ/καντραν που αναβουν οταν ειναι να πρεπει να το βαλεις μπροστα πχ : αεροσακων , εcs ,χειροφρενου κλπ που οταν ειναι η μηχανη χωρις κλειδι δεν πρεπει να αναβουν..
Και γενικοτερα εχει ανεξηγητη συμπεριφορα..
Ξερει κανεις που μπορει να οφειλετε? -
Ρε παιδια , εχω ενα VW golf 4 1400 cc
και δυσκολευεται να παρει μπροστα ,ενιοτε δν παιρνει καν τις δυο τελευτεες μερες , και οταν βαζω το κλειδι κ παρει καμια φορα κραταει πιο ψηλα το ρελαντι 1000 στροφες..
Και το χειροτερο ειναι οτι μολις βγαλω το κλειδι απο τη μηχανη , μου αναβουν τα λαμπακια στο κοντερ/καντραν που αναβουν οταν ειναι να πρεπει να το βαλεις μπροστα πχ : αεροσακων , εcs ,χειροφρενου κλπ που οταν ειναι η μηχανη χωρις κλειδι δεν πρεπει να αναβουν..
Και γενικοτερα εχει ανεξηγητη συμπεριφορα..
Ξερει κανεις που μπορει να οφειλετε? -
Ρε παιδια , εχω ενα VW golf 4 1400 cc
και δυσκολευεται να παρει μπροστα ,ενιοτε δν παιρνει καν τις δυο τελευτεες μερες , και οταν βαζω το κλειδι κ παρει καμια φορα κραταει πιο ψηλα το ρελαντι 1000 στροφες..
Και το χειροτερο ειναι οτι μολις βγαλω το κλειδι απο τη μηχανη , μου αναβουν τα λαμπακια στο κοντερ/καντραν που αναβουν οταν ειναι να πρεπει να το βαλεις μπροστα πχ : αεροσακων , εcs ,χειροφρενου κλπ που οταν ειναι η μηχανη χωρις κλειδι δεν πρεπει να αναβουν..
Και γενικοτερα εχει ανεξηγητη συμπεριφορα..
Ξερει κανεις που μπορει να οφειλετε? -
Aπο μπαταρια-δυναμο πως πας??
-
κοιταξε μπαταρια.
Μια φορα που ειχα μεινει με το συγκεκριμενο αυτοκινητο ηταν μπαταρια. Και εκανε ακριβως τα ιδια, αναβοσβηναν λαμπακια κλπ. -
Ο χρήστης blaoulis έγραψε:
Ρε παιδια , εχω ενα VW golf 4 1400 cc
και δυσκολευεται να παρει μπροστα ,ενιοτε δν παιρνει καν τις δυο τελευτεες μερες , και οταν βαζω το κλειδι κ παρει καμια φορα κραταει πιο ψηλα το ρελαντι 1000 στροφες..
Και το χειροτερο ειναι οτι μολις βγαλω το κλειδι απο τη μηχανη , μου αναβουν τα λαμπακια στο κοντερ/καντραν που αναβουν οταν ειναι να πρεπει να το βαλεις μπροστα πχ : αεροσακων , εcs ,χειροφρενου κλπ που οταν ειναι η μηχανη χωρις κλειδι δεν πρεπει να αναβουν..
Και γενικοτερα εχει ανεξηγητη συμπεριφορα..
Ξερει κανεις που μπορει να οφειλετε?Προσωπικά θα σου έλεγα πήγαινε σε ένα service να σου βάλει το διαγνωστικό στον εγκέφαλο της μηχανής να δεις αν βγάζει κάποιο σφάλμα και να σου πουν αν έχει καταγράψει γενικότερα κάποιο λάθος.
Τώρα αν δεν έλεγες για τα λαμπάκια που ανάβουν ενώ δεν έχεις το το κλειδί πάνω,θα σου έλεγα δαγκωτό 'κοίταξε δυναμό-μπαταρία', αλλά γι'αυτά δεν πιστεύω ότι φταίει ο παραπάνω συνδιασμός.
Επίσης έχω Golf 4 1.4lt του '99.Κι εμένα κρατάει τις στροφές ψηλά, όταν είναι αρκετές μέρες ακίνητο και έχει κρυώσει 'καλά' η μηχανή. (σσ:εμένα δεν έχει ηλεκτρικό γκάζι.Είναι με ντίζα.στο λέω γιατί δεν γράφεις του πότε είναι το δικό σου και δεν ξέρω αν έχει ντίζα ή ηλεκτρικό)
Τις υψηλές στροφές μην τις φοβάσαι καθώς απλά για κάποιο χρονικό διάστημα (μέχρι να ζεσταθεί αρκετά ο καταλύτης) έχει η μηχανή σου πολύ πλούσιο μίγμα (από ότι μου είπαν κι εμένα στο service).Αυτό μπορεί να σου ανεβάζει λίγο την καταλάνωση στην αρχή σε σχέση με κάποια άλλη στιγμή που ο καταλύτης σου είναι ζεστός.
Αυτά.Δεν ξέρω βέβαια αν βοήθησα... -
Ο χρήστης blaoulis έγραψε:
Ρε παιδια , εχω ενα VW golf 4 1400 cc
και δυσκολευεται να παρει μπροστα ,ενιοτε δν παιρνει καν τις δυο τελευτεες μερες , και οταν βαζω το κλειδι κ παρει καμια φορα κραταει πιο ψηλα το ρελαντι 1000 στροφες..
Και το χειροτερο ειναι οτι μολις βγαλω το κλειδι απο τη μηχανη , μου αναβουν τα λαμπακια στο κοντερ/καντραν που αναβουν οταν ειναι να πρεπει να το βαλεις μπροστα πχ : αεροσακων , εcs ,χειροφρενου κλπ που οταν ειναι η μηχανη χωρις κλειδι δεν πρεπει να αναβουν..
Και γενικοτερα εχει ανεξηγητη συμπεριφορα..
Ξερει κανεις που μπορει να οφειλετε?Έχω ένα Polo του '99, που μου έκανε το ίδιο ακριβώς πράγμα. Κυρίως συνεβαινε τον χειμώνα με πολύ κρύο. Στην αντιπροσωπία στην έυβοια το έιχα πάει κανα δυο φορές και μου έλεγαν ότι δεν έβρισκαν τίποτα. Πέρσι τα χριστούγεννα, ημουν στην Λίμνη Πλαστήρα. Ένα παγωμένο πρωινό, μου παρουσίασε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Δεν έπαιρνε μπροστά, και ανάβανε τα λαμπάκια ακανόνιστα και χωρίς λόγο. Με 200 Ε μου το κατέβασε (ανήμερα χριστουγέννων ) η ΕΛΠΑ στην Καρδίτσα, μου το πήγε σε έναν 'Μπαρμπα - Μήτσο' (Δεν θυμάμαι το ονομα), ο οποίος δεν είχε καν εξουδιοτημένο VW συνεργείο. Ο τυπάκος έσκασε μύτη με το κουστουμάκι του . . . έκατσε στην θέση του οδηγού άνοιξε το κουτί με τις ασφάλειες . . .αρχισε να βγαζει κατι καλώδια έξω . . .τα ξανα έβαλε μέσα, κλείνει το κουτί, και μου λέει '50 Ευρώ'. . . .
Το έφτιαξε παιδια ! ! ! Δεν το πίστευα . . . Το θέμα΄είναι ότι ήταν και πλακατζής. Όταν τον ρώτησα τι έφταιγε (και αφου του είχα πει ήδη όλο το ιστορικό) μου απάντησε γελώντας . .
'Πες του Σταθόπουλου (Αντιπρόσωπος Χαλκιδας) ότι αυτό που σου έψαχνε δυο χρόνια το έφτιαξα' . . . .Τέλος πάντων με τα πολλά μου είπε ότι ήταν κάποια σύνδεση (εκει κάτω από τα καλώδια από τις ασφάλειες) που δεν πατάει πολύ καλά, οπότε όταν έχει πολύ κρύο η συστολή που των μεταλλικών συνδέσμων, φέρνει όλα αυτά τα περιέργα αποτελέσματα . . . .
VW GOLF 4 προβλημα με ηλεκτρικα.