-
λοιπόν, παρκαρισμένο σε ελάφριά κατηφόρα, το είχα ξεχάσει ξεκλείδωτο.
πριν 1000 χιλιόμετρα είχε κάνει το σέρβις των 80000 στην αντιπροσωπεία στην πάτρα.η μπαταρία είναι dead τελείως, μα τελείως λέμε. είτε είναι πάνω είτε όχι, ένα και το αυτό.
με τη βοήθεια του Λαδά (όχι lada) δώσαμε μερικές μιζιές, έδειχνε να παίρνει κααααάπως αλλά λειτουργούσε (καλά ακουγόταν ) για 2-3 δευτερόλεπτα. μια γκαζιά δηλαδή... βάλαμε 4 λίτρα βενζίνη μπας κ έφταιγε η κατηφόρα και είχε φύγει η βενζίνη από κει που την παίρνει, τίποτα. μιζιές κάθε λίγο για κανα μισάωρο τίποτα... ρίξαμε ένα σφηνάκι στον παπά πήρε λίγο, μια δυό γκαζιές μετά έσβησε. Τις δοκιμές εξακολουθούσαμε να τις κάνουμε με μπαταρία άλλου αυτοκινήτου. Η μίζα δούλευε κανονικά και δυνατά.
τί να φταίει; η αντλία βενζίνης; και πως θα το πάω στην αντιπροσωπεία... ζε σέλω να ζώσω λεφτά για μεταφολική σα μου πάλουν το βλακίιιιι
λοιπόν, θα κάθεται κάποιος στο ανοιχτό καπώ και θα ρίχνει με σταγονόμετρο βενζίνη στην εισαγωγή.
EDIT:
πήρα τηλέφωνο τον Καπλάνη μετά από προτροπή του Amott και μου είπε να βάλω 'τουλάχιστο 20 λίτρα'...
εγώ αγόρασα ένα μπιτονάκι βενζίνης 5l, το γιόμησα και πήρε με την καμία
thank you amot, thank you kaplanis!
το αγαπάω αυτό το τουτού:inlove: , όλα τα 75 του αλογάκια και την ανάρτηση καρτ
-
λοιπόν, παρκαρισμένο σε ελάφριά κατηφόρα, το είχα ξεχάσει ξεκλείδωτο.
πριν 1000 χιλιόμετρα είχε κάνει το σέρβις των 80000 στην αντιπροσωπεία στην πάτρα.η μπαταρία είναι dead τελείως, μα τελείως λέμε. είτε είναι πάνω είτε όχι, ένα και το αυτό.
με τη βοήθεια του Λαδά (όχι lada) δώσαμε μερικές μιζιές, έδειχνε να παίρνει κααααάπως αλλά λειτουργούσε (καλά ακουγόταν ) για 2-3 δευτερόλεπτα. μια γκαζιά δηλαδή... βάλαμε 4 λίτρα βενζίνη μπας κ έφταιγε η κατηφόρα και είχε φύγει η βενζίνη από κει που την παίρνει, τίποτα. μιζιές κάθε λίγο για κανα μισάωρο τίποτα... ρίξαμε ένα σφηνάκι στον παπά πήρε λίγο, μια δυό γκαζιές μετά έσβησε. Τις δοκιμές εξακολουθούσαμε να τις κάνουμε με μπαταρία άλλου αυτοκινήτου. Η μίζα δούλευε κανονικά και δυνατά.
τί να φταίει; η αντλία βενζίνης; και πως θα το πάω στην αντιπροσωπεία... ζε σέλω να ζώσω λεφτά για μεταφολική σα μου πάλουν το βλακίιιιι
λοιπόν, θα κάθεται κάποιος στο ανοιχτό καπώ και θα ρίχνει με σταγονόμετρο βενζίνη στην εισαγωγή.
EDIT:
πήρα τηλέφωνο τον Καπλάνη μετά από προτροπή του Amott και μου είπε να βάλω 'τουλάχιστο 20 λίτρα'...
εγώ αγόρασα ένα μπιτονάκι βενζίνης 5l, το γιόμησα και πήρε με την καμία
thank you amot, thank you kaplanis!
το αγαπάω αυτό το τουτού:inlove: , όλα τα 75 του αλογάκια και την ανάρτηση καρτ
-
λοιπόν, παρκαρισμένο σε ελάφριά κατηφόρα, το είχα ξεχάσει ξεκλείδωτο.
πριν 1000 χιλιόμετρα είχε κάνει το σέρβις των 80000 στην αντιπροσωπεία στην πάτρα.η μπαταρία είναι dead τελείως, μα τελείως λέμε. είτε είναι πάνω είτε όχι, ένα και το αυτό.
με τη βοήθεια του Λαδά (όχι lada) δώσαμε μερικές μιζιές, έδειχνε να παίρνει κααααάπως αλλά λειτουργούσε (καλά ακουγόταν ) για 2-3 δευτερόλεπτα. μια γκαζιά δηλαδή... βάλαμε 4 λίτρα βενζίνη μπας κ έφταιγε η κατηφόρα και είχε φύγει η βενζίνη από κει που την παίρνει, τίποτα. μιζιές κάθε λίγο για κανα μισάωρο τίποτα... ρίξαμε ένα σφηνάκι στον παπά πήρε λίγο, μια δυό γκαζιές μετά έσβησε. Τις δοκιμές εξακολουθούσαμε να τις κάνουμε με μπαταρία άλλου αυτοκινήτου. Η μίζα δούλευε κανονικά και δυνατά.
τί να φταίει; η αντλία βενζίνης; και πως θα το πάω στην αντιπροσωπεία... ζε σέλω να ζώσω λεφτά για μεταφολική σα μου πάλουν το βλακίιιιι
λοιπόν, θα κάθεται κάποιος στο ανοιχτό καπώ και θα ρίχνει με σταγονόμετρο βενζίνη στην εισαγωγή.
EDIT:
πήρα τηλέφωνο τον Καπλάνη μετά από προτροπή του Amott και μου είπε να βάλω 'τουλάχιστο 20 λίτρα'...
εγώ αγόρασα ένα μπιτονάκι βενζίνης 5l, το γιόμησα και πήρε με την καμία
thank you amot, thank you kaplanis!
το αγαπάω αυτό το τουτού:inlove: , όλα τα 75 του αλογάκια και την ανάρτηση καρτ
-
Μπαταρία άλλαξες;
-
Σχεδον ολες οι ασφαλιστικες πλεον δινουν δωρεαν (ή με πολύ μικρή χρέωση) οδικη βοήθεια.Εσένα όχι; Ειναι το πρωτο πραγμα που πρέπει να εχει ενα αυτοκινητο δεκαετίας και βαλε.
-
Για δες αυτό, ίσως να σε ενδιαφέρει:
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=56116Συγκεκριμένα:
[i]
Έκπτωση 20% στα ανταλλακτικά και 10% στην εργασία για αλλαγή εξάτμισης, μπαταρίας και αμορτισέρ μέσα στην προαναφερθείσα χρονική περίοδο (ανεξαρτήτως ηλικίας αυτοκινήτου).Προνομιακή τιμή των 24
-
ωραίος ο charmak...
-
Το πρόβλημα πρέπει να είναι καθαρά ηλεκτρονικό. Μερικά αυτοκίνητα τρελενονται αν μείνουν απο μπαταρία. Πάρε πρώτα τηλέφωνο σε κάποιο συνεργείο που να ειδικεύεται σε ιταλικά και πές τους οτι μετά απο αλλαγή μπαταρίας μιζάρει αλλά δεν παίρνει μπρός. Πιθανόν να υπάρχει κάποιος χειρισμός που να μπορείς να κάνεις μόνος σου. Ειδάλλως το πάς σε συνεργείο αναγκαστικά.
-
φορτίζω τη μπαταρία και βλέπουμε... ευχαριστώ για τη βοήθεια
το delta (95) μου τον ήπιε :( {λύθηκε! :D}