Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    το delta (95) μου τον ήπιε :( {λύθηκε! :D}
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. το delta (95) μου τον ήπιε :( {λύθηκε! :D}
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    8
    48
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gtsiros last edited by

      λοιπόν, παρκαρισμένο σε ελάφριά κατηφόρα, το είχα ξεχάσει ξεκλείδωτο.
      πριν 1000 χιλιόμετρα είχε κάνει το σέρβις των 80000 στην αντιπροσωπεία στην πάτρα.

      η μπαταρία είναι dead τελείως, μα τελείως λέμε. είτε είναι πάνω είτε όχι, ένα και το αυτό.

      με τη βοήθεια του Λαδά (όχι lada) δώσαμε μερικές μιζιές, έδειχνε να παίρνει κααααάπως αλλά λειτουργούσε (καλά ακουγόταν ) για 2-3 δευτερόλεπτα. μια γκαζιά δηλαδή... βάλαμε 4 λίτρα βενζίνη μπας κ έφταιγε η κατηφόρα και είχε φύγει η βενζίνη από κει που την παίρνει, τίποτα. μιζιές κάθε λίγο για κανα μισάωρο τίποτα... ρίξαμε ένα σφηνάκι στον παπά πήρε λίγο, μια δυό γκαζιές μετά έσβησε. Τις δοκιμές εξακολουθούσαμε να τις κάνουμε με μπαταρία άλλου αυτοκινήτου. Η μίζα δούλευε κανονικά και δυνατά.

      τί να φταίει; η αντλία βενζίνης; και πως θα το πάω στην αντιπροσωπεία... ζε σέλω να ζώσω λεφτά για μεταφολική σα μου πάλουν το βλακίιιιι

      λοιπόν, θα κάθεται κάποιος στο ανοιχτό καπώ και θα ρίχνει με σταγονόμετρο βενζίνη στην εισαγωγή.

      EDIT:

      πήρα τηλέφωνο τον Καπλάνη μετά από προτροπή του Amott και μου είπε να βάλω 'τουλάχιστο 20 λίτρα'...

      εγώ αγόρασα ένα μπιτονάκι βενζίνης 5l, το γιόμησα και πήρε με την καμία

      thank you amot, thank you kaplanis!

      το αγαπάω αυτό το τουτού:inlove: , όλα τα 75 του αλογάκια και την ανάρτηση καρτ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        gtsiros last edited by

        λοιπόν, παρκαρισμένο σε ελάφριά κατηφόρα, το είχα ξεχάσει ξεκλείδωτο.
        πριν 1000 χιλιόμετρα είχε κάνει το σέρβις των 80000 στην αντιπροσωπεία στην πάτρα.

        η μπαταρία είναι dead τελείως, μα τελείως λέμε. είτε είναι πάνω είτε όχι, ένα και το αυτό.

        με τη βοήθεια του Λαδά (όχι lada) δώσαμε μερικές μιζιές, έδειχνε να παίρνει κααααάπως αλλά λειτουργούσε (καλά ακουγόταν ) για 2-3 δευτερόλεπτα. μια γκαζιά δηλαδή... βάλαμε 4 λίτρα βενζίνη μπας κ έφταιγε η κατηφόρα και είχε φύγει η βενζίνη από κει που την παίρνει, τίποτα. μιζιές κάθε λίγο για κανα μισάωρο τίποτα... ρίξαμε ένα σφηνάκι στον παπά πήρε λίγο, μια δυό γκαζιές μετά έσβησε. Τις δοκιμές εξακολουθούσαμε να τις κάνουμε με μπαταρία άλλου αυτοκινήτου. Η μίζα δούλευε κανονικά και δυνατά.

        τί να φταίει; η αντλία βενζίνης; και πως θα το πάω στην αντιπροσωπεία... ζε σέλω να ζώσω λεφτά για μεταφολική σα μου πάλουν το βλακίιιιι

        λοιπόν, θα κάθεται κάποιος στο ανοιχτό καπώ και θα ρίχνει με σταγονόμετρο βενζίνη στην εισαγωγή.

        EDIT:

        πήρα τηλέφωνο τον Καπλάνη μετά από προτροπή του Amott και μου είπε να βάλω 'τουλάχιστο 20 λίτρα'...

        εγώ αγόρασα ένα μπιτονάκι βενζίνης 5l, το γιόμησα και πήρε με την καμία

        thank you amot, thank you kaplanis!

        το αγαπάω αυτό το τουτού:inlove: , όλα τα 75 του αλογάκια και την ανάρτηση καρτ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gtsiros last edited by

          λοιπόν, παρκαρισμένο σε ελάφριά κατηφόρα, το είχα ξεχάσει ξεκλείδωτο.
          πριν 1000 χιλιόμετρα είχε κάνει το σέρβις των 80000 στην αντιπροσωπεία στην πάτρα.

          η μπαταρία είναι dead τελείως, μα τελείως λέμε. είτε είναι πάνω είτε όχι, ένα και το αυτό.

          με τη βοήθεια του Λαδά (όχι lada) δώσαμε μερικές μιζιές, έδειχνε να παίρνει κααααάπως αλλά λειτουργούσε (καλά ακουγόταν ) για 2-3 δευτερόλεπτα. μια γκαζιά δηλαδή... βάλαμε 4 λίτρα βενζίνη μπας κ έφταιγε η κατηφόρα και είχε φύγει η βενζίνη από κει που την παίρνει, τίποτα. μιζιές κάθε λίγο για κανα μισάωρο τίποτα... ρίξαμε ένα σφηνάκι στον παπά πήρε λίγο, μια δυό γκαζιές μετά έσβησε. Τις δοκιμές εξακολουθούσαμε να τις κάνουμε με μπαταρία άλλου αυτοκινήτου. Η μίζα δούλευε κανονικά και δυνατά.

          τί να φταίει; η αντλία βενζίνης; και πως θα το πάω στην αντιπροσωπεία... ζε σέλω να ζώσω λεφτά για μεταφολική σα μου πάλουν το βλακίιιιι

          λοιπόν, θα κάθεται κάποιος στο ανοιχτό καπώ και θα ρίχνει με σταγονόμετρο βενζίνη στην εισαγωγή.

          EDIT:

          πήρα τηλέφωνο τον Καπλάνη μετά από προτροπή του Amott και μου είπε να βάλω 'τουλάχιστο 20 λίτρα'...

          εγώ αγόρασα ένα μπιτονάκι βενζίνης 5l, το γιόμησα και πήρε με την καμία

          thank you amot, thank you kaplanis!

          το αγαπάω αυτό το τουτού:inlove: , όλα τα 75 του αλογάκια και την ανάρτηση καρτ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            drdino last edited by

            Μπαταρία άλλαξες;

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • T
              tiger last edited by

              Σχεδον ολες οι ασφαλιστικες πλεον δινουν δωρεαν (ή με πολύ μικρή χρέωση) οδικη βοήθεια.Εσένα όχι; Ειναι το πρωτο πραγμα που πρέπει να εχει ενα αυτοκινητο δεκαετίας και βαλε.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • C
                charmak66 last edited by

                Για δες αυτό, ίσως να σε ενδιαφέρει:
                http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=56116

                Συγκεκριμένα:
                [i]
                Έκπτωση 20% στα ανταλλακτικά και 10% στην εργασία για αλλαγή εξάτμισης, μπαταρίας και αμορτισέρ μέσα στην προαναφερθείσα χρονική περίοδο (ανεξαρτήτως ηλικίας αυτοκινήτου).

                Προνομιακή τιμή των 24

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • G
                  gtsiros last edited by

                  ωραίος ο charmak...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • D
                    dog80 last edited by

                    Το πρόβλημα πρέπει να είναι καθαρά ηλεκτρονικό. Μερικά αυτοκίνητα τρελενονται αν μείνουν απο μπαταρία. Πάρε πρώτα τηλέφωνο σε κάποιο συνεργείο που να ειδικεύεται σε ιταλικά και πές τους οτι μετά απο αλλαγή μπαταρίας μιζάρει αλλά δεν παίρνει μπρός. Πιθανόν να υπάρχει κάποιος χειρισμός που να μπορείς να κάνεις μόνος σου. Ειδάλλως το πάς σε συνεργείο αναγκαστικά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      gtsiros last edited by

                      φορτίζω τη μπαταρία και βλέπουμε... ευχαριστώ για τη βοήθεια

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr