Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ACCENT TURBO ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ACCENT TURBO ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 15
    • 16
    • 1 / 16
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    45
    311
    805
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      accent-turbo last edited by

      λοιπον χαιρετω την παρεα σας ειμαι καινουργιο μελος και ηθελα να ρωτησω, απο εβδομαδα βαζω το αυτοκινητο μου για αναβαθμιση ,δηλαδη τι λεω αυτη την στιγμη ειναι τουρμπισμενο στα 135 αλογα και φοραω garett t2 και δουλευω με 5ο μπεκ. Τι θα μπουν τωρα στο αμαξι μου και να μου πειτε ποσα περιπου αλογα θα βγαλω στο 1bar τωρα ειναι στα 0,4 0,5 bar. λοιπον μπαινουν πιστονια wossner η μπιελες και το καπακι τα καναμε κρυογενιση αλλαξαμε μπουζονια μεταλλα ελατηρια και ελατηρια βαλβιδων φτιαξαμε εκεντροφορο ροικη ελαφρωσαμε βολαν στροφαλο και δισκο πλατο βαζουμε 4 μεγαλιτερα 330 μπεκ (δεν ξερω αν ειναι αρκετα θα διξει) και τελος η τουρμινα θα παραμηνει t2. τι λετε ποσα μπορει να βγαλει με τα εξης πραγματα (χωρις να αλλαξω τουρμινα);
      συγνωμη για τα πολλα που εγραψα

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • A
        accent-turbo last edited by

        λοιπον χαιρετω την παρεα σας ειμαι καινουργιο μελος και ηθελα να ρωτησω, απο εβδομαδα βαζω το αυτοκινητο μου για αναβαθμιση ,δηλαδη τι λεω αυτη την στιγμη ειναι τουρμπισμενο στα 135 αλογα και φοραω garett t2 και δουλευω με 5ο μπεκ. Τι θα μπουν τωρα στο αμαξι μου και να μου πειτε ποσα περιπου αλογα θα βγαλω στο 1bar τωρα ειναι στα 0,4 0,5 bar. λοιπον μπαινουν πιστονια wossner η μπιελες και το καπακι τα καναμε κρυογενιση αλλαξαμε μπουζονια μεταλλα ελατηρια και ελατηρια βαλβιδων φτιαξαμε εκεντροφορο ροικη ελαφρωσαμε βολαν στροφαλο και δισκο πλατο βαζουμε 4 μεγαλιτερα 330 μπεκ (δεν ξερω αν ειναι αρκετα θα διξει) και τελος η τουρμινα θα παραμηνει t2. τι λετε ποσα μπορει να βγαλει με τα εξης πραγματα (χωρις να αλλαξω τουρμινα);
        συγνωμη για τα πολλα που εγραψα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          accent-turbo last edited by

          λοιπον χαιρετω την παρεα σας ειμαι καινουργιο μελος και ηθελα να ρωτησω, απο εβδομαδα βαζω το αυτοκινητο μου για αναβαθμιση ,δηλαδη τι λεω αυτη την στιγμη ειναι τουρμπισμενο στα 135 αλογα και φοραω garett t2 και δουλευω με 5ο μπεκ. Τι θα μπουν τωρα στο αμαξι μου και να μου πειτε ποσα περιπου αλογα θα βγαλω στο 1bar τωρα ειναι στα 0,4 0,5 bar. λοιπον μπαινουν πιστονια wossner η μπιελες και το καπακι τα καναμε κρυογενιση αλλαξαμε μπουζονια μεταλλα ελατηρια και ελατηρια βαλβιδων φτιαξαμε εκεντροφορο ροικη ελαφρωσαμε βολαν στροφαλο και δισκο πλατο βαζουμε 4 μεγαλιτερα 330 μπεκ (δεν ξερω αν ειναι αρκετα θα διξει) και τελος η τουρμινα θα παραμηνει t2. τι λετε ποσα μπορει να βγαλει με τα εξης πραγματα (χωρις να αλλαξω τουρμινα);
          συγνωμη για τα πολλα που εγραψα

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • K
            kouk last edited by

            Καλώς όρισες. Δεν έγραψες πολλά, μια χαρά είναι, αλλά έχω μια ερώτηση.

            Με όλα αυτά που αναφέρεις, δεν σου έχουν πει πόσα άλογα θα βγάλει?

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • A
              amg last edited by

              Ο χρήστης accent-turbo έγραψε:
              λοιπον χαιρετω την παρεα σας ειμαι καινουργιο μελος και ηθελα να ρωτησω, απο εβδομαδα βαζω το αυτοκινητο μου για αναβαθμιση ,δηλαδη τι λεω αυτη την στιγμη ειναι τουρμπισμενο στα 135 αλογα και φοραω garett t2 και δουλευω με 5ο μπεκ. Τι θα μπουν τωρα στο αμαξι μου και να μου πειτε ποσα περιπου αλογα θα βγαλω στο 1bar τωρα ειναι στα 0,4 0,5 bar. λοιπον μπαινουν πιστονια wossner η μπιελες και το καπακι τα καναμε κρυογενιση αλλαξαμε μπουζονια μεταλλα ελατηρια και ελατηρια βαλβιδων φτιαξαμε εκεντροφορο ροικη ελαφρωσαμε βολαν στροφαλο και δισκο πλατο βαζουμε 4 μεγαλιτερα 330 μπεκ (δεν ξερω αν ειναι αρκετα θα διξει) και τελος η τουρμινα θα παραμηνει t2. τι λετε ποσα μπορει να βγαλει με τα εξης πραγματα (χωρις να αλλαξω τουρμινα);
              συγνωμη για τα πολλα που εγραψα

              Γιατί δεν παίρνεις ένα καινούριο αυτοκίνητο?
              Είμαι σίγουρος ότι αυτά που αναφέρεις + το αυτοκίνητο κοστίζουν όσο ένα πολύ καλό μικρομεσαίο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • H
                highfidelity last edited by

                Accent με 135 άλογα που θ' αυξηθούν κιόλας; Στο δρόμο πώς θα κρατιέται; Αναρτήσεις; Φρένα;
                Συγνώμη που θα σου πω κάτι τέτοιο, αλλά δίνεις ένα σκασμό λεφτά και στο τέλος μένεις με ένα αυτοκίνητο επικίνδυνο για σένα και τους άλλους και λογικά αναξιόπιστο...Και δυστυχώς δεν είσαι ο μόνος, τα ίδια κάνουν κι άλλοι!
                Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα εύχομαι, όσα κι αν είναι τα άλογα που τελικά θα πάρεις και να θυμάσαι πάντα τι οδηγείς...

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • A
                  accent-turbo last edited by

                  δεν μου ειπε ποσα αλογα ακριβως θα μου βγαλει για να εχει το κεφαλι του καθαρο να μην μου πει για παραδειγμα 200 και βγαλει 180 για μετα θα του την πω.Οσω για ενα αλλο αυτοκινητο που αναφερει ο φιλος amg απο καμια μερια εχει δικιο αλλα και καινουργιο να επαρνα οποως ειναι το συγκεκριμενο παλι θα εβρησκα κατι να του κανω εκτος βεβαια αν ειχα ενα γρηγορα απο την αρχη evo subaru και αλλα και το αφηνα οπως ειχε

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • A
                    accent-turbo last edited by

                    το στυσημο του αυτοκινητου εχει γινει και φρενα και αμορτισερ απο εκει ειμαι ενταξει

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • H
                      highfidelity last edited by

                      Αναρωτιέμαι τώρα τι σημαίνει αυτό το εντάξει, αλλά τέσπα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        accent-turbo last edited by

                        Οτι το αυτοκινητο ειναι στημενω τι παραπανω να γινει για να στηθει το αμαξι τα συμαντικα για να ειναι ασφαλες μπηκανε τωρα ξερω ομως που το πας accent και ασφαλες;;; εεε ενταξει δεν παω και για αγωνες την γκαυλα μου να κανω

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • H
                          highfidelity last edited by

                          Αυτό προσπαθώ να καταλάβω, το πόσο 'στημένο' είναι! Δεν νομίζω πως πχ μια αλλαγή στα τακάκια σημαίνει πως είναι εντάξει τα φρένα για παραδειγμα! Δες πχ τα φρένα των απλών Punto και του Punto GT: καμία σχέση! Μπροστά το GT είχε αεριζόμενους και πίσω είχε δίσκους αντί για ταμπούρα! Τα ίδια φρένα που είχαν και οι πολύ βαρύτερες (πάνω από 200 κιλά διαφορά...) 145/146. Και το Punto είχε 'μόνον' 130 (και κάτι ψιλά...) άλογα!
                          Βέβαια μετά κάποιοι παίζαν με προγράμματα και με bar, αλλά το εργοστάσιο παρέδιδε ένα αυτοκίνητο που είχε πολύ καλά φρένα!
                          Αυτό προσπαθώ να σου εξηγήσω....
                          Και η ανάρτηση, κι εσύ ξέρεις πως ανάρτηση δεν είναι μονον ένα σετ αμορτισέρ-ελατήρια, είναι κι άλλα πράγματα και ειδικά σε ένα αυτοκίνητο που καλείται να κάνει πράγματα που ο...σχεδιαστής του ούτε είχε...φανταστεί!
                          Τέσπα, να κάνεις την ...τάβλα σου, αλλά με προσοχή, γιατί το αυτοκίνητό σου δεν είναι και ό,τι πιο ασφαλές πλέον.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 8
                          • N
                            nass last edited by

                            Αυτά που κάνεις στον κινητήρα είναι πολύ περισσότερα από οτιδήποτε επιτρέπεται σε οποιαδήποτε κατηγορία αγώνων

                            Θα μου επιτρέψεις πάντως να παρατηρήσω πως το αυτοκίνητό σου θα σου στοιχίσει τελικά πάνω από 20 χιλιάδες ευρώ, και ήδη θα είχες αγοράσει πχ. Golf GT με 170 άλογα και εργοστασιακή αξιοπιστία (αμφισβητούμενη στην περίπτωσή σου) και ΠΟΛΥ καλύτερο κράτημα (ομοίως αμφισβητούμενο στην περίπτωσή σου, αν νομίζεις πως αλλάζοντας 4 αμορτισέρ 'είσαι εντάξει' από κράτημα )

                            Τέλος πάντων, ο περιοριστικός παράγοντας στην περίπτωσή σου είναι η τουρμπίνα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • A
                              accent-turbo last edited by

                              Συμφωνο μαζι σας απλος αυτο ειχα αυτο εκανα και δεν μου βγηκε 20000 οπως αναφερεις ολα μαζι 8-9 χιλιαρικα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • M
                                michael-amott last edited by

                                Ο χρήστης accent-turbo έγραψε:
                                Συμφωνο μαζι σας απλος αυτο ειχα αυτο εκανα και δεν μου βγηκε 20000 οπως αναφερεις ολα μαζι 8-9 χιλιαρικα

                                • η αξια του αυτοκινητου!
                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • A
                                  accent-turbo last edited by

                                  Γιατι το αυτοκινητο δεν ειναι αξιοπιστω τωρα που αλλαξα τα παντα απο μεσα πυστευω ποιο γερο εγινε τωρα απο ενα μαμα golf

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Ο χρήστης accent-turbo έγραψε:
                                    τι λετε ποσα μπορει να βγαλει με τα εξης πραγματα (χωρις να αλλαξω τουρμινα);

                                    Βρες ένα δρόμο χωρίς κίνηση που έχει 400 μέτρα και μέτρησε το αυτοκίνητο (χωρίς να το σκίσεις). Μετά την αλλαγή και το στρώσιμο, μέτρησέ το ξανά (πάλι χωρίς να το σκίσεις). Πιο αξιόπιστο από δυναμόμετρο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • A
                                      accent-turbo last edited by

                                      Το μετρησα 0-200 μου εκανε σχεδων 9 δευτ. και δεν ξερω να κανω καλες εκεινησης

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                      • N
                                        nass last edited by

                                        Οοοοταν ξεκινήσει (λόγω σπιναρίσματος)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • A
                                          accent-turbo last edited by

                                          πρεπει να εχω και καποιο οργανο για να μου δειξει τι εβγαλε αλλα δεν νομιζω να ειναι καλυτερο απο ενα δυναμομετρο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • M
                                            michael-amott last edited by

                                            Ο χρήστης accent-turbo έγραψε:
                                            Το μετρησα 0-200 μου εκανε σχεδων 9 δευτ. και δεν ξερω να κανω καλες εκεινησης

                                            Με την τουρμπινα που εχεις ειναι αδυνατο!

                                            **Edit:**200 μετρα εννοεις μαλλον οποτε λαθος δικο μου...ειναι εφικτο!
                                            Παντως η τουρμπινα ειναι υπερβολικα μικρη νομιζω...
                                            Επισης γιατι 5ο μπεκ δεν επαρκουν τα υπαρχοντα μπεκ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 1 / 16
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr