-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Ίσα ίσα, γνώμη μου είναι ότι τα παραδείγματα που ανέφερα είναι και πολύ χρήσιμα.
+1
Σωστό, καλό είναι να δίνεις στον άλλο να καταλάβει τι θέλεις να κάνεις.Επικίνδυνο είναι το σήμα με τα φώτα. Στο εξωτερικό αν κάνεις σε κάποιον σήμα με τα φώτα είναι σα να του λες 'παραχωρώ προτεραιότητα, πέρασε'. Εδώ (με το σήμα) του λες 'πρόσεξε θα πέσω επάνω σου αν μπεις μπροστά μου'. Μπέρδεμα.
Τελικά έχω ευρωπαική λογική, όποτε παίζω με τα φώτα σημαίνει 'βγες'.
Μόνο πρόσεξε γιατί ζεις στην Ελλάδα.
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
βασικά αν του κάνεις γρήγορο αναβόσβημα μια ή δυο φορές σημαίνει ότι τον αφήνεις να περάσει, αν όμως είναι παρατεταμένο τότε του λες όπα μάγκα πού πας ?είναι κάπου γραμμένο αυτό; πώς ξέρεις ότι είναι όντως έτσι; απάντηση 'ε έτσι είναι πως να το κάνουμε', 'όλοι το ξέρουν' ή κάποια αντίστοιχη δεν είναι αποδεκτή.
Εγώ αγνοώ τα διάφορα παιχνίδια με τα φώτα και αποφεύγω να παίζω και γω με τα φώτα μου. στην ρούφου που κάθε στενό είναι και ένας με στοπ και ξεμυτάει αυτοκτονικά, εκεί ανάβω για να φωτίσει όταν πλησιάζω και με το πόδι στο φρένο (και ~40χαώ στο κοντέρ). κυρίως το βράδυ. Τώρα σταμάτησα τα φώτα. Ό,τι κάνω χωρίς να παίζω με τα φώτα. επηρρεάζει το πως βλέπω το χώρο μπροστά.
όχι στην πατέντα.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Zώο η γκομενάρα με το κλειώ πριν λίγο στην Αρετσού.Μουλάρα, αν διαβάζεις (λέμε τώρα), να μην σου κάτσει άντρας.
Έχει σταματήσει 3πλοσειρά στο ένα ρεύμα στην Κρήνη με αλάρμ, για να το χώσει στην πρώτη σειρά των παρκαρισμένων που έχει φύγει κάποιος κάπως.
Εγώ είμαι πίσω της, και έχω αφήσει απόσταση 2 μέτρων έχοντας μυριστεί μλκια.
Αρχίζει να κάνει όπισθεν, έρχεται, έρχεται, όχι δεν είναι δυνατόν, πλησιάζει, κόρνες, τπτ, τσουπ, με ακουμπάει. Ντάξει, δν έγινε τπτ λέω, άντε καμιά γρατζουνιά. Αυτή τρομάζει, βάζει πρώτη, και με στριμμένο το τιμόνι δεξιά τέρμα γκάζι.
Μπαμ, χτυπάει τον διπλοπαρκαρισμένο πίσω δεξιά, σπασμένο φανάρι και ραγισμένο προφυλακτήρα.
Εγώ να έχω μείνει μλκας.
ρε μπας και ηταν ο funky με περουκα? τα κανει κατι τετοια αυτος...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Zώο η γκομενάρα με το κλειώ πριν λίγο στην Αρετσού.Μουλάρα, αν διαβάζεις (λέμε τώρα), να μην σου κάτσει άντρας.
Ευχαριστώ πολύ! Δεν είμαι και γκομενάρα, η περούκα μάλλον σε εντυπωσίασε με το θυσανωτό μαύρο μαλλί!
Επίσης θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι διαβάζω πολύ συχνά το φόρουμ!
Και γιατί παρακαλώ να μην μου κάτσει άντρας;;;;;;
-
Εγώ ξέρω ότι αν παίξεις μια φορά με τα φώτα σημαίνει 'πέρνα' και αν παίξεις πάνω από μια σημαίνει 'περνάω' ή κάτι τέτοιο. Δεν ξέρω πού το λέει και πού το άκουσα αλλά έτσι κάνω... (υπολογίζοντας βέβαια ότι κανείς δεν θα καταλάβει)
-
Ο χρήστης gTsiros έγραψε:
Αν οι πατέντες είναι χρήσιμες δεν είναι κακό να τις χρησιμοποιούμε νομίζω...
οι πατέντες δεν είναι σύμφωνες με τον κοκ, δεν είναι γραμμένες πουθενά και δε θέλω να οδηγώ βασιζόμενος στο τι περιμένει ο άλλος από έναν ελληνα. Οδηγώ σαν οδηγός και καλά θα κάνουν και οι άλλοι να συμμορφωθούν. αν είναι να αλλάξει κάποιος σύμφωνα με τα νερά του αλλουνού αυτός θα είναι ο πατεντιάρης, όχι αυτός που θέλει (προσπαθεί) να ακολουθήσει τους τύπους. Οι πατέντες μπορεί να είναι χρήσιμες αλλά είναι δίκοπο μαχαίρι. Επιτρέπεις προσωρινά την 'λυση' μιας κατάστασης αλλά, όπως και να έχει, παραβαίνεις τον κοκ και δεν συμπεριφέρεσαι όπως περιμένει ένας σωστός (και όχι πατεντιάρης) οδηγός. Εκεί που τελικά άλλος έπρεπε να φερθεί σωστότερα, εσύ του επιτρέπεις να συνεχίζει την λαθεμένη οδήγηση (Δεν το λέω για όλες τις περιπτώσεις αυτό. πχ αυτή που σε περνάει ο άλλος επειδή πας αργά, δεν είναι λαθεμένη ούτε η δική σου οδήγηση ούτε του αλλουνού όμως δεν είσαι υποχρεωμένος να πας σα κότα ούτε να σταματήσεις επειδή ο άλλος είναι ανίκανος να σε περάσει με την αργή ταχύτητά σου... αν δεν μπορεί να σε περάσει όταν πας σχετικά αργά, γιατί να σε περάσει; αφού δε μπορεί να πάει γρήγορα. Τέλος, είναι πίσω σου, δεν κάνεις τίποτα που να δυσκολεύει την κίνηση, να κόψει το σβέρκο του. άκου εκεί να σταματήσεις). Στο τέλος δηλαδή εκεί που υπήρχε ένας ενοχλητικός/λάθος οδηγός, τώρα υπάρχουν ΔΥΟ.
Λέω όχι στην πατέντα. Οδηγώ σωστά και απαιτώ από τους άλλους να οδηγούν σωστά. Αν δεν μπορούν να το κάνουν αυτό, να καταλάβουν ότι θα οδηγώ όπως πρέπει και όχι όπως περιμένουν από τις πατέντες τους.
Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να ξέρει ούτε να σκαρφίζεται πατέντες. Όλοι είναι υποχρεωμένοι να ξέρουμε τον κοκ.
βασικά αν του κάνεις γρήγορο αναβόσβημα μια ή δυο φορές σημαίνει ότι τον αφήνεις να περάσει, αν όμως είναι παρατεταμένο τότε του λες όπα μάγκα πού πας ?
είναι κάπου γραμμένο αυτό; πώς ξέρεις ότι είναι όντως έτσι; απάντηση 'ε έτσι είναι πως να το κάνουμε', 'όλοι το ξέρουν' ή κάποια αντίστοιχη δεν είναι αποδεκτή.
Εγώ αγνοώ τα διάφορα παιχνίδια με τα φώτα και αποφεύγω να παίζω και γω με τα φώτα μου. στην ρούφου που κάθε στενό είναι και ένας με στοπ και ξεμυτάει αυτοκτονικά, εκεί ανάβω για να φωτίσει όταν πλησιάζω και με το πόδι στο φρένο (και ~40χαώ στο κοντέρ). κυρίως το βράδυ. Τώρα σταμάτησα τα φώτα. Ό,τι κάνω χωρίς να παίζω με τα φώτα. επηρρεάζει το πως βλέπω το χώρο μπροστά.
όχι στην πατέντα.
Η οδηγηση δεν ειναι ΜΟΝΟ οτι οριζει ο ΚΟΚ. Ειναι και αυτο που ονομαζεται 'custom', δηλαδη πραγματα που κανουν ολοι επειδη ετσι ειναι η συνηθεια. Καποια απο αυτα ειναι το παιξιμο φωτων, το εντονο η ευγενικο κορναρισμα, και τα αλαρμ στο παρκαρισμα.
Δηλαδη εσυ οταν θες να αφησεις καποιον να περασει, δεν του παιζεις φωτα 1-2 φορες, απλα σταματας και καθεστε να κοιταζετε ο ενας τον αλλο? Και οταν παει να βγει καποιος στην λωριδα σου ενω εσυ τον πλησιαζεις με περισσοτερα, δεν του καρφωνεις τα προβολια για να μην βγει αλλα ή φρεναρεις αποτομα ή πεφτεις πανω του?
Και τελικα τα αυτοκινητα γιατι εχουν την δυνατοτητα 'σινιαλου' με τους προβολεις?
Ασε για το φλας. Ναι ο ΚΟΚ οριζει οτι στο παρκαρισμα βγαζουμε φλας και οχι αλαρμ, αλλα ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ οι ελληνες στο παρκαρισμα βγαζουν αλαρμ. Δηλαδη εσυ ειλικρινα και οχι μονο και μονο για να εχουμε κατι να συζηταμε, μου λες οτι οταν παρκαρεις βγαζεις φλας? Και δεν εχει σκασει ακομα κανεις πανω σου? Σιγουρα παντως θα πρεπει να σε εχουν βρισει γιατι οταν βγαζεις φλας, ΣΤΡΙΒΕΙΣ. Αιντε...
-
kacey δεν θέλω να απαντήσω στα επί μέρους στοιχεία παρα μόνο στη γενική εικόνα, ότι δηλαδή αν δεν κάνεις τις 'πατέντες', τότε ή θα τρακάρεις ή θα σε τρακάρουν ή θα κοιταζόμαστε. λες κάποια πολύ καλά πράματα, αλλά η συμπεριφορά οδηγού που περιέγραψες δεν έχει καμία σχέση με μένα. μυστήριο; τι να πω...
-
Πρεπει να προσαρμοζομαστε στις εκαστοτε συνθηκες ρε παιδια. Ορισμενες φορες περισσοτερο κινδυνευεις αν τηρησεις τον ΚΟΚ κατα γραμμα.
Παραδειγμα: Λ. Νικης στη Θεσσαλονικη, στις 2 διαδοχικες 'στροφες¨πριν το Μακεδονια Παλλας: ο ΚΟΚ λεει οτι πρεπει να κινεισαι εντος των οριων της λωριδας σου. Αν το τηρησεις αυτο στο συγκεκριμενο δρομο , το πιο πιθανο ειναι να πεσεις πανω στον διπλα σου ή το αντιθετο... Αφου ολοι σχεδον φευγουν ευθεια...
-
Aυτό γιατί όμως; Είναι τόσο κουλάτζες που δεν μπορούν να κρατήσουν μια μαμημένη λωρίδα;;;;
Πολύ μου την σπάει αυτό το πράγμα.
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Πρεπει να προσαρμοζομαστε στις εκαστοτε συνθηκες ρε παιδια. Ορισμενες φορες περισσοτερο κινδυνευεις αν τηρησεις τον ΚΟΚ κατα γραμμα.Γιατί στην 'είσοδο' της Καλλιρόης όταν έρχεσαι από Θησέως; Όσοι έρχονται από Συγγρού έχουν STOP και τους 'από Θησέως' στα δεξιά τους... ε... Όταν έρχεσαι από θησέως κάνε να μπεις στην Καλλιρόης αέρα πατέρα. Ούτε μια στο 1.000.000 να αποφύγεις το τρακάρισμα.
Συνεχίζεις (σιχτηρισμένος βρισμένος και φωτισμένος που θεώρησες ότι είναι κοινή γνώση η σημασία του κόκκινου οχτάγωνου σήματος) και φτάνεις μετα πολλών κόπων και βασάνων στο φανάρι πριν το Καλιμάρμαρο.
Η προέκταση της Καλλιρόης έχει 2 από δεξιά λωρίδες και μια τρίτη αριστερή που πλέον είναι μόνο για το τραμ. Αυτές οι τρεις έχουν μια 1-1 αντιστοιχία στις 'μετά το φανάρι' αλλά πλέον προστίθεται και μια προσωρινή εξτρά δεξιά λωρίδα-λεωφορειόδρομος.
Το πρόβλημα είναι ότι 'όλοι' ξέρουν πως η δεξιά κανονική λωρίδα οδηγείται σε φανάρι με διαφορετική σηματοδότηση για όσους στρίβουν δεξιά για παγκράτι. Ως εκ τούτου η δεξιά λωρίδα είναι υποχρεωτικά για δεξιά στροφή στο φανάρι (Το 'στρίψε δεξιά' ανάβει πράσινο αρκετά πριν το 'συνέχισε ευθεια', με αποτέλεσμα αν είσαι στη δεξιά και θες να συνεχίσεις ευθεία να τρώς άπειρο ΔΙΚΑΙΟ βρίσιμο γιατί σταματάς όλη την κίνηση.)
Το αποτέλεσμα των παραπάνω είναι το εξής:
Η αριστερή λωρίδα πριν το φανάρι είναι (υποτίθεται) άδεια καθότι 'τραμόδρομος'.
Η δεξιά λωρίδα μετά το φανάρι να πρέπει να 'εγκαταλειφθεί' απ'όσους θέλουν να συνεχίσουν ευθεία.
Οπότε για κάποιο περίεργο λόγο 'όλοι' κάνουν την παραδοχή ότι θα γίνει ένα αριστερό shift : οι της μεσαίας θα πάνε αριστερά, οι δεξιοί στη μέση.
Αν λοιπόν εσύ ήσουν στη μεσαία πριν το φανάρι και θες να συνεχίσεις στη μεσαία μετά από αυτό, 'προφανώς' δεν έχεις καμία προτεραιότητα να διατηρήσεις την πορεία σου στη λωρίδα σου και φυσικά δεν πρέπει να περιμένεις από κανέναν ότι θα βγάλει φλας για να μπει μπροστά σου ή και να σε εκτοπίσει. Σε εκείνο το σημείο λειτουργεί πάντα το 'chicken', ποιος δλδ θα κόψει τελευταίος... Τουλ με τους ταρίφες που επιδίδονται στο 'σπορ' ξέρεις ότι μπορεί να το φτάσει στο όριο, αλλά τελικά πάντα θα κόψει, γιατί η ζημιά γι'αυτόν είναι μεροκάμματα... Αν τώρα δεις κανά χιλιμπαλωμένο χρέπι μετά υπέργηρου οδηγού, τότε εκτιμάς διαφορετικά την κατάσταση. -
Αμάν ρε παιδιά, κάνετε λες και οι δρόμοι μας είναι καμιά ζούγκλα!!!
...αντί να χαίρεστε που έχετε σεμινάρια καλύτερα από οποιοδήποτε safetrack τσάμπα και καθημερινά κιόλας...!
Δεν πιστεύω στο safetrack να έχει προστεθεί ως μάθημα άσκηση με παππού οδηγό μπροστά σου σε ορεινό δρόμο, με φορτωμένο Trabant...
-
Ο χρήστης gTsiros έγραψε:
βασικά αν του κάνεις γρήγορο αναβόσβημα μια ή δυο φορές σημαίνει ότι τον αφήνεις να περάσει, αν όμως είναι παρατεταμένο τότε του λες όπα μάγκα πού πας ?
είναι κάπου γραμμένο αυτό; πώς ξέρεις ότι είναι όντως έτσι; απάντηση 'ε έτσι είναι πως να το κάνουμε', 'όλοι το ξέρουν' ή κάποια αντίστοιχη δεν είναι αποδεκτή.
Εγώ αγνοώ τα διάφορα παιχνίδια με τα φώτα και αποφεύγω να παίζω και γω με τα φώτα μου. στην ρούφου που κάθε στενό είναι και ένας με στοπ και ξεμυτάει αυτοκτονικά, εκεί ανάβω για να φωτίσει όταν πλησιάζω και με το πόδι στο φρένο (και ~40χαώ στο κοντέρ). κυρίως το βράδυ. Τώρα σταμάτησα τα φώτα. Ό,τι κάνω χωρίς να παίζω με τα φώτα. επηρρεάζει το πως βλέπω το χώρο μπροστά.
όχι στην πατέντα.
Πρέπει να το λέει ο ΚΟΚ? Κοινή λογική είναι!
Δλδ αν είσαι σε διασταύρωση και δεν έχεις προταιρεότητα και ο απέναντι σου παίξει φώτα ενω είναι σταματημένος δεν θα καταλάβεις τι εννοεί? Αν σου κορνάρει, πάλι δεν θα καταλάβεις?
Τέσπα, εγώ και τα φώτα χρησιμοποιώ και την κόρνα είτε για να διευκολύνω κάποιους να βγουν-περάσουν κλπ είτε για να τους κράξω!
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Δεν διαφωνουμε πουθενα. Ή μηπως με ειδες να διαφωνω με τον Nass? Εγω ειπα οτι η ιδεα του να αφηνουμε αναμμενο το φλας για να δειξουμε οτι εχουμε προθεση να συνεχισουμε το προσπερασμα μεχρι να το τελειωσουμε (= εμεις θα κρινουμε ποτε θα αφησουμε τον αλλο να περασει) δεν στεκει ακριβως γιατι δεν ειναι δικαιωμα σου να συνεχιζεις την προσπεραση για οσο θελεις εσυ.Διαφωνούμε, αφού κι ο nass είχε το φλας αναμμένο για να δείξει ότι η προσπέραση συνεχίζεται.
Εσύ, μάλλον, συγχέεις την 'προσπέραση από την αριστερή' με το 'οδηγώ στην αριστερή γιατί οδηγώ σε στοίχους'. Αυτό, για μια ακόμα φορά, δεν υπάρχει ούτε σαν ιδέα. Η αριστερή στον αυτοκινητόδρομο είναι μόνο για να προσπερνάς. Και η διατήρηση του φλας καθ' όλη τη διάρκεια της προσπέρασης είναι υποχρέωσή μας, για να ειδοποιούμε όποιον φθάνει πίσω μας πιό γρήγορα ότι συνεχίζουμε να προσπερνάμε.
Κι όποιος έχει χώρο να μπει δεξιά και δεν το κάνει, είναι γάιδαρος, ηλίθιος και άσχετος με τη χρήση των δρόμων. Τόσο απλά.Πριν από μερικές μέρες έβλεπα στην ΕΤ3 μια υπόθεση ενός οδηγού - δοκιμαστή της Merc, που έχασε δίπλωμα και δουλειά κι έφαγε 2 χρόνια ποινή γιατί κατηγορήθηκε ότι έφτασε με πολύ υψηλή ταχύτητα πίσω από γυναίκα οδηγό με μικρό αυτοκίνητο που δεν είχε προλάβει να ολοκληρώσει την προσπέρασή της και να γυρίσει δεξιά, με αποτέλεσμα αυτή να τρομοκρατηθεί, να φύγει από το δρόμο και να σκοτωθεί η ίδια και το μωρό της. Υπήρχαν αμφιβολίες αν ήταν πράγματι αυτός ο οδηγός του αυτοκινήτου που τρόμαξε τη γυναίκα, ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ότι ο οδηγός έφταιγε για την κατάληξη. Σημειωτέον ότι δεν υπήρξε επαφή.
Καλα αυτο μην το παιρνεις τοις μετρητοις επειδη το ακουσες σε καποιο δελτιο ειδησεων.
Δεν ήταν δελτίο ειδήσεων, ήταν ολόκληρη εκπομπή - δημοσιογραφική έρευνα. Αν σε ενδιαφέρει, νομίζω ότι εύκολα θα βρεις ποιός ήταν ο οδηγός.
...υπέροχα. έχω αναμμένο το φλας για να δείξω ότι πηγαίνω ευθεία...
Έχω αναμμένο το αριστερό φλάς για να δείξω ότι δεν έχω τελειώσει ακόμα την προσπέραση και δεν έχω και χώρο να μπω δεξιά. Να δω πόσες φορές θα χρειαστεί να το γράψω, ώστε να το διαβάσεις.
Γιατί είμαι βέβαιος, πλέον, ότι δεν διαβάζεις αυτό που γράφω κι απαντάς σ' αυτό που νομίζεις ότι γράφω. -
gTsiros
Ωπα μισο
δεν εννοουσα οτι οταν κανουν ολοι οι αλλοι κατι παρανομο, να το κανουμε και εμεις γιατι 'ετσι δουλευει το πραγμα εδω'. Αυτη ειναι η φαση που περιγραφει ο mjacob.
εγω μιλησα συγκεκριμενα για 2 συγκεκριμενα πραγματα, για το σινιαλο με τα φωτα και την χρηση αλαρμ στο παρκαρισμα, που ειπες οτι δεν τα αναφερει πουθενα ο ΚΟΚ η οτι λεει οτι στο παρκαρισμα χρησιμοποιουμε φλας και οχι αλαρμ.
Και λεω οτι ο ΚΟΚ δεν μπορει να καλυπτει τα παντα, οτι καποια πραγματα εχουν βγει απο την κοινη πρακτικη (αλαρμ στο παρκαρισμα κλπ), και οτι καποια αλλα δεν τα προβλεπει αλλα ουτε και τα απαγορευει κιολας (σινιαλο).
και ξαναρωταω, για να καταλαβω και εγω τελικα, τι κανεις στις εξης περιπτωσεις:
α) οταν σταματας να παρκαρεις, βγαζεις φλας η αλαρμ?
β) αμα βγαζεις φλας, καταφερνεις να παρκαρεις? Εγω ειμαι 99.99999% σιγουρος οτι με το φλας ο απο πισω ερχεται και κολλαει απο πισω σου, γιατι περιμενει να στριψεις. Και σου ριχνει και μερικα μπινελικια που φαινομενικα αντι να στριψεις σταματησες στην μεση του δρομου. Τελικα καταφερνεις να παρκαρεις?
γ) οταν αφηνεις καποιον να βγει/περασει καθετα μπροστα σου, δεν κανεις σινιαλο με τα φωτα? Αν οχι, τι κανεις? Καθεσαι και κοιταζεστε?
δ) οταν ΠΑΕΙ να σου βγει καποιος που θα σε αναγκασει να φρεναρεις για να μην πεσεις πανω του, δεν του καρωνεις τα προβολια για να μην βγει? Αν οχι, τι κανεις? Κορναρεις?
alexx
1-2 κοφτα σινιαλα με τα φωτα = περνα σε αφηνω
καρφωμα στα προβολια στην μαπα του αλλου (συνηθως μαζι με κορναρισμα) = Αμα περασεις θα σε κανω τροπετο.
αντιστοιχα 1-2 κοφτα κορναρισματα = ευγενικο κορναρισμα τυπου μπαρμπα ξυπνα το φαναρι εγινε πρασινο.
1 παρατεταμενο κορναρισμα = αι στο διαολο μοσχαρι κανε στην ακρη.
απλη λογικη ρε παιδια, και καθημερινη πρακτικη γυρω μας.
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Διαφωνούμε, αφού κι ο nass είχε το φλας αναμμένο για να δείξει ότι η προσπέραση συνεχίζεται.
Εσύ, μάλλον, συγχέεις την 'προσπέραση από την αριστερή' με το 'οδηγώ στην αριστερή γιατί οδηγώ σε στοίχους'. Αυτό, για μια ακόμα φορά, δεν υπάρχει ούτε σαν ιδέα. Η αριστερή στον αυτοκινητόδρομο είναι μόνο για να προσπερνάς. Και η διατήρηση του φλας καθ' όλη τη διάρκεια της προσπέρασης είναι υποχρέωσή μας, για να ειδοποιούμε όποιον φθάνει πίσω μας πιό γρήγορα ότι συνεχίζουμε να προσπερνάμε.
Κι όποιος έχει χώρο να μπει δεξιά και δεν το κάνει, είναι γάιδαρος, ηλίθιος και άσχετος με τη χρήση των δρόμων. Τόσο απλά.βρε μαστορα, το ιδιο λεμε. Δεν διαφωνω στο να κραταμε το φλας για να δειξουμε οτι συνεχιζουμε την προσπεραση ΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ, διαφωνω στο ΓΙΑΤΙ να συνεχιζουμε την προσπεραση.
Ο Nass καλως συνεχισε την προσπεραση γιατι πολυ απλα δεν ειχε που αλλου να παει (οτι λες δηλαδη και εσυ στο τελος του απο πανω ποστ σου), και καλως κρατησε αναμμενο το φλας για να δειξει αυτο το πραγμα.
Αυτο που ελεγα ειναι οτι αμα εχουμε χωρο να κανουμε ακρη και καποιος αλλος θελει να παει πιο γρηγορα, ΔΕΝ εχουμε το δικαιωμα να συνεχιζουμε την προσπεραση επειδη εμεις κρινουμε οτι δεν την εχουμε τελειωσει, και για αυτο η ιδεα της διατηρησης του φλας ειναι ακυρη, ΣΕ ΑΥΤΗ την περιπτωση. Ουφ!!!
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
1-2 κοφτα σινιαλα με τα φωτα = περνα σε αφηνωκαρφωμα στα προβολια στην μαπα του αλλου (συνηθως μαζι με κορναρισμα) = Αμα περασεις θα σε κανω τροπετο.
αντιστοιχα 1-2 κοφτα κορναρισματα = ευγενικο κορναρισμα τυπου μπαρμπα ξυπνα το φαναρι εγινε πρασινο.
1 παρατεταμενο κορναρισμα = αι στο διαολο μοσχαρι κανε στην ακρη.
απλη λογικη ρε παιδια, και καθημερινη πρακτικη γυρω μας.
Mόνο εγώ βρίσκω λογικά τα παραπάνω;
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
... σε κάτι αριστερές εξόδους μετά τα Καμμένα Βούρλα...
Καταλαβαίνω, αλλά σημειώνω ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ αριστερές έξοδοι (σαν αυτές που λες - που διασχίζεις, δλδ, για να βγεις το ... αντίθετο ρεύμα) σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, ούτε καν σαν έννοια.
Οδηγώντας στους Ελληνικούς δρόμους, πρέπει να βλέπει κάποιος 1 χλμ και 10 δευτερόλεπτα μπροστά...Ο σωστός τρόπος, αν υποτεθεί ότι υπάρχει τέτοιος, για να βγεί κάποιος αριστερά σε τέτοια 'διασταύρωση' είναι να επιβραδύνει πολύ πριν, ελέγχοντας πίσω του και μένοντας δεξιά και να βγει στο κέντρο του δρόμου με αριστερό φλας όταν δεν έρχεται κανένας.
Μην ξεχνάμε ότι ο nass μιλούσε για προσπέραση στην Αττική Οδό.
Φίλε Ηλία , ακόμη και εάν δεν υπάρχουν αντίστοιχες έξοδοι στις ΕΟ ( υπάρχει η έξοδος προς Τρίπολη βέβαια στην ΕΟ Αθηνών - Πατρών ) στην προκειμένη περίπτωση το σκεπτικό είναι λάθος. Το φλας είναι ενδεικτικό αλλαγής πορείας ή υπέρβασης και όχι διατήρησης της πορείας , εξακολούθηση της υπέρβασης κτλ.
Η έξοδος προς Τρίπολη, εκτός της σχετικά καλής σήμανσης, δεν διασχίζει το αντίθετο ρεύμα, αφού υπάρχει γέφυρα. Μόνον κάποιος απρόσεκτος θα μπορούσε να κάνει λάθος εκεί.
Να πω ότι αυτό το περί διατήρησης του φλας καθ' όλη τη διάρκεια της προσπέρασης σε αυτοκινητόδρομο, δεν είναι δικό μου. Γι' αυτό και επιμένω.
Είναι από τα πρώτα μαθήματα που πήρα σε σχολή οδήγησης στην Ιταλία, όταν παρακολούθησα θεωρητική εκπαίδευση για έκδοση διπλώματος οδήγησης. Τότε που εμπέδωσα ότι δεν βγαίνουμε αριστερά σε αυτοκινητόδρομο παρά μόνο για να προσπεράσουμε και μένουμε εκεί όσο λιγότερο μπορούμε. -
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
1-2 κοφτα σινιαλα με τα φωτα = περνα σε αφηνω
καρφωμα στα προβολια στην μαπα του αλλου (συνηθως μαζι με κορναρισμα) = Αμα περασεις θα σε κανω τροπετο.
αντιστοιχα 1-2 κοφτα κορναρισματα = ευγενικο κορναρισμα τυπου μπαρμπα ξυπνα το φαναρι εγινε πρασινο.
1 παρατεταμενο κορναρισμα = αι στο διαολο μοσχαρι κανε στην ακρη.
απλη λογικη ρε παιδια, και καθημερινη πρακτικη γυρω μας.
Mόνο εγώ βρίσκω λογικά τα παραπάνω;
Και γω..
-
Ελα, για να μαζευομαστε περισσοτεροι που με περνανε για λογικο...
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Ελα, για να μαζευομαστε περισσοτεροι που με περνανε για λογικο...Μην πέρνεις και αέρα ε.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
βρε μαστορα, το ιδιο λεμε. Δεν διαφωνω στο να κραταμε το φλας για να δειξουμε οτι συνεχιζουμε την προσπερασηΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ, ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ !!!!!!!!
Edit
Λες να το κοιτάξουμε;
Ζώα ζώα ζώα [#4]