-
Πολύ καλός φίλος περιμένει το 2ό του παιδί και το πήρε απόφαση ότι χρειάζεται μεγαλύτερο, κυρίως ταξιδιάρικο αυτοκίνητο. Διαθέτει μικρό αυτοκίνητο για την πόλη και διαθέτει χώρο πάρκινγκ οπότε οι εξωτερικές διαστάσεις δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία (αν και η γυναίκα του φοβάται τα πολύ μεγάλα).
Δεν θέλουν με τίποτα πολυμορφικό κλπ που τους φαίνονται σαν βανάκια, προτιμούν κάτι σε στέισον, δεν τον ενδιαφέρει η τετρακίνηση αλλά δεν την αποκλείει και θα συζήταγε ημιαυτόματο αλλά μάλλον δεν το πληρώνει. Θα ήθελε κάτι απλό μηχανολογικά χωρίς πολλά ηλεκτρονικά για να μπορεί να ασχολείται μια και πιάνουν πολύ τα χέρια του, αλλά του είπα ότι τώρα πια δύσκολ ο αυτό. Επίσης δεν είναι ικανοποιημένος από συγγενικά **Passat 1,8Τ **που είναι αδιάφορα οδηγικά (άρα αποζητά και οδηγικό ενδιαφέρον) με ενοχλητική για αυτόν δυσαναλογία μεταξύ πατήματος γκαζιού και απόδοσης (turbo) και των οποίων λέει το turbo χαλάει σχετικά γρήγορα οπότε και προτιμά να αποφύγει τα υπερπληρωμένα. Θεωρεί λογικό να διαθέσει από 20-33000 (με όλα μέσα, έξοδα μεταβίβασης, μεταλλικό, πινακίδες, σήμα). Θέλει κάτι στα 1800-2000 κυβικά το οποίο σκοπεύει να κρατήσει για χρόνια και η πρακτικότητα και αξιοπιστία είναι top ενώ η μούρη αδιάφορη (ή μάλλον προς αποφυγή).
Είναι αρκετά μπερδεμένος, του αρέσει η ιδέα της ιαπωνικής αξιοπιστίας αλλά γενικά πετάει άσχετα πχ Honda **CRV **που έχει γνωστή του που όμως είναι πιο ψηλό από όσο θα ήθελε, Volvo **V50 **που είναι πολύ κοντά σε ακριβό Focus, Αποκλείει τα υπερτιμημένα Alfa, Audi, BMW αλλά ξαφνικά μου μιλάει για Saab 9-3 SW...!! Απορρίπτει το **Avensis SW **και Mondeo SW για αισθητικούς λόγους και προτιμά να αποφύγει το Citroen C5 και οτιδήποτε VW.
Σκέφτηκα για Focus SW ή Skoda Octavia 5 combi για μέτρια μεγέθη ή Mazda 6 SW για πιο μεγάλα. Επίσης θα μπορούσε **Honda Accord SW **(ακριβότερο), Opel Astra SW, Peugeot 307 SW, Renault SW. Δεν απορρίπτει τετρακίνητα αλλά δεν τον ενδιαφέρει τόσο που να δώσει πολλά λεφτά. Στα Octavia η τετρακίνηση νομίζω είναι μόνο 1000 ευρώ οπότε μάλλον θα τα έδινε. Αναφέρθηκε και στο **Forester **που έχει ακούσει ότι είναι καλό αλλά του βγαίνει ακριβό και μάλλον άσχημο αλλά από την άλλη δεν τον ενοχλεί που οι χώροι του δεν είναι και τεράστιοι... Οπότε θέλει μεν χώρους αλλά δεν ζητάει και το χάος... Αν από τα παραπάνω καταφέρετε να σκιαγραφήσετε το προφίλ του..... εμένα να μου τρυπήσετε τη μύτη!
Δεν έχει μπει σε κανένα ούτε τα έχει οδηγήσει και δεν θέλει να χάσει πολύ χρόνο ψάχνοντας αλλά να περιορίσει πολύ τις επιλογές του προτού πάει σε μαγαζιά για μόνο 1-2 test drives πριν την τελική επιλογή.
Προσωπικά τον βλέπω να πηγαίνει για Skoda (η μόνη του VAG που σέβεται ως τίμια για τα λεφτά της και πιο αξιόπιστη) Octavia 5 combi 2000cc/150 ίππων πιθανότατα με τετρακίνηση haldex ή για Mazda 6 SW 2000cc αν και δεν έχει δει το Focus που για μένα είναι το πιο όμορφο SW. Δεν βιάζεται ιδιαίτερα, το θέλει περίπου το Πάσχα οπότε μπορεί να περιμένει. Θα υπάρχουν όμως τότε οι ευκαιρίες πχ Mazda 6 με -4000 ευρώ κλπ??
Δεν βάζω ψηφοφορία, δεν κάνω στατιστική, θα ήθελα να ακούσω απόψεις και να αξιολογήσω αυτά που έχουν σημασία και να του τα μεταφέρω. Χρόνους παράδοσης, προτεινόμενα μαγαζιά Αθηνών, τυχόν ιδιαιτερότητες και προβλήματα αλλά και εναλλακτικές προτάσεις.
Ευχαριστώ! -
Πολύ καλός φίλος περιμένει το 2ό του παιδί και το πήρε απόφαση ότι χρειάζεται μεγαλύτερο, κυρίως ταξιδιάρικο αυτοκίνητο. Διαθέτει μικρό αυτοκίνητο για την πόλη και διαθέτει χώρο πάρκινγκ οπότε οι εξωτερικές διαστάσεις δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία (αν και η γυναίκα του φοβάται τα πολύ μεγάλα).
Δεν θέλουν με τίποτα πολυμορφικό κλπ που τους φαίνονται σαν βανάκια, προτιμούν κάτι σε στέισον, δεν τον ενδιαφέρει η τετρακίνηση αλλά δεν την αποκλείει και θα συζήταγε ημιαυτόματο αλλά μάλλον δεν το πληρώνει. Θα ήθελε κάτι απλό μηχανολογικά χωρίς πολλά ηλεκτρονικά για να μπορεί να ασχολείται μια και πιάνουν πολύ τα χέρια του, αλλά του είπα ότι τώρα πια δύσκολ ο αυτό. Επίσης δεν είναι ικανοποιημένος από συγγενικά **Passat 1,8Τ **που είναι αδιάφορα οδηγικά (άρα αποζητά και οδηγικό ενδιαφέρον) με ενοχλητική για αυτόν δυσαναλογία μεταξύ πατήματος γκαζιού και απόδοσης (turbo) και των οποίων λέει το turbo χαλάει σχετικά γρήγορα οπότε και προτιμά να αποφύγει τα υπερπληρωμένα. Θεωρεί λογικό να διαθέσει από 20-33000 (με όλα μέσα, έξοδα μεταβίβασης, μεταλλικό, πινακίδες, σήμα). Θέλει κάτι στα 1800-2000 κυβικά το οποίο σκοπεύει να κρατήσει για χρόνια και η πρακτικότητα και αξιοπιστία είναι top ενώ η μούρη αδιάφορη (ή μάλλον προς αποφυγή).
Είναι αρκετά μπερδεμένος, του αρέσει η ιδέα της ιαπωνικής αξιοπιστίας αλλά γενικά πετάει άσχετα πχ Honda **CRV **που έχει γνωστή του που όμως είναι πιο ψηλό από όσο θα ήθελε, Volvo **V50 **που είναι πολύ κοντά σε ακριβό Focus, Αποκλείει τα υπερτιμημένα Alfa, Audi, BMW αλλά ξαφνικά μου μιλάει για Saab 9-3 SW...!! Απορρίπτει το **Avensis SW **και Mondeo SW για αισθητικούς λόγους και προτιμά να αποφύγει το Citroen C5 και οτιδήποτε VW.
Σκέφτηκα για Focus SW ή Skoda Octavia 5 combi για μέτρια μεγέθη ή Mazda 6 SW για πιο μεγάλα. Επίσης θα μπορούσε **Honda Accord SW **(ακριβότερο), Opel Astra SW, Peugeot 307 SW, Renault SW. Δεν απορρίπτει τετρακίνητα αλλά δεν τον ενδιαφέρει τόσο που να δώσει πολλά λεφτά. Στα Octavia η τετρακίνηση νομίζω είναι μόνο 1000 ευρώ οπότε μάλλον θα τα έδινε. Αναφέρθηκε και στο **Forester **που έχει ακούσει ότι είναι καλό αλλά του βγαίνει ακριβό και μάλλον άσχημο αλλά από την άλλη δεν τον ενοχλεί που οι χώροι του δεν είναι και τεράστιοι... Οπότε θέλει μεν χώρους αλλά δεν ζητάει και το χάος... Αν από τα παραπάνω καταφέρετε να σκιαγραφήσετε το προφίλ του..... εμένα να μου τρυπήσετε τη μύτη!
Δεν έχει μπει σε κανένα ούτε τα έχει οδηγήσει και δεν θέλει να χάσει πολύ χρόνο ψάχνοντας αλλά να περιορίσει πολύ τις επιλογές του προτού πάει σε μαγαζιά για μόνο 1-2 test drives πριν την τελική επιλογή.
Προσωπικά τον βλέπω να πηγαίνει για Skoda (η μόνη του VAG που σέβεται ως τίμια για τα λεφτά της και πιο αξιόπιστη) Octavia 5 combi 2000cc/150 ίππων πιθανότατα με τετρακίνηση haldex ή για Mazda 6 SW 2000cc αν και δεν έχει δει το Focus που για μένα είναι το πιο όμορφο SW. Δεν βιάζεται ιδιαίτερα, το θέλει περίπου το Πάσχα οπότε μπορεί να περιμένει. Θα υπάρχουν όμως τότε οι ευκαιρίες πχ Mazda 6 με -4000 ευρώ κλπ??
Δεν βάζω ψηφοφορία, δεν κάνω στατιστική, θα ήθελα να ακούσω απόψεις και να αξιολογήσω αυτά που έχουν σημασία και να του τα μεταφέρω. Χρόνους παράδοσης, προτεινόμενα μαγαζιά Αθηνών, τυχόν ιδιαιτερότητες και προβλήματα αλλά και εναλλακτικές προτάσεις.
Ευχαριστώ! -
Πολύ καλός φίλος περιμένει το 2ό του παιδί και το πήρε απόφαση ότι χρειάζεται μεγαλύτερο, κυρίως ταξιδιάρικο αυτοκίνητο. Διαθέτει μικρό αυτοκίνητο για την πόλη και διαθέτει χώρο πάρκινγκ οπότε οι εξωτερικές διαστάσεις δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία (αν και η γυναίκα του φοβάται τα πολύ μεγάλα).
Δεν θέλουν με τίποτα πολυμορφικό κλπ που τους φαίνονται σαν βανάκια, προτιμούν κάτι σε στέισον, δεν τον ενδιαφέρει η τετρακίνηση αλλά δεν την αποκλείει και θα συζήταγε ημιαυτόματο αλλά μάλλον δεν το πληρώνει. Θα ήθελε κάτι απλό μηχανολογικά χωρίς πολλά ηλεκτρονικά για να μπορεί να ασχολείται μια και πιάνουν πολύ τα χέρια του, αλλά του είπα ότι τώρα πια δύσκολ ο αυτό. Επίσης δεν είναι ικανοποιημένος από συγγενικά **Passat 1,8Τ **που είναι αδιάφορα οδηγικά (άρα αποζητά και οδηγικό ενδιαφέρον) με ενοχλητική για αυτόν δυσαναλογία μεταξύ πατήματος γκαζιού και απόδοσης (turbo) και των οποίων λέει το turbo χαλάει σχετικά γρήγορα οπότε και προτιμά να αποφύγει τα υπερπληρωμένα. Θεωρεί λογικό να διαθέσει από 20-33000 (με όλα μέσα, έξοδα μεταβίβασης, μεταλλικό, πινακίδες, σήμα). Θέλει κάτι στα 1800-2000 κυβικά το οποίο σκοπεύει να κρατήσει για χρόνια και η πρακτικότητα και αξιοπιστία είναι top ενώ η μούρη αδιάφορη (ή μάλλον προς αποφυγή).
Είναι αρκετά μπερδεμένος, του αρέσει η ιδέα της ιαπωνικής αξιοπιστίας αλλά γενικά πετάει άσχετα πχ Honda **CRV **που έχει γνωστή του που όμως είναι πιο ψηλό από όσο θα ήθελε, Volvo **V50 **που είναι πολύ κοντά σε ακριβό Focus, Αποκλείει τα υπερτιμημένα Alfa, Audi, BMW αλλά ξαφνικά μου μιλάει για Saab 9-3 SW...!! Απορρίπτει το **Avensis SW **και Mondeo SW για αισθητικούς λόγους και προτιμά να αποφύγει το Citroen C5 και οτιδήποτε VW.
Σκέφτηκα για Focus SW ή Skoda Octavia 5 combi για μέτρια μεγέθη ή Mazda 6 SW για πιο μεγάλα. Επίσης θα μπορούσε **Honda Accord SW **(ακριβότερο), Opel Astra SW, Peugeot 307 SW, Renault SW. Δεν απορρίπτει τετρακίνητα αλλά δεν τον ενδιαφέρει τόσο που να δώσει πολλά λεφτά. Στα Octavia η τετρακίνηση νομίζω είναι μόνο 1000 ευρώ οπότε μάλλον θα τα έδινε. Αναφέρθηκε και στο **Forester **που έχει ακούσει ότι είναι καλό αλλά του βγαίνει ακριβό και μάλλον άσχημο αλλά από την άλλη δεν τον ενοχλεί που οι χώροι του δεν είναι και τεράστιοι... Οπότε θέλει μεν χώρους αλλά δεν ζητάει και το χάος... Αν από τα παραπάνω καταφέρετε να σκιαγραφήσετε το προφίλ του..... εμένα να μου τρυπήσετε τη μύτη!
Δεν έχει μπει σε κανένα ούτε τα έχει οδηγήσει και δεν θέλει να χάσει πολύ χρόνο ψάχνοντας αλλά να περιορίσει πολύ τις επιλογές του προτού πάει σε μαγαζιά για μόνο 1-2 test drives πριν την τελική επιλογή.
Προσωπικά τον βλέπω να πηγαίνει για Skoda (η μόνη του VAG που σέβεται ως τίμια για τα λεφτά της και πιο αξιόπιστη) Octavia 5 combi 2000cc/150 ίππων πιθανότατα με τετρακίνηση haldex ή για Mazda 6 SW 2000cc αν και δεν έχει δει το Focus που για μένα είναι το πιο όμορφο SW. Δεν βιάζεται ιδιαίτερα, το θέλει περίπου το Πάσχα οπότε μπορεί να περιμένει. Θα υπάρχουν όμως τότε οι ευκαιρίες πχ Mazda 6 με -4000 ευρώ κλπ??
Δεν βάζω ψηφοφορία, δεν κάνω στατιστική, θα ήθελα να ακούσω απόψεις και να αξιολογήσω αυτά που έχουν σημασία και να του τα μεταφέρω. Χρόνους παράδοσης, προτεινόμενα μαγαζιά Αθηνών, τυχόν ιδιαιτερότητες και προβλήματα αλλά και εναλλακτικές προτάσεις.
Ευχαριστώ! -
Για 407 SW; Είναι από το ομορφότερα station πιστεύω...
-
Το 407 που έχει ο γνωστός του αποτέλεσε την αιτία της δήλωσής του για την απέχθεια προς τα ηλεκτρονικά. Έχει κάνει περίεργα πράματα ο εγκέφαλος όταν απλά κάηκε μια ασφάλεια ενώ η αποκορύφωση ήταν όταν ανοίγοντας την πίσω πόρτα (ή το πορτμπαγκάζ δεν θυμάμαι) ενεργοποιήθηκαν οι υαλοκαθαριστήρες..... Οπότε χλωμό το βλέπω. Πάντως για μυστήριο λόγο του φαίνεται συμπαθές το 307SW...
-
Μήπως είχε τους αυτόματους υαλοκαθαριστήρες ενεργοποιημένους; Τέσπα!
-
- οι εξωτερικές διαστάσεις δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία: Check.
- Δεν θέλουν με τίποτα πολυμορφικό: Check
- προτιμούν κάτι σε στέισον: Check
- δεν τον ενδιαφέρει η τετρακίνηση αλλά δεν την αποκλείει: Check
- θα συζήταγε ημιαυτόματο αλλά μάλλον δεν το πληρώνει: Check
- Θα ήθελε κάτι απλό μηχανολογικά χωρίς πολλά ηλεκτρονικά για να μπορεί να ασχολείται μια και πιάνουν πολύ τα χέρια του, αλλά του είπα ότι τώρα πια δύσκολα: Check
- δεν είναι ικανοποιημένος από συγγενικά Passat 1,8Τ που είναι αδιάφορα οδηγικά ( -*- ) με ενοχλητική για αυτόν δυσαναλογία μεταξύ πατήματος γκαζιού και απόδοσης και των οποίων λέει το turbo χαλάει σχετικά γρήγορα: Check
- -*- (άρα αποζητά και οδηγικό ενδιαφέρον): Check
- προτιμά να αποφύγει τα υπερπληρωμένα: Check
- Θεωρεί λογικό να διαθέσει από 20-33000 (με όλα μέσα, έξοδα μεταβίβασης, μεταλλικό, πινακίδες, σήμα): Check
- Θέλει κάτι στα 1800-2000 κυβικά: Check
- το οποίο σκοπεύει να κρατήσει για χρόνια οπότε η πρακτικότητα και αξιοπιστία είναι top: Check
- του αρέσει η ιδέα του ιαπωνικού: Check
- μιλάει για Honda CRV που έχει γνωστή του που όμως είναι πιο ψηλό από όσο θα ήθελε: Check
- μιλάει για Volvo V50 που είναι πολύ κοντά σε ακριβό Focus: Check
- Αποκλείει τα υπερτιμημένα Alfa: Check
- Αποκλείει τα υπερτιμημένα Audi: Check
- Αποκλείει τα υπερτιμημένα BMW: Check
- μιλάει για Saab 9-3 SW: Check
- Απορρίπτει το Avensis SW για αισθητικούς λόγους: Check
- Απορρίπτει το Mondeo SW για αισθητικούς λόγους: Check
- προτιμά να αποφύγει το Citroen C5: Check
- προτιμά να αποφύγει οτιδήποτε VW: Check
- Δεν απορρίπτει τετρακίνητα αλλά δεν τον ενδιαφέρει τόσο που να δώσει πολλά λεφτά: Check
- το Forester έχει ακούσει ότι είναι καλό αλλά του βγαίνει ακριβό και μάλλον άσχημο: Check
- από την άλλη δεν τον ενοχλεί που οι χώροι του δεν είναι και τεράστιοι: Check
- Δεν έχει μπει σε κανένα
- ούτε τα έχει οδηγήσει
- δεν θέλει να χάσει πολύ χρόνο ψάχνοντας
- αλλά να περιορίσει πολύ τις επιλογές του προτού πάει σε μαγαζιά για μόνο 1-2 test drives πριν την τελική επιλογή
- Δεν βιάζεται ιδιαίτερα, το θέλει περίπου το Πάσχα οπότε μπορεί να περιμένει.
__
-
ford s-max το 2.5
αλήθεια γιατί δεν κοιτάει πολυμορφικά edit άκυρο καλά που έκανε τη λίστα ο Kubiak γιατί μέχρι να τελειώσει το διήγημα είχα ξεχάσει πως άρχιζε
S-max, C-max
Zafira
Scenic
νέο C4 Picasso
B-Class
όλα πολύ ενδιαφέροντα αυτοκίνητα
απο τα sw που λες εγώ θα κοιτούσα με τη σειρά Mazda 6, Megane SW, 307 sw που πολυμορφίζει έντονα κιόλαςπάντως μλκ να μην κοιτάξει 159 sportwagon,Passat 2,0 TFSi
-
Τελικά είναι πολύ απλό.
Subaru Legacy
Εμένα μου φαίνεται όμορφο. Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. Πολύ όμορφο εσωτερικό και χώροι.
Αδιάφορο οδηγικά δεν είναι σε καμία περίπτωση.
Χώρους έχει πολύ καλούς.
Η τιμή του απλού Legacy s/w 31'800,00 -
[quote='meco']Τελικά είναι πολύ απλό.
Subaru Legacy
Εμένα μου φαίνεται όμορφο. Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. Πολύ όμορφο εσωτερικό και χώροι.
Αδιάφορο οδηγικά δεν είναι σε καμία περίπτωση.
Χώρους έχει πολύ καλούς.
Η τιμή του απλού Legacy s/w 31.800,00 -
Ολα καλα ειναι...BMW,Mazda,Subaru,skoda.
Αναλογως ποσα ειναι διατεθειμενος να δωσει.Απο οτι εχω καταλαβει η αποφαση εχει ηδη ληφθει σχεδον, και θα ειναι skoda.Για μενα το μονο σιγουρο ειναι οτι τα γαλλικα τα αφηνουμε στην ακρη,αυτοκινητα με καποιο οδηγικο ενδιαφερον αλλα μηδενικη αξιοπιστια,ακριβα service και να μην σχολιασω ποσο θα μεταπουλήσεις ενα γαλλικο s/w..
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Ολα καλα ειναι...BMW,Mazda,Subaru,skoda.
Αναλογως ποσα ειναι διατεθειμενος να δωσει.Απο οτι εχω καταλαβει η αποφαση εχει ηδη ληφθει σχεδον, και θα ειναι skoda.Για μενα το μονο σιγουρο ειναι οτι τα γαλλικα τα αφηνουμε στην ακρη,αυτοκινητα με καποιο οδηγικο ενδιαφερον αλλα μηδενικη αξιοπιστια,ακριβα service και να μην σχολιασω ποσο θα μεταπουλήσεις ενα γαλλικο s/w..
Μηδενική αξιοπιστία; Ακριβά σέρβις; Καλά. Μην αγοράσετε γαλλικό λέμε!!!!!!
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μηδενική αξιοπιστία; Ακριβά σέρβις; Καλά. Μην αγοράσετε γαλλικό λέμε!!!!!!
Αυτο ειναι το μονο βεβαιο,σκουπιδια δεν αγοραζουμε
-
Α, καλά. Πρόσεχε τα φάρμακα σου, έχουν λήξει προ πολλού.
-
Και η μονοετης εργοστασιακη εγγυηση πολλων γαλλικων εχει λήξει εσχάτως
-
Πρόσεχε λέμε, παλιά είναι. Ξαναδιάβασε τις οδηγίες-και τα περί εγγύησης.
-
Εγω διαβαζω, οι ατυχοι ιδιοκτητες απλως πληρωνουν.
-
Επιμένεις δηλαδή. Βγαίνεις κάρτα όμως, πρόσεχε.
-
Να δει απο κοντα το V50.Να το κανει και βολτα.
Κατα προτιμηση 1,8 Summum με επενδυση αλουμινιου και τα Dala T-Tec του Momentum, με sunroof σε Barents Blue.Αυτο που λες για κοντα με Φοκους δεν το πολυκαλαβαινω. Δεν ειναι ισα και ομοια επειδη εχουν το ιδιο πατωμα.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Πολύ καλός φίλος περιμένει το 2ό του παιδί και το πήρε απόφαση ότι χρειάζεται μεγαλύτερο, κυρίως ταξιδιάρικο αυτοκίνητο. Διαθέτει μικρό αυτοκίνητο για την πόλη και διαθέτει χώρο πάρκινγκ οπότε οι εξωτερικές διαστάσεις δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία (αν και η γυναίκα του φοβάται τα πολύ μεγάλα).
Δεν θέλουν με τίποτα πολυμορφικό κλπ που τους φαίνονται σαν βανάκια, προτιμούν κάτι σε στέισον, δεν τον ενδιαφέρει η τετρακίνηση αλλά δεν την αποκλείει και θα συζήταγε ημιαυτόματο αλλά μάλλον δεν το πληρώνει. Θα ήθελε κάτι απλό μηχανολογικά χωρίς πολλά ηλεκτρονικά για να μπορεί να ασχολείται μια και πιάνουν πολύ τα χέρια του, αλλά του είπα ότι τώρα πια δύσκολ ο αυτό. Επίσης δεν είναι ικανοποιημένος από συγγενικά **Passat 1,8Τ **που είναι αδιάφορα οδηγικά (άρα αποζητά και οδηγικό ενδιαφέρον) με ενοχλητική για αυτόν δυσαναλογία μεταξύ πατήματος γκαζιού και απόδοσης (turbo) και των οποίων λέει το turbo χαλάει σχετικά γρήγορα οπότε και προτιμά να αποφύγει τα υπερπληρωμένα. Θεωρεί λογικό να διαθέσει από 20-33000 (με όλα μέσα, έξοδα μεταβίβασης, μεταλλικό, πινακίδες, σήμα). Θέλει κάτι στα 1800-2000 κυβικά το οποίο σκοπεύει να κρατήσει για χρόνια και η πρακτικότητα και αξιοπιστία είναι top ενώ η μούρη αδιάφορη (ή μάλλον προς αποφυγή).
Είναι αρκετά μπερδεμένος, του αρέσει η ιδέα της ιαπωνικής αξιοπιστίας αλλά γενικά πετάει άσχετα πχ Honda **CRV **που έχει γνωστή του που όμως είναι πιο ψηλό από όσο θα ήθελε, Volvo **V50 **που είναι πολύ κοντά σε ακριβό Focus, Αποκλείει τα υπερτιμημένα Alfa, Audi, BMW αλλά ξαφνικά μου μιλάει για Saab 9-3 SW...!! Απορρίπτει το **Avensis SW **και Mondeo SW για αισθητικούς λόγους και προτιμά να αποφύγει το Citroen C5 και οτιδήποτε VW.
Σκέφτηκα για Focus SW ή Skoda Octavia 5 combi για μέτρια μεγέθη ή Mazda 6 SW για πιο μεγάλα. Επίσης θα μπορούσε **Honda Accord SW **(ακριβότερο), Opel Astra SW, Peugeot 307 SW, Renault SW. Δεν απορρίπτει τετρακίνητα αλλά δεν τον ενδιαφέρει τόσο που να δώσει πολλά λεφτά. Στα Octavia η τετρακίνηση νομίζω είναι μόνο 1000 ευρώ οπότε μάλλον θα τα έδινε. Αναφέρθηκε και στο **Forester **που έχει ακούσει ότι είναι καλό αλλά του βγαίνει ακριβό και μάλλον άσχημο αλλά από την άλλη δεν τον ενοχλεί που οι χώροι του δεν είναι και τεράστιοι... Οπότε θέλει μεν χώρους αλλά δεν ζητάει και το χάος... Αν από τα παραπάνω καταφέρετε να σκιαγραφήσετε το προφίλ του..... εμένα να μου τρυπήσετε τη μύτη!
Δεν έχει μπει σε κανένα ούτε τα έχει οδηγήσει και δεν θέλει να χάσει πολύ χρόνο ψάχνοντας αλλά να περιορίσει πολύ τις επιλογές του προτού πάει σε μαγαζιά για μόνο 1-2 test drives πριν την τελική επιλογή.
Προσωπικά τον βλέπω να πηγαίνει για Skoda (η μόνη του VAG που σέβεται ως τίμια για τα λεφτά της και πιο αξιόπιστη) Octavia 5 combi 2000cc/150 ίππων πιθανότατα με τετρακίνηση haldex ή για Mazda 6 SW 2000cc αν και δεν έχει δει το Focus που για μένα είναι το πιο όμορφο SW. Δεν βιάζεται ιδιαίτερα, το θέλει περίπου το Πάσχα οπότε μπορεί να περιμένει. Θα υπάρχουν όμως τότε οι ευκαιρίες πχ Mazda 6 με -4000 ευρώ κλπ??
Δεν βάζω ψηφοφορία, δεν κάνω στατιστική, θα ήθελα να ακούσω απόψεις και να αξιολογήσω αυτά που έχουν σημασία και να του τα μεταφέρω. Χρόνους παράδοσης, προτεινόμενα μαγαζιά Αθηνών, τυχόν ιδιαιτερότητες και προβλήματα αλλά και εναλλακτικές προτάσεις.
Ευχαριστώ!με αυτα που θελει και αυτα που δεν θελει, μολις βρει αμαξι, να μας το πεις.
Προτάσεις για στέισον.... από σελ 5: εντυπώσεις από Forester