-
Καλησπερα παιδες.Μια ερωτησουλα να κανω..Καποιες φορες,οταν ειμαι σταματημενος,αναβοσβηνει στιγμιαια η ενδειξη πιεσης λαδιου.Ρωτησα σε καποιον που πουλαει ανταλλακτικα φιατ και μου ειπε οτι 99% ειναι η βαλβιδα πιεσης του λαδιου.Μηπως μπορει καποιος να μου πει που ακριβως βρισκεται για να την αλλαξω μονος μου?Το αυτοκινητο ειναι seicento 1100cc του 2001...
-
Καλησπερα παιδες.Μια ερωτησουλα να κανω..Καποιες φορες,οταν ειμαι σταματημενος,αναβοσβηνει στιγμιαια η ενδειξη πιεσης λαδιου.Ρωτησα σε καποιον που πουλαει ανταλλακτικα φιατ και μου ειπε οτι 99% ειναι η βαλβιδα πιεσης του λαδιου.Μηπως μπορει καποιος να μου πει που ακριβως βρισκεται για να την αλλαξω μονος μου?Το αυτοκινητο ειναι seicento 1100cc του 2001...
-
Καλησπερα παιδες.Μια ερωτησουλα να κανω..Καποιες φορες,οταν ειμαι σταματημενος,αναβοσβηνει στιγμιαια η ενδειξη πιεσης λαδιου.Ρωτησα σε καποιον που πουλαει ανταλλακτικα φιατ και μου ειπε οτι 99% ειναι η βαλβιδα πιεσης του λαδιου.Μηπως μπορει καποιος να μου πει που ακριβως βρισκεται για να την αλλαξω μονος μου?Το αυτοκινητο ειναι seicento 1100cc του 2001...
-
Αν το λαμπάκι το έχεις δει να αναβοσβήνει μόνο όταν είσαι σταματημένος και ποτέ στο ταξίδι, μάλλον δεν είναι ο αισθητήρας της πίεσης. Αν δεν έχει ανάψει ποτέ όταν το λάδι είναι κρύο (στο ρελαντί) τότε σίγουρα δεν είναι ο αισθητήρας της πίεσης.
-
Εχει αναψει καποιες φορες μεσα στην κινηση για κλασματα του δευτερολεπτου ομως και μετα σβηνει.Ταξιδια δεν κανω με αυτο το αυτοκινητο(εχω αλλο) οποτε δεν ξερω.Παντως οσες φορες εχει αναψει,το λαδι ηταν ζεστο...Το θπεθεσα αυτο γιατι και στο punto GT που ειχα,μου ειχε αναψει η ιδια λυχνια και ειχε πεσει στο 0 η η ενδειξη της πιεσης λαδιου(μου ειχε φυγει το σκ..ο!).Τελικα ηταν αυτη η βαλβιδα που αναφερω και οταν την αλλαξα ολα καλα..
-
Μακάρι να είναι αυτή η βαλβίδα γιατί αλλιώς ο κινητήρας σου δεν έχει αρκετή πίεση στο ρελαντί - είναι οριακή, βάζε πιο χοντρό λάδι.
-
¨οταν η λυχνία αναβοσβήνει με γυρισμένο διακόπτη απλα, σε παλιό seaτ, είναι φυσιολογικό?
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Μακάρι να είναι αυτή η βαλβίδα γιατί αλλιώς ο κινητήρας σου δεν έχει αρκετή πίεση στο ρελαντί - είναι οριακή, βάζε πιο χοντρό λάδι.Ή το ίδιο αλλά σε καλύτερη ποιότητα!
-
ακόμα και αν κρίνω από το αυτοκίνητο μου ('76) παρόλα αυτά θέλω να σας πω ότι είναι κάτι ΠΟΛΥ ύπουλο.
καταρχήν δεν ισχύει τίποτα απαραίτητα.
εμένα πριν τα παίξει τελείως στο ρελαντί αναβόσβηνε με περίοδο ίδια με της περιστροφής του μοτέρ!
Όταν πατούσα γκάζι έσβηνε πάλι.
Το βασικότερο είναι ότι έχανα ΠΟΛΛΑ λάδια από τον αισθητήρα οπότε μην το αφήνετε!
Τώρα για το αν αλλάζει δύσκολα ή εύκολα προφανώς ανάλογα το αυτοκίνητο...αν και σε εμένα μου πήρε περίπου 3 ώρες αφού έβγαλα τρόμπα βενζίνης για να φτάσω εκεί (άλλοι βγάζουν φτερό σε 2cv!)
-
Aλλαξα την βαλβιδα ελεγου πιεσης του λαδιου,ελεγξα την καλοδιωση και συνεχιζει τα ιδια.Στο συνεργειο μου ειπαν οτι μπορει να φταιει και το φιλτρο λαδιου επειδη δεν ειναι το γνησιο της φιατ(δεν εχει σημασια που ειναι καινουριο).Αυριο θα αλλαξω και το φιλτρο και ειδωμεν...
-
Ο χρήστης punto GT170 έγραψε:
Aλλαξα την βαλβιδα ελεγου πιεσης του λαδιου,ελεγξα την καλοδιωση και συνεχιζει τα ιδια.Στο συνεργειο μου ειπαν οτι μπορει να φταιει και το φιλτρο λαδιου επειδη δεν ειναι το γνησιο της φιατ(δεν εχει σημασια που ειναι καινουριο).Αυριο θα αλλαξω και το φιλτρο και ειδωμεν...και εμένα αυτό μου είχαν πει σαν ενδεχόμενο...για φίλτρο λαδιού...οπότε κοίταξε το και ενημέρωσε μας!
-
Ο χρήστης punto GT170 έγραψε:
Aλλαξα την βαλβιδα ελεγου πιεσης του λαδιου,ελεγξα την καλοδιωση και συνεχιζει τα ιδια.**Στο συνεργειο μου ειπαν οτι μπορει να φταιει και το φιλτρο λαδιου επειδη δεν ειναι το γνησιο της φιατ(δεν εχει σημασια που ειναι καινουριο).**Αυριο θα αλλαξω και το φιλτρο και ειδωμεν...Μη βάζετε φίλτρα της κακιάς ώρας. Αν καταρρεύσει το χάρτινο φίλτρο και βουλώσει την έξοδο θα πάρεις το κινητήρα στο χέρι.
Η γνώμη μου είναι να αφήσουν το φίλτρο στην ησυχία του και να κοιτάξουν πρώτα την αντλία λαδιού. Αν είναι καλή ρώτα τον Miltellas για καλύτερο (πιο χοντρό?) λάδι.
-
Αλλαξα και το φιλτρο λαδιου με το γνησιο της φιατ.Μου το εκανε παλι(μια φορα μονο χτες το πρωι και μετα απο αρκετη ωρα στην κινηση.Σημερα,καθολου.Δεν ξερω τι να πω...Το λαδι που φοραω ειναι elf 10/40 και νομιζω οτι ειναι το καταλληλο για τον κινητηρα μου και σαφως ανωτερο απο το selenia gold που δινει η φιατ.Ειδωμεν...
-
Ο χρήστης punto GT170 έγραψε:
Μου το εκανε παλι(μια φορα μονο χτες το πρωι και μετα απο αρκετη ωρα στην κινηση.Σημερα,καθολου.Δεν ξερω τι να πω...Η βαλβίδα δουλεύει μια χαρά. Όταν ζεσταίνεται πολύ το λάδι γίνεται λεπτόρευστο και δεν έχει αρκετή πίεση. Σήμερα που έχει περισσότερο κρύο το λάδι είναι πιο παχύρρευστο και σηκώνει μεγαλύτερη πίεση - δεν ανάβει το λαμπάκι. Το καλοκαίρι ή αν σταματήσεις μετά από μεγάλες ταχύτητες (διόδια) θα σου ανάβει πιο συχνά.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Aλλαξα την βαλβιδα ελεγου πιεσης του λαδιου,ελεγξα την καλοδιωση και συνεχιζει τα ιδια.**Στο συνεργειο μου ειπαν οτι μπορει να φταιει και το φιλτρο λαδιου επειδη δεν ειναι το γνησιο της φιατ(δεν εχει σημασια που ειναι καινουριο).**Αυριο θα αλλαξω και το φιλτρο και ειδωμεν...
Μη βάζετε φίλτρα της κακιάς ώρας. Αν καταρρεύσει το χάρτινο φίλτρο και βουλώσει την έξοδο θα πάρεις το κινητήρα στο χέρι.
Μου εχει συμβει με φιλτρο βενζινης,μολις μπηκε το καινουργιο δεν επαιρνε μπροστα με τιποτα.
-
Όπως έχω πει και παλιότερα, εμενα μου βάλανε στην αντιπροσωπεία το καινούριο φίλτρο βενζίνης ανάποδα, και μετά έψαχνα εγώ να δω τι έχει πάθει και δεν τραβάει.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Όπως έχω πει και παλιότερα, εμενα μου βάλανε στην αντιπροσωπεία το καινούριο φίλτρο βενζίνης ανάποδα, και μετά έψαχνα εγώ να δω τι έχει πάθει και δεν τραβάει.Είναι κόλπο, το βάζεις ανάποδα για να τρέχει περισσότερο όταν κάνεις όπισθεν.
-
leonP μαλλον εχεις δικιο οποτε λεω να μην ασχοληθω αλλο με το θεμα..Εχω και πιο σοβαρο αυτοκινητο να ασχοληθω(ο θεος ας του δωσει μια τουρμπινα,μου ελειψε)!
-
για φαγωμενα κουζινετα βασεως το κοβω
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
για φαγωμενα κουζινετα βασεως το κοβωΔυστυχώς ... σωστό.
Βαλβιδα πιεσης λαδιου