Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί οδηγικής απόλαυσης
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Περί οδηγικής απόλαυσης
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Αντίλογος
    13
    32
    123
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dap last edited by

      Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
      πιο ακριβό είναι το 2cv.....στο 106 όμως μπορεί να οδηγήσει κάποιος 1,50 και να κάτσει συνοδηγός κάποιος 1,90 χωρίς να βγάλει τα πόδια του έξω απο το παρμπρίζ!

      Και ομως Στελιο και σε αυτο χωρανε και περισευουνε.Ασε το πορτμπαγκαζ που χωραει μια πληρη τραπεζαρια.

      Το μονο που θελει ειναι να κατανικησεις το φοβο οτι στη στροφη θα τουμπαρει.

      Αυτα που δεν χορτασα σε αυτο το αυτοκινητο ηταν ο λεβιες του και το ανοιγμα του παραθυρου προς τα πανω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dap last edited by

        Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
        πιο ακριβό είναι το 2cv.....στο 106 όμως μπορεί να οδηγήσει κάποιος 1,50 και να κάτσει συνοδηγός κάποιος 1,90 χωρίς να βγάλει τα πόδια του έξω απο το παρμπρίζ!

        Και ομως Στελιο και σε αυτο χωρανε και περισευουνε.Ασε το πορτμπαγκαζ που χωραει μια πληρη τραπεζαρια.

        Το μονο που θελει ειναι να κατανικησεις το φοβο οτι στη στροφη θα τουμπαρει.

        Αυτα που δεν χορτασα σε αυτο το αυτοκινητο ηταν ο λεβιες του και το ανοιγμα του παραθυρου προς τα πανω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dap last edited by

          Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
          πιο ακριβό είναι το 2cv.....στο 106 όμως μπορεί να οδηγήσει κάποιος 1,50 και να κάτσει συνοδηγός κάποιος 1,90 χωρίς να βγάλει τα πόδια του έξω απο το παρμπρίζ!

          Και ομως Στελιο και σε αυτο χωρανε και περισευουνε.Ασε το πορτμπαγκαζ που χωραει μια πληρη τραπεζαρια.

          Το μονο που θελει ειναι να κατανικησεις το φοβο οτι στη στροφη θα τουμπαρει.

          Αυτα που δεν χορτασα σε αυτο το αυτοκινητο ηταν ο λεβιες του και το ανοιγμα του παραθυρου προς τα πανω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            citastak last edited by

            Ο χρήστης DAP έγραψε:

            πιο ακριβό είναι το 2cv.....στο 106 όμως μπορεί να οδηγήσει κάποιος 1,50 και να κάτσει συνοδηγός κάποιος 1,90 χωρίς να βγάλει τα πόδια του έξω απο το παρμπρίζ!

            Και ομως Στελιο και σε αυτο χωρανε και περισευουνε.Ασε το πορτμπαγκαζ που χωραει μια πληρη τραπεζαρια.

            Το μονο που θελει ειναι να κατανικησεις το φοβο οτι στη στροφη θα τουμπαρει.

            Αυτα που δεν χορτασα σε αυτο το αυτοκινητο ηταν ο λεβιες του και το ανοιγμα του παραθυρου προς τα πανω.

            Και ο διακόπτης ρύθμισης ύψους φωτων και το αυτοσχέδιο aircondition (Κρυο το χειμώνα, ζεστό το καλοκαίρι ) και τα απίστευτα εσακια που μπορεί να κάνει με 90 και παίξιμο του τιμονιού και και και και και

            Αλήθεια όταν το πρωτοοδηγησα δεν πίστευα οτι ενα τόσο απλό και παλιό αυτοκίνητο μπορεί να είναι ΤΟΣΟ διασκεδαστικό....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              n_olympios last edited by

              Ας τα ακούν αυτά κάποιοι που εκθειάζουν τον αντίστοιχης ηλικίας σκαραβαίο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sirgus last edited by

                Ο χρήστης citastak έγραψε:

                πιο ακριβό είναι το 2cv.....στο 106 όμως μπορεί να οδηγήσει κάποιος 1,50 και να κάτσει συνοδηγός κάποιος 1,90 χωρίς να βγάλει τα πόδια του έξω απο το παρμπρίζ!

                Και ομως Στελιο και σε αυτο χωρανε και περισευουνε.Ασε το πορτμπαγκαζ που χωραει μια πληρη τραπεζαρια.

                Το μονο που θελει ειναι να κατανικησεις το φοβο οτι στη στροφη θα τουμπαρει.

                Αυτα που δεν χορτασα σε αυτο το αυτοκινητο ηταν ο λεβιες του και το ανοιγμα του παραθυρου προς τα πανω.

                Και ο διακόπτης ρύθμισης ύψους φωτων και το αυτοσχέδιο aircondition (Κρυο το χειμώνα, ζεστό το καλοκαίρι ) και τα απίστευτα εσακια που μπορεί να κάνει με 90 και παίξιμο του τιμονιού και και και και και

                Αλήθεια όταν το πρωτοοδηγησα δεν πίστευα οτι ενα τόσο απλό και παλιό αυτοκίνητο μπορεί να είναι ΤΟΣΟ διασκεδαστικό....

                φεύγουμε εκτός θέματος αλλά ΟΛΑ τα αυτοκίνητα είναι διασκεδαστικά αν τα οδηγείς στο δικό τους όριο.
                Σίγουρα άλλα πράγματα θα χαρείς με μια BMW σε στροφές αλλά και ένα απλό 2cv να το οδηγείς στο όριο του έχει πλάκα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  n_olympios last edited by

                  Ο χρήστης SirGus έγραψε:

                  φεύγουμε εκτός θέματος αλλά ΟΛΑ τα αυτοκίνητα είναι διασκεδαστικά αν τα οδηγείς στο δικό τους όριο.

                  Κώστα εγώ θα διαφωνήσω με αυτή τη θέση. Δεν είναι για το συγκεκριμένο θέμα, αλλά υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που ακόμα και στο όριό τους ή και πάνω από αυτό, παραμένουν αδιάφορα/βαρετά/επικίνδυνα.

                  Και βάλτε όσα θέλετε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sirgus last edited by

                    Ο χρήστης n_olympios έγραψε:

                    φεύγουμε εκτός θέματος αλλά ΟΛΑ τα αυτοκίνητα είναι διασκεδαστικά αν τα οδηγείς στο δικό τους όριο.

                    Κώστα εγώ θα διαφωνήσω με αυτή τη θέση. Δεν είναι για το συγκεκριμένο θέμα, αλλά υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που ακόμα και στο όριό τους ή και πάνω από αυτό, παραμένουν αδιάφορα/βαρετά/επικίνδυνα.

                    Και βάλτε όσα θέλετε.

                    καταρχήν οδήγηση στο όριο σημαίνει κίνδυνος.

                    Δηλαδή μια 911 στο όριο της (που το όριο της μπορεί να είναι 160 χαω σε στροφές....) δεν έχει κίνδυνο? Άσε που εκεί αν γίνει το λάθος και δεν έχεις τα χέρια, μάλλον θα κλαίμε όλοι μετά.

                    όσο για το βαρετό/αδιάφορο είναι θέμα συνήθειας.

                    Όταν έκανα 1000 kms σε 3 μέρες με ένα focus σε διαδρομή Αθηνά (

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      ratanplan last edited by

                      Ο χρήστης DAP έγραψε:

                      πιο ακριβό είναι το 2cv.....στο 106 όμως μπορεί να οδηγήσει κάποιος 1,50 και να κάτσει συνοδηγός κάποιος 1,90 χωρίς να βγάλει τα πόδια του έξω απο το παρμπρίζ!

                      Και ομως Στελιο και σε αυτο χωρανε και περισευουνε.Ασε το πορτμπαγκαζ που χωραει μια πληρη τραπεζαρια.

                      Το μονο που θελει ειναι να κατανικησεις το φοβο οτι στη στροφη θα τουμπαρει.

                      Αυτα που δεν χορτασα σε αυτο το αυτοκινητο ηταν ο λεβιες του και το ανοιγμα του παραθυρου προς τα πανω.

                      ρε παιδιά τα καθίσματα μπροστά στο 2cv δεν είναι σε στυλ παγκάκι?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        citastak last edited by

                        Ο χρήστης ratanplan έγραψε:

                        πιο ακριβό είναι το 2cv.....στο 106 όμως μπορεί να οδηγήσει κάποιος 1,50 και να κάτσει συνοδηγός κάποιος 1,90 χωρίς να βγάλει τα πόδια του έξω απο το παρμπρίζ!

                        Και ομως Στελιο και σε αυτο χωρανε και περισευουνε.Ασε το πορτμπαγκαζ που χωραει μια πληρη τραπεζαρια.

                        Το μονο που θελει ειναι να κατανικησεις το φοβο οτι στη στροφη θα τουμπαρει.

                        Αυτα που δεν χορτασα σε αυτο το αυτοκινητο ηταν ο λεβιες του και το ανοιγμα του παραθυρου προς τα πανω.

                        ρε παιδιά τα καθίσματα μπροστά στο 2cv δεν είναι σε στυλ παγκάκι?

                        Κανονικά ναι. το συγκεκριμένο όμως έχει καθίσματα από ZX...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          ratanplan last edited by

                          Γι'αυτό είπα βρε πως θα οδηγεί ένας 1,50 κα ιθα έχει συνοδηγό έναν 1,90!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            citastak last edited by

                            Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
                            Γι'αυτό είπα βρε πως θα οδηγεί ένας 1,50 κα ιθα έχει συνοδηγό έναν 1,90!

                            Να το μεταφερουμε στο σιτροεν φόρουμ;;; κυρ Κουκο;;;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              n_olympios last edited by

                              Πολύ καλή ιδέα, Ηλία! Να ένα πολύ ωραίο θέμα για οδηγική απόλαυση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sirgus last edited by

                                Ο χρήστης ratanplan έγραψε:

                                πιο ακριβό είναι το 2cv.....στο 106 όμως μπορεί να οδηγήσει κάποιος 1,50 και να κάτσει συνοδηγός κάποιος 1,90 χωρίς να βγάλει τα πόδια του έξω απο το παρμπρίζ!

                                Και ομως Στελιο και σε αυτο χωρανε και περισευουνε.Ασε το πορτμπαγκαζ που χωραει μια πληρη τραπεζαρια.

                                Το μονο που θελει ειναι να κατανικησεις το φοβο οτι στη στροφη θα τουμπαρει.

                                Αυτα που δεν χορτασα σε αυτο το αυτοκινητο ηταν ο λεβιες του και το ανοιγμα του παραθυρου προς τα πανω.

                                ρε παιδιά τα καθίσματα μπροστά στο 2cv δεν είναι σε στυλ παγκάκι?

                                όχι όλα

                                από μια εποχή και μετά έγιναν..... 2 παγκάκια

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  citastak last edited by

                                  Ο χρήστης SirGus έγραψε:

                                  πιο ακριβό είναι το 2cv.....στο 106 όμως μπορεί να οδηγήσει κάποιος 1,50 και να κάτσει συνοδηγός κάποιος 1,90 χωρίς να βγάλει τα πόδια του έξω απο το παρμπρίζ!

                                  Και ομως Στελιο και σε αυτο χωρανε και περισευουνε.Ασε το πορτμπαγκαζ που χωραει μια πληρη τραπεζαρια.

                                  Το μονο που θελει ειναι να κατανικησεις το φοβο οτι στη στροφη θα τουμπαρει.

                                  Αυτα που δεν χορτασα σε αυτο το αυτοκινητο ηταν ο λεβιες του και το ανοιγμα του παραθυρου προς τα πανω.

                                  ρε παιδιά τα καθίσματα μπροστά στο 2cv δεν είναι σε στυλ παγκάκι?

                                  όχι όλα

                                  από μια εποχή και μετά έγιναν..... 2 παγκάκια

                                  το κακό είναι οτι αυτο που θα εχω, δεν εχει πισω καθισματα... Οπότε 2cv διθέσιο...(και κάμπριο)!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sirgus last edited by

                                    λοιπόν...

                                    το αργό αυτοκίνητο προσφέρει απόλαυση??

                                    Ή να ξεκινήσουμε από το πολύ απλό?

                                    Τι είναι οδηγική απόλαυση?

                                    Τελικά τίποτα πιο πέρα από το προφανές? Να απολαμβάνεις την οδήγηση με το αυτοκίνητο σου?

                                    Τότε είναι καθαρά υποκειμενικό μάλλον ε?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      sirgus last edited by

                                      Ο χρήστης citastak έγραψε:

                                      πιο ακριβό είναι το 2cv.....στο 106 όμως μπορεί να οδηγήσει κάποιος 1,50 και να κάτσει συνοδηγός κάποιος 1,90 χωρίς να βγάλει τα πόδια του έξω απο το παρμπρίζ!

                                      Και ομως Στελιο και σε αυτο χωρανε και περισευουνε.Ασε το πορτμπαγκαζ που χωραει μια πληρη τραπεζαρια.

                                      Το μονο που θελει ειναι να κατανικησεις το φοβο οτι στη στροφη θα τουμπαρει.

                                      Αυτα που δεν χορτασα σε αυτο το αυτοκινητο ηταν ο λεβιες του και το ανοιγμα του παραθυρου προς τα πανω.

                                      ρε παιδιά τα καθίσματα μπροστά στο 2cv δεν είναι σε στυλ παγκάκι?

                                      όχι όλα

                                      από μια εποχή και μετά έγιναν..... 2 παγκάκια

                                      το κακό είναι οτι αυτο που θα εχω, δεν εχει πισω καθισματα... Οπότε 2cv διθέσιο...(και κάμπριο)!!!

                                      τα έβγαλε??

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        citastak last edited by

                                        Ο χρήστης SirGus έγραψε:

                                        πιο ακριβό είναι το 2cv.....στο 106 όμως μπορεί να οδηγήσει κάποιος 1,50 και να κάτσει συνοδηγός κάποιος 1,90 χωρίς να βγάλει τα πόδια του έξω απο το παρμπρίζ!

                                        Και ομως Στελιο και σε αυτο χωρανε και περισευουνε.Ασε το πορτμπαγκαζ που χωραει μια πληρη τραπεζαρια.

                                        Το μονο που θελει ειναι να κατανικησεις το φοβο οτι στη στροφη θα τουμπαρει.

                                        Αυτα που δεν χορτασα σε αυτο το αυτοκινητο ηταν ο λεβιες του και το ανοιγμα του παραθυρου προς τα πανω.

                                        ρε παιδιά τα καθίσματα μπροστά στο 2cv δεν είναι σε στυλ παγκάκι?

                                        όχι όλα

                                        από μια εποχή και μετά έγιναν..... 2 παγκάκια

                                        το κακό είναι οτι αυτο που θα εχω, δεν εχει πισω καθισματα... Οπότε 2cv διθέσιο...(και κάμπριο)!!!

                                        τα έβγαλε??

                                        εδω και καιρό, για να μη μπαίνει κανείς πισω. Δεν θελει να το ταλαιπωρεί και ειναι μια καλη δικαιολογία για να μην παίρνει πάνω από 2 άτομα.. Παντως το προσεχει πολύ. Εξωτερικά για τα δικά μου χαμηλά δεδομένα είναι πολύ καλό. Εσωτερικά θέλει αρκετή δουλίτσα. Θα το δεις και εσύ που ξερεις.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          charmak66 last edited by

                                          Ο χρήστης SirGus έγραψε:
                                          λοιπόν...

                                          το αργό αυτοκίνητο προσφέρει απόλαυση??

                                          Ή να ξεκινήσουμε από το πολύ απλό?

                                          Τι είναι οδηγική απόλαυση?

                                          Τελικά τίποτα πιο πέρα από το προφανές? Να απολαμβάνεις την οδήγηση με το αυτοκίνητο σου?

                                          Τότε είναι καθαρά υποκειμενικό μάλλον ε?

                                          Λίγο αυθαίρετο μου φαίνεται το συμπέρασμα ότι αργό=απολαυστικό (να μη πω και άκυρο ).

                                          Είναι καθαρά υποκειμενικό το θέμα. Γνωρίζω ανθρώπους που λένε πως απολαμβάνουν την οδήγηση και ας οδηγούν απελπιστικά αργά.

                                          Είναι και θέμα διάθεσης, εκτός των άλλων. Άλλου είδους απόλαυση προσφέρει μια χαλαρή, βραδυνή βόλτα με μουσική και άλλη μια γρήγορη διαδρομή στο βουνό.

                                          Οπότε απολαυστικό αυτοκίνητο είναι αυτό που ταιριάζει καλύτερα με τον οδηγό του (τουλάχιστον με τις συνήθεις διαθέσεις του), μάλλον.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            sirgus last edited by

                                            Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                                            λοιπόν...

                                            το αργό αυτοκίνητο προσφέρει απόλαυση??

                                            Ή να ξεκινήσουμε από το πολύ απλό?

                                            Τι είναι οδηγική απόλαυση?

                                            Τελικά τίποτα πιο πέρα από το προφανές? Να απολαμβάνεις την οδήγηση με το αυτοκίνητο σου?

                                            Τότε είναι καθαρά υποκειμενικό μάλλον ε?

                                            Λίγο αυθαίρετο μου φαίνεται το συμπέρασμα ότι αργό=απολαυστικό (να μη πω και άκυρο ).

                                            δεν έβγαλα συμπέρασμα...

                                            απλά ερώτηση που διατύπωσα λάθος

                                            'το αργό αυτοκίνητο ΜΠΟΡΕΙ να προσφέρει απόλαυση?'

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr