-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
πιο ακριβό είναι το 2cv.....στο 106 όμως μπορεί να οδηγήσει κάποιος 1,50 και να κάτσει συνοδηγός κάποιος 1,90 χωρίς να βγάλει τα πόδια του έξω απο το παρμπρίζ!Και ομως Στελιο και σε αυτο χωρανε και περισευουνε.Ασε το πορτμπαγκαζ που χωραει μια πληρη τραπεζαρια.
Το μονο που θελει ειναι να κατανικησεις το φοβο οτι στη στροφη θα τουμπαρει.
Αυτα που δεν χορτασα σε αυτο το αυτοκινητο ηταν ο λεβιες του και το ανοιγμα του παραθυρου προς τα πανω.
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
πιο ακριβό είναι το 2cv.....στο 106 όμως μπορεί να οδηγήσει κάποιος 1,50 και να κάτσει συνοδηγός κάποιος 1,90 χωρίς να βγάλει τα πόδια του έξω απο το παρμπρίζ!Και ομως Στελιο και σε αυτο χωρανε και περισευουνε.Ασε το πορτμπαγκαζ που χωραει μια πληρη τραπεζαρια.
Το μονο που θελει ειναι να κατανικησεις το φοβο οτι στη στροφη θα τουμπαρει.
Αυτα που δεν χορτασα σε αυτο το αυτοκινητο ηταν ο λεβιες του και το ανοιγμα του παραθυρου προς τα πανω.
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
πιο ακριβό είναι το 2cv.....στο 106 όμως μπορεί να οδηγήσει κάποιος 1,50 και να κάτσει συνοδηγός κάποιος 1,90 χωρίς να βγάλει τα πόδια του έξω απο το παρμπρίζ!Και ομως Στελιο και σε αυτο χωρανε και περισευουνε.Ασε το πορτμπαγκαζ που χωραει μια πληρη τραπεζαρια.
Το μονο που θελει ειναι να κατανικησεις το φοβο οτι στη στροφη θα τουμπαρει.
Αυτα που δεν χορτασα σε αυτο το αυτοκινητο ηταν ο λεβιες του και το ανοιγμα του παραθυρου προς τα πανω.
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
πιο ακριβό είναι το 2cv.....στο 106 όμως μπορεί να οδηγήσει κάποιος 1,50 και να κάτσει συνοδηγός κάποιος 1,90 χωρίς να βγάλει τα πόδια του έξω απο το παρμπρίζ!
Και ομως Στελιο και σε αυτο χωρανε και περισευουνε.Ασε το πορτμπαγκαζ που χωραει μια πληρη τραπεζαρια.
Το μονο που θελει ειναι να κατανικησεις το φοβο οτι στη στροφη θα τουμπαρει.
Αυτα που δεν χορτασα σε αυτο το αυτοκινητο ηταν ο λεβιες του και το ανοιγμα του παραθυρου προς τα πανω.
Και ο διακόπτης ρύθμισης ύψους φωτων και το αυτοσχέδιο aircondition (Κρυο το χειμώνα, ζεστό το καλοκαίρι ) και τα απίστευτα εσακια που μπορεί να κάνει με 90 και παίξιμο του τιμονιού και και και και και
Αλήθεια όταν το πρωτοοδηγησα δεν πίστευα οτι ενα τόσο απλό και παλιό αυτοκίνητο μπορεί να είναι ΤΟΣΟ διασκεδαστικό....
-
Ας τα ακούν αυτά κάποιοι που εκθειάζουν τον αντίστοιχης ηλικίας σκαραβαίο...
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
πιο ακριβό είναι το 2cv.....στο 106 όμως μπορεί να οδηγήσει κάποιος 1,50 και να κάτσει συνοδηγός κάποιος 1,90 χωρίς να βγάλει τα πόδια του έξω απο το παρμπρίζ!
Και ομως Στελιο και σε αυτο χωρανε και περισευουνε.Ασε το πορτμπαγκαζ που χωραει μια πληρη τραπεζαρια.
Το μονο που θελει ειναι να κατανικησεις το φοβο οτι στη στροφη θα τουμπαρει.
Αυτα που δεν χορτασα σε αυτο το αυτοκινητο ηταν ο λεβιες του και το ανοιγμα του παραθυρου προς τα πανω.
Και ο διακόπτης ρύθμισης ύψους φωτων και το αυτοσχέδιο aircondition (Κρυο το χειμώνα, ζεστό το καλοκαίρι ) και τα απίστευτα εσακια που μπορεί να κάνει με 90 και παίξιμο του τιμονιού και και και και και
Αλήθεια όταν το πρωτοοδηγησα δεν πίστευα οτι ενα τόσο απλό και παλιό αυτοκίνητο μπορεί να είναι ΤΟΣΟ διασκεδαστικό....
φεύγουμε εκτός θέματος αλλά ΟΛΑ τα αυτοκίνητα είναι διασκεδαστικά αν τα οδηγείς στο δικό τους όριο.
Σίγουρα άλλα πράγματα θα χαρείς με μια BMW σε στροφές αλλά και ένα απλό 2cv να το οδηγείς στο όριο του έχει πλάκα! -
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
φεύγουμε εκτός θέματος αλλά ΟΛΑ τα αυτοκίνητα είναι διασκεδαστικά αν τα οδηγείς στο δικό τους όριο.
Κώστα εγώ θα διαφωνήσω με αυτή τη θέση. Δεν είναι για το συγκεκριμένο θέμα, αλλά υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που ακόμα και στο όριό τους ή και πάνω από αυτό, παραμένουν αδιάφορα/βαρετά/επικίνδυνα.
Και βάλτε όσα θέλετε.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
φεύγουμε εκτός θέματος αλλά ΟΛΑ τα αυτοκίνητα είναι διασκεδαστικά αν τα οδηγείς στο δικό τους όριο.
Κώστα εγώ θα διαφωνήσω με αυτή τη θέση. Δεν είναι για το συγκεκριμένο θέμα, αλλά υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που ακόμα και στο όριό τους ή και πάνω από αυτό, παραμένουν αδιάφορα/βαρετά/επικίνδυνα.
Και βάλτε όσα θέλετε.
καταρχήν οδήγηση στο όριο σημαίνει κίνδυνος.
Δηλαδή μια 911 στο όριο της (που το όριο της μπορεί να είναι 160 χαω σε στροφές....) δεν έχει κίνδυνο? Άσε που εκεί αν γίνει το λάθος και δεν έχεις τα χέρια, μάλλον θα κλαίμε όλοι μετά.
όσο για το βαρετό/αδιάφορο είναι θέμα συνήθειας.
Όταν έκανα 1000 kms σε 3 μέρες με ένα focus σε διαδρομή Αθηνά (
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
πιο ακριβό είναι το 2cv.....στο 106 όμως μπορεί να οδηγήσει κάποιος 1,50 και να κάτσει συνοδηγός κάποιος 1,90 χωρίς να βγάλει τα πόδια του έξω απο το παρμπρίζ!
Και ομως Στελιο και σε αυτο χωρανε και περισευουνε.Ασε το πορτμπαγκαζ που χωραει μια πληρη τραπεζαρια.
Το μονο που θελει ειναι να κατανικησεις το φοβο οτι στη στροφη θα τουμπαρει.
Αυτα που δεν χορτασα σε αυτο το αυτοκινητο ηταν ο λεβιες του και το ανοιγμα του παραθυρου προς τα πανω.
ρε παιδιά τα καθίσματα μπροστά στο 2cv δεν είναι σε στυλ παγκάκι?
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
πιο ακριβό είναι το 2cv.....στο 106 όμως μπορεί να οδηγήσει κάποιος 1,50 και να κάτσει συνοδηγός κάποιος 1,90 χωρίς να βγάλει τα πόδια του έξω απο το παρμπρίζ!
Και ομως Στελιο και σε αυτο χωρανε και περισευουνε.Ασε το πορτμπαγκαζ που χωραει μια πληρη τραπεζαρια.
Το μονο που θελει ειναι να κατανικησεις το φοβο οτι στη στροφη θα τουμπαρει.
Αυτα που δεν χορτασα σε αυτο το αυτοκινητο ηταν ο λεβιες του και το ανοιγμα του παραθυρου προς τα πανω.
ρε παιδιά τα καθίσματα μπροστά στο 2cv δεν είναι σε στυλ παγκάκι?
Κανονικά ναι. το συγκεκριμένο όμως έχει καθίσματα από ZX...
-
Γι'αυτό είπα βρε πως θα οδηγεί ένας 1,50 κα ιθα έχει συνοδηγό έναν 1,90!
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Γι'αυτό είπα βρε πως θα οδηγεί ένας 1,50 κα ιθα έχει συνοδηγό έναν 1,90!Να το μεταφερουμε στο σιτροεν φόρουμ;;; κυρ Κουκο;;;
-
Πολύ καλή ιδέα, Ηλία! Να ένα πολύ ωραίο θέμα για οδηγική απόλαυση.
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
πιο ακριβό είναι το 2cv.....στο 106 όμως μπορεί να οδηγήσει κάποιος 1,50 και να κάτσει συνοδηγός κάποιος 1,90 χωρίς να βγάλει τα πόδια του έξω απο το παρμπρίζ!
Και ομως Στελιο και σε αυτο χωρανε και περισευουνε.Ασε το πορτμπαγκαζ που χωραει μια πληρη τραπεζαρια.
Το μονο που θελει ειναι να κατανικησεις το φοβο οτι στη στροφη θα τουμπαρει.
Αυτα που δεν χορτασα σε αυτο το αυτοκινητο ηταν ο λεβιες του και το ανοιγμα του παραθυρου προς τα πανω.
ρε παιδιά τα καθίσματα μπροστά στο 2cv δεν είναι σε στυλ παγκάκι?
όχι όλα
από μια εποχή και μετά έγιναν..... 2 παγκάκια
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
πιο ακριβό είναι το 2cv.....στο 106 όμως μπορεί να οδηγήσει κάποιος 1,50 και να κάτσει συνοδηγός κάποιος 1,90 χωρίς να βγάλει τα πόδια του έξω απο το παρμπρίζ!
Και ομως Στελιο και σε αυτο χωρανε και περισευουνε.Ασε το πορτμπαγκαζ που χωραει μια πληρη τραπεζαρια.
Το μονο που θελει ειναι να κατανικησεις το φοβο οτι στη στροφη θα τουμπαρει.
Αυτα που δεν χορτασα σε αυτο το αυτοκινητο ηταν ο λεβιες του και το ανοιγμα του παραθυρου προς τα πανω.
ρε παιδιά τα καθίσματα μπροστά στο 2cv δεν είναι σε στυλ παγκάκι?
όχι όλα
από μια εποχή και μετά έγιναν..... 2 παγκάκια
το κακό είναι οτι αυτο που θα εχω, δεν εχει πισω καθισματα... Οπότε 2cv διθέσιο...(και κάμπριο)!!!
-
λοιπόν...
το αργό αυτοκίνητο προσφέρει απόλαυση??
Ή να ξεκινήσουμε από το πολύ απλό?
Τι είναι οδηγική απόλαυση?
Τελικά τίποτα πιο πέρα από το προφανές? Να απολαμβάνεις την οδήγηση με το αυτοκίνητο σου?
Τότε είναι καθαρά υποκειμενικό μάλλον ε?
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
πιο ακριβό είναι το 2cv.....στο 106 όμως μπορεί να οδηγήσει κάποιος 1,50 και να κάτσει συνοδηγός κάποιος 1,90 χωρίς να βγάλει τα πόδια του έξω απο το παρμπρίζ!
Και ομως Στελιο και σε αυτο χωρανε και περισευουνε.Ασε το πορτμπαγκαζ που χωραει μια πληρη τραπεζαρια.
Το μονο που θελει ειναι να κατανικησεις το φοβο οτι στη στροφη θα τουμπαρει.
Αυτα που δεν χορτασα σε αυτο το αυτοκινητο ηταν ο λεβιες του και το ανοιγμα του παραθυρου προς τα πανω.
ρε παιδιά τα καθίσματα μπροστά στο 2cv δεν είναι σε στυλ παγκάκι?
όχι όλα
από μια εποχή και μετά έγιναν..... 2 παγκάκια
το κακό είναι οτι αυτο που θα εχω, δεν εχει πισω καθισματα... Οπότε 2cv διθέσιο...(και κάμπριο)!!!
τα έβγαλε??
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
πιο ακριβό είναι το 2cv.....στο 106 όμως μπορεί να οδηγήσει κάποιος 1,50 και να κάτσει συνοδηγός κάποιος 1,90 χωρίς να βγάλει τα πόδια του έξω απο το παρμπρίζ!
Και ομως Στελιο και σε αυτο χωρανε και περισευουνε.Ασε το πορτμπαγκαζ που χωραει μια πληρη τραπεζαρια.
Το μονο που θελει ειναι να κατανικησεις το φοβο οτι στη στροφη θα τουμπαρει.
Αυτα που δεν χορτασα σε αυτο το αυτοκινητο ηταν ο λεβιες του και το ανοιγμα του παραθυρου προς τα πανω.
ρε παιδιά τα καθίσματα μπροστά στο 2cv δεν είναι σε στυλ παγκάκι?
όχι όλα
από μια εποχή και μετά έγιναν..... 2 παγκάκια
το κακό είναι οτι αυτο που θα εχω, δεν εχει πισω καθισματα... Οπότε 2cv διθέσιο...(και κάμπριο)!!!
τα έβγαλε??
εδω και καιρό, για να μη μπαίνει κανείς πισω. Δεν θελει να το ταλαιπωρεί και ειναι μια καλη δικαιολογία για να μην παίρνει πάνω από 2 άτομα.. Παντως το προσεχει πολύ. Εξωτερικά για τα δικά μου χαμηλά δεδομένα είναι πολύ καλό. Εσωτερικά θέλει αρκετή δουλίτσα. Θα το δεις και εσύ που ξερεις.
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
λοιπόν...το αργό αυτοκίνητο προσφέρει απόλαυση??
Ή να ξεκινήσουμε από το πολύ απλό?
Τι είναι οδηγική απόλαυση?
Τελικά τίποτα πιο πέρα από το προφανές? Να απολαμβάνεις την οδήγηση με το αυτοκίνητο σου?
Τότε είναι καθαρά υποκειμενικό μάλλον ε?
Λίγο αυθαίρετο μου φαίνεται το συμπέρασμα ότι αργό=απολαυστικό (να μη πω και άκυρο ).
Είναι καθαρά υποκειμενικό το θέμα. Γνωρίζω ανθρώπους που λένε πως απολαμβάνουν την οδήγηση και ας οδηγούν απελπιστικά αργά.
Είναι και θέμα διάθεσης, εκτός των άλλων. Άλλου είδους απόλαυση προσφέρει μια χαλαρή, βραδυνή βόλτα με μουσική και άλλη μια γρήγορη διαδρομή στο βουνό.
Οπότε απολαυστικό αυτοκίνητο είναι αυτό που ταιριάζει καλύτερα με τον οδηγό του (τουλάχιστον με τις συνήθεις διαθέσεις του), μάλλον.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
λοιπόν...
το αργό αυτοκίνητο προσφέρει απόλαυση??
Ή να ξεκινήσουμε από το πολύ απλό?
Τι είναι οδηγική απόλαυση?
Τελικά τίποτα πιο πέρα από το προφανές? Να απολαμβάνεις την οδήγηση με το αυτοκίνητο σου?
Τότε είναι καθαρά υποκειμενικό μάλλον ε?
Λίγο αυθαίρετο μου φαίνεται το συμπέρασμα ότι αργό=απολαυστικό (να μη πω και άκυρο ).
δεν έβγαλα συμπέρασμα...
απλά ερώτηση που διατύπωσα λάθος
'το αργό αυτοκίνητο ΜΠΟΡΕΙ να προσφέρει απόλαυση?'
Περί οδηγικής απόλαυσης