-
Ερωτημα προς καθε εμπλεκομενο στους ελληνικους 'αγωνες'(ΕΘΕΑ-ΣΟΑΑ-ΛΕΣΧΕΣ-ΑΓΩΝΟΔΙΚΕΣ-ΚΡΙΤΕΣ-ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΕΦΟΡΟΥΣ κ.λ.π).
Πως γινεται ενα αγωνιστικο αυτοκινητο με ΔΕΛΤΙΟ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ να γινεται δεκτο κανονικα σε πολλους αγωνες μεσα στη χρονια(2006) ενω σε αλλους να μην γινεται δεκτο!!!Το μονο που διαφερει ειναι το ποιος ειναι ο οδηγος καθε φορα...
Τα συμπερασματα δικα σας.
ΧΡ. ΜΕΛΛΟΣ Ε12-107(ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΡΙΤΣΩΝΑ ΛΟΓΩ ΛΗΓΜΕΝΟΥ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ(ΠΑΝΩ ΑΠΟ 4 ΧΡΟΝΙΑ),ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥ,ΑΦΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕ(ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ) ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΕΝΤΑΞΕΙ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.
-
Ερωτημα προς καθε εμπλεκομενο στους ελληνικους 'αγωνες'(ΕΘΕΑ-ΣΟΑΑ-ΛΕΣΧΕΣ-ΑΓΩΝΟΔΙΚΕΣ-ΚΡΙΤΕΣ-ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΕΦΟΡΟΥΣ κ.λ.π).
Πως γινεται ενα αγωνιστικο αυτοκινητο με ΔΕΛΤΙΟ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ να γινεται δεκτο κανονικα σε πολλους αγωνες μεσα στη χρονια(2006) ενω σε αλλους να μην γινεται δεκτο!!!Το μονο που διαφερει ειναι το ποιος ειναι ο οδηγος καθε φορα...
Τα συμπερασματα δικα σας.
ΧΡ. ΜΕΛΛΟΣ Ε12-107(ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΡΙΤΣΩΝΑ ΛΟΓΩ ΛΗΓΜΕΝΟΥ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ(ΠΑΝΩ ΑΠΟ 4 ΧΡΟΝΙΑ),ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥ,ΑΦΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕ(ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ) ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΕΝΤΑΞΕΙ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.
-
Ερωτημα προς καθε εμπλεκομενο στους ελληνικους 'αγωνες'(ΕΘΕΑ-ΣΟΑΑ-ΛΕΣΧΕΣ-ΑΓΩΝΟΔΙΚΕΣ-ΚΡΙΤΕΣ-ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΕΦΟΡΟΥΣ κ.λ.π).
Πως γινεται ενα αγωνιστικο αυτοκινητο με ΔΕΛΤΙΟ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ να γινεται δεκτο κανονικα σε πολλους αγωνες μεσα στη χρονια(2006) ενω σε αλλους να μην γινεται δεκτο!!!Το μονο που διαφερει ειναι το ποιος ειναι ο οδηγος καθε φορα...
Τα συμπερασματα δικα σας.
ΧΡ. ΜΕΛΛΟΣ Ε12-107(ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΡΙΤΣΩΝΑ ΛΟΓΩ ΛΗΓΜΕΝΟΥ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ(ΠΑΝΩ ΑΠΟ 4 ΧΡΟΝΙΑ),ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥ,ΑΦΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕ(ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ) ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΕΝΤΑΞΕΙ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.
-
Κοινές παρανοήσεις αγωνιζομένων:
-
Οι τεχνικοί έφοροι δεν κάνουν λάθη Δεν ισχύει, όλοι οι άνθρωποι κάνουν λάθη. Απλά όσο εμπειρότερος είναι κανείς, τόσο λιγότερα λάθη κάνει (μέχρι κάποιου σημείου φυσικά, από εκεί και πέρα που η εμπειρία σημαίνει χαλαρότητα τα λάθη αυξάνουν)
-
Ολοι οι τεχνικοί έφοροι έχουν ίδια ερμηνεία των κανονισμών Δεν ισχύει, κάτι που σε κάποιον φαίνεται ΟΚ σε κάποιον άλλον φαίνεται όχι-ΟΚ, χωρίς να είναι απαραίτητα λάθος κάποιος από τους δύο. Δυστυχώς οι κανονισμοί έχουν πάντα αδυναμίες και 'παραθυράκια' που επιδέχονται αυτή τη διαφορετική αντιμετώπιση (πχ. πως δέχεται ένας τεχνικός έφορος μια σωλήνωση καυσίμου, όπου το όριο θραύσης (πρέπει να) είναι 70 bar, και ένας άλλος όχι ? Κανείς από τους δύο δεν τη δοκίμασε...)
-
Και στον προηγούμενο αγώνα έτρεξα έτσι Ε και ? Λόγω του (1), του (2) αλλά και της άγνοιας για το τι ακριβώς έγινε στον προηγούμενο αγώνα και μεταξύ του προηγούμενου αγώνα και του τωρινού, αυτή η 'πιπίλα' δε σημαίνει τίποτα.
-
Το ΔΤΤ είναι 'συγχωροχάρτι' για όλα τα τεχνικά προβλήματα του αυτοκινήτου μου Η καινούργια 'πιπίλα' και φυσικά δεν ισχύει. Ναι, κατά την έκδοση του ΔΤΤ έγινε σε όλα τα αυτοκίνητα ένας λεπτομερής τεχνικός από έμπειρο τεχνικό έφορο. Και βρέθηκαν πάρα πολλά προβλήματα, που έτρεχαν μέχρι τότε. Αυτό δε σημαίνει πως βρέθηκαν ΟΛΑ τα προβλήματα σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα, λόγω του (1) αλλά και του (2). Υπόψην, το ό,τι κατά την έκδοση του ΔΤΤ γίνεται λεπτομερής τεχνικός έλεγχος είναι ελληνική πρωτοτυπία, σε καμία χώρα δε συμβαίνει αυτό, συνήθως το ΔΤΤ εκδίδεται 'γραφειοκρατικά' από την αντίστοιχη Αρχή και συμπληρώνεται 'στην πορεία' στους αγώνες.
-
Εφ΄όσον βγήκε ΔΤΤ, δε φέρω ουδεμία ευθύνη Δεν ισχύει, ο αγωνιζόμενος είναι από την αρχή μέχρι το τέλος υπεύθυνος για την ασφάλεια του αυτοκινήτου του, στο κάτω-κάτω, αυτός, που μπαίνει μέσα, θα έπρεπε να ενδιαφέρεται περισσότερο απ΄ όλους (και ένα 4 χρόνια ληγμένο ρεζερβουάρ πρώτα απ΄όλα δεν τιμά τον ίδιο τον αγωνιζόμενο)
-
O τεχνικός έφορος πρέπει να βρει τα λάθη στο αυτοκίνητό μου Δεν ισχύει, ο αγωνιζόμενος είναι υπεύθυνος να αποδείξει στον τεχνικό έφορο πως το αυτοκίνητό του είναι σωστό, όχι ο τεχνικός έφορος να αποδείξει στον αγωνιζόμενο πως το αυτοκίνητό του είναι λάθος.
Και μία κοινή παρανόηση τεχνικών εφόρων:
- Εφ΄ όσον υπάρχει ΔΤΤ, δε χρειάζεται να κάνω έλεγχο Δεν ισχύει, λόγω του (1) και του (2) αλλά και επειδή δεν ξέρουμε τι έγινε από τον προηγούμενο αγώνα μέχρι τώρα. Απλά, το ΔΤΤ βοηθάει να επιταγχύνονται οι έλεγχοι.
Με άλλα λόγια φίλε chris40, κακώς, κάκιστα δεν είχε επισημανθεί το πρόβλημα στο ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου σου τόσο κατά την έκδοση του ΔΤΤ (βλ. (1), το (2) δεν ισχύει προφανώς σε αυτή την περίπτωση) όσο και στους προηγούμενους αγώνες (βλ. (1) και (7)). Επίσης, ορθώς, ορθότατα όταν κάποιος επιτέλους το επισήμανε, 'έκοψε' το αυτοκίνητο και ενημέρωσε σχετικά το ΔΤΤ.
Τα 'συμπεράσματα' που έβγαλες εσύ από την ιστορία, πχ. πως 'ήταν φιλαράκια με όλους τους προηγούμενους που έτρεξαν με αυτό το αυτοκίνητο ενώ όχι με μένα' (σωστά ?), είναι αυτά που σε βολεύει να βγάλεις αλλά απέχουν πολύ από την αλήθεια.
-
-
Φιλε nass αν διαβαζες προσεχτικα αυτα που εγραψα θα εβλεπες οτι αναγνωριζω το λαθος μου που βασιστηκα στο ΔΤΤ θεωροντας το σοβαρο συνοδευτικο εγγραφο καθε αγωνιστικου αυτοκινητου.Συμφωνα με τα λεγομενα σου ουδεμια αξια εχει αφου συντασεται γραφειοκρατικα.
Ουτε ειπα οτι κακως κοπηκα,αφου ημουνα παρατυπος επρεπε να κοπω.Ουτε καμια πιπιλα πιπιλαω αφου ηταν μολις ο πρωτος μου αγωνας με οτι αυτο σημαινει για καποιον που ερχεται σε επαφη για πρωτη φορα με την πραγματικοτητα των αγωνων.
Ομως θελεις να μου πεις οτι στη διαρκεια τεσσαρων ετων και πολλων αγωνων δεν βρεθηκε ουτε ενας τεχνικος εφορος να δει απλα μια ημερομηνια.Και δεν καταλαβαινω για ποια διαφορετικη ερμηνεια μιλας,η ειναι ληγμενο η οχι απλο δεν ειναι?Και στο κατω κατω αν καποιος ειναι σε μια τοσο σημαντικη θεση οπως του τεχνικου εφορου και δεν μπορει να κανει σωστα τη δουλεια του η απλα εχει χαλαρωσει λογω της μεγαλης του εμπειρειας τι να πω,ας παει σπιτι του απλα μπας και αποφυγουμε τα χειροτερα στο μελλον.
ΥΓ1:Ξανατονιζω οτι ηταν δικο μου λαθος και καλως δεν μου επιτραπει να τρεξω,αλλα επισημανω οτι οι κανονισμοι πρεπει να εφαρμοζωντε απο ολους και για ολους το ιδιο.
ΥΓ2:Ποια ειναι ακριβως η ιδιοτητα σου και το ονομα σου φιλε nass?
ΧΡ.ΜΕΛΛΟΣ Ε12
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Κοινές παρανοήσεις αγωνιζομένων:-
Οι τεχνικοί έφοροι δεν κάνουν λάθη Δεν ισχύει, όλοι οι άνθρωποι κάνουν λάθη. Απλά όσο εμπειρότερος είναι κανείς, τόσο λιγότερα λάθη κάνει (μέχρι κάποιου σημείου φυσικά, από εκεί και πέρα που η εμπειρία σημαίνει χαλαρότητα τα λάθη αυξάνουν)
-
Ολοι οι τεχνικοί έφοροι έχουν ίδια ερμηνεία των κανονισμών Δεν ισχύει, κάτι που σε κάποιον φαίνεται ΟΚ σε κάποιον άλλον φαίνεται όχι-ΟΚ, χωρίς να είναι απαραίτητα λάθος κάποιος από τους δύο. Δυστυχώς οι κανονισμοί έχουν πάντα αδυναμίες και 'παραθυράκια' που επιδέχονται αυτή τη διαφορετική αντιμετώπιση (πχ. πως δέχεται ένας τεχνικός έφορος μια σωλήνωση καυσίμου, όπου το όριο θραύσης (πρέπει να) είναι 70 bar, και ένας άλλος όχι ? Κανείς από τους δύο δεν τη δοκίμασε...)
-
Και στον προηγούμενο αγώνα έτρεξα έτσι Ε και ? Λόγω του (1), του (2) αλλά και της άγνοιας για το τι ακριβώς έγινε στον προηγούμενο αγώνα και μεταξύ του προηγούμενου αγώνα και του τωρινού, αυτή η 'πιπίλα' δε σημαίνει τίποτα.
-
Το ΔΤΤ είναι 'συγχωροχάρτι' για όλα τα τεχνικά προβλήματα του αυτοκινήτου μου Η καινούργια 'πιπίλα' και φυσικά δεν ισχύει. Ναι, κατά την έκδοση του ΔΤΤ έγινε σε όλα τα αυτοκίνητα ένας λεπτομερής τεχνικός από έμπειρο τεχνικό έφορο. Και βρέθηκαν πάρα πολλά προβλήματα, που έτρεχαν μέχρι τότε. Αυτό δε σημαίνει πως βρέθηκαν ΟΛΑ τα προβλήματα σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα, λόγω του (1) αλλά και του (2). Υπόψην, το ό,τι κατά την έκδοση του ΔΤΤ γίνεται λεπτομερής τεχνικός έλεγχος είναι ελληνική πρωτοτυπία, σε καμία χώρα δε συμβαίνει αυτό, συνήθως το ΔΤΤ εκδίδεται 'γραφειοκρατικά' από την αντίστοιχη Αρχή και συμπληρώνεται 'στην πορεία' στους αγώνες.
-
Εφ΄όσον βγήκε ΔΤΤ, δε φέρω ουδεμία ευθύνη Δεν ισχύει, ο αγωνιζόμενος είναι από την αρχή μέχρι το τέλος υπεύθυνος για την ασφάλεια του αυτοκινήτου του, στο κάτω-κάτω, αυτός, που μπαίνει μέσα, θα έπρεπε να ενδιαφέρεται περισσότερο απ΄ όλους (και ένα 4 χρόνια ληγμένο ρεζερβουάρ πρώτα απ΄όλα δεν τιμά τον ίδιο τον αγωνιζόμενο)
-
O τεχνικός έφορος πρέπει να βρει τα λάθη στο αυτοκίνητό μου Δεν ισχύει, ο αγωνιζόμενος είναι υπεύθυνος να αποδείξει στον τεχνικό έφορο πως το αυτοκίνητό του είναι σωστό, όχι ο τεχνικός έφορος να αποδείξει στον αγωνιζόμενο πως το αυτοκίνητό του είναι λάθος.
Και μία κοινή παρανόηση τεχνικών εφόρων:
- Εφ΄ όσον υπάρχει ΔΤΤ, δε χρειάζεται να κάνω έλεγχο Δεν ισχύει, λόγω του (1) και του (2) αλλά και επειδή δεν ξέρουμε τι έγινε από τον προηγούμενο αγώνα μέχρι τώρα. Απλά, το ΔΤΤ βοηθάει να επιταγχύνονται οι έλεγχοι.
Με άλλα λόγια φίλε chris40, κακώς, κάκιστα δεν είχε επισημανθεί το πρόβλημα στο ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου σου τόσο κατά την έκδοση του ΔΤΤ (βλ. (1), το (2) δεν ισχύει προφανώς σε αυτή την περίπτωση) όσο και στους προηγούμενους αγώνες (βλ. (1) και (7)). Επίσης, ορθώς, ορθότατα όταν κάποιος επιτέλους το επισήμανε, 'έκοψε' το αυτοκίνητο και ενημέρωσε σχετικά το ΔΤΤ.
Τα 'συμπεράσματα' που έβγαλες εσύ από την ιστορία, πχ. πως 'ήταν φιλαράκια με όλους τους προηγούμενους που έτρεξαν με αυτό το αυτοκίνητο ενώ όχι με μένα' (σωστά ?), είναι αυτά που σε βολεύει να βγάλεις αλλά απέχουν πολύ από την αλήθεια.
Το συμπερασμα για φιλαρακια ηταν δικο σου.
ΧΡ.ΜΕΛΛΟΣ
-
-
Ο χρήστης chris40 έγραψε:
Φιλε nass αν διαβαζες προσεχτικα αυτα που εγραψα θα εβλεπες οτι αναγνωριζω το λαθος μου που βασιστηκα στο ΔΤΤ θεωροντας το σοβαρο συνοδευτικο εγγραφο καθε αγωνιστικου αυτοκινητου.ΕΙΝΑΙ σοβαρό συνοδευτικό έγγραφο κάθε αγωνιστικού αυτοκινήτου. Απλά δεν είναι αυτό που θα ήθελες να είναι, εγγύηση πως το αυτοκίνητό σου είναι 100% σύμφωνο με τους κανονισμούς. Και δεν είναι αυτή η δουλειά του.
Συμφωνα με τα λεγομενα σου ουδεμια αξια εχει αφου συντασεται γραφειοκρατικα.
Αν διάβαζες εσύ προσεκτικότερα θα έβλεπες πως η συγκεκριμένη πρόταση αναφερόταν σε άλλες χώρες, όχι στην Ελλάδα. Για να σε διευκολύνω:
Υπόψην, το ό,τι κατά την έκδοση του ΔΤΤ γίνεται λεπτομερής τεχνικός έλεγχος είναι ελληνική πρωτοτυπία, σε καμία χώρα δε συμβαίνει αυτό, συνήθως το ΔΤΤ εκδίδεται 'γραφειοκρατικά' από την αντίστοιχη Αρχή και συμπληρώνεται 'στην πορεία' στους αγώνες.
Ουτε ειπα οτι κακως κοπηκα,αφου ημουνα παρατυπος επρεπε να κοπω.Ουτε καμια πιπιλα πιπιλαω αφου ηταν μολις ο πρωτος μου αγωνας με οτι αυτο σημαινει για καποιον που ερχεται σε επαφη για πρωτη φορα με την πραγματικοτητα των αγωνων.
Μα όταν έγραφα για 'πιπίλες' δεν αναφερόμουν σε σένα προσωπικά φίλε μου, έγραψα 'κοινή παρανόηση αγωνιζομένων'.
Καλώς κόπηκες και χαίρομαι που το αντιλαμβάνεσαι. Το λάθος δεν είναι ότι κόπηκες εσύ, είναι ότι, αν τα πράγματα είναι όπως τα λες (που δεν έχω κανένα λόγο να το αμφισβητήσω), αυτό το αυτοκίνητο έπρεπε να είχε κοπεί νωρίτερα και έπρεπε η συγκεκριμένη έλλειψη να είχε επισημανθεί.Ομως θελεις να μου πεις οτι στη διαρκεια τεσσαρων ετων και πολλων αγωνων δεν βρεθηκε ουτε ενας τεχνικος εφορος να δει απλα μια ημερομηνια.Και δεν καταλαβαινω για ποια διαφορετικη ερμηνεια μιλας,η ειναι ληγμενο η οχι απλο δεν ειναι?
Πάλι δε διάβασες προσεκτικά. Εγραψα συγκεκριμένα:
Με άλλα λόγια φίλε chris40, κακώς, κάκιστα δεν είχε επισημανθεί το πρόβλημα στο ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου σου τόσο κατά την έκδοση του ΔΤΤ (βλ. (1), το (2) δεν ισχύει προφανώς σε αυτή την περίπτωση) όσο και στους προηγούμενους αγώνες (βλ. (1) και (7))
Οπου (2) = 'διαφορετική ερμηνεία'. Προφανώς διαφορετική ερμηνεία δε χωρά στην ημερομηνία του ρεζερβουάρ, όπως χωρά σε άλλες περιπτώσεις.
Ωστόσο επειδή είναι πολύ παράξενο αυτό, επί 4 χρόνια να έτρεχε αυτό το αυτοκίνητο έτσι (βέβαια δεν ξέρω πόσους αγώνες είχε κάνει, μπορεί να έκανε ένα αγώνα το χρόνο, μπορεί να είναι ο πρώτος του αγώνας μετά το 2003), θα μου επιτρέψεις να έχω τις αμφιβολίες μου κατά πόσον τίποτα δεν άλλαξε στο αυτοκίνητο επί 4 χρόνια (πχ. να αντικαταστάθηκε το ρεζερβουάρ με άλλο).
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: το ΔΤΤ τι γράφει για το ρεζερβουάρ ? Αναγράφει ρεζερβουάρ ασφαλείας ? Αν ναι, με τι ημερομηνία λήξης ?
Και στο κατω κατω αν καποιος ειναι σε μια τοσο σημαντικη θεση οπως του τεχνικου εφορου και δεν μπορει να κανει σωστα τη δουλεια του η απλα εχει χαλαρωσει λογω της μεγαλης του εμπειρειας τι να πω,ας παει σπιτι του απλα μπας και αποφυγουμε τα χειροτερα στο μελλον.
Αν δεν αναγνωρίζεις την πιθανότητα λάθους στους τεχνικούς εφόρους, έστω και από χαλάρωση ή 'υπερσιγουριά', τότε δεν θα πρέπει να την αναγνωρίζεις ούτε σε σένα όταν οδηγείς σε αγώνα (αμέτρητοι οδηγοί έχουν βγει εκτός δρόμου σε αγώνες για το λόγο αυτό). Ούτε σε γιατρούς, δικαστές, πιλότους και λοιπές 'σημαντικές θέσεις'. Οι άνθρωποι είμαστε άνθρωποι και κάνουμε λάθη._
Μην ξεχνάς όμως: οι τεχνικοί έφοροι είναι εκεί για να ελαχιστοποιούν τις επιπτώσεις των λαθών αυτών, γιατί δεν αρκεί ΕΝΑ λάθος για να είναι όχι-ΟΚ ένα αυτοκίνητο (είτε του αγωνιζομένου είτε του τεχνικού εφόρου, αν ο ένας από τους δύο κάνει σωστά τη δουλειά του τότε το αυτοκίνητο είναι σύμφωνο με τους κανονισμούς), χρειάζονται ΔΥΟ λάθη (και του αγωνιζομένου και του τεχνικού εφόρου).
ΥΓ1:Ξανατονιζω οτι ηταν δικο μου λαθος και καλως δεν μου επιτραπει να τρεξω,αλλα επισημανω οτι οι κανονισμοι πρεπει να εφαρμοζωντε απο ολους και για ολους το ιδιο.
Πρέπει. Η ακριβοδίκαιη εφαρμογή των κανονισμών είναι ζητούμενο σε όλα ανεξαιρέτως τα σπορ (και δεν το έχει πετύχει κανείς ακόμα, όσα εκατομμύρια και αν έχουν επενδυθεί)
Αλλά στο συγκεκριμένο πεδίο δε γίνεται πάντα για τους λόγους που ανέφερα στην προηγούμενη δημοσίευση. Αυτό δε σημαίνει όμως πως υπάρχει δόλος πίσω από ό,τι έγινε, όπως βιάστηκες να συμπεράνεις με το υπαινικτικό 'τα συμπεράσματα δικά σας' (τουλάχιστον αυτό κατάλαβα).
Διαφορετικά, ποιός ήταν ο σκοπός της προηγούμενης δημοσίευσής σου ?
'Να, είχε ΔΤΤ και έτρεχε 4 χρόνια με λάθος ρεζερβουάρ' ? Προφανώς σφάλμα (θα ήθελα βέβαια να παραθέσεις τα στοιχεία που ζήτησα παραπάνω για να βγάλω συμπέρασμα) αλλά σκέφτεσαι πόσα τέτοια θα συνέβαιναν αν δεν υπήρχε το ΔΤΤ ? Απλά εμένα αυτό μου λέει πως το ΔΤΤ πιάνει ένα καλό ποσοστό, ας πούμε 90%, αλλά 100% δεν πιάνει και δεν μπορεί να πιάσει. Οπότε έπεσες στο 10%. Που τι ακριβώς αποδεικνύει ?
ΥΓ2:Ποια ειναι ακριβως η ιδιοτητα σου και το ονομα σου φιλε nass?
Εχεις ΡΜ.
-
Ο χρήστης chris40 έγραψε:
Το συμπερασμα για φιλαρακια ηταν δικο σου.ΧΡ.ΜΕΛΛΟΣ
Ποιό είναι το δικό σου λοιπόν ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Το συμπερασμα για φιλαρακια ηταν δικο σου.
ΧΡ.ΜΕΛΛΟΣ
Ποιό είναι το δικό σου λοιπόν ?
Απλα οτι μερικοι δεν κανουν σωστα τη δουλεια τους.
-
ΜΑΘΑΙΝΩ ΟΤΙ Ο ΝΑΣΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΟΡΟΣ ΤΗΣ ΕΘΕΑ.ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΨΕΜΑ?
ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΟΛΙΓΙΑΝΝΗΣ
ΕΡΩΤΗΜΑ