-
Θέλουμε να αγοράσουμε ένα επαγγελματικό αυτοκίνητο στην εταιρία που να είναι κλειστό πίσω. Το Diesel είναι απαραίτητο ενώ χρειαζόμαστε και κάποια άνεση για κάποια ταξίδια (φορτωμένο) που θα κάνει. Το μεγαλύτερο ποσοστό όμως της κίνησης του θα είναι στην πόλη. Όποιος έχει εμπειρία από κάποιο ας το πει.
οι επιλογές είναι οι παρακάτω:
Citroen berlingo
Fiat Dobllo
VW Caddy
Ford Connect
Renault CangooΔεκτή οποιαδήποτε πρόταση.
-
Θέλουμε να αγοράσουμε ένα επαγγελματικό αυτοκίνητο στην εταιρία που να είναι κλειστό πίσω. Το Diesel είναι απαραίτητο ενώ χρειαζόμαστε και κάποια άνεση για κάποια ταξίδια (φορτωμένο) που θα κάνει. Το μεγαλύτερο ποσοστό όμως της κίνησης του θα είναι στην πόλη. Όποιος έχει εμπειρία από κάποιο ας το πει.
οι επιλογές είναι οι παρακάτω:
Citroen berlingo
Fiat Dobllo
VW Caddy
Ford Connect
Renault CangooΔεκτή οποιαδήποτε πρόταση.
-
Θέλουμε να αγοράσουμε ένα επαγγελματικό αυτοκίνητο στην εταιρία που να είναι κλειστό πίσω. Το Diesel είναι απαραίτητο ενώ χρειαζόμαστε και κάποια άνεση για κάποια ταξίδια (φορτωμένο) που θα κάνει. Το μεγαλύτερο ποσοστό όμως της κίνησης του θα είναι στην πόλη. Όποιος έχει εμπειρία από κάποιο ας το πει.
οι επιλογές είναι οι παρακάτω:
Citroen berlingo
Fiat Dobllo
VW Caddy
Ford Connect
Renault CangooΔεκτή οποιαδήποτε πρόταση.
-
Ε βάλε και μια ψηφοφορία ρε γιατρέ!!
-
Αφού το θέλει ο λαός θα βάλω.
Για πείτε κι άλλες προτάσεις.... -
Κωστα απο εμενα ψηφιζω το Ford αλλα μηπως επρεπε να δεις τελικα το renault καθως εχει μικροτερο πλατος και βολευει μεσα στην πολη;
Αλλη προταση ειναι και το Opel combo αμεσα ανταγωνιστικο του Kangoo. Ιδιως με το 1.3 diesel νομιζω οτι ειναι καλη περιπτωση.
-
Να πάρεις ένα Toyota ή Nissan. Tα επαγγελματικά μας νοιάζει να είναι αξιόπιστα και να είναι οικονομικά στο κόστος χρήσης.
Ούτε να στρίβουν θέλουμε ούτε να έχουν καλά και μαλακά πλαστικά.
Η opel πάντως δίνει τώρα μερικές πολύ ενδιαφέρουσες παροχές για τα επαγγελματικά της. Αντικατάστάσεις ακόμα και στο προγραμματισμένο service, 5 χρόνια εγγύηση και μερικά ακόμα χαριτωμένα που κάνουν εύκολη τη ζωή του επαγγελματία. Οπότε ρίξε μια ματιά και στο Opel combo. -
Εχω οδηγησει μονο το FIAT και το RENAULT. Για μεσα στην πολη το Renault ειναι καλυτερο. Το FIAT ομως εχει πολυ καλους χωρους για κάργα φορτωμα.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Να πάρεις ένα Toyota ή Nissan. Tα επαγγελματικά μας νοιάζει να είναι αξιόπιστα και να είναι οικονομικά στο κόστος χρήσης.Μιχάλη συμφωνώ, τι προτάσεις έχουν όμως οι Ιάπωνες?
-
Κώστα,όλα τα παραπάνω έχουν ίσους χώρους φόρτωσης ή δεν σε πολυενδιαφέρει;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Κώστα,όλα τα παραπάνω έχουν ίσους χώρους φόρτωσης ή δεν σε πολυενδιαφέρει;Το Doblo υπερτερεί αλλά δεν με πολυενδιαφέρει, όλα κάνουν για τη δουλειά που το χρειαζόμαστε. Το Connect είναι το πιο όμορφο για μένα, μια και που η αισθητική παίζει τον ρόλο της. Δεν έχω οδηγήσει κανένα εκτός το Βερλιγκο σε έκδοση με καθίσματα και ήταν...αδιάφορο.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Μιχάλη συμφωνώ, τι προτάσεις έχουν όμως οι Ιάπωνες?To Ηi Ace σας πέφτει μεγάλο?
http://www.toyota.gr/cars/new_cars/hiace/index.aspNissan Kubistar
http://www.nissan.gr/nissan.nsf/Kubistar_home?OpenFormNissan Primastar αλλά και αυτό μεγάλο είναι.
http://www.nissan.gr/nissan.nsf/Primastar_home?OpenFormΧωρίς πλάκα όμως κάνε μία βόλτα από όλες τις αντιπροσωπίες. Δεν ξέρεις τι μπορεί να πετύχεις. Τα επαγγελματικά έχουμε σε πολλές περιπτώσεις καλές προσφορές και παροχές.
-
Το κονέκτ είναι και για μένα το πιό όμορφο,αλλά η εμφάνιση δεν θα με απασχολούσε διόλου.Εργαλείο είναι.
Τα δικά μου κριτήρια θα ήταν-Ογκος/ευκολία χώρου φόρτωσης
-Ευελιξία/εργονομία (πόσες πόρτες,κατώφλι,κλ.π)
-Κατανάλωση
και τέλος:ΑΝΕΣΗ ΚΑΜΠΙΝΑΣ
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Μιχάλη συμφωνώ, τι προτάσεις έχουν όμως οι Ιάπωνες?
To Ηi Ace σας πέφτει μεγάλο?
http://www.toyota.gr/cars/new_cars/hiace/index.aspNissan Kubistar
http://www.nissan.gr/nissan.nsf/Kubistar_home?OpenFormNissan Primastar αλλά και αυτό μεγάλο είναι.
http://www.nissan.gr/nissan.nsf/Primastar_home?OpenFormΧωρίς πλάκα όμως κάνε μία βόλτα από όλες τις αντιπροσωπίες. Δεν ξέρεις τι μπορεί να πετύχεις. Τα επαγγελματικά έχουμε σε πολλές περιπτώσεις καλές προσφορές και παροχές.
Τα δύο νισσάν είναι τα αντίστοιχα ευρωπαικά Ρενώ.
Τί κινητήρες φοράνε;
-
Meco, το 1,3 δεν μας κάνει! Το 2 ναι (αλλά είναι άσχημο)
φυσικά και θα πάω στις αντιπροσωπείες για να πάρω και τις πραγματικές τιμές. Απλά η απόφαση πάρθηκε για αγορά και είπα να ανοίξω θέμα.
-
TO DOBLO εχει βγαλει τρελλες βλαβες σε δυο συναδελφους...
εγω θα πηγαινα προς φορντ λογω των καλων πακετων βασικα που δινουν...
με Leasing θα ειναι?
γιατι τοτε μαλλον θα πρεπει να κοιταξεις πρωτα τη καλυτερη προσφορα -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Meco, το 1,3 δεν μας κάνει! Το 2 ναι (αλλά είναι άσχημο)Ε τι να κάνουμε. Ο Αντρέας πάντως έχει δίκιο. (Ψιλο-)renault είναι αυτά.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Meco, το 1,3 δεν μας κάνει! Το 2 ναι (αλλά είναι άσχημο)
Ε τι να κάνουμε. Ο Αντρέας πάντως έχει δίκιο. (Ψιλο-)renault είναι αυτά.
Το κανγκού και τιο τράφικ είναι Μιχάλη.Τί κινητήρες φοράνε όμως;Ρενώ ή Νισσάν;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Το κανγκού και τιο τράφικ είναι Μιχάλη.Τί κινητήρες φοράνε όμως;Ρενώ ή Νισσάν;
Ναι αυτά είναι. Το θέμα είναι όμως πού κατασκευάζονται και τι κινητήρες φοράνε. O pavlos23 θα μας πει. Παύλο πού είσαι?
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Το κονέκτ είναι και για μένα το πιό όμορφο,αλλά η εμφάνιση δεν θα με απασχολούσε διόλου.Εργαλείο είναι.
Τα δικά μου κριτήρια θα ήταν-Ογκος/ευκολία χώρου φόρτωσης
-Ευελιξία/εργονομία (πόσες πόρτες,κατώφλι,κλ.π)
-Κατανάλωση
και τέλος:ΑΝΕΣΗ ΚΑΜΠΙΝΑΣ
Συμφωνώ με τη σειρά!
Μπήκε και ψηφοφορία! (για να ψηφίσει ο κουκ )
Αγορά μικρού επαγγελματικού