-
Αγαπητοί είναι η πρώτη φορά που γράφω αν και είμαι τακτικός αναγώστης του Forum.
Eχουν βγάλει φουσκάλες τα δακτυλα καποιων να γραφουν υπέρ της αποχής και κάπιοων άλλων υπέρ της Αρχής του Σπόρ .Θέλω να ρωτήσω το εξεις απλό για ολα αυτά που συμβαίνουν και απαξιώνουν τους Ελλήνικούς αγώνες ρώτησε κανένας τους μίκρους επαρχιακούς οργανωτές ? ?
Την ΑΟΛΑΠ , την ΑΛΑΛ , την ΑΛΦΑΛ , τον ΑΟΠ ,την ΛΑΒ όλους αυτούς που χρόνια τώρα προσπαθουν και στηρίζουν το Π.Π.Ρ με τι κόπο και αγώνα διοργανώνεται ενας αγώνας ράλλυ .
Πόσο χρόνο επαγγελματικό και προσώπικό ξοδεύουν , γιατί ευτυχώς η δυστυχώς δεν είναι κερδοσκοπικού χαρακτήρα Λέσχές ??
Ακουσαν ποτέ ένα ευχαριστώ από τους αγώνιζόμενους για αυτα τα λίγα που τους προσφέρουν ????
Φίλοι μου ποσοι απο αυτούς θα οργανώσουν αγώνες ράλλυ το 2007 ??
Ακούω και μακαρι να κάνω λάθος οτι οι περισσότερες λέσχες δεν θέλουν και δεν ζητούν αγώνες ραλλυ για το 2007 ειναι αλήθεια ? -
Αγαπητοί είναι η πρώτη φορά που γράφω αν και είμαι τακτικός αναγώστης του Forum.
Eχουν βγάλει φουσκάλες τα δακτυλα καποιων να γραφουν υπέρ της αποχής και κάπιοων άλλων υπέρ της Αρχής του Σπόρ .Θέλω να ρωτήσω το εξεις απλό για ολα αυτά που συμβαίνουν και απαξιώνουν τους Ελλήνικούς αγώνες ρώτησε κανένας τους μίκρους επαρχιακούς οργανωτές ? ?
Την ΑΟΛΑΠ , την ΑΛΑΛ , την ΑΛΦΑΛ , τον ΑΟΠ ,την ΛΑΒ όλους αυτούς που χρόνια τώρα προσπαθουν και στηρίζουν το Π.Π.Ρ με τι κόπο και αγώνα διοργανώνεται ενας αγώνας ράλλυ .
Πόσο χρόνο επαγγελματικό και προσώπικό ξοδεύουν , γιατί ευτυχώς η δυστυχώς δεν είναι κερδοσκοπικού χαρακτήρα Λέσχές ??
Ακουσαν ποτέ ένα ευχαριστώ από τους αγώνιζόμενους για αυτα τα λίγα που τους προσφέρουν ????
Φίλοι μου ποσοι απο αυτούς θα οργανώσουν αγώνες ράλλυ το 2007 ??
Ακούω και μακαρι να κάνω λάθος οτι οι περισσότερες λέσχες δεν θέλουν και δεν ζητούν αγώνες ραλλυ για το 2007 ειναι αλήθεια ? -
Αγαπητοί είναι η πρώτη φορά που γράφω αν και είμαι τακτικός αναγώστης του Forum.
Eχουν βγάλει φουσκάλες τα δακτυλα καποιων να γραφουν υπέρ της αποχής και κάπιοων άλλων υπέρ της Αρχής του Σπόρ .Θέλω να ρωτήσω το εξεις απλό για ολα αυτά που συμβαίνουν και απαξιώνουν τους Ελλήνικούς αγώνες ρώτησε κανένας τους μίκρους επαρχιακούς οργανωτές ? ?
Την ΑΟΛΑΠ , την ΑΛΑΛ , την ΑΛΦΑΛ , τον ΑΟΠ ,την ΛΑΒ όλους αυτούς που χρόνια τώρα προσπαθουν και στηρίζουν το Π.Π.Ρ με τι κόπο και αγώνα διοργανώνεται ενας αγώνας ράλλυ .
Πόσο χρόνο επαγγελματικό και προσώπικό ξοδεύουν , γιατί ευτυχώς η δυστυχώς δεν είναι κερδοσκοπικού χαρακτήρα Λέσχές ??
Ακουσαν ποτέ ένα ευχαριστώ από τους αγώνιζόμενους για αυτα τα λίγα που τους προσφέρουν ????
Φίλοι μου ποσοι απο αυτούς θα οργανώσουν αγώνες ράλλυ το 2007 ??
Ακούω και μακαρι να κάνω λάθος οτι οι περισσότερες λέσχες δεν θέλουν και δεν ζητούν αγώνες ραλλυ για το 2007 ειναι αλήθεια ? -
Μια που εισαι τοσο καλοπροαιρετος και τακτικος αναγνωστης του φορουμ,δεν γραφεις το ονομα σου,τι σχεση σου με τους αγωνες(μια που απο οτι καταλαβαινω αυτοι σε ενδιαφερουν και κυριως το οργανωτικο κομματι)και το προηγουμενο σου νικνειμ η του φιλου σου με το οποιο μας διαβαζες τακτικα?
Ετσι θα μπορεσουμε να συζητησουμε με πιο σωστη βαση.
Δ.Αμαξοπουλος
-
ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΛΙΓΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ,ΑΣ ΜΗΝ ΤΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ.ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΛΕΣΧΩΝ.ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ,ΛΟΓΩ ΝΟΜΟΥ,ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ,ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ.ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ,ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ;,ΧΟΜΠΙ;,ΤΙ;
ΣΕ ΕΝΑΝ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΖΩΕΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ.ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΙΝΑΛΕ,ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΓΩΝΩΝ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΛΕΣΧΩΝ,ΟΤΑΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΧΟΜΠΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ.ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΟΛΛΩΝ.ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙ ΑΓΩΝΑ, ΑΣ ΜΗΝ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙ.ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ,ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ,ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΒΙΟΠΟΡΙΣΤΙΚΟ.ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;;ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
GOLF II E11 -
Ο χρήστης john vw έγραψε:
ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.Πιστεύεις πως υπάρχουν άλλοι αλλά δεν ασχολούνται για ποιό ακριβώς λόγο ?
Ή μήπως δεν έχεις καταλάβει πως σε όλα τα επίπεδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού (λέσχες, συμμετέχοντες, στελέχη) υπάρχει λειψανδρία ?
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΛΕΣΧΩΝ.ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ,ΛΟΓΩ ΝΟΜΟΥ,ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ,ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ.ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ,ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ;,ΧΟΜΠΙ;,ΤΙ;
Φιλότιμο, χόμπι... Τρέλλα ίσως. Αυτά.
ΣΕ ΕΝΑΝ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΖΩΕΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ.
Στη νοοτροπία ναι, συμφωνώ. Μόνο επειδή παίζονται ανθρώπινες ζωές. Αλλά 'πραγματικά' επαγγελματίες, δε νομίζω.
Καταρχήν, για το συνολικό 'τζίρο' των αγώνων στην Ελλάδα θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω, αμφιβάλλω πως όλοι οι άλλοι αγώνες στην Ελλάδα μαζί κάνουν τζίρο μεγαλύτερο από το Ακρόπολις μόνο του...
Και, εν πάσει περιπτώση, πως μπορείς να απαιτείς επαγγελματίες τη στιγμή που εσύ που συμμετέχεις είσαι ερασιτέχνης ? Είναι σα να απαιτείς επαγγελματίες διαιτητές σε ένα ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο. Δε γίνεται διότι πρώτα βελτιώνεται το επίπεδο των συμμετεχόντων και μετά των οργανωτών. Το αντίθετο θα ήταν θεμιτό θεωρητικά αλλά δε θα μπορούσε να συντηρήσει τους επαγγελματίες οργανωτές...
-
KΥΡΙΕ ΝΑΣΟ,ΣΤΗ ΖΩΗ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΡΗΤΟ Ο ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.ΣΥΝΕΠΩΣ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΤΙ ΔΙΝΟΥΝ ΟΙ ΣΗΜEΡΙΝΟΙ.ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΟΥΝ Η ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΟΥΝ,ΑΝ ΒΟΗΘΗΘΟΥΝ.ΤΩΡΑ,ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟ ΣΤΙΣ ΛΕΣΧΕΣ,Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ:H ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΛΕΣΧΩΝ,ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ,Η ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΑΜΙΓΩΣ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΕΣ ΛΕΣΧΕΣ.ΚΑΙ ΕΔΩ ΘΑ ΦΕΡΩ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ.Η ΥΠΕΡΕΙΔΙΚΗ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛIΣ,Η ΟΠΟΙΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ,ΕΙΔΑΤΕ ΤΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΙΧΕ.ΓΕΝΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο Σ Ω Σ Τ Ο Σ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΙΣΩΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΟΜΠΙΣΤΑ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ.
ΕΓΩ ΙΣΩΣ ΝΑ ΤΡΕΧΩ ΤΕΛΕΙΩΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΑ,ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΞΟΔΕΥΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ.ΓΙΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΤΙ ΟΜΩΣ.ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΓΩ,ΕΤΣΙ ΚΑΙ Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ,ΚΑΠΟΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ,Η ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ.ΑΝ ΕΓΩ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ Η ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΘΑ ΠΡΟΒΑΛΟΤΑΝ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΠΡΟΒΑΛΕΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ(ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΗΛΑΔΗ)ΙΣΩΣ ΝΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΠΙΟ ΣΥΧΝΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ.ΤΩΡΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΒΑΣΗ (ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ) ΚΑΙ ΟΙ ΑΦΙΣΕΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΤΣ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΣΤΑ ΠΙΤΣ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΓΩΝΕΣ ΑΝΑΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΑΣ ΠΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΟΔΗΓΟΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ,ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΑΓΩΝΑΣ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ,ΑΝ ΤΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΛΕΣΧΕΣ.
ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΑΝ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ,ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΡΟΣΕΛΚΥΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΙΣ ΔΙΩΧΝΕΙ.(F3,ENIAIO,ΓΝΩΣΤΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΠΟΥ ΑΠΟΣΥΡΘΗΚΑΝ)ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ.ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΕΙ ΣΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΝΑ ΨΩΝΙΣΕΙ.ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
GOLF II E11 -
Καλημέρα φίλοι μου,
Για τον Κυριο Αμαξόπολο και για αλλους που ενφιαφέρονται το ονομα μου ειναι ΛΑΖΑΡΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ
ΚΑΤΟΙΚΟΣ edit [kouk] Τα προσωπικά σου δεδομένα μην τα δημοσιεύεις στο Διαδίκτυο.
ΘΕΑΤΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
η εμπλοκή μου με τους αγώνες ήταν δημοσιογραφική απο το 1989 έως 1995.Για τον κύριο John vw θα του απαντούσα
1.Δεν νομίζω να υπάρχει χόμπυ που να μήν πληρώνεις για τα το κάνεις.2.Εαν η πρόταση σου ειναι να γίνουν εταιρίες οι λέσχες συμφωνώ ,αλλα θα πρέπει να ξέρει και να συμφωνήσει οτι έτσι θα μπούμε σε μιά αλλή διαδικάσία δηλαδη στην διαδικασία του κέρδους .Θα πρέπει οι εταιρίες να πληρώνουν τα στελέχη τους , να βρέθουν επενδυτές , να γίνουν επαγγελματίες οι κρίτές και χρονομέτρες κ.α. Μήπως έτσι αλλαξει και το παράβολο συμμετοχής ? θα συμφωνούσες σε αυτό?
3.Το παραδειγμα του Ακροπολις ειναι λάθος γιατι εκεί ήταν γήπεδο και οχι βουνό που δεν μπορείς να βάλεις εισητήριο.
4.Δυστυχώς δεν υπάρχουν επαγγελματίες οδηγοί στην χώρα και δεν νομίζω να υπαρξουν στο άμεσο μέλλον.
Συμφωνώ με τον Nass
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
ΛΑΖΑΡΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ
-
Ο χρήστης lazarou έγραψε:
Καλημέρα φίλοι μου,
Για τον Κυριο Αμαξόπολο και για αλλους που ενφιαφέρονται το ονομα μου ειναι ΛΑΖΑΡΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ
ΚΑΤΟΙΚΟΣ edit [kouk] Τα προσωπικά σου δεδομένα μην τα δημοσιεύεις στο Διαδίκτυο.
ΘΕΑΤΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
η εμπλοκή μου με τους αγώνες ήταν δημοσιογραφική απο το 1989 έως 1995.Για τον κύριο John vw θα του απαντούσα
1.Δεν νομίζω να υπάρχει χόμπυ που να μήν πληρώνεις για τα το κάνεις.2.Εαν η πρόταση σου ειναι να γίνουν εταιρίες οι λέσχες συμφωνώ ,αλλα θα πρέπει να ξέρει και να συμφωνήσει οτι έτσι θα μπούμε σε μιά αλλή διαδικάσία δηλαδη στην διαδικασία του κέρδους .Θα πρέπει οι εταιρίες να πληρώνουν τα στελέχη τους , να βρέθουν επενδυτές , να γίνουν επαγγελματίες οι κρίτές και χρονομέτρες κ.α. Μήπως έτσι αλλαξει και το παράβολο συμμετοχής ? θα συμφωνούσες σε αυτό?
3.Το παραδειγμα του Ακροπολις ειναι λάθος γιατι εκεί ήταν γήπεδο και οχι βουνό που δεν μπορείς να βάλεις εισητήριο.
4.Δυστυχώς δεν υπάρχουν επαγγελματίες οδηγοί στην χώρα και δεν νομίζω να υπαρξουν στο άμεσο μέλλον.
Συμφωνώ με τον Nass
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
ΛΑΖΑΡΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ
Eφοσον εισαι θεατης τι αγχωνεσαι με αυτα!
Καλους αγωνες να βλεπεις!
Δημητρης
-
να δώσουμε λίγο τον ορισμό του ερασιτέχνη οδηγού αγώνων και του επαγγελματία ?
η μάλλον, εγώ που... είμαι ο κάτοχος του αγωνιστικού μήπως είμαι ταυτόχρονα και το αφεντικό της ομάδας ?
-
και να και τι ταιριάζει με το θέμα. βάλτε λίγο στην υπόθεση και τις... ερασιτεχνικές εκδηλώσεις που οργανώνονται αυτό τον καιρό από τους ψαγμένους νέους των club αυτοκινήτου. πάνε οργανώνουν GTCC, δεν έχω πάει καμια φορά να δω ο ίδιος τι γίνεται και όλα πανε ρολόι, όλα στην ώρα τους χωρίς κανένα πρόβλημα. κόστος συμμετοχής ελάχιστο.
αυτοί πως τα καταφέρνουν δηλαδή που δεν είχαν και ΚΑΜΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ?
-
[quote='lazarou']
Για τον κύριο John vw θα του απαντούσα
1.Δεν νομίζω να υπάρχει χόμπυ που να μήν πληρώνεις για τα το κάνεις.2.Εαν η πρόταση σου ειναι να γίνουν εταιρίες οι λέσχες συμφωνώ ,αλλα θα πρέπει να ξέρει και να συμφωνήσει οτι έτσι θα μπούμε σε μιά αλλή διαδικάσία δηλαδη στην διαδικασία του κέρδους .Θα πρέπει οι εταιρίες να πληρώνουν τα στελέχη τους , να βρέθουν επενδυτές , να γίνουν επαγγελματίες οι κρίτές και χρονομέτρες κ.α. Μήπως έτσι αλλαξει και το παράβολο συμμετοχής ? θα συμφωνούσες σε αυτό?
Με επαγγελματικές λέσχες και επαγγελματίες κριτές δυστυχώς αγαπητοί φίλοι αγωνιζόμενοι θα χρειάζονται πολύ περισσότερα χρήματα για την διοργάνωση των αγώνων, διότι θα πρέπει να πληρώνονται όχι μόνο οι κριτές που έτσι και αλλοιώς πέρνουν κάποια αποζημίωση αλλά και οι αργανωτές, αυτοί δηλαδή που τρέχουν μήνες νωρίτερα για να στήσουν ένα αγώνα. Αυτά τα κοστολόγια είναι αρκετά μεγάλα και όσοι τα κάνουμε είναι που έχουμε αυτή τη τρέλλα ή χόμπι θα το πουν μερικοί. Για να μη παρεξηγηθώ και γω πιστεύω ότι τα πράγματα πρέπει να γίνουν επαγγελματικά σε αυτό συμφωνώ, δεν έχουμε ότι καλύτερο στο χώρο από πλευράς οργάνωσης και εκτέλεσης ενός αγώνα. Αλλά αν συμβούν όλα τα παραπάνω ξέρετε πόσο θα πρέπει να ανέβουν τα παράβολα των αγωνιζομένων. Και μη μου πείτε ότι να τρέξουν οι λέσχες να βρούν υποστηρικτές διότι το ξέρουν όλοι καλά πως δεν υπάρχουν ή τουλάχιστον αυτοί που 'παίζουν' είναι ελάχιστοι με μικρά ποσά. Ξέρετε πιστεύω πόσο κοστίζει ένας αγώνας πρωταθλήματος? Το τελευταίο Ολυμπιακό ραλλυ κόστισε 75.000Ε με 70 ενδιάμεσους κριτές και 5 ειδικές διαδρομές δηλαδή 5 συνεργεία. Και θα πω και ένα παράδειγμα αγώνα που έγινε πριν 2-3 χρόνια στην γειτονική μας Ιταλία όπου συμμετείχαν και τα Yaris τα δικά μας. αγώνας με 'μια' (1) ειδική διαδρομή 10χιλ. επαναλαμβανόμενη τέσσαρες (4) φορές. Ολοι μιλούσαν για άψογη οργάνωση με ενδιαμέσους κριτές σε οπτική επαφή κλπ. Ξέρετε πόσο ήταν το παράβολο σε αγώνα 10χιλ. 850Ε περίπου ενώ στο δικό μας πρωτάθλημα για 50+χιλ/τρα πόσο έιναι το παράβολο? Καλύπτει τα μισά έξοδα ενός αγωνα και πρέπει να βρεθούν τα υπόλοιπα διαφορετικά θα γίνουν οικονομίες που μερικές φορές μπορεί να αφορούν και την ασφάλεια. Ωραίος ο επαγγελματισμός αλλά ξέρετε κανένα επαγγελματία να δουλεύει για τη ψυχή του μπαμπά του? Επομένως αν θέλουμε καλύτερους αγώνες χρειάζεται σαφώς συνεχής εκπαίδευση των κριτών - στελεχών αλλά και χρήματα γιατί για να βγάλει σε πέρας την οικονομική πλευρά του αγώνα ο πρόεδρος της ΑΟΛΑΠ τρέχει γα μερικούς μήνες και του βγαίνει ο κ.....ς.
Αυτά για να μην σας κουράσω και δεν το διαβάσει κανείς το θέμα έχει πολύ συζήτηση.
Oργανωτές Αγώνων Ράλλυ 2007???