Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ηλεκτρικά φρένα!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ηλεκτρικά φρένα!
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    25
    60
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Αρθρο

      Ιστοσελίδα της Siemens

      Βιντεο που δείχνει τη λειτουργία

      Το ηλεκτρικό μοτέρ της δαγκάνας δέν ενεργεί απευθείας πάνω στα τακάκια (θα χρειαζόταν απίστευτα δυνατό μοτέρ για κάτι τέτοιο) αλλά παρεμβάλεται ένα σύστημα σφήνας το οποίο εκμεταλεύεται την περιστροφή του δίσκου και πολλαπλασιάζει τη δύναμη που εφαρμόζουν τα τακάκια πάνω στο δίσκο (Δείτε στο βίντεο πώς η περιστροφή του δίσκου παρασύρει το τακάκι).

      Το βασικό πλεονέκτημα είναι το κόστος (αρχικό και συντήρησης), καθώς ουσιαστικά καταργείται εντελώς όλο το υδραυλικό σύστημα με ότι αυτό συνεπάγεται (εξαέρωση, αλλαγή υγρού, φθορές στα τσιμουχάκια κτλ). Επίσης τα διάφορα υποσυστήματα όπως ABS, EBD κτλ θα λειτουργούν με μεγαλύτερη ακρίβεια.

      Ένα πρόβλημα που παρατήρησα στο βίντεο: τί γίνεται όταν τα τακάκια αρχίσουν να φαγόνωνται? Τα τριγωνάκια πρέπει να έχουν ύψος τουλάχιστον όσο το πάχος του υλικού τριβής, ειδάλλως πρέπει να υπάρχει κάποιος μηχανισμός που να μαζεύει τα μπόσικα της δαγκάνας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dog80 last edited by

        Αρθρο

        Ιστοσελίδα της Siemens

        Βιντεο που δείχνει τη λειτουργία

        Το ηλεκτρικό μοτέρ της δαγκάνας δέν ενεργεί απευθείας πάνω στα τακάκια (θα χρειαζόταν απίστευτα δυνατό μοτέρ για κάτι τέτοιο) αλλά παρεμβάλεται ένα σύστημα σφήνας το οποίο εκμεταλεύεται την περιστροφή του δίσκου και πολλαπλασιάζει τη δύναμη που εφαρμόζουν τα τακάκια πάνω στο δίσκο (Δείτε στο βίντεο πώς η περιστροφή του δίσκου παρασύρει το τακάκι).

        Το βασικό πλεονέκτημα είναι το κόστος (αρχικό και συντήρησης), καθώς ουσιαστικά καταργείται εντελώς όλο το υδραυλικό σύστημα με ότι αυτό συνεπάγεται (εξαέρωση, αλλαγή υγρού, φθορές στα τσιμουχάκια κτλ). Επίσης τα διάφορα υποσυστήματα όπως ABS, EBD κτλ θα λειτουργούν με μεγαλύτερη ακρίβεια.

        Ένα πρόβλημα που παρατήρησα στο βίντεο: τί γίνεται όταν τα τακάκια αρχίσουν να φαγόνωνται? Τα τριγωνάκια πρέπει να έχουν ύψος τουλάχιστον όσο το πάχος του υλικού τριβής, ειδάλλως πρέπει να υπάρχει κάποιος μηχανισμός που να μαζεύει τα μπόσικα της δαγκάνας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dog80 last edited by

          Αρθρο

          Ιστοσελίδα της Siemens

          Βιντεο που δείχνει τη λειτουργία

          Το ηλεκτρικό μοτέρ της δαγκάνας δέν ενεργεί απευθείας πάνω στα τακάκια (θα χρειαζόταν απίστευτα δυνατό μοτέρ για κάτι τέτοιο) αλλά παρεμβάλεται ένα σύστημα σφήνας το οποίο εκμεταλεύεται την περιστροφή του δίσκου και πολλαπλασιάζει τη δύναμη που εφαρμόζουν τα τακάκια πάνω στο δίσκο (Δείτε στο βίντεο πώς η περιστροφή του δίσκου παρασύρει το τακάκι).

          Το βασικό πλεονέκτημα είναι το κόστος (αρχικό και συντήρησης), καθώς ουσιαστικά καταργείται εντελώς όλο το υδραυλικό σύστημα με ότι αυτό συνεπάγεται (εξαέρωση, αλλαγή υγρού, φθορές στα τσιμουχάκια κτλ). Επίσης τα διάφορα υποσυστήματα όπως ABS, EBD κτλ θα λειτουργούν με μεγαλύτερη ακρίβεια.

          Ένα πρόβλημα που παρατήρησα στο βίντεο: τί γίνεται όταν τα τακάκια αρχίσουν να φαγόνωνται? Τα τριγωνάκια πρέπει να έχουν ύψος τουλάχιστον όσο το πάχος του υλικού τριβής, ειδάλλως πρέπει να υπάρχει κάποιος μηχανισμός που να μαζεύει τα μπόσικα της δαγκάνας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            manosk last edited by

            Και θα εξαρτώνται τα φρένα από μια ασφάλεια ή έναν ακροδέκτη; Κάπως τρομακτικό αυτό.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • G
              g60 last edited by

              Ο χρήστης manosk έγραψε:
              Και θα εξαρτώνται τα φρένα από μια ασφάλεια ή έναν ακροδέκτη; Κάπως τρομακτικό αυτό.

              ακομα δεν ξερουμε πως πως δουλεουν βγαλαμε και συμπερασματα

              Τους εχεις για τοσο ηλιθιους τους Γερμανους?
              Αρε Ελληνα μεγαλε κριτηκαρα που δε βγαζεις ουτε καρφιτσες!!

              Οι ανθρωποι ειτε το θελουμε ειτε καθοριζουν τις εξελιξεις.
              Παντου εκτος απ το καφενειο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                charmak66 last edited by

                Ο χρήστης G60 έγραψε:

                Και θα εξαρτώνται τα φρένα από μια ασφάλεια ή έναν ακροδέκτη; Κάπως τρομακτικό αυτό.

                ακομα δεν ξερουμε πως πως δουλεουν βγαλαμε και συμπερασματα

                Τους εχεις για τοσο ηλιθιους τους Γερμανους?
                Αρε Ελληνα μεγαλε κριτηκαρα που δε βγαζεις ουτε καρφιτσες!!

                Οι ανθρωποι ειτε το θελουμε ειτε καθοριζουν τις εξελιξεις.
                Παντου εκτος απ το καφενειο

                Δεν τίθεται θέμα ηλιθιότητας.

                Στο βίντεο φαίνεται πως όλα λειτουργούν μέσω ηλεκτρονικών και δεν υπάρχει κάποιο μηχανικό back-up.

                Τα ηλεκτρονικά είναι ευπαθή συστήματα ή όχι; Τουλάχιστον σε σύγκριση με αντίστοιχα μηχανικά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  g60 last edited by

                  Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                  Και θα εξαρτώνται τα φρένα από μια ασφάλεια ή έναν ακροδέκτη; Κάπως τρομακτικό αυτό.

                  ακομα δεν ξερουμε πως πως δουλεουν βγαλαμε και συμπερασματα

                  Τους εχεις για τοσο ηλιθιους τους Γερμανους?
                  Αρε Ελληνα μεγαλε κριτηκαρα που δε βγαζεις ουτε καρφιτσες!!

                  Οι ανθρωποι ειτε το θελουμε ειτε καθοριζουν τις εξελιξεις.
                  Παντου εκτος απ το καφενειο

                  Δεν τίθεται θέμα ηλιθιότητας.

                  Στο βίντεο φαίνεται πως όλα λειτουργούν μέσω ηλεκτρονικών και δεν υπάρχει κάποιο μηχανικό back-up.

                  Τα ηλεκτρονικά είναι ευπαθή συστήματα ή όχι; Τουλάχιστον σε σύγκριση με αντίστοιχα μηχανικά.

                  Ειναι ευπαθη εκει που θελουν οι κατασκευαστες

                  Στο βιντεο ρε παιδια μη περιμενετε και πληρη αναλυση.
                  Αυτα μονο για τους τεχνικους.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    grmiked last edited by

                    Ο χρήστης G60 έγραψε:
                    Τους εχεις για τοσο ηλιθιους τους Γερμανους?
                    Αρε Ελληνα μεγαλε κριτηκαρα που δε βγαζεις ουτε καρφιτσες!!

                    Έχεις υπόψην μήπως τι είχε συμβεί με εκείνο το περίφημο σύστημα φρένων της mercedes που στηριζόταν σε ηλεκτρονικά; Αρκετοί εδώ κόντεψαν να σκοτωθούν γιατι ξαφνικά τους άναβε το λαμπάκι ότι πρέπει να ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο αμέσως.

                    Στα νεότερα της μοντέλα (πχ facelift 200άρα άμα θυμάμαι καλά) το αντικατέστησαν με ένα μηχανικό σύστημα που 'κατάφεραν να έχει την ίδια αποτελεσματικότητα' όπως γράψαν οι ίδιοι...

                    Εγώ δεν θα εμπιστευόμουν τα φρένα μου να εξαρτούνται από μια μπαταρία. Άν πάθει βλάβη σε ένα υδραυλικό τιμόνι, απλά σκληραίνει. Στα φρένα τι θα συμβεί;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dog80 last edited by

                      Ο χρήστης manosk έγραψε:
                      Και θα εξαρτώνται τα φρένα από μια ασφάλεια ή έναν ακροδέκτη; Κάπως τρομακτικό αυτό.

                      Μπορώ να σκεφτώ τουλάχιστον 2 πράγματα που μπορούν να συμβούν σε ένα κλασσικό υδραυλικό σύστημα και να το θέσουν εκτός λειτουργίας. Τουλάχιστον εδώ οι τέσσερις δαγκάνες θα είναι ημιανεξάρτητες, οπότε θα είναι σχεδόν απίθανο να αποτύχουν και οι τέσσερις μαζί.

                      Πάντως ανοίγεις ολόκληρο θέμα για συζήτηση. Η εξοικείωση με ένα αντικείμενο μας κάνει να μήν βλέπουμε τους κινδύνους του και οτιδήποτε διαφορετικό το αντιμετωπίζουμε με καχυποψία.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        charmak66 last edited by

                        Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                        Και θα εξαρτώνται τα φρένα από μια ασφάλεια ή έναν ακροδέκτη; Κάπως τρομακτικό αυτό.

                        Μπορώ να σκεφτώ τουλάχιστον 2 πράγματα που μπορούν να συμβούν σε ένα κλασσικό υδραυλικό σύστημα και να το θέσουν εκτός λειτουργίας. Τουλάχιστον εδώ οι τέσσερις δαγκάνες θα είναι ημιανεξάρτητες, οπότε θα είναι σχεδόν απίθανο να αποτύχουν και οι τέσσερις μαζί.

                        Πάντως ανοίγεις ολόκληρο θέμα για συζήτηση. Η εξοικείωση με ένα αντικείμενο μας κάνει να μήν βλέπουμε τους κινδύνους του και οτιδήποτε διαφορετικό το αντιμετωπίζουμε με καχυποψία.

                        Σωστά, αν για κάποιο λόγο χαθεί η πίεση στο υδραυλικό κύκλωμα, μένεις από φρένα, ενώ με τα ηλεκτονικά φρένα θεωρητικά μπορεί να μείνεις με 3/4.

                        Αλλά έχεις δει πολλα φρένα να παύουν να λειτουργούν 'χωρίς λόγο', όπως κάποια ηλεκτρονικά συστήματα.

                        Είμαι παθών και γι' αυτό είμαι επιφυλακτικός. Ένα χτύπημα σε κερμπ με άφησε χωρίς esp. ΑΝ κάτι παρόμοιο μπορούσε να με αφήσει χωρίς φρένα, όχι, ευχαριστώ, δεν θα πάρω!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          manosk last edited by

                          Ο χρήστης G60 έγραψε:

                          Και θα εξαρτώνται τα φρένα από μια ασφάλεια ή έναν ακροδέκτη; Κάπως τρομακτικό αυτό.

                          ακομα δεν ξερουμε πως πως δουλεουν βγαλαμε και συμπερασματα

                          Τους εχεις για τοσο ηλιθιους τους Γερμανους?
                          Αρε Ελληνα μεγαλε κριτηκαρα που δε βγαζεις ουτε καρφιτσες!!

                          Οι ανθρωποι ειτε το θελουμε ειτε καθοριζουν τις εξελιξεις.
                          Παντου εκτος απ το καφενειο

                          Εξέφρασα μια λογική (θεωρώ) απορία σε μια σειρά κι έγραψες 4 ειρωνικές για να δείξεις τί; Ότι ξέρεις να ειρωνεύεσαι ή ότι 'είσαι μέσα στα πράγματα';

                          Θα επιμείνω όμως: αν καεί ο εγκέφαλος ή καούν τα ηλεκτρικά λόγω βραχυκυκλώματος, πώς θα λειτουργήσουν τα φρένα; Σήμερα τα τιμόνια και τα φρένα είναι μισά ηλεκτρονικά/ηλεκτρικά και μισά μηχανικά. Αν χαλάσουν τα ηλεκτρικά, τότε δουλεύουν, έστω και δύσκολα, τα υδραυλικά/μηχανικά. Αν χαλάσουν τα υδραυλικά/μηχανικά τότε χαιρέτα μου τον πλάτανο. Όμως τα τελευταία χαλάνε δύσκολα με σωστή συντήρηση ενώ από ηλεκτρικές/ηλεκτρονικές βλάβες να φάνε κι οι κότες.

                          Βέβαια οι Γερμανοί είναι εκτός συναγωνισμού και δεν κάνουν ποτέ λάθη. Τα ηλεκτρονικά τους δεν χαλάνε, είναι άφθαρτα.
                          Άλλο το ότι είναι τα καλύτερα κι άλλο το αν χαλάνε. Αν σου χαλάσει ο εγκέφαλος θα μείνεις, σπάνιο να πας για βρούβες γιατί υπάρχουν και τα μηχανικά μέρη από πίσω. Αν όμως όλα στηρίζονται στα ηλεκτρικά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            g60 last edited by

                            Ο χρήστης manosk έγραψε:

                            Και θα εξαρτώνται τα φρένα από μια ασφάλεια ή έναν ακροδέκτη; Κάπως τρομακτικό αυτό.

                            ακομα δεν ξερουμε πως πως δουλεουν βγαλαμε και συμπερασματα

                            Τους εχεις για τοσο ηλιθιους τους Γερμανους?
                            Αρε Ελληνα μεγαλε κριτηκαρα που δε βγαζεις ουτε καρφιτσες!!

                            Οι ανθρωποι ειτε το θελουμε ειτε καθοριζουν τις εξελιξεις.
                            Παντου εκτος απ το καφενειο

                            Εξέφρασα μια λογική (θεωρώ) απορία σε μια σειρά κι έγραψες 4 ειρωνικές για να δείξεις τί; Ότι ξέρεις να ειρωνεύεσαι ή ότι 'είσαι μέσα στα πράγματα';

                            Ειμαι μεσα στα πραγματα αλλα δεν ξερω πως λειτουργει το συγκεκριμενο συστημα φρενων για να κανω οποιαδηποτε εικασια.

                            Και ρωταω το εξης απλο.....>Θα επιμείνω όμως: αν καεί ο εγκέφαλος ή καούν τα ηλεκτρικά λόγω βραχυκυκλώματος, πώς θα λειτουργήσουν τα φρένα; Σήμερα τα τιμόνια και τα φρένα είναι μισά ηλεκτρονικά/ηλεκτρικά και μισά μηχανικά. Αν χαλάσουν τα ηλεκτρικά, τότε δουλεύουν, έστω και δύσκολα, τα υδραυλικά/μηχανικά

                            σε σας που εχετε αναπτυξει τη θεωρια του Δαρβινου για τα φρενα:
                            ξερετε πως λειτουργει το συγκεκριμενο συστημα φρενων,ποιες ειναι οι ασφαλιστικες του δικλειδες και γενικα την ηλεκτρικη/ηλεκτρονικη συνδεσμολογια τους?

                            Εγω δεν ξερω.Εσεις που ξερετε εξηγηστε μου και μενα για να μαθω που υστερει αν καει ο εγκεφαλος του.>Βέβαια οι Γερμανοί είναι εκτός συναγωνισμού και δεν κάνουν ποτέ λάθη. Τα ηλεκτρονικά τους δεν χαλάνε, είναι άφθαρτα.

                            Bεπεις πολυ κοντοφθαλμα για να κατακρινεις εταιριες οπως η.....Bosch πχ.>Άλλο το ότι είναι τα καλύτερα κι άλλο το αν χαλάνε. Αν σου χαλάσει ο εγκέφαλος θα μείνεις, σπάνιο να πας για βρούβες γιατί υπάρχουν και τα μηχανικά μέρη από πίσω. Αν όμως όλα στηρίζονται στα ηλεκτρικά...

                            Χαλανε.Αλλα το μυαλο του μεσου καταναλωτη ειναι πολυ φτωχο για να καταλαβει ποια εξαρτηματα θελει ενας κατασκευαστης να εχει χιλιομετρικη διαρκεια.Και φυσικα δε μιλαω για το σφαλμα στη γραμμη παραγωγης,αλλο το ενα αλλο το αλλο.

                            Αυτη ειναι η εξελιξη και το μελλον των φρενων,που θα φορεσουν και τα γιαπωνεζακια μετα απο καμια εικοσαετια,οπως και ο αμεσος ψεκασμος,ντιζελ και χιλια δυο αλλα.

                            Αν δεν σας αρεσουν μην τα αγοραζετε.Γυριστε 30 χρονια πισω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              charmak66 last edited by

                              Ο χρήστης G60 έγραψε:

                              Αυτη ειναι η εξελιξη και το μελλον των φρενων,που θα φορεσουν και τα γιαπωνεζακια μετα απο καμια εικοσαετια,οπως και ο αμεσος ψεκασμος,ντιζελ και χιλια δυο αλλα.

                              Όπως τα συστήματα μεταβλητού χρόνισμού και η υβριδική τεχνολογία, για παράδειγμα;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • L
                                lkar last edited by

                                Άμεσος ψεκασμός βενζίνης; Εκείνο το Pajero GDI πότε είχε βγει άραγε;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  g60 last edited by

                                  Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                                  Αυτη ειναι η εξελιξη και το μελλον των φρενων,που θα φορεσουν και τα γιαπωνεζακια μετα απο καμια εικοσαετια,οπως και ο αμεσος ψεκασμος,ντιζελ και χιλια δυο αλλα.

                                  Όπως τα συστήματα μεταβλητού χρόνισμού και η υβριδική τεχνολογία, για παράδειγμα;

                                  Ε τωρα μην παμε αλλου τη συζητηση.

                                  Ο μεταβλητος ειναι δημιουργημα των Ιταλων.
                                  Τωρα αν οι ιδιοι η και καποιοι αλλοι κατασκευαστες τον χρησιμοποιουν φειδωλα η και καθολου αυτο εχει να κανει με την φιλοσοφια κατασκευης κινητηρων του καθε κατασκευαστη.Η Porsche πχ που χρησιμοποιει μεταβλητο χρονισμο μαζι με τουρμπο δεν πονταρει τα μεγιστα της αποδοσης των κινητηρων της αλλα και τα χαρακτηριστικα λειτουργειας των κινητηρων της στο μεταβλητο χρονισμο καθως χρησιμοποιειτε ισα ισα στο βαθμο που να μην αλοιωθει το ευρος αποδοσης απ το ρελαντι.
                                  Καποιοι κατασκευαστες δεν τον χρησιμοποιουν καθολου και καποιοι στηριζονται μονο σε αυτο για να πουλησουν τα αυτοκινητα τους.

                                  Η υβριδικη τεχνολογια απ την αλλη πιστευεις οτι εχει μελλον?
                                  Ενας κραχτης ειναι οπως και η τετραδιευθυνση της Honda που ηρθε κι εφυγε πριν καν εμφανιστει.
                                  Αν καποια αυτοκινητα κινουμε απο ρευμα και μονο θα εχουν προοπτικες υπαρξης στο αμεσο μελλον αυτα σε πρωτη φαση θα ειναι τα ηλεκτρικα μικρα αυτοκινητα πολης.
                                  Σημερα τη στιγμη που υπαρχουν diesel κινητηρες που ηδη καλυπτουν την Euro 5 και η καταναλωση τους βρισκετε κατω απ τα 5l/100km δεν βρισκω το λογο γιατι ενα αυτοκινητο θα πρεπει να ειναι τοσο πολυπλοκο οπως το υβριδικο.
                                  Η απαιτηση της ευρωπης μεχρι το 2012 ειναι η μιση και πλεον παραγωγη των αυτοκινητοβιομηχανιων να ειναι με κινητηρες diesel και ηδη εδω και καμποσα χρονια με την ελευση του common rail στην επομενη 5ετια να περιμενουμε δραματικες αλλαγες σε τεχνολογικο επιπεδο οσο αναφορα την αποδοση/οικονομια/ρυποι.
                                  Γι αυτο και μερικοι κατασκευαστες εχουν επενδυσει τρελλα ποσα στην εξελιξη των diesel και ειναι μονο η αρχη αυτα που βλεπουμε.
                                  Φυσικα η Ευρωπη και παλι πρωτοπορει.....αλλα ποιος δινει σημασια.

                                  Στους κινητηρες βενζινης εκτος απ την εξελιξη του αμεσου ψεκασμου η καθιερωση του τουρμπο εδω και τρεις δεκατιες απο εναν και μονο κατασκευαστη εκανε πλεον ολους τους υπολοιπους να αναθεωρουν σιγα σιγα και να εξελισουν υπερτροφοδουμενα μοτερ.Λαμπρο παραδειγμα η BMW,οι ορκισμενοι της ατμοσφαιρας που ειδαν πλεον οτι κανενας μεταβλητος χρονισμος η οτιδηποτε αλλο τρικ δεν μπορει να αντικαταστησει την υπερτροφοδοτηση.
                                  Η Honda paremeine sta 200 αλογα και να δειτε οτι και αυτοι πλεον σιγα σιγα θα εμπλακουν με τα τουρμπο.Δε γινετε αλλιως.

                                  Και σε επιπεδο ρυπων συγκρινετε ενα τουρματο ευρωπαικο στα 200 αλογα με ενα ατμοσφαιρικο γιαπωνεζικο ιδια αλογα.

                                  Ηδη οι Γερμανοι καλυπτουν την euro5.
                                  Τα κοιταει κανεις αυτα οταν αγοραζει αυτοκινητο?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    g60 last edited by

                                    Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                    Άμεσος ψεκασμός βενζίνης; Εκείνο το Pajero GDI πότε είχε βγει άραγε;

                                    οπως βγηκε ετσι μπηκε.....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      manosk last edited by

                                      Μάλιστα, βλέπω πως είναι οπαδικό το πρόβλημα, όχι τεχνικό.

                                      Τεχνικός αυτοκινήτων δεν είμαι κι έτσι δεν χρειάζεται να ξέρω γιατί όταν πατάω αυτό γίνεται το άλλο. Γνωρίζω όμως ότι αν μείνω από μπαταρία στο διετίας αυτοκίνητό μου που έχει ηλεκτροϋδραυλικό τιμόνι, αυτό εξακολουθεί να λειτουργεί έστω και πιο δύσκολα. Το ίδιο συμβαίνει με τα φρένα που θέλουν μεν μεγάλη πίεση αλλά εξακολουθούν να λειτουργούν - πάντα χωρίς ρεύμα. Επαναλαμβάνω λοιπόν ότι δεν θέλω κάποιο σύστημα αμιγώς ηλεκτρονικό/ηλεκτρικό που να συνδέεται με κάτι τόσο ουσιώδες για την ασφάλεια όσο το σταμάτημα του οχήματος, τόσο απλά. Τα ίδια δε θα έλεγα αν το σύστημα το είχαν φτιάξει Γιαπωνέζοι, Αμερικανοί ή Έλληνες.

                                      Όσον αφορά τη Bosch, αυτήν εννοούσα όταν έγραφα 'Βέβαια οι Γερμανοί είναι εκτός συναγωνισμού και δεν κάνουν ποτέ λάθη. Τα ηλεκτρονικά τους δεν χαλάνε, είναι άφθαρτα. '. Οι συχνότερες βλάβες στα νέα αυτοκίνητα είναι στα ηλεκτρονικά και στον τομέα αυτόν πρωτοστατεί η Bosch που πουλάει σε όλες τις εταιρείες. Τί ακριβώς λες με τα υπονοούμενα που αφήνεις; Ότι η Bosch θέλει να χαλάνε τα ηλεκτρονικά της για να τα ξαναπουλάει; Ότι πουλάει σκάρτο πράγμα κατ' επιθυμία των αυτοκινητοβιομηχανιών; Ότι αν ήθελε η Bosch δεν θα πάθαιναν τίποτα τα ηλεκτρονικά της; Εγώ πάντως έχω ήδη σκάσει 300-400 ευρώ εξαιτίας χαλασμένων ηλεκτρονικών της εταιρείας αυτής, που απ' όσο ξέρω είναι τα πλέον ευπαθή σημεία του (παλιότερου) αυτοκινήτου μου γενικά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        hellenic-tifosi last edited by

                                        Πάντως κι εγώ πιστεύω πως τα by-wire συστήματα είναι το μέλλον, καταργώντας πολλούς απόι τους περιορισμούς των μηχανικών συστημάτων, προσφέροντας ταυτόχρονα τεράστια γκάμα πιθανών ρυθμίσεων.

                                        Από τη στιτμή που τέτοια συστήματα είναι ήδη καθιερωμένα δεκαετίες τώρα στα αεροπλάνα, είμαι πεπεισμένος ότι κάποια στιγμή θα περάσει και στην αυτοκίνηση

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • K
                                          kid last edited by

                                          Στην σχολή (πληροφορική) πάντως στα μαθήματα που έχουν hardware μας λένε ότι τα μηχανικά συστήματα είναι πιο ευπαθή από τα ηλεκτρονικά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • H
                                            hellenic-tifosi last edited by

                                            Ενδεχομένως να αναφέρονται σε ένα αμιγώς μηχανικό vs αμιγώς ηλεκτρονικό σύστημα.

                                            Φαντάζομαι ότι ένα μηχανοτρονικό σύστημα με πολύπλοκες διατάξεις αισθητήρων, επεξεργαστών, επενεργητών κλπ έχει αυξημένη πολυπλοκότητα. Είμαι όμως σίγουρος ότι με δεδομένο χρόνο εξέλιξης μπορεί να γίνει απόλυτα αξιόπιστο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr