Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κάμπερ & οφσετ, τι επιπτώσεις έχουν οι αλλαγές?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κάμπερ & οφσετ, τι επιπτώσεις έχουν οι αλλαγές?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    11
    356
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      travelman last edited by

      Το ερώτημα είναι εάν με την αλλαγή του κάμπερ στους τροχούς στο πιο αρνητικό, επηρεάζεται η αντοχή και η αξιοπιστία της ανάρτησης? Η ίδια ερώτηση και για τις ζάντες, δηλαδή επηρεάζεται η αξιοπιστία ζάντας και άνάρτησης με την αύξηση του μετατροχίου μέσω αλλαγής όφσετ? Εάν ξέρετε πάνω από ποιά όρια συμβαίνει αυτό (αν συμβαίνει) ακόμα καλύτερα! Δεν αναφέρομαι σε συγκεκριμένο μοντέλο, για γενικές αρχές ρωτάω. Επίσης υπάρχουν, κοινές για όλα τα μοντέλα, αρνητικές αλλαγές στην οδική συμπεριφορά, από τις αλλαγές αυτές?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        travelman last edited by

        Το ερώτημα είναι εάν με την αλλαγή του κάμπερ στους τροχούς στο πιο αρνητικό, επηρεάζεται η αντοχή και η αξιοπιστία της ανάρτησης? Η ίδια ερώτηση και για τις ζάντες, δηλαδή επηρεάζεται η αξιοπιστία ζάντας και άνάρτησης με την αύξηση του μετατροχίου μέσω αλλαγής όφσετ? Εάν ξέρετε πάνω από ποιά όρια συμβαίνει αυτό (αν συμβαίνει) ακόμα καλύτερα! Δεν αναφέρομαι σε συγκεκριμένο μοντέλο, για γενικές αρχές ρωτάω. Επίσης υπάρχουν, κοινές για όλα τα μοντέλα, αρνητικές αλλαγές στην οδική συμπεριφορά, από τις αλλαγές αυτές?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          travelman last edited by

          Το ερώτημα είναι εάν με την αλλαγή του κάμπερ στους τροχούς στο πιο αρνητικό, επηρεάζεται η αντοχή και η αξιοπιστία της ανάρτησης? Η ίδια ερώτηση και για τις ζάντες, δηλαδή επηρεάζεται η αξιοπιστία ζάντας και άνάρτησης με την αύξηση του μετατροχίου μέσω αλλαγής όφσετ? Εάν ξέρετε πάνω από ποιά όρια συμβαίνει αυτό (αν συμβαίνει) ακόμα καλύτερα! Δεν αναφέρομαι σε συγκεκριμένο μοντέλο, για γενικές αρχές ρωτάω. Επίσης υπάρχουν, κοινές για όλα τα μοντέλα, αρνητικές αλλαγές στην οδική συμπεριφορά, από τις αλλαγές αυτές?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            jim-theo last edited by

            Το καμπερ κατα κανονα μειωνει την προσφυση/φρεναρισμα στην ευθεια ελαφρως (αφου πατα μικροτερη επιφανεια ελαστικου επειδη αυτο ειναι υπο γωνια) αυξανοντας ομως κατα πολυ το κρατημα στις στροφες, εκεινο που θες και ειναι πολυ καλυτερο απο το καμπερ ειναι το καστερ (ας το πω χαριν συζητησης 'ενεργο' καμπερ αφου δινει καμπερ μονο με τους τροχους στριμμενους).
            Σκεψου το καστερ σαν συγκριση μιας μηχανης super street κι ενος chopper, το chopper λογω περισσοτερου καστερ οταν στριβει τον μπροστινο τροχο αυτος αποκτα τεραστια γωνια καμπερ κι ερχεται - στην περιπτωση του αυτοκινητου πιο μεγαλη επιφανεια του σε επαφη με το δρομο.

            Η μειωση οφσετ - γιατι η αυξηση φερνει τη ζαντα πιο κοντα στο μουαγιε - λειτουργει ως υπομοχλιο αυξανοντας μεν το μετατροχιο με οτι αυτο συνεπαγεται (μεγαλυτερη ευσταθεια του αντιστοιχου αξονα και πιο προοδευτικες αντιδρασεις) αλλα επιβαρυνοντας πολυ τα ρουλεμαν τροχου κι ολο το συστημα αναρτησης ενω μειωνει ΚΑΙ την ανεση επειδη η αναρτηση 'βλεπει' σαν περισσοτερο βαρος το συνολο της μαζας του αντιστοιχου ακρου επειδη κρεμεται πιο εξω!
            Γενικα ποτε δεν πρεπει να μειωνουμε οφσετ εκτος απο την περιπτωση αυξησης πλατους ζαντας στην οποια λογω σχεδιασης μπορει ο εκαστος κατασκευαστης να εχει φερει πιο μεσα την μαζα της οποτε δεν υπαρχει προβλημα, γενικα θα ελεγα οχι πανω απο 3-5 χιλιοστα μειωση οφσετ παντα κατα την αποψη μου!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              the-judge last edited by

              Βγαλε ρε ιεροσυλε το Impreza απο το avatar σου!!! Ντρεπεσαι να βαλεις αυτο που πηρες τωρα;

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • P
                pskarm last edited by

                ΤΟ Καστερ οταν το αλλαζουμε προσπαθουμε να το μειωσουμε ή να το αυξησουμε???

                οταν το κοιταγα λογω προβληματος στο πεζο ειχα ακουσει 2 λογικες...η μια του πουπακη επεμενε οτι δεν ειναι χειροτερο που το μειωσα και οτι στις στροφες αυτο ειναι καλο αλλα χανει σε πολλα εθνικη(τα λεω εντελως απλοικα για να καταλαβαινουν και οι αλλοι)
                και η αλλη αποψη ελεγε οτι πρεπει το αμαξι να παιρνει καστερ για να βαραινει το τιμονι να γινεται πιο σαφες κλπ κλπ κλπ...

                για οφσετ επειδη εχω δοκιμασει δυο λυσεις.
                η μια απο 27 πηγα σε 16 και η αλλη απο 27 σε 22.
                το θεμα ειναι το σκρουμπ ραντιους που παει περιπατο...

                στη πρωτη το αμαξι εγινε τραπεζι...τραγικη αυξηση οριων στη στροφη.
                βεντουζωμα του κωλου σε σημειο που να ενοχλει και να κοβει τασεις για τοποθετηση . τιμονι υπερβολικα ελαφρυ.εθνικη ασαφες. φρεναρισμα δεν ειδα ψαρεματα κλπ κλπ που λενε αλλοι.

                με 27-22 ειδα τα ειδα αλλα σε πολυ μικροτερες ποσοτητες. επισης το τιμονι δεν ειχε χασει τοσο πολυ και το αμαξι ηταν οριακες οι διαφορες που εβλεπες...αλλα πιστευω οτι αξιζε!

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • J
                  jim-theo last edited by

                  Οχι δεν ντρεπομαι για το Σουιφτακι αλλα δεν το φωτογραφισα ακομη!

                  Το καστερ οσο αυξανεται αυξανεται το δυναμικο (στις στροφες) καμπερ και η σταθεροτητα στην ευθεια ενω το τιμονι βαραινει σε αντιθεση με την αυξηση καμπερ που ελαφραινει!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    the-judge last edited by

                    Καλα,πλακα κανω ρε,μην παρεξηγηθεις κιολας...

                    Αλλα ελπιζω να μην το εχεις ακομα με τα τασια!!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • J
                      jim-theo last edited by

                      Αν θες φιλαρακι σε προκαλω δημοσια και με μαρτυρες για μια καταβαση Χορτιατη με το 'περιπτερο μου' που φορα τασια κι αν κερδισω σε τρεις συνεχομενες κοντρες κερνας ζαντες τι λες;
                      Τι ειπες δεν ειναι δικαιο Σουιφτ με Ραλλακι;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        the-judge last edited by

                        Jimbo κατσε να το συνεφερω πρωτα απο ολα οσα χρειαζεται και μετα μεσα...

                        Αλλα αν διαβασα καλα ειπες 'καταβαση'...Τι εγινε,ανεμικος σου βγηκε ο Ιαπωνας;

                        Το ξεσκισαμε το topic του παιδιου...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          jim-theo last edited by

                          Δηλαδη θεωρεις δικαιη την κοντρα μεταξυ Rallye με 800 κιλα βαρος και Swift με 1060 κιλα βαρος και αρκετα αλογα παρακατω; (για στησιμο δεν το συζητω)
                          Σε λιγο θα μου πεις πως σε κοροιδεψα κιολας!
                          Ας ειναι κι ετσι δεχομαι και αναβαση φιλαρακι για να μην μενουν εντυπωσεις και για να δεις ποσο καλο παιδι ειμαι, αλλα να ξερεις πως αν χασεις τοτε θα γινεις δυο φορες ρομπα, θα βαλω τα βιντεα να μας τραβανε και θα σε κανω πουμπλικ στο 106 club!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            the-judge last edited by

                            Βρε κατσε να το συμμαζεψω και...τα λεμε στο βουνο!

                            Αντε,αντε,το Σ/Κ καφε για περισσοτερα!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr