-
Το ερώτημα είναι εάν με την αλλαγή του κάμπερ στους τροχούς στο πιο αρνητικό, επηρεάζεται η αντοχή και η αξιοπιστία της ανάρτησης? Η ίδια ερώτηση και για τις ζάντες, δηλαδή επηρεάζεται η αξιοπιστία ζάντας και άνάρτησης με την αύξηση του μετατροχίου μέσω αλλαγής όφσετ? Εάν ξέρετε πάνω από ποιά όρια συμβαίνει αυτό (αν συμβαίνει) ακόμα καλύτερα! Δεν αναφέρομαι σε συγκεκριμένο μοντέλο, για γενικές αρχές ρωτάω. Επίσης υπάρχουν, κοινές για όλα τα μοντέλα, αρνητικές αλλαγές στην οδική συμπεριφορά, από τις αλλαγές αυτές?
-
Το ερώτημα είναι εάν με την αλλαγή του κάμπερ στους τροχούς στο πιο αρνητικό, επηρεάζεται η αντοχή και η αξιοπιστία της ανάρτησης? Η ίδια ερώτηση και για τις ζάντες, δηλαδή επηρεάζεται η αξιοπιστία ζάντας και άνάρτησης με την αύξηση του μετατροχίου μέσω αλλαγής όφσετ? Εάν ξέρετε πάνω από ποιά όρια συμβαίνει αυτό (αν συμβαίνει) ακόμα καλύτερα! Δεν αναφέρομαι σε συγκεκριμένο μοντέλο, για γενικές αρχές ρωτάω. Επίσης υπάρχουν, κοινές για όλα τα μοντέλα, αρνητικές αλλαγές στην οδική συμπεριφορά, από τις αλλαγές αυτές?
-
Το ερώτημα είναι εάν με την αλλαγή του κάμπερ στους τροχούς στο πιο αρνητικό, επηρεάζεται η αντοχή και η αξιοπιστία της ανάρτησης? Η ίδια ερώτηση και για τις ζάντες, δηλαδή επηρεάζεται η αξιοπιστία ζάντας και άνάρτησης με την αύξηση του μετατροχίου μέσω αλλαγής όφσετ? Εάν ξέρετε πάνω από ποιά όρια συμβαίνει αυτό (αν συμβαίνει) ακόμα καλύτερα! Δεν αναφέρομαι σε συγκεκριμένο μοντέλο, για γενικές αρχές ρωτάω. Επίσης υπάρχουν, κοινές για όλα τα μοντέλα, αρνητικές αλλαγές στην οδική συμπεριφορά, από τις αλλαγές αυτές?
-
Το καμπερ κατα κανονα μειωνει την προσφυση/φρεναρισμα στην ευθεια ελαφρως (αφου πατα μικροτερη επιφανεια ελαστικου επειδη αυτο ειναι υπο γωνια) αυξανοντας ομως κατα πολυ το κρατημα στις στροφες, εκεινο που θες και ειναι πολυ καλυτερο απο το καμπερ ειναι το καστερ (ας το πω χαριν συζητησης 'ενεργο' καμπερ αφου δινει καμπερ μονο με τους τροχους στριμμενους).
Σκεψου το καστερ σαν συγκριση μιας μηχανης super street κι ενος chopper, το chopper λογω περισσοτερου καστερ οταν στριβει τον μπροστινο τροχο αυτος αποκτα τεραστια γωνια καμπερ κι ερχεται - στην περιπτωση του αυτοκινητου πιο μεγαλη επιφανεια του σε επαφη με το δρομο.Η μειωση οφσετ - γιατι η αυξηση φερνει τη ζαντα πιο κοντα στο μουαγιε - λειτουργει ως υπομοχλιο αυξανοντας μεν το μετατροχιο με οτι αυτο συνεπαγεται (μεγαλυτερη ευσταθεια του αντιστοιχου αξονα και πιο προοδευτικες αντιδρασεις) αλλα επιβαρυνοντας πολυ τα ρουλεμαν τροχου κι ολο το συστημα αναρτησης ενω μειωνει ΚΑΙ την ανεση επειδη η αναρτηση 'βλεπει' σαν περισσοτερο βαρος το συνολο της μαζας του αντιστοιχου ακρου επειδη κρεμεται πιο εξω!
Γενικα ποτε δεν πρεπει να μειωνουμε οφσετ εκτος απο την περιπτωση αυξησης πλατους ζαντας στην οποια λογω σχεδιασης μπορει ο εκαστος κατασκευαστης να εχει φερει πιο μεσα την μαζα της οποτε δεν υπαρχει προβλημα, γενικα θα ελεγα οχι πανω απο 3-5 χιλιοστα μειωση οφσετ παντα κατα την αποψη μου! -
Βγαλε ρε ιεροσυλε το Impreza απο το avatar σου!!! Ντρεπεσαι να βαλεις αυτο που πηρες τωρα;
-
ΤΟ Καστερ οταν το αλλαζουμε προσπαθουμε να το μειωσουμε ή να το αυξησουμε???
οταν το κοιταγα λογω προβληματος στο πεζο ειχα ακουσει 2 λογικες...η μια του πουπακη επεμενε οτι δεν ειναι χειροτερο που το μειωσα και οτι στις στροφες αυτο ειναι καλο αλλα χανει σε πολλα εθνικη(τα λεω εντελως απλοικα για να καταλαβαινουν και οι αλλοι)
και η αλλη αποψη ελεγε οτι πρεπει το αμαξι να παιρνει καστερ για να βαραινει το τιμονι να γινεται πιο σαφες κλπ κλπ κλπ...για οφσετ επειδη εχω δοκιμασει δυο λυσεις.
η μια απο 27 πηγα σε 16 και η αλλη απο 27 σε 22.
το θεμα ειναι το σκρουμπ ραντιους που παει περιπατο...στη πρωτη το αμαξι εγινε τραπεζι...τραγικη αυξηση οριων στη στροφη.
βεντουζωμα του κωλου σε σημειο που να ενοχλει και να κοβει τασεις για τοποθετηση . τιμονι υπερβολικα ελαφρυ.εθνικη ασαφες. φρεναρισμα δεν ειδα ψαρεματα κλπ κλπ που λενε αλλοι.με 27-22 ειδα τα ειδα αλλα σε πολυ μικροτερες ποσοτητες. επισης το τιμονι δεν ειχε χασει τοσο πολυ και το αμαξι ηταν οριακες οι διαφορες που εβλεπες...αλλα πιστευω οτι αξιζε!
-
Οχι δεν ντρεπομαι για το Σουιφτακι αλλα δεν το φωτογραφισα ακομη!
Το καστερ οσο αυξανεται αυξανεται το δυναμικο (στις στροφες) καμπερ και η σταθεροτητα στην ευθεια ενω το τιμονι βαραινει σε αντιθεση με την αυξηση καμπερ που ελαφραινει!
-
Καλα,πλακα κανω ρε,μην παρεξηγηθεις κιολας...
Αλλα ελπιζω να μην το εχεις ακομα με τα τασια!!!!
-
Αν θες φιλαρακι σε προκαλω δημοσια και με μαρτυρες για μια καταβαση Χορτιατη με το 'περιπτερο μου' που φορα τασια κι αν κερδισω σε τρεις συνεχομενες κοντρες κερνας ζαντες τι λες;
Τι ειπες δεν ειναι δικαιο Σουιφτ με Ραλλακι; -
Jimbo κατσε να το συνεφερω πρωτα απο ολα οσα χρειαζεται και μετα μεσα...
Αλλα αν διαβασα καλα ειπες 'καταβαση'...Τι εγινε,ανεμικος σου βγηκε ο Ιαπωνας;
Το ξεσκισαμε το topic του παιδιου...
-
Δηλαδη θεωρεις δικαιη την κοντρα μεταξυ Rallye με 800 κιλα βαρος και Swift με 1060 κιλα βαρος και αρκετα αλογα παρακατω; (για στησιμο δεν το συζητω)
Σε λιγο θα μου πεις πως σε κοροιδεψα κιολας!
Ας ειναι κι ετσι δεχομαι και αναβαση φιλαρακι για να μην μενουν εντυπωσεις και για να δεις ποσο καλο παιδι ειμαι, αλλα να ξερεις πως αν χασεις τοτε θα γινεις δυο φορες ρομπα, θα βαλω τα βιντεα να μας τραβανε και θα σε κανω πουμπλικ στο 106 club! -
Βρε κατσε να το συμμαζεψω και...τα λεμε στο βουνο!
Αντε,αντε,το Σ/Κ καφε για περισσοτερα!
Κάμπερ & οφσετ, τι επιπτώσεις έχουν οι αλλαγές?