Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Porsche: Ενδιαφέρον για ελληνική πατέντα
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Porsche: Ενδιαφέρον για ελληνική πατέντα
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    1
    7
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gavriil1 last edited by

      Porsche: Ενδιαφέρον για ελληνική πατέντα
      Της Σοφίας Χειλετζάρη

      Η Porsche, η πλέον κερδοφόρα αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου και κατασκευάστρια σπορ οχημάτων, επιθυμεί να αποκτήσει τα δικαιώματα ελληνικής πατέντας και έρχεται στην Ελλάδα για αυτό το σκοπό. Κάτοχοι αυτής της πατέντας οι κ.κ. Νίκος Ράπεσης και Δημήτρης Τρεβέδιος, μηχανικοί του Εμπορικού Ναυτικού, οι οποίοι μίλησαν αποκλειστικά στο AutoMotoPress για το θέμα, αποκαλύπτοντας το γερμανικό ενδιαφέρον. Οι δύο Έλληνες μηχανικοί έλαβαν τον Οκτώβριο του 2005, από τον Οργανισμό Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας (ΟΒΙ), δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για «βελτίωση θυρών οχήματος προς αποφυγή εγκλωβισμού επιβαινόντων σε περίπτωση συγκρούσεων», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά. Πρόκειται δηλαδή, για έναν ειδικό σχεδιασμό των θυρών, ο οποίος εξασφαλίζει ότι αυτές, στις περιπτώσεις ατυχήματος με ταχύτητες άνω των 60 χλμ./ώρα, που στο παρελθόν σφήνωναν, θα ανοίξουν αυτόματα, επιτρέποντας την άμεση παροχή πρώτων βοηθειών στους επιβάτες και κατ’ επέκταση στο να σωθούν ζωές.

      Όλα ξεκίνησαν από μία στιγμή αγανάκτησης, όπως δήλωσε στο AutoMotoPress ο κ. Τρεβέδιος. «Έχουμε δει πολλές φορές ατυχήματα στα τηλεοπτικά δελτία. Μία από αυτές τις φορές λοιπόν, βλέποντας την αναμονή που υπήρχε για να απεγκλωβιστούν επιβάτες, καθώς οι πόρτες είχαν σφηνώσει, σκέφτηκα “δεν υπάρχει κάποιος τρόπος αυτές οι πόρτες να μη φρακάρουν”, αν και δεν ήταν η πρώτη φορά που είχα δει κάτι τέτοιο» εξήγησε. Την επόμενη ημέρα, συναντήθηκε με τον συνεργάτη του, κ. Ράπεση, του μετέφερε τον προβληματισμό του και ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση. «Καθίσαμε, το μελετήσαμε και σκέφτηκα ότι αν γίνουν σφηνοειδείς οι πόρτες, θα ανοίγουν αμέσως. Το συζητήσαμε Παρασκευή και Δευτέρα ο σχεδιασμός των θυρών για τα επιθυμητά αποτελέσματα ήταν έτοιμος» ανέφερε με τη σειρά του ο κ. Ράπεσης, ο οποίος συμπλήρωσε λέγοντας: «Έχω μεγάλη πείρα σε ναυπηγήσεις πλοίων όπου κοιτούσαμε πάντα την ασφάλεια των ανθρώπων που θα βρίσκονταν μέσα στα πλοία και αυτό βοήθησε στη δημιουργία αυτού του συστήματος».

      Η λύση, λοιπόν, δόθηκε με το σφηνοειδές σχήμα των θυρών και τη γωνία που σχηματίζει αυτό το τμήμα τους με τον εγκάρσιο άξονα. Για να λειτουργήσει το σύστημα, αυτή η γωνία μπορεί να έχει εύρος από 115ο έως 160ο, καθώς κάτω από τις 115ο χρειάζεται να ασκηθεί πολύ μεγαλύτερη πίεση για να ανοίξουν οι πόρτες και πάνω από τις 160ο θα ανοίγουν μόνες τους. Οι δύο Έλληνες μηχανικοί εφάρμοσαν το σχεδιασμό με γωνία 135ο, με τον κ. Τρεβέδιο να εξηγεί συμπληρωματικά: «Η ιδέα δεν είναι ότι σε κάθε σύγκρουση, είτε πάνω είτε κάτω από τα 60 χλμ./ώρα, θα ανοίξει η πόρτα από μόνη της γιατί εάν δεν πάθει κάτι, δεν θα επηρεαστεί ακόμα και με 100 χλμ./ώρα να χτυπήσει το αυτοκίνητο. Η πόρτα, όμως, θα μετακινηθεί οπωσδήποτε εάν μετακινηθεί το σασί. Μπορεί, για παράδειγμα, το αυτοκίνητο να προσκρούσει με 80 χλμ./ώρα, σε μία κολώνα, στη μέση και το σασί να μην μετακινηθεί τόσο, ώστε να σφηνώσει η πόρτα. Από τη στιγμή που συμπιέζεται η πόρτα, οπότε εκεί θα σφηνώσει, τότε θα ανοίξει. Άλλωστε, εάν η πόρτα δεν συμπιεστεί ανοίγει ούτως ή άλλως». Αναφερόμενος στο ίδιο θέμα, ο κ. Ράπεσης υπογράμμισε πως «τα αυτοκίνητα σήμερα συμπιέζονται σε συγκρούσεις ή προσκρούσεις με ταχύτητα άνω των 60 χλμ./ώρα και το σύστημα έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να λειτουργεί από εκεί και πάνω. Έτσι, εάν για παράδειγμα, είναι κάποιος σταματημένος σε ένα φανάρι και πέσει πίσω του ένα άλλο αυτοκίνητο με μικρή ταχύτητα, τότε ασφαλώς και δεν θα ανοίξουν οι πόρτες». Ο ίδιος, πάντως, επεσήμανε πως «σε περίπτωση εφαρμογής του συστήματος, οι επιβάτες θα πρέπει απαραιτήτως να φορούν ζώνες ασφαλείας, καθώς εάν συμβεί κάποιο ατύχημα με ταχύτητα άνω των 60 χλμ./ώρα και ανοίξουν οι πόρτες, οι επιβάτες θα πέσουν στο δρόμο, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν από την πτώση, όχι από το ατύχημα».

      Η αποδοτικότητα του σφηνοειδούς αυτού σχεδιασμού αποδείχθηκε σε δοκιμές που πραγματοποίησε στο εργαστήριό του ο κ. Ράπεσης. «Για τη διεξαγωγή δοκιμών, προκειμένου να διαπιστωθεί ότι όντως λειτουργεί το σύστημα, δημιούργησα μία κατασκευή με σφηνοειδή μορφή, έκανα τους υπολογισμούς με τη βοήθεια των μαθηματικών και της αντοχής υλικών και προέκυψε ότι όντως τα αποτελέσματα ήταν πολύ καλά. Χρησιμοποίησα αποκλειστικά ανοξείδωτο υλικό, το οποίο είναι πολύ καλύτερο και με ιδιαίτερα υψηλότερη αντοχή από εκείνα που χρησιμοποιούνται στα αυτοκίνητα. Αυτό σημαίνει ότι στα αυτοκίνητα, το σύστημα θα λειτουργήσει πολύ καλύτερα γιατί το υλικό δεν είναι και τόσο ανθεκτικό, όσο το ανοξείδωτο των δοκιμών» εξήγησε, συμπληρώνοντας ότι το σύστημα μπορεί να έχει εφαρμογή και απόδοση ακόμα και σε θωρακισμένα αυτοκίνητα.

      Πέρα από το κορυφαίο πλεονέκτημα αυτού του σχεδιασμού των θυρών, ότι μπορούν να σωθούν ζωές, υπάρχουν και αρκετά ακόμα θετικά, τα οποία ενισχύουν τη χρησιμότητά του στην πρακτική εφαρμογή. Καταρχήν, όπως επισημαίνουν οι δύο εφευρέτες, «το σύστημα δεν στοιχίζει. Αλλάζει το καλούπι της πόρτας και της κολώνας. Δεν μπαίνει κάποιος μηχανισμός ώστε να ανεβάζει το κόστος», κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για τις εταιρείες. Ένας ακόμα σημαντικός παράγοντας είναι ότι «το σύστημα δεν επηρεάζει τη στιβαρότητα του αμαξώματος. Το αμάξωμα παραμένει συμπαγές ακόμα και σε πλευρικές συγκρούσεις, πάνω στις πόρτες» υπογραμμίζει ο κ. Ράπεσης, που, συμπληρώνοντας τα θετικά, ανέφερε πως αυτός ο σχεδιασμός δεν διευκολύνει σε καμία περίπτωση το… έργο των διαρρηκτών. Επισημαίνεται, πάντως, ότι το σύστημα αφορά αποκλειστικά σε καινούργια αυτοκίνητα. «Σε παλαιά δεν συμφέρει να εφαρμοστεί γιατί θα πρέπει να κοπούν οι πόρτες, να γίνουν άλλες κολώνες και γενικά χρειάζεται μία διαδικασία που θα κοστίσει περισσότερο απ’ ότι το αυτοκίνητο» εξηγεί ο κ. Ράπεσης. Αναφερόμενος στο ίδιο θέμα, ο κ. Τρεβέδιος τόνισε από την πλευρά του πως «η κατασκευή είναι πολύ απλή και δεν έχει κόστος. Κάθε χρόνο όλα τα αυτοκίνητα αλλάζουν λίγο έως πολύ μορφή. Για παράδειγμα το πορτμπαγκάζ γίνεται λίγο πιο διαφορετικό, η πόρτα πιο χαμηλή, πιο μεγάλη ή πιο μικρή. Άρα είναι πολύ απλό να αλλάξει το καλούπι της κολώνας. Δεν είναι κάποιος μηχανισμός που θα μπει πρόσθετος, άρα χρειάζεται κάποιο κόστος. Παράλληλα, δεν επηρεάζει αρνητικά τη δομή του αμαξώματος, αλλά ούτε και την ασφάλεια».

      Το κομμάτι της επαφής με τις αυτοκινητοβιομηχανίες, σε κεντρικό επίπεδο, για τη γνωστοποίηση αυτής της πατέντας, το ανέλαβε κατά κύριο λόγο ο κ. Ράπεσης, ο οποίος έστειλε 27 επιστολές σε όλες τις μεγάλες εταιρείες του κλάδου. «Από αυτές απάντησαν 7, εκ των οποίων το μελετούν οι 5 και οι υπόλοιπες 2 είπαν ότι δεν τους ενδιαφέρει. Ίσως, όμως, να μην μελέτησαν καλά την επιστολή» δήλωσε ο κ. Ράπεσης, ενώ ο κ. Τρεβέδιος συμπλήρωσε πως «προσπαθούμε να έρθουμε σε επαφή και με κινέζικες εταιρείες, οι οποίες είναι στο ξεκίνημα της διεθνούς πορείας τους και ενδεχομένως να τους ενδιαφέρει περισσότερο, με δεδομένο ότι και τα σχέδιά τους έχουν ως ορίζοντα το 2007-2008. Άλλωστε, πρόκειται για μία απλή μετατροπή όπως προαναφέρθηκε». Μία από τις εταιρείες που εξέφρασαν γραπτώς το ενδιαφέρον τους για την ελληνική πατέντα ήταν και η Porsche, η οποία στη σχετική επιστολή ανέφερε πως «υπάρχει πιθανότητα η εταιρεία μας να διερευνήσει την εφεύρεσή σας σε κάποιο από τα μελλοντικά προγράμματα ανάπτυξης». Όπως αποκάλυψε στο AutoMotoPress, μάλιστα, ο κ. Ράπεσης, σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε ο ίδιος με στελέχη της γερμανικής κατασκευάστριας σπορ και πολυτελών αυτοκινήτων, του επισημάνθηκε ότι η Porsche ενδιαφέρεται για τα αποκλειστικά δικαιώματα χρήσης της πατέντας, με σκοπό να εφαρμόσει τον καινοτόμο σχεδιασμό σε μελλοντικά της μοντέλα. Οι δύο Έλληνες μηχανικοί, μάλιστα, περιμένουν τις επόμενες ημέρες άνθρωπο της Porsche, ο οποίος θα βρεθεί στη χώρα μας προκειμένου να προχωρήσει το θέμα. Η γερμανική εταιρεία επιθυμεί την απόκτηση των δικαιωμάτων χρήσης του συστήματος, την εφαρμογή του σε ένα νέο μοντέλο και την απόδειξη της αποτελεσματικής λειτουργίας του σε crash test, η οποία αναμένεται να οδηγήσει στην υποχρεωτική χρησιμοποίησή του σε όλα τα μοντέλα παραγωγής, ανεξαρτήτου μάρκας, όπως δήλωσε στο AutoMotoPress ο κ. Ράπεσης.

      Αξίζει να σημειωθεί ότι το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για «βελτίωση θυρών οχήματος προς αποφυγή εγκλωβισμού επιβαινόντων σε περίπτωση συγκρούσεων», που απένειμε ο Οργανισμός Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας (ΟΒΙ) στους κ.κ. Νίκο Ράπεση και Δημήτρη Τρεβέδιο, έχει ισχύ μέχρι τις 12 Οκτωβρίου του 2025.

      Source: http://www.automotopress.gr/showarticle ... 7761&CID=4

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gavriil1 last edited by

        Porsche: Ενδιαφέρον για ελληνική πατέντα
        Της Σοφίας Χειλετζάρη

        Η Porsche, η πλέον κερδοφόρα αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου και κατασκευάστρια σπορ οχημάτων, επιθυμεί να αποκτήσει τα δικαιώματα ελληνικής πατέντας και έρχεται στην Ελλάδα για αυτό το σκοπό. Κάτοχοι αυτής της πατέντας οι κ.κ. Νίκος Ράπεσης και Δημήτρης Τρεβέδιος, μηχανικοί του Εμπορικού Ναυτικού, οι οποίοι μίλησαν αποκλειστικά στο AutoMotoPress για το θέμα, αποκαλύπτοντας το γερμανικό ενδιαφέρον. Οι δύο Έλληνες μηχανικοί έλαβαν τον Οκτώβριο του 2005, από τον Οργανισμό Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας (ΟΒΙ), δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για «βελτίωση θυρών οχήματος προς αποφυγή εγκλωβισμού επιβαινόντων σε περίπτωση συγκρούσεων», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά. Πρόκειται δηλαδή, για έναν ειδικό σχεδιασμό των θυρών, ο οποίος εξασφαλίζει ότι αυτές, στις περιπτώσεις ατυχήματος με ταχύτητες άνω των 60 χλμ./ώρα, που στο παρελθόν σφήνωναν, θα ανοίξουν αυτόματα, επιτρέποντας την άμεση παροχή πρώτων βοηθειών στους επιβάτες και κατ’ επέκταση στο να σωθούν ζωές.

        Όλα ξεκίνησαν από μία στιγμή αγανάκτησης, όπως δήλωσε στο AutoMotoPress ο κ. Τρεβέδιος. «Έχουμε δει πολλές φορές ατυχήματα στα τηλεοπτικά δελτία. Μία από αυτές τις φορές λοιπόν, βλέποντας την αναμονή που υπήρχε για να απεγκλωβιστούν επιβάτες, καθώς οι πόρτες είχαν σφηνώσει, σκέφτηκα “δεν υπάρχει κάποιος τρόπος αυτές οι πόρτες να μη φρακάρουν”, αν και δεν ήταν η πρώτη φορά που είχα δει κάτι τέτοιο» εξήγησε. Την επόμενη ημέρα, συναντήθηκε με τον συνεργάτη του, κ. Ράπεση, του μετέφερε τον προβληματισμό του και ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση. «Καθίσαμε, το μελετήσαμε και σκέφτηκα ότι αν γίνουν σφηνοειδείς οι πόρτες, θα ανοίγουν αμέσως. Το συζητήσαμε Παρασκευή και Δευτέρα ο σχεδιασμός των θυρών για τα επιθυμητά αποτελέσματα ήταν έτοιμος» ανέφερε με τη σειρά του ο κ. Ράπεσης, ο οποίος συμπλήρωσε λέγοντας: «Έχω μεγάλη πείρα σε ναυπηγήσεις πλοίων όπου κοιτούσαμε πάντα την ασφάλεια των ανθρώπων που θα βρίσκονταν μέσα στα πλοία και αυτό βοήθησε στη δημιουργία αυτού του συστήματος».

        Η λύση, λοιπόν, δόθηκε με το σφηνοειδές σχήμα των θυρών και τη γωνία που σχηματίζει αυτό το τμήμα τους με τον εγκάρσιο άξονα. Για να λειτουργήσει το σύστημα, αυτή η γωνία μπορεί να έχει εύρος από 115ο έως 160ο, καθώς κάτω από τις 115ο χρειάζεται να ασκηθεί πολύ μεγαλύτερη πίεση για να ανοίξουν οι πόρτες και πάνω από τις 160ο θα ανοίγουν μόνες τους. Οι δύο Έλληνες μηχανικοί εφάρμοσαν το σχεδιασμό με γωνία 135ο, με τον κ. Τρεβέδιο να εξηγεί συμπληρωματικά: «Η ιδέα δεν είναι ότι σε κάθε σύγκρουση, είτε πάνω είτε κάτω από τα 60 χλμ./ώρα, θα ανοίξει η πόρτα από μόνη της γιατί εάν δεν πάθει κάτι, δεν θα επηρεαστεί ακόμα και με 100 χλμ./ώρα να χτυπήσει το αυτοκίνητο. Η πόρτα, όμως, θα μετακινηθεί οπωσδήποτε εάν μετακινηθεί το σασί. Μπορεί, για παράδειγμα, το αυτοκίνητο να προσκρούσει με 80 χλμ./ώρα, σε μία κολώνα, στη μέση και το σασί να μην μετακινηθεί τόσο, ώστε να σφηνώσει η πόρτα. Από τη στιγμή που συμπιέζεται η πόρτα, οπότε εκεί θα σφηνώσει, τότε θα ανοίξει. Άλλωστε, εάν η πόρτα δεν συμπιεστεί ανοίγει ούτως ή άλλως». Αναφερόμενος στο ίδιο θέμα, ο κ. Ράπεσης υπογράμμισε πως «τα αυτοκίνητα σήμερα συμπιέζονται σε συγκρούσεις ή προσκρούσεις με ταχύτητα άνω των 60 χλμ./ώρα και το σύστημα έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να λειτουργεί από εκεί και πάνω. Έτσι, εάν για παράδειγμα, είναι κάποιος σταματημένος σε ένα φανάρι και πέσει πίσω του ένα άλλο αυτοκίνητο με μικρή ταχύτητα, τότε ασφαλώς και δεν θα ανοίξουν οι πόρτες». Ο ίδιος, πάντως, επεσήμανε πως «σε περίπτωση εφαρμογής του συστήματος, οι επιβάτες θα πρέπει απαραιτήτως να φορούν ζώνες ασφαλείας, καθώς εάν συμβεί κάποιο ατύχημα με ταχύτητα άνω των 60 χλμ./ώρα και ανοίξουν οι πόρτες, οι επιβάτες θα πέσουν στο δρόμο, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν από την πτώση, όχι από το ατύχημα».

        Η αποδοτικότητα του σφηνοειδούς αυτού σχεδιασμού αποδείχθηκε σε δοκιμές που πραγματοποίησε στο εργαστήριό του ο κ. Ράπεσης. «Για τη διεξαγωγή δοκιμών, προκειμένου να διαπιστωθεί ότι όντως λειτουργεί το σύστημα, δημιούργησα μία κατασκευή με σφηνοειδή μορφή, έκανα τους υπολογισμούς με τη βοήθεια των μαθηματικών και της αντοχής υλικών και προέκυψε ότι όντως τα αποτελέσματα ήταν πολύ καλά. Χρησιμοποίησα αποκλειστικά ανοξείδωτο υλικό, το οποίο είναι πολύ καλύτερο και με ιδιαίτερα υψηλότερη αντοχή από εκείνα που χρησιμοποιούνται στα αυτοκίνητα. Αυτό σημαίνει ότι στα αυτοκίνητα, το σύστημα θα λειτουργήσει πολύ καλύτερα γιατί το υλικό δεν είναι και τόσο ανθεκτικό, όσο το ανοξείδωτο των δοκιμών» εξήγησε, συμπληρώνοντας ότι το σύστημα μπορεί να έχει εφαρμογή και απόδοση ακόμα και σε θωρακισμένα αυτοκίνητα.

        Πέρα από το κορυφαίο πλεονέκτημα αυτού του σχεδιασμού των θυρών, ότι μπορούν να σωθούν ζωές, υπάρχουν και αρκετά ακόμα θετικά, τα οποία ενισχύουν τη χρησιμότητά του στην πρακτική εφαρμογή. Καταρχήν, όπως επισημαίνουν οι δύο εφευρέτες, «το σύστημα δεν στοιχίζει. Αλλάζει το καλούπι της πόρτας και της κολώνας. Δεν μπαίνει κάποιος μηχανισμός ώστε να ανεβάζει το κόστος», κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για τις εταιρείες. Ένας ακόμα σημαντικός παράγοντας είναι ότι «το σύστημα δεν επηρεάζει τη στιβαρότητα του αμαξώματος. Το αμάξωμα παραμένει συμπαγές ακόμα και σε πλευρικές συγκρούσεις, πάνω στις πόρτες» υπογραμμίζει ο κ. Ράπεσης, που, συμπληρώνοντας τα θετικά, ανέφερε πως αυτός ο σχεδιασμός δεν διευκολύνει σε καμία περίπτωση το… έργο των διαρρηκτών. Επισημαίνεται, πάντως, ότι το σύστημα αφορά αποκλειστικά σε καινούργια αυτοκίνητα. «Σε παλαιά δεν συμφέρει να εφαρμοστεί γιατί θα πρέπει να κοπούν οι πόρτες, να γίνουν άλλες κολώνες και γενικά χρειάζεται μία διαδικασία που θα κοστίσει περισσότερο απ’ ότι το αυτοκίνητο» εξηγεί ο κ. Ράπεσης. Αναφερόμενος στο ίδιο θέμα, ο κ. Τρεβέδιος τόνισε από την πλευρά του πως «η κατασκευή είναι πολύ απλή και δεν έχει κόστος. Κάθε χρόνο όλα τα αυτοκίνητα αλλάζουν λίγο έως πολύ μορφή. Για παράδειγμα το πορτμπαγκάζ γίνεται λίγο πιο διαφορετικό, η πόρτα πιο χαμηλή, πιο μεγάλη ή πιο μικρή. Άρα είναι πολύ απλό να αλλάξει το καλούπι της κολώνας. Δεν είναι κάποιος μηχανισμός που θα μπει πρόσθετος, άρα χρειάζεται κάποιο κόστος. Παράλληλα, δεν επηρεάζει αρνητικά τη δομή του αμαξώματος, αλλά ούτε και την ασφάλεια».

        Το κομμάτι της επαφής με τις αυτοκινητοβιομηχανίες, σε κεντρικό επίπεδο, για τη γνωστοποίηση αυτής της πατέντας, το ανέλαβε κατά κύριο λόγο ο κ. Ράπεσης, ο οποίος έστειλε 27 επιστολές σε όλες τις μεγάλες εταιρείες του κλάδου. «Από αυτές απάντησαν 7, εκ των οποίων το μελετούν οι 5 και οι υπόλοιπες 2 είπαν ότι δεν τους ενδιαφέρει. Ίσως, όμως, να μην μελέτησαν καλά την επιστολή» δήλωσε ο κ. Ράπεσης, ενώ ο κ. Τρεβέδιος συμπλήρωσε πως «προσπαθούμε να έρθουμε σε επαφή και με κινέζικες εταιρείες, οι οποίες είναι στο ξεκίνημα της διεθνούς πορείας τους και ενδεχομένως να τους ενδιαφέρει περισσότερο, με δεδομένο ότι και τα σχέδιά τους έχουν ως ορίζοντα το 2007-2008. Άλλωστε, πρόκειται για μία απλή μετατροπή όπως προαναφέρθηκε». Μία από τις εταιρείες που εξέφρασαν γραπτώς το ενδιαφέρον τους για την ελληνική πατέντα ήταν και η Porsche, η οποία στη σχετική επιστολή ανέφερε πως «υπάρχει πιθανότητα η εταιρεία μας να διερευνήσει την εφεύρεσή σας σε κάποιο από τα μελλοντικά προγράμματα ανάπτυξης». Όπως αποκάλυψε στο AutoMotoPress, μάλιστα, ο κ. Ράπεσης, σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε ο ίδιος με στελέχη της γερμανικής κατασκευάστριας σπορ και πολυτελών αυτοκινήτων, του επισημάνθηκε ότι η Porsche ενδιαφέρεται για τα αποκλειστικά δικαιώματα χρήσης της πατέντας, με σκοπό να εφαρμόσει τον καινοτόμο σχεδιασμό σε μελλοντικά της μοντέλα. Οι δύο Έλληνες μηχανικοί, μάλιστα, περιμένουν τις επόμενες ημέρες άνθρωπο της Porsche, ο οποίος θα βρεθεί στη χώρα μας προκειμένου να προχωρήσει το θέμα. Η γερμανική εταιρεία επιθυμεί την απόκτηση των δικαιωμάτων χρήσης του συστήματος, την εφαρμογή του σε ένα νέο μοντέλο και την απόδειξη της αποτελεσματικής λειτουργίας του σε crash test, η οποία αναμένεται να οδηγήσει στην υποχρεωτική χρησιμοποίησή του σε όλα τα μοντέλα παραγωγής, ανεξαρτήτου μάρκας, όπως δήλωσε στο AutoMotoPress ο κ. Ράπεσης.

        Αξίζει να σημειωθεί ότι το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για «βελτίωση θυρών οχήματος προς αποφυγή εγκλωβισμού επιβαινόντων σε περίπτωση συγκρούσεων», που απένειμε ο Οργανισμός Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας (ΟΒΙ) στους κ.κ. Νίκο Ράπεση και Δημήτρη Τρεβέδιο, έχει ισχύ μέχρι τις 12 Οκτωβρίου του 2025.

        Source: http://www.automotopress.gr/showarticle ... 7761&CID=4

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr