Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αλλαγή όφφσετ - Επείγον!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αλλαγή όφφσετ - Επείγον!
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    37
    408
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      charmak66 last edited by

      Έχω ένα Punto Sporting mkIIb και εδώ και καιρό ψάχνω μια τετράδα σχετικά φτηνές ζάντες για χρήση σε πίστα. Σήμερα ο HUNTER βρήκε ένα σετ σε πολύ καλή τιμή, αλλά δεν ξέρω αν ταιριάζουν.

      Τα mkIIb, όπως βλέπω στο βιβλιαράκι, από 15άρες φοράνε:
      -615 ET33 (το δικό μου τέτοιες φοράει, όπως και κάποια diesel)
      -6
      15 ET37 (HGT)

      Αυτές που βρέθηκαν έχουν φάρδος 6,5 με όφφσετ 43. Θα ταιριάζουν ή θα βρίσκουν στους θόλους;
      Δυστυχώς δεν μπορώ να τις δοκιμάσω, οι ζάντες βρίσκονται καμιά 300χλμ πιο μακρυά.

      Η λύση των προσθηκών δεν μου πολυ αρέσει, δεδομένου ότι θα χρησιμοποιηθούν σε πίστα, άρα θα δεχτούν αρκετή πίεση.

      Το κακό είναι ότι έρχεται χειμώνας και οι ζάντες δεν θα μείνουν για πολύ, όλο και κάποιος θα τις πάρει για να βάλει χιονολάστιχα...

      Οποιαδήποτε βοήθεια δεκτή! Ευχαριστώ προκαταβολικά!

      Το έχω ξαναποστάρει, αλλά τώρα επείγομαι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        charmak66 last edited by

        Έχω ένα Punto Sporting mkIIb και εδώ και καιρό ψάχνω μια τετράδα σχετικά φτηνές ζάντες για χρήση σε πίστα. Σήμερα ο HUNTER βρήκε ένα σετ σε πολύ καλή τιμή, αλλά δεν ξέρω αν ταιριάζουν.

        Τα mkIIb, όπως βλέπω στο βιβλιαράκι, από 15άρες φοράνε:
        -615 ET33 (το δικό μου τέτοιες φοράει, όπως και κάποια diesel)
        -6
        15 ET37 (HGT)

        Αυτές που βρέθηκαν έχουν φάρδος 6,5 με όφφσετ 43. Θα ταιριάζουν ή θα βρίσκουν στους θόλους;
        Δυστυχώς δεν μπορώ να τις δοκιμάσω, οι ζάντες βρίσκονται καμιά 300χλμ πιο μακρυά.

        Η λύση των προσθηκών δεν μου πολυ αρέσει, δεδομένου ότι θα χρησιμοποιηθούν σε πίστα, άρα θα δεχτούν αρκετή πίεση.

        Το κακό είναι ότι έρχεται χειμώνας και οι ζάντες δεν θα μείνουν για πολύ, όλο και κάποιος θα τις πάρει για να βάλει χιονολάστιχα...

        Οποιαδήποτε βοήθεια δεκτή! Ευχαριστώ προκαταβολικά!

        Το έχω ξαναποστάρει, αλλά τώρα επείγομαι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          charmak66 last edited by

          Έχω ένα Punto Sporting mkIIb και εδώ και καιρό ψάχνω μια τετράδα σχετικά φτηνές ζάντες για χρήση σε πίστα. Σήμερα ο HUNTER βρήκε ένα σετ σε πολύ καλή τιμή, αλλά δεν ξέρω αν ταιριάζουν.

          Τα mkIIb, όπως βλέπω στο βιβλιαράκι, από 15άρες φοράνε:
          -615 ET33 (το δικό μου τέτοιες φοράει, όπως και κάποια diesel)
          -6
          15 ET37 (HGT)

          Αυτές που βρέθηκαν έχουν φάρδος 6,5 με όφφσετ 43. Θα ταιριάζουν ή θα βρίσκουν στους θόλους;
          Δυστυχώς δεν μπορώ να τις δοκιμάσω, οι ζάντες βρίσκονται καμιά 300χλμ πιο μακρυά.

          Η λύση των προσθηκών δεν μου πολυ αρέσει, δεδομένου ότι θα χρησιμοποιηθούν σε πίστα, άρα θα δεχτούν αρκετή πίεση.

          Το κακό είναι ότι έρχεται χειμώνας και οι ζάντες δεν θα μείνουν για πολύ, όλο και κάποιος θα τις πάρει για να βάλει χιονολάστιχα...

          Οποιαδήποτε βοήθεια δεκτή! Ευχαριστώ προκαταβολικά!

          Το έχω ξαναποστάρει, αλλά τώρα επείγομαι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hunter last edited by

            Ο λαστιχάς μου μιλάει για προσθήκες που θα γίνουν παραγγελία,και θα έχουνε μέσα και έξω 'πατούρα' για να φωλιάζουν στήν ζάντα
            Πιστεύω ότι θα είναι απο μόνες τους πολύ ακριβές

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              charmak66 last edited by

              Μάιστα...Δεν ήξερε να σου πει κόστος ε;

              Πάνε κι αυτές απ' ότι φαίνεται...

              Θα το πουλήσω το ρημάδι να παρω 206.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                hunter last edited by

                Δεν θα άξιζε τόν κόπο ρε συ να κανονίσουμε να πάμε απο κεί,να του ζητήσουμε να μας κάνει μία εξυπηρέτιση και να τίς φορέσουμε να δούμε;Εστω και μία θα μας δείξει άν έχουμε πρόβλημα
                Κρίμα να τίς χάσουμε άμα ταιριάζουν

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  charmak66 last edited by

                  Αντρέα, δυστυχώς δε νομίζω να μπορέσω να ρθω αυτή τη βδομάδα.

                  Άσχημα νέα απ' τη ζαντούλα μου. Άρπαξε χείλος και θα αργήσει να ετοιμαστεί, ίσως μέσα στη βδομάδα, έχει πολύ δουλειά ο μάστορας...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    asteris last edited by

                    Θα χρειαστείς αποστάτες 10mm. Υπάρχουν από ανεξάρτητους κατασκευαστές με κόστος περί τα 60-70

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hunter last edited by

                      Τι έγινε;Ρώτησες στο πούντο κλάμπ;Θα τίς αφήσουμε αυτές;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        miltellas last edited by

                        Φοράς 6άρα με ΕΤ33...
                        Βρήκες 6.5άρα με ΕΤ43 που σημαίνει ότι το εσωτερικό ίχνος της ζάντας θα μπαίνει πιο μέσα κατά 10+6.35=16.35χιλ και το εξωτερικό κατά 10-6.35=3.65 πιο μέσα.

                        6.35χιλ είναι το ένα τέταρτο της ίντσας (25.4χιλ) το οποίο έρχεται ως αποτέλεσμα της αύξησης του φάρδους της ζάντας κατά μισή ίντσα το οποίο μοιράζεται το μέσα και το έξω μέρος του τροχού.

                        Θα έλεγα ότι είναι προτιμότερο να βρεις 6.5άρα ζάντα με ΕΤ από 33 έως 26 για να κρατήσεις το εσωτερικό ίχνος τουλάχιστον στην θέση του. Βέβαια στην πράξη θα μπορούσες να βρεις καλό πάτημα και μερικά χιλιοστά ακόμη είτε προς τα έξω είτε προς τα μέσα (πχ η 6άρα του HGT με ΕΤ37 - αρκεί να είμαστε σίγουροι ότι έχει την ίδια γεωμετρία με το απλό Punto).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • C
                          charmak66 last edited by

                          Ευχαριστώ για τη βοήθεια!

                          Και στο puntoclub λένε για αποστάτες.

                          Τώρα αποστάτες στην πίστα... Θα χρειαστώ και μεγαλύτερα μπουλόνια;

                          Αν και μου είπαν ότι αγωνιστικά HGT στην Ιταλία φοράνε αποστάτες 20mm και τρέχουν στην πίστα.

                          Χλωμό το βλέπω το θέμα, μάλλον πάνε κι αυτές...

                          Edit:
                          Βρήκα και αυτό το λινκ
                          http://www.puntopower.com/mancini_civt_car.html
                          που κάπου στο κεφάλαιο Design λέει:
                          *
                          Τhe body look keeps original, excluded the paramount lowering of the frame to the ground and the widening of the wheeltrack by 20mm, through Sparco wheel spacers.*

                          Βέβαια αν κοστίζουν οι αποστάτες και τα μπουλόνια (αν χρειάζονται) 100+ ευρω, καλύτερα να δώσω μερικά παραπάνω για να παρω κάτι σωστό.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • H
                            hunter last edited by

                            Κοίτα,άν οι αποστάτες είναι σωστοί,δεν νομίζω να αντιμετωπίσεις πρόβλημα

                            Εχω δεί ΚΑΛΟ 106ραλύ να τρέχει με αποστάτες (νομίζω +20)

                            Πές μου πάντως ότι κι'άν αποφασίσεις

                            ο λάστιχάς πάντως χτές,μου είπε ότι πολύ δύσκολα θα βρείς τέτοιες ζάντες που ψάχνεις

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
                              Θα έλεγα ότι είναι προτιμότερο να βρεις 6.5άρα ζάντα με ΕΤ από 33 έως 26 για να κρατήσεις το εσωτερικό ίχνος τουλάχιστον στην θέση του. Βέβαια στην πράξη θα μπορούσες να βρεις καλό πάτημα και μερικά χιλιοστά ακόμη είτε προς τα έξω είτε προς τα μέσα (πχ η 6άρα του HGT με ΕΤ37 - αρκεί να είμαστε σίγουροι ότι έχει την ίδια γεωμετρία με το απλό Punto).

                              Γιατί να κρατήσει το εσωτερικό ίχνος στη θέση του; για να μη βρίσκει το λάστιχο στο θόλο ή στο αμορτισέρ; Μήπως ανακάλυψες τίποτα περίεργο με το φρενάρισμα και το εσωτερικό ίχνος, γιατί θεωρητικά η μέση του πέλματος είναι αυτή που ενδιαφέρει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                charmak66 last edited by

                                Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                Θα έλεγα ότι είναι προτιμότερο να βρεις 6.5άρα ζάντα με ΕΤ από 33 έως 26 για να κρατήσεις το εσωτερικό ίχνος τουλάχιστον στην θέση του. Βέβαια στην πράξη θα μπορούσες να βρεις καλό πάτημα και μερικά χιλιοστά ακόμη είτε προς τα έξω είτε προς τα μέσα (πχ η 6άρα του HGT με ΕΤ37 - αρκεί να είμαστε σίγουροι ότι έχει την ίδια γεωμετρία με το απλό Punto).

                                Γιατί να κρατήσει το εσωτερικό ίχνος στη θέση του; για να μη βρίσκει το λάστιχο στο θόλο ή στο αμορτισέρ; Μήπως ανακάλυψες τίποτα περίεργο με το φρενάρισμα και το εσωτερικό ίχνος, γιατί θεωρητικά η μέση του πέλματος είναι αυτή που ενδιαφέρει.

                                Στις βόλτες μου στα βουλκανιζατέρ τον τελευταίο καιρό άκουσα πως οι ζάντες από Punto mkI (λογικά τέτοιες βρήκε ο Αντρέας) βρίσκουν στον θόλο του mkII.

                                Επίσης μαθαίνω ότι χρειάζομαι και μακρύτερα μπουλόνια, εκτός από τους αποστάτες.

                                Κάθε φορά που θα αλλάζω ζάντες δηλαδή θα βγάζω τις παλιές, θα βάζω τους αποστάτες και θα βιδώνω τα μακρύτερα μπουλόνια;

                                Oι αποστάτες θα κοστίσουν 50-70 ευρώ απ' ότι λέει ο asteris, τα μπουλόνια; Τα μπουλόνια μετατροπής (για διαφορετικό καρέ) κοστίζουν γύρω στο 40άρι, αλλά δεν ξέρω αν είναι ενδεικτική τιμή γι' τα μακρύτερα μπουλόνια...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • M
                                  markvag last edited by

                                  Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                                  Θα το πουλήσω το ρημάδι να παρω 206.

                                  Επιτέλους, είδες το φως!!!!!!!

                                  Άργησες κιόλας....

                                  tip: Το 206 δεν έχει ESP...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    charmak66 last edited by

                                    Ο χρήστης markvag έγραψε:

                                    tip: Το 206 δεν έχει ESP...

                                    Tώρα ούτε το δικό μου έχει!

                                    Αντρέα, τι μπορούμε να κάνουμε για τις ζάντες;

                                    Απ' ότι μαθαίνω δεν παίζει πρόβλημα με τους αποστάτες!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • O
                                      obelix last edited by

                                      Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                                      tip: Το 206 δεν έχει ESP...

                                      **Tώρα ούτε το δικό μου έχει! **

                                      Αντρέα, τι μπορούμε να κάνουμε για τις ζάντες;

                                      Απ' ότι μαθαίνω δεν παίζει πρόβλημα με τους αποστάτες!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        charmak66 last edited by

                                        Ο χρήστης chrmes έγραψε:

                                        tip: Το 206 δεν έχει ESP...

                                        **Tώρα ούτε το δικό μου έχει! **

                                        Αντρέα, τι μπορούμε να κάνουμε για τις ζάντες;

                                        Απ' ότι μαθαίνω δεν παίζει πρόβλημα με τους αποστάτες!

                                        Η ρεζερβα ανάγκης το βγάζει off (ελπίζω να είναι αυτό δηλαδή και όχι τίποτα απ' το χτύπημα).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          obelix last edited by

                                          Λογικό

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            asteris last edited by

                                            Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
                                            Φοράς 6άρα με ΕΤ33...
                                            Βρήκες 6.5άρα με ΕΤ43 που σημαίνει ότι το εσωτερικό ίχνος της ζάντας θα μπαίνει πιο μέσα κατά 10+6.35=16.35χιλ και το εξωτερικό κατά 10-6.35=3.65 πιο μέσα.

                                            6.35χιλ είναι το ένα τέταρτο της ίντσας (25.4χιλ) το οποίο έρχεται ως αποτέλεσμα της αύξησης του φάρδους της ζάντας κατά μισή ίντσα το οποίο μοιράζεται το μέσα και το έξω μέρος του τροχού.

                                            Θα έλεγα ότι είναι προτιμότερο να βρεις 6.5άρα ζάντα με ΕΤ από 33 έως 26 για να κρατήσεις το εσωτερικό ίχνος τουλάχιστον στην θέση του. Βέβαια στην πράξη θα μπορούσες να βρεις καλό πάτημα και μερικά χιλιοστά ακόμη είτε προς τα έξω είτε προς τα μέσα (πχ η 6άρα του HGT με ΕΤ37 - αρκεί να είμαστε σίγουροι ότι έχει την ίδια γεωμετρία με το απλό Punto).

                                            Όταν λες ίχνος ? Της ζάντας ή του ελαστικού?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr