-
Έχω ένα Punto Sporting mkIIb και εδώ και καιρό ψάχνω μια τετράδα σχετικά φτηνές ζάντες για χρήση σε πίστα. Σήμερα ο HUNTER βρήκε ένα σετ σε πολύ καλή τιμή, αλλά δεν ξέρω αν ταιριάζουν.
Τα mkIIb, όπως βλέπω στο βιβλιαράκι, από 15άρες φοράνε:
-615 ET33 (το δικό μου τέτοιες φοράει, όπως και κάποια diesel)
-615 ET37 (HGT)Αυτές που βρέθηκαν έχουν φάρδος 6,5 με όφφσετ 43. Θα ταιριάζουν ή θα βρίσκουν στους θόλους;
Δυστυχώς δεν μπορώ να τις δοκιμάσω, οι ζάντες βρίσκονται καμιά 300χλμ πιο μακρυά.Η λύση των προσθηκών δεν μου πολυ αρέσει, δεδομένου ότι θα χρησιμοποιηθούν σε πίστα, άρα θα δεχτούν αρκετή πίεση.
Το κακό είναι ότι έρχεται χειμώνας και οι ζάντες δεν θα μείνουν για πολύ, όλο και κάποιος θα τις πάρει για να βάλει χιονολάστιχα...
Οποιαδήποτε βοήθεια δεκτή! Ευχαριστώ προκαταβολικά!
Το έχω ξαναποστάρει, αλλά τώρα επείγομαι.
-
Έχω ένα Punto Sporting mkIIb και εδώ και καιρό ψάχνω μια τετράδα σχετικά φτηνές ζάντες για χρήση σε πίστα. Σήμερα ο HUNTER βρήκε ένα σετ σε πολύ καλή τιμή, αλλά δεν ξέρω αν ταιριάζουν.
Τα mkIIb, όπως βλέπω στο βιβλιαράκι, από 15άρες φοράνε:
-615 ET33 (το δικό μου τέτοιες φοράει, όπως και κάποια diesel)
-615 ET37 (HGT)Αυτές που βρέθηκαν έχουν φάρδος 6,5 με όφφσετ 43. Θα ταιριάζουν ή θα βρίσκουν στους θόλους;
Δυστυχώς δεν μπορώ να τις δοκιμάσω, οι ζάντες βρίσκονται καμιά 300χλμ πιο μακρυά.Η λύση των προσθηκών δεν μου πολυ αρέσει, δεδομένου ότι θα χρησιμοποιηθούν σε πίστα, άρα θα δεχτούν αρκετή πίεση.
Το κακό είναι ότι έρχεται χειμώνας και οι ζάντες δεν θα μείνουν για πολύ, όλο και κάποιος θα τις πάρει για να βάλει χιονολάστιχα...
Οποιαδήποτε βοήθεια δεκτή! Ευχαριστώ προκαταβολικά!
Το έχω ξαναποστάρει, αλλά τώρα επείγομαι.
-
Έχω ένα Punto Sporting mkIIb και εδώ και καιρό ψάχνω μια τετράδα σχετικά φτηνές ζάντες για χρήση σε πίστα. Σήμερα ο HUNTER βρήκε ένα σετ σε πολύ καλή τιμή, αλλά δεν ξέρω αν ταιριάζουν.
Τα mkIIb, όπως βλέπω στο βιβλιαράκι, από 15άρες φοράνε:
-615 ET33 (το δικό μου τέτοιες φοράει, όπως και κάποια diesel)
-615 ET37 (HGT)Αυτές που βρέθηκαν έχουν φάρδος 6,5 με όφφσετ 43. Θα ταιριάζουν ή θα βρίσκουν στους θόλους;
Δυστυχώς δεν μπορώ να τις δοκιμάσω, οι ζάντες βρίσκονται καμιά 300χλμ πιο μακρυά.Η λύση των προσθηκών δεν μου πολυ αρέσει, δεδομένου ότι θα χρησιμοποιηθούν σε πίστα, άρα θα δεχτούν αρκετή πίεση.
Το κακό είναι ότι έρχεται χειμώνας και οι ζάντες δεν θα μείνουν για πολύ, όλο και κάποιος θα τις πάρει για να βάλει χιονολάστιχα...
Οποιαδήποτε βοήθεια δεκτή! Ευχαριστώ προκαταβολικά!
Το έχω ξαναποστάρει, αλλά τώρα επείγομαι.
-
Ο λαστιχάς μου μιλάει για προσθήκες που θα γίνουν παραγγελία,και θα έχουνε μέσα και έξω 'πατούρα' για να φωλιάζουν στήν ζάντα
Πιστεύω ότι θα είναι απο μόνες τους πολύ ακριβές -
Μάιστα...Δεν ήξερε να σου πει κόστος ε;
Πάνε κι αυτές απ' ότι φαίνεται...
Θα το πουλήσω το ρημάδι να παρω 206.
-
Δεν θα άξιζε τόν κόπο ρε συ να κανονίσουμε να πάμε απο κεί,να του ζητήσουμε να μας κάνει μία εξυπηρέτιση και να τίς φορέσουμε να δούμε;Εστω και μία θα μας δείξει άν έχουμε πρόβλημα
Κρίμα να τίς χάσουμε άμα ταιριάζουν -
Αντρέα, δυστυχώς δε νομίζω να μπορέσω να ρθω αυτή τη βδομάδα.
Άσχημα νέα απ' τη ζαντούλα μου. Άρπαξε χείλος και θα αργήσει να ετοιμαστεί, ίσως μέσα στη βδομάδα, έχει πολύ δουλειά ο μάστορας...
-
Θα χρειαστείς αποστάτες 10mm. Υπάρχουν από ανεξάρτητους κατασκευαστές με κόστος περί τα 60-70
-
Τι έγινε;Ρώτησες στο πούντο κλάμπ;Θα τίς αφήσουμε αυτές;
-
Φοράς 6άρα με ΕΤ33...
Βρήκες 6.5άρα με ΕΤ43 που σημαίνει ότι το εσωτερικό ίχνος της ζάντας θα μπαίνει πιο μέσα κατά 10+6.35=16.35χιλ και το εξωτερικό κατά 10-6.35=3.65 πιο μέσα.6.35χιλ είναι το ένα τέταρτο της ίντσας (25.4χιλ) το οποίο έρχεται ως αποτέλεσμα της αύξησης του φάρδους της ζάντας κατά μισή ίντσα το οποίο μοιράζεται το μέσα και το έξω μέρος του τροχού.
Θα έλεγα ότι είναι προτιμότερο να βρεις 6.5άρα ζάντα με ΕΤ από 33 έως 26 για να κρατήσεις το εσωτερικό ίχνος τουλάχιστον στην θέση του. Βέβαια στην πράξη θα μπορούσες να βρεις καλό πάτημα και μερικά χιλιοστά ακόμη είτε προς τα έξω είτε προς τα μέσα (πχ η 6άρα του HGT με ΕΤ37 - αρκεί να είμαστε σίγουροι ότι έχει την ίδια γεωμετρία με το απλό Punto).
-
Ευχαριστώ για τη βοήθεια!
Και στο puntoclub λένε για αποστάτες.
Τώρα αποστάτες στην πίστα... Θα χρειαστώ και μεγαλύτερα μπουλόνια;
Αν και μου είπαν ότι αγωνιστικά HGT στην Ιταλία φοράνε αποστάτες 20mm και τρέχουν στην πίστα.
Χλωμό το βλέπω το θέμα, μάλλον πάνε κι αυτές...
Edit:
Βρήκα και αυτό το λινκ
http://www.puntopower.com/mancini_civt_car.html
που κάπου στο κεφάλαιο Design λέει:
*
Τhe body look keeps original, excluded the paramount lowering of the frame to the ground and the widening of the wheeltrack by 20mm, through Sparco wheel spacers.*Βέβαια αν κοστίζουν οι αποστάτες και τα μπουλόνια (αν χρειάζονται) 100+ ευρω, καλύτερα να δώσω μερικά παραπάνω για να παρω κάτι σωστό.
-
Κοίτα,άν οι αποστάτες είναι σωστοί,δεν νομίζω να αντιμετωπίσεις πρόβλημα
Εχω δεί ΚΑΛΟ 106ραλύ να τρέχει με αποστάτες (νομίζω +20)
Πές μου πάντως ότι κι'άν αποφασίσεις
ο λάστιχάς πάντως χτές,μου είπε ότι πολύ δύσκολα θα βρείς τέτοιες ζάντες που ψάχνεις
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Θα έλεγα ότι είναι προτιμότερο να βρεις 6.5άρα ζάντα με ΕΤ από 33 έως 26 για να κρατήσεις το εσωτερικό ίχνος τουλάχιστον στην θέση του. Βέβαια στην πράξη θα μπορούσες να βρεις καλό πάτημα και μερικά χιλιοστά ακόμη είτε προς τα έξω είτε προς τα μέσα (πχ η 6άρα του HGT με ΕΤ37 - αρκεί να είμαστε σίγουροι ότι έχει την ίδια γεωμετρία με το απλό Punto).Γιατί να κρατήσει το εσωτερικό ίχνος στη θέση του; για να μη βρίσκει το λάστιχο στο θόλο ή στο αμορτισέρ; Μήπως ανακάλυψες τίποτα περίεργο με το φρενάρισμα και το εσωτερικό ίχνος, γιατί θεωρητικά η μέση του πέλματος είναι αυτή που ενδιαφέρει.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Θα έλεγα ότι είναι προτιμότερο να βρεις 6.5άρα ζάντα με ΕΤ από 33 έως 26 για να κρατήσεις το εσωτερικό ίχνος τουλάχιστον στην θέση του. Βέβαια στην πράξη θα μπορούσες να βρεις καλό πάτημα και μερικά χιλιοστά ακόμη είτε προς τα έξω είτε προς τα μέσα (πχ η 6άρα του HGT με ΕΤ37 - αρκεί να είμαστε σίγουροι ότι έχει την ίδια γεωμετρία με το απλό Punto).
Γιατί να κρατήσει το εσωτερικό ίχνος στη θέση του; για να μη βρίσκει το λάστιχο στο θόλο ή στο αμορτισέρ; Μήπως ανακάλυψες τίποτα περίεργο με το φρενάρισμα και το εσωτερικό ίχνος, γιατί θεωρητικά η μέση του πέλματος είναι αυτή που ενδιαφέρει.
Στις βόλτες μου στα βουλκανιζατέρ τον τελευταίο καιρό άκουσα πως οι ζάντες από Punto mkI (λογικά τέτοιες βρήκε ο Αντρέας) βρίσκουν στον θόλο του mkII.
Επίσης μαθαίνω ότι χρειάζομαι και μακρύτερα μπουλόνια, εκτός από τους αποστάτες.
Κάθε φορά που θα αλλάζω ζάντες δηλαδή θα βγάζω τις παλιές, θα βάζω τους αποστάτες και θα βιδώνω τα μακρύτερα μπουλόνια;
Oι αποστάτες θα κοστίσουν 50-70 ευρώ απ' ότι λέει ο asteris, τα μπουλόνια; Τα μπουλόνια μετατροπής (για διαφορετικό καρέ) κοστίζουν γύρω στο 40άρι, αλλά δεν ξέρω αν είναι ενδεικτική τιμή γι' τα μακρύτερα μπουλόνια...
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Θα το πουλήσω το ρημάδι να παρω 206.
Επιτέλους, είδες το φως!!!!!!!
Άργησες κιόλας....
tip: Το 206 δεν έχει ESP...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
tip: Το 206 δεν έχει ESP...
Tώρα ούτε το δικό μου έχει!
Αντρέα, τι μπορούμε να κάνουμε για τις ζάντες;
Απ' ότι μαθαίνω δεν παίζει πρόβλημα με τους αποστάτες!
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
tip: Το 206 δεν έχει ESP...
**Tώρα ούτε το δικό μου έχει! **
Αντρέα, τι μπορούμε να κάνουμε για τις ζάντες;
Απ' ότι μαθαίνω δεν παίζει πρόβλημα με τους αποστάτες!
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
tip: Το 206 δεν έχει ESP...
**Tώρα ούτε το δικό μου έχει! **
Αντρέα, τι μπορούμε να κάνουμε για τις ζάντες;
Απ' ότι μαθαίνω δεν παίζει πρόβλημα με τους αποστάτες!
Η ρεζερβα ανάγκης το βγάζει off (ελπίζω να είναι αυτό δηλαδή και όχι τίποτα απ' το χτύπημα).
-
Λογικό
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Φοράς 6άρα με ΕΤ33...
Βρήκες 6.5άρα με ΕΤ43 που σημαίνει ότι το εσωτερικό ίχνος της ζάντας θα μπαίνει πιο μέσα κατά 10+6.35=16.35χιλ και το εξωτερικό κατά 10-6.35=3.65 πιο μέσα.6.35χιλ είναι το ένα τέταρτο της ίντσας (25.4χιλ) το οποίο έρχεται ως αποτέλεσμα της αύξησης του φάρδους της ζάντας κατά μισή ίντσα το οποίο μοιράζεται το μέσα και το έξω μέρος του τροχού.
Θα έλεγα ότι είναι προτιμότερο να βρεις 6.5άρα ζάντα με ΕΤ από 33 έως 26 για να κρατήσεις το εσωτερικό ίχνος τουλάχιστον στην θέση του. Βέβαια στην πράξη θα μπορούσες να βρεις καλό πάτημα και μερικά χιλιοστά ακόμη είτε προς τα έξω είτε προς τα μέσα (πχ η 6άρα του HGT με ΕΤ37 - αρκεί να είμαστε σίγουροι ότι έχει την ίδια γεωμετρία με το απλό Punto).
Όταν λες ίχνος ? Της ζάντας ή του ελαστικού?
Αλλαγή όφφσετ - Επείγον!