-
Γνωρίζει κανείς το όριο πάχους ελαστικών για το ΚΤΕΟ?
-
Γνωρίζει κανείς το όριο πάχους ελαστικών για το ΚΤΕΟ?
-
Γνωρίζει κανείς το όριο πάχους ελαστικών για το ΚΤΕΟ?
-
§
Αν νομίζεις ότι τα ελαστικά είναι αρκετά φθαρμένα ώστε να υπάρχει περίπτωση να κοπούν από έναν έλεγχο όπως του ΚΤΕΟ, μήπως θα έπρεπε να σε απασχολεί πιο πολύ το ότι υπάρχει κίνδυνος να χάσεις τον έλεγχο του αυτοκινήτου λόγω απώλειας πρόσφυσης;
§
-
Μήπως ο kostakis χρησιμοποιεί ημισλίκ λάστιχα και θέλει να ξέρει κατά πόσο είναι νόμιμη η χρήση τους στο δρόμο
-
could be...
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
§Αν νομίζεις ότι τα ελαστικά είναι αρκετά φθαρμένα ώστε να υπάρχει περίπτωση να κοπούν από έναν έλεγχο όπως του ΚΤΕΟ, μήπως θα έπρεπε να σε απασχολεί πιο πολύ το ότι υπάρχει κίνδυνος να χάσεις τον έλεγχο του αυτοκινήτου λόγω απώλειας πρόσφυσης;
§
Τα λάστιχα είναι ενός έτους , έχουν κάνει 50.000 χλμ. , το αυτοκίνητο δηλαδή γράφει 4-5.000 το μήνα. Απο την μία δεν θέλω να χάσω τον χρόνο μου σε έναν επανέλεγχο , απο την άλλη δεν θα με χαλούσε να 'σκάσω' τα 300 ευρώ της αλλαγής δυό τρείς μήνες αργότερα , γι αυτό θέλω να ξέρω πόσο είναι το όριο ΑΚΡΙΒΩΣ
Τα λάστιχα αυτή τη στιγμή δεν αισθάνομαι ότι έχουν πρόβλημα ,ακόμα και σε καταρακτώδη βροχή θεωρώ ότι διώχνουν μια χαρά το πολύ νερό -
Πόσα χιλιοστά πέλμα έχεις;
-
Στο πέλμα υπάρχουν δείκτες φθοράς. Είναι κατι εξογκωματάκια μεσα στα αυλάκια. Αν η φθορά δεν έχει φτάσει σε αυτά εισαι νόμιμος αλλά όχι και ασφαλής όπως έχει αποδειχθεί απο μελέτες.
Να και ενα link με φωτογραφιες
http://www.michelin.co.uk/uk/auto/auto_cons_bib_use.jsp -
1,8 χιλιοστα πέλματος είναι το νόμιμο όριο
αλλά οτιδήποτε κάτω απο 3 είναι......ανατριχιαστικό
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Πόσα χιλιοστά πέλμα έχεις;Δεν μέτρησα ακόμα, περίμενα τις απαντήσεις!
-
Κάνε αυτό που σου είπε ο μιράζ.
-
Ο χρήστης kostakis έγραψε:
Τα λάστιχα είναι ενός έτους , έχουν κάνει 50.000 χλμ. , το αυτοκίνητο δηλαδή γράφει 4-5.000 το μήνα. Απο την μία δεν θέλω να χάσω τον χρόνο μου σε έναν επανέλεγχο , απο την άλλη δεν θα με χαλούσε να 'σκάσω' τα 300 ευρώ της αλλαγής δυό τρείς μήνες αργότερα , γι αυτό θέλω να ξέρω πόσο είναι το όριο ΑΚΡΙΒΩΣΤα 50000 χλμ είναι υπερβολικά πολλά! Λογικά το πέλμα σου θα είναι ιδιαίτερα φαγωμένο και ειδικά μέσα στο χειμώνα αυτό είναι ό,τι χειρότερο.
Ένα μη αποτελεσματικό φρενάρισμα μπορεί να οδηγήσει σε ζημιές πολύ μεγαλύτερες από τα 300 ευρώ που δε θες να δώσεις τώρα, τα οποία ούτως ή άλλως θα χρειαστεί υποχρεωτικά να δώσεις λίαν συντόμως. Σε τελική ανάλυση αυτή είναι η ιδανική εποχή για να αλλάζει κάποιος λάστιχα, ίσως και λίγο νωρίτερα. Το να βγάλεις το χειμώνα με φθαρμένα ελαστικά και να τα αλλάξεις μετά είναι πολύ λανθασμένη επιλογή κατά την άποψή μου. -
aserf, εξαρτάται...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
aserf, εξαρτάται...Από τι;
Είναι ή δεν είναι ό,τι χειρότερο να κυκλοφορείς σε βρεγμένους δρόμους με ιδιαίτερα φθαρμένο πέλμα;
Αν αναφέρεσαι στα 50000 χλμ και πάλι, όσο ήρεμη οδήγηση και αν κάνει κάποιος αυτά είναι ΠΟΛΛΑ!!! -
Αναφερόμουν στα 50000χλμ!
Να σου φέρω τα energy στο 406 που το οδηγούν οι γονείς μου, όταν τα αλλάξαμε στα 2 χρόνια με 45χιλιάδες;
Αναρωτιόμουν αν αντί για πέλμα είχαν τακούνια!
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αναφερόμουν στα 50000χλμ!Να σου φέρω τα energy στο 406 που το οδηγούν οι γονείς μου, όταν τα αλλάξαμε στα 2 χρόνια με 45χιλιάδες;
Αναρωτιόμουν αν αντί για πέλμα είχαν τακούνια!
pantws ta dika mou energy me 50.000km einai sxedon san kainouria paides.den kseerw an boi8aei i uperbolika poli iremi odigisi sxedon mono se e8niki k egnatia i kati allo alla einai san kainouriia eilikrina. mipws na paw se enan lastixa na ta dei analitika?
-
Ο χρήστης giannis s έγραψε:
Αναφερόμουν στα 50000χλμ!
Να σου φέρω τα energy στο 406 που το οδηγούν οι γονείς μου, όταν τα αλλάξαμε στα 2 χρόνια με 45χιλιάδες;
Αναρωτιόμουν αν αντί για πέλμα είχαν τακούνια!
pantws ta dika mou energy me 50.000km einai sxedon san kainouria paides.den kseerw an boi8aei i uperbolika poli iremi odigisi sxedon mono se e8niki k egnatia i kati allo alla einai san kainouriia eilikrina. mipws na paw se enan lastixa na ta dei analitika?
To ότι δεν εμφανίζουν σημάδια σοβαρής φθοράς μετά απο τόσα χλμ πάλι δεν λέει τίποτα.Μπορεί επίσης να είναι επικίνδυνα.Αυτός είναι ο λόγος εάν δεν απατώμαι που το αργότερο σε 5ετία ασχέτως χλμ πρέπει να αλλάζουμε λάστιχα.
Επίσης και καινούργιο λάστιχο να πάρεις εάν το αφήσεις π.χ στην αποθήκη για 5 χρόνια και μετά πας να το φορέσεις πάλι θα έχει χάσει σημαντικά τις ιδιότητες του σαν λάστιχο και θα είναι πάλι επικίνδυνο. -
Μα άλλο αυτό. Φυσικά και τα λάστιχα αλλάζονται αν έχει φθαρεί το πέλμα τους ή αν έχουν πολύ καιρό-ό,τι έρθει πιο πρώτο. Δεν είπε κανείς το αντίθετο.
-
Μια φορά μου έρχεται ένας με SportContact2 για μπάλωμα. Πάνω που είχα βγάλει τον τροχό και έβαζα το μπάλωμα με ρωτάει πώς μου φαίνονται τα λάστιχα απο φθορά. Κοιτάζω πέλμα, μια χαρά. Κοιτάζω ημερομηνία, ήταν πρώτες εβδομάδες του 2006.
Του λέω το λάστιχο είναι ολοκαίνουριο, αντέχει πάνω απο 30,000 χιλιόμετρα.
Μου λέει: 'Έχω κάνει ήδη 45,000'
Για να φανταστείτε σε τί κατάσταση βρισκόταν το πέλμα, η γραμμή με τα κυκλάκια που φαίνεται στην φωτογραφία δέν είχε φαγωθεί τελείως και σε καινούριο λάστιχο έχει βάθος λιγότερο απο χιλιοστό!
Λάστιχα ΚΤΕΟ