-
Ο αδερφός μου έχει ένα seat ibiza 1.4 με τους 101 ίππους και μάθαμε από seat force ότι μπορεί με 850-1000 ευρώ να γίνει σε απόδοση όπως ο κινητήρας με τους 115 ίππους του top gun ice.Υπάρχει κάτι καλύτερο στην αγορά βελτιώσεων?
Η βελτίωση αυτή είναι αξιόπιστη (κοινώς θα βγάλει όντως 115 ίππους και 15,6 κιλά ροπής) ή τσάμπα θα κλαίμε τα λεφτά μας?
Υπάρχει κάποιος που έχει κάνει αυτή τη μετατροπή στο αμάξι του?Έχει δει όντως διαφορά ή δεν αξίζει τα λεφτά της η μετατροπή? -
Ο αδερφός μου έχει ένα seat ibiza 1.4 με τους 101 ίππους και μάθαμε από seat force ότι μπορεί με 850-1000 ευρώ να γίνει σε απόδοση όπως ο κινητήρας με τους 115 ίππους του top gun ice.Υπάρχει κάτι καλύτερο στην αγορά βελτιώσεων?
Η βελτίωση αυτή είναι αξιόπιστη (κοινώς θα βγάλει όντως 115 ίππους και 15,6 κιλά ροπής) ή τσάμπα θα κλαίμε τα λεφτά μας?
Υπάρχει κάποιος που έχει κάνει αυτή τη μετατροπή στο αμάξι του?Έχει δει όντως διαφορά ή δεν αξίζει τα λεφτά της η μετατροπή? -
Ο αδερφός μου έχει ένα seat ibiza 1.4 με τους 101 ίππους και μάθαμε από seat force ότι μπορεί με 850-1000 ευρώ να γίνει σε απόδοση όπως ο κινητήρας με τους 115 ίππους του top gun ice.Υπάρχει κάτι καλύτερο στην αγορά βελτιώσεων?
Η βελτίωση αυτή είναι αξιόπιστη (κοινώς θα βγάλει όντως 115 ίππους και 15,6 κιλά ροπής) ή τσάμπα θα κλαίμε τα λεφτά μας?
Υπάρχει κάποιος που έχει κάνει αυτή τη μετατροπή στο αμάξι του?Έχει δει όντως διαφορά ή δεν αξίζει τα λεφτά της η μετατροπή? -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
κοινώς θα βγάλει όντως **115 ίππους **και 15,6 κιλά ροπής) ή τσάμπα θα κλαίμε τα λεφτά μας?Το δευτερο με τιποτα...
-
Δεν αξιζει.
115 θα δειτε σε ιδανικη περιπτωση. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Ο αδερφός μου έχει ένα seat ibiza 1.4 με τους 101 ίππους και μάθαμε από seat force ότι μπορεί με 850-1000 ευρώ να γίνει σε απόδοση όπως ο κινητήρας με τους 115 ίππους του top gun ice.Υπάρχει κάτι καλύτερο στην αγορά βελτιώσεων?Η βελτίωση αυτή είναι αξιόπιστη (κοινώς θα βγάλει όντως 115 ίππους και 15,6 κιλά ροπής) ή τσάμπα θα κλαίμε τα λεφτά μας?
Υπάρχει κάποιος που έχει κάνει αυτή τη μετατροπή στο αμάξι του?Έχει δει όντως διαφορά ή δεν αξίζει τα λεφτά της η μετατροπή?Με τη μετατροπή της Seat Force πάει 110 άλογα. Αν μπορείς να βρεις το τσιπ πιο φτηνά (είναι της Revo Τechnik) τότε δεν είναι άσχημη ιδέα αυτή η μετατροπή.
-
Ο χρήστης BTS έγραψε:
Με τη μετατροπή της Seat Force πάει 110 άλογα. Αν μπορείς να βρεις το τσιπ πιο φτηνά (είναι της Revo Τechnik) τότε δεν είναι άσχημη ιδέα αυτή η μετατροπή.Το AMS (περιμένω τα σχόλια περί αξιοπιστίας των μετρήσεών του...) έχει δυναμομετρήσει το Seat Ibiza 1.4 στα 108 άλογα. Αν λοιπόν η βελτίωση τα κάνει 110 τι σόι βελτίωση είναι;
-
στην καλυτερη με τελικο καζανακι οσες δυναμομετρησεις εχω δει εβγαλαν 115 αλογα στροφαλο.
τωρα 1.4 με 15 + κιλα ροπη δεν εχει αποδοσει κανενα μοτερ στον ΚΟΣΜΟ...
πως αυτοι που τα πουλανε δεν ντρεπονται να τα λενε,δεν το καταλαβαινω.φιλε στην καλυτερη μεγιστη ροπη πανω απο 13,5kg δεν προκειται να δεις σε οποιο δυναμομετρο και αν πας.
ναι 115 και 120 ενδεχομενως με αλλαγη το χταποδι και δυο καζανια θα δεις.λαμπακια απο καυσαερια και πειρακια δεν ξερω αν θα βλεπεις-ακους αναλογα το χταποδι και την θεση των λ που θα βαλει ο εξατμισας.
-
Καταλαβαίνω τι λέτε παιδιά και ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.Το θέμα είναι ότι δεν πωλείται και το top gun ice με ισχύ 115 ίππους και 15,6kg ροπή?Ποιά η διαφορά αυτού με τον κινητήρα με τους 101?Μας είπαν ότι η διαφορά της ισχύος οφείλεται απλά και μόνο στην διαχείρηση καυσίμου στον εγκέφαλο και ένα πιο ελεύθερο φίλτρο τη bmc (μπορεί και βαρελάκι...μην βαράτε )
ΥΓ:Έχω ακούσει ότι το top gun με τα 115 άλογα είναι ελληνική παντέντα και δεν είναι εργοστασιακή έκδοση.Ισχύει κάτι τέτοιο.
Γενικά θέτω το ερώτημα καθώς τα περίπου 1000 ευρώ είναι πολλά και αν δεν ανταποκρίνεται σε αυτά (για +14 άλογα και +2,8kg ροπή) που λέει ποιό το νόημα να την βάλει ο αδερφός μου?
Αυτό που με προβληματίζει είναι όχι τόσο τα +14PS αλλά τα +2,8kg ροπή...Εδώ για να πάρουμε από ένα Audi A4 1.8 (το ατμοσφαιρικό) +1,5kg χρειάστηκαν εκκεντροφόροι,άλλα ελατήρια βαλβίδων,πλήρως ελέυθερη εξάτμιση,νέο πρόγραμμα ECU κτλ-κτλ... -
Μα είναι πολύ απλό: ούτε το ΤopGun βγάζει αυτά που δηλώνει η Seat! Για την ροπή δεν το συζητάμε, αλλά ούτε τ' άλογα είναι τόσα! Τα ίδια ισχύουν και για το Fabia, δηλώνουν όσα γουστάρουν! Αν θυμάμαι μια δυναμομέτρηση των 4τροχών, το μοτέρ κερδίζει 5 άλογα και η ροπή 0.5 κιλό ή κάτι τέτοιο... Τα υπόλοιπα είναι φύκια για μεταξωτές κορδέλες!
Προφανώς δεν έχει νόημα να δώσεις τόσα λεφτά για κάτι τέτοιο, εκτός αν θέλεις να ....ρίχνεις κολώνες σε αντίστοιχα οχήματα... Αλλά δεν θα είναι πολλές οι κολώνες και προφανώς θα υπάρχουν πολλά πιο γρήγορα Ibiza εκεί έξω...
Ας κρατήσει τα χρήματά του ο αδερφός σου και ν' αγοράσει κάποια στιγμή ένα καλύτερο αυτοκίνητο. -
Α και επειδή ξέχασα, η έκδοση TopGun είναι ελληνικότατη πατέντα, όλα τα παραπάνω στην Ελλάδα μπαίνουν και προφανώς πρόκειται για το ίδιο μοτέρ. Είδες τι κάνει η Seat Force
-
Τα ατμοσφαιρικά μοτέρ βγάζουν γενικά κάτω απο 10 κιλά ροπής ανα λίτρο. Τα μηχανάκια βγάζουν λίγο πάνω απο 10kgm/l αλλά εκεί μιλάμε για σχέση συμπίεσης κοντά στο 13:1, μία πεταλούδα ανα κύλινδρο, ram air κτλ.
Οπότε τα 15kgm για 1400 κυβικά με κόστος βελτίωσης 1000 ευρώ αποκλείονται.
-
3ο post(ανυπομονεσία...)
-
3ο post(ανυπομονεσία...)
-
Ευχαριστώ πολύ παιδιά...επειδή ο αδερφός μου ψήνεται πάρα πολύ να το βάλει αυτό το πρόγραμμα πώς μπορώ να διασφαλίσω έστω κάπως τα χρήματά του?
Και κάτι τελευταίο...
Μπορώ να απαιτήσω δυναμομέτρηση (πριν και μετά τη βελτίωση) για να αποδειχθει τι στο κέρατο κάνει?Αν δεν βγάλει τουλάχιστον 14+ άλογα και τα +2,9kg ροπή να ζητήσει να λεφτά του πίσω?
Γιατί αλλιώς πώς θα αποδειχθεί ότι βελτίωσε το αμάξι όπως λέει? -
Δεν πρόκειται να δει αυτά τα νούμερα ποτέ, οπότε καλύτερα να σταματήσει να...ψήνεται και να μην τα δώσει! Η δυναμομέτρηση δεν είναι λύση...Θα μαγειρέψουν λίγο τα νούμερα, θα σου πουν πως έχει πολλές απώλειες η μετάδοση (κλασική δικαιολογία...) και αυτό ήταν... Τώρα αν θέλει να πετάξει τα ευρωπουλίνια του κανένας δεν θα τον σταματήσει, σωστά;
-
σωστά...
-
§
Έτσι είναι, αν σου μπει το μικρόβιο της βελτίωσης δεν σε σταματάει τίποτα...
Και φυσικά όλοι βλέπουν το τυρί...
Το καλύτερο που έχει να κάνει είναι να μαζέψει χρήματα να πάρει ένα πιο γρήγορο αυτοκίνητο...
§
-
Αυτό ξέρεις είναι λίγο άκυρο στην περίπτωσή μας...το αγόρασε πριν 3 μήνες...
όσο για το τυρί και τη φάκα...+1...ομοιοπαθής σχεδόν...
-
Τωρα αρχιζει ενας δρομος με προγραμματα,εξατμιση,καζανακια κερατα που οταν και αν τελειωσει θα εχει δωσει συνολικα 3.000+ ευρώ, και αν ολα πανε καλα θα εχει κερδισει 15 αλογα..αν δεν πανε καλα θα κοπανιεται με μαστορους απο εδω και απο εκει χωρις καμια ελπιδα να βρει το δικαιο του...
Φτιάξιμο από Seat Force