Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φτιάξιμο από Seat Force
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φτιάξιμο από Seat Force
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    32
    574
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kavoyras last edited by

      Ο αδερφός μου έχει ένα seat ibiza 1.4 με τους 101 ίππους και μάθαμε από seat force ότι μπορεί με 850-1000 ευρώ να γίνει σε απόδοση όπως ο κινητήρας με τους 115 ίππους του top gun ice.Υπάρχει κάτι καλύτερο στην αγορά βελτιώσεων?

      Η βελτίωση αυτή είναι αξιόπιστη (κοινώς θα βγάλει όντως 115 ίππους και 15,6 κιλά ροπής) ή τσάμπα θα κλαίμε τα λεφτά μας?
      Υπάρχει κάποιος που έχει κάνει αυτή τη μετατροπή στο αμάξι του?Έχει δει όντως διαφορά ή δεν αξίζει τα λεφτά της η μετατροπή?

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • K
        kavoyras last edited by

        Ο αδερφός μου έχει ένα seat ibiza 1.4 με τους 101 ίππους και μάθαμε από seat force ότι μπορεί με 850-1000 ευρώ να γίνει σε απόδοση όπως ο κινητήρας με τους 115 ίππους του top gun ice.Υπάρχει κάτι καλύτερο στην αγορά βελτιώσεων?

        Η βελτίωση αυτή είναι αξιόπιστη (κοινώς θα βγάλει όντως 115 ίππους και 15,6 κιλά ροπής) ή τσάμπα θα κλαίμε τα λεφτά μας?
        Υπάρχει κάποιος που έχει κάνει αυτή τη μετατροπή στο αμάξι του?Έχει δει όντως διαφορά ή δεν αξίζει τα λεφτά της η μετατροπή?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kavoyras last edited by

          Ο αδερφός μου έχει ένα seat ibiza 1.4 με τους 101 ίππους και μάθαμε από seat force ότι μπορεί με 850-1000 ευρώ να γίνει σε απόδοση όπως ο κινητήρας με τους 115 ίππους του top gun ice.Υπάρχει κάτι καλύτερο στην αγορά βελτιώσεων?

          Η βελτίωση αυτή είναι αξιόπιστη (κοινώς θα βγάλει όντως 115 ίππους και 15,6 κιλά ροπής) ή τσάμπα θα κλαίμε τα λεφτά μας?
          Υπάρχει κάποιος που έχει κάνει αυτή τη μετατροπή στο αμάξι του?Έχει δει όντως διαφορά ή δεν αξίζει τα λεφτά της η μετατροπή?

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • M
            michael-amott last edited by

            Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
            κοινώς θα βγάλει όντως **115 ίππους **και 15,6 κιλά ροπής) ή τσάμπα θα κλαίμε τα λεφτά μας?

            Το δευτερο με τιποτα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • T
              tiger last edited by

              Δεν αξιζει.
              115 θα δειτε σε ιδανικη περιπτωση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • B
                bts last edited by

                Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
                Ο αδερφός μου έχει ένα seat ibiza 1.4 με τους 101 ίππους και μάθαμε από seat force ότι μπορεί με 850-1000 ευρώ να γίνει σε απόδοση όπως ο κινητήρας με τους 115 ίππους του top gun ice.Υπάρχει κάτι καλύτερο στην αγορά βελτιώσεων?

                Η βελτίωση αυτή είναι αξιόπιστη (κοινώς θα βγάλει όντως 115 ίππους και 15,6 κιλά ροπής) ή τσάμπα θα κλαίμε τα λεφτά μας?
                Υπάρχει κάποιος που έχει κάνει αυτή τη μετατροπή στο αμάξι του?Έχει δει όντως διαφορά ή δεν αξίζει τα λεφτά της η μετατροπή?

                Με τη μετατροπή της Seat Force πάει 110 άλογα. Αν μπορείς να βρεις το τσιπ πιο φτηνά (είναι της Revo Τechnik) τότε δεν είναι άσχημη ιδέα αυτή η μετατροπή.

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • A
                  aserf last edited by

                  Ο χρήστης BTS έγραψε:
                  Με τη μετατροπή της Seat Force πάει 110 άλογα. Αν μπορείς να βρεις το τσιπ πιο φτηνά (είναι της Revo Τechnik) τότε δεν είναι άσχημη ιδέα αυτή η μετατροπή.

                  Το AMS (περιμένω τα σχόλια περί αξιοπιστίας των μετρήσεών του...) έχει δυναμομετρήσει το Seat Ibiza 1.4 στα 108 άλογα. Αν λοιπόν η βελτίωση τα κάνει 110 τι σόι βελτίωση είναι;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    astrakitcar last edited by

                    στην καλυτερη με τελικο καζανακι οσες δυναμομετρησεις εχω δει εβγαλαν 115 αλογα στροφαλο.
                    τωρα 1.4 με 15 + κιλα ροπη δεν εχει αποδοσει κανενα μοτερ στον ΚΟΣΜΟ...
                    πως αυτοι που τα πουλανε δεν ντρεπονται να τα λενε,δεν το καταλαβαινω.

                    φιλε στην καλυτερη μεγιστη ροπη πανω απο 13,5kg δεν προκειται να δεις σε οποιο δυναμομετρο και αν πας.

                    ναι 115 και 120 ενδεχομενως με αλλαγη το χταποδι και δυο καζανια θα δεις.λαμπακια απο καυσαερια και πειρακια δεν ξερω αν θα βλεπεις-ακους αναλογα το χταποδι και την θεση των λ που θα βαλει ο εξατμισας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • K
                      kavoyras last edited by

                      Καταλαβαίνω τι λέτε παιδιά και ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.Το θέμα είναι ότι δεν πωλείται και το top gun ice με ισχύ 115 ίππους και 15,6kg ροπή?Ποιά η διαφορά αυτού με τον κινητήρα με τους 101?Μας είπαν ότι η διαφορά της ισχύος οφείλεται απλά και μόνο στην διαχείρηση καυσίμου στον εγκέφαλο και ένα πιο ελεύθερο φίλτρο τη bmc (μπορεί και βαρελάκι...μην βαράτε )

                      ΥΓ:Έχω ακούσει ότι το top gun με τα 115 άλογα είναι ελληνική παντέντα και δεν είναι εργοστασιακή έκδοση.Ισχύει κάτι τέτοιο.

                      Γενικά θέτω το ερώτημα καθώς τα περίπου 1000 ευρώ είναι πολλά και αν δεν ανταποκρίνεται σε αυτά (για +14 άλογα και +2,8kg ροπή) που λέει ποιό το νόημα να την βάλει ο αδερφός μου?
                      Αυτό που με προβληματίζει είναι όχι τόσο τα +14PS αλλά τα +2,8kg ροπή...Εδώ για να πάρουμε από ένα Audi A4 1.8 (το ατμοσφαιρικό) +1,5kg χρειάστηκαν εκκεντροφόροι,άλλα ελατήρια βαλβίδων,πλήρως ελέυθερη εξάτμιση,νέο πρόγραμμα ECU κτλ-κτλ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • H
                        highfidelity last edited by

                        Μα είναι πολύ απλό: ούτε το ΤopGun βγάζει αυτά που δηλώνει η Seat! Για την ροπή δεν το συζητάμε, αλλά ούτε τ' άλογα είναι τόσα! Τα ίδια ισχύουν και για το Fabia, δηλώνουν όσα γουστάρουν! Αν θυμάμαι μια δυναμομέτρηση των 4τροχών, το μοτέρ κερδίζει 5 άλογα και η ροπή 0.5 κιλό ή κάτι τέτοιο... Τα υπόλοιπα είναι φύκια για μεταξωτές κορδέλες!
                        Προφανώς δεν έχει νόημα να δώσεις τόσα λεφτά για κάτι τέτοιο, εκτός αν θέλεις να ....ρίχνεις κολώνες σε αντίστοιχα οχήματα... Αλλά δεν θα είναι πολλές οι κολώνες και προφανώς θα υπάρχουν πολλά πιο γρήγορα Ibiza εκεί έξω...
                        Ας κρατήσει τα χρήματά του ο αδερφός σου και ν' αγοράσει κάποια στιγμή ένα καλύτερο αυτοκίνητο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • H
                          highfidelity last edited by

                          Α και επειδή ξέχασα, η έκδοση TopGun είναι ελληνικότατη πατέντα, όλα τα παραπάνω στην Ελλάδα μπαίνουν και προφανώς πρόκειται για το ίδιο μοτέρ. Είδες τι κάνει η Seat Force

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • D
                            dog80 last edited by

                            Τα ατμοσφαιρικά μοτέρ βγάζουν γενικά κάτω απο 10 κιλά ροπής ανα λίτρο. Τα μηχανάκια βγάζουν λίγο πάνω απο 10kgm/l αλλά εκεί μιλάμε για σχέση συμπίεσης κοντά στο 13:1, μία πεταλούδα ανα κύλινδρο, ram air κτλ.

                            Οπότε τα 15kgm για 1400 κυβικά με κόστος βελτίωσης 1000 ευρώ αποκλείονται.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • K
                              kavoyras last edited by

                              3ο post(ανυπομονεσία...)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • K
                                kavoyras last edited by

                                3ο post(ανυπομονεσία...)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • K
                                  kavoyras last edited by

                                  Ευχαριστώ πολύ παιδιά...επειδή ο αδερφός μου ψήνεται πάρα πολύ να το βάλει αυτό το πρόγραμμα πώς μπορώ να διασφαλίσω έστω κάπως τα χρήματά του?
                                  Και κάτι τελευταίο...
                                  Μπορώ να απαιτήσω δυναμομέτρηση (πριν και μετά τη βελτίωση) για να αποδειχθει τι στο κέρατο κάνει?Αν δεν βγάλει τουλάχιστον 14+ άλογα και τα +2,9kg ροπή να ζητήσει να λεφτά του πίσω?
                                  Γιατί αλλιώς πώς θα αποδειχθεί ότι βελτίωσε το αμάξι όπως λέει?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • H
                                    highfidelity last edited by

                                    Δεν πρόκειται να δει αυτά τα νούμερα ποτέ, οπότε καλύτερα να σταματήσει να...ψήνεται και να μην τα δώσει! Η δυναμομέτρηση δεν είναι λύση...Θα μαγειρέψουν λίγο τα νούμερα, θα σου πουν πως έχει πολλές απώλειες η μετάδοση (κλασική δικαιολογία...) και αυτό ήταν... Τώρα αν θέλει να πετάξει τα ευρωπουλίνια του κανένας δεν θα τον σταματήσει, σωστά;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • K
                                      kavoyras last edited by

                                      σωστά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • kubiak
                                        kubiak last edited by

                                        §

                                        Έτσι είναι, αν σου μπει το μικρόβιο της βελτίωσης δεν σε σταματάει τίποτα...

                                        Και φυσικά όλοι βλέπουν το τυρί...

                                        Το καλύτερο που έχει να κάνει είναι να μαζέψει χρήματα να πάρει ένα πιο γρήγορο αυτοκίνητο...

                                        §

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • K
                                          kavoyras last edited by

                                          Αυτό ξέρεις είναι λίγο άκυρο στην περίπτωσή μας...το αγόρασε πριν 3 μήνες...

                                          όσο για το τυρί και τη φάκα...+1...ομοιοπαθής σχεδόν...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • T
                                            tiger last edited by

                                            Τωρα αρχιζει ενας δρομος με προγραμματα,εξατμιση,καζανακια κερατα που οταν και αν τελειωσει θα εχει δωσει συνολικα 3.000+ ευρώ, και αν ολα πανε καλα θα εχει κερδισει 15 αλογα..αν δεν πανε καλα θα κοπανιεται με μαστορους απο εδω και απο εκει χωρις καμια ελπιδα να βρει το δικαιο του...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr