Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περίεργες τακτικές λαστιχοβιομηχανιών
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περίεργες τακτικές λαστιχοβιομηχανιών
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    6
    128
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      taurus last edited by

      Ένας φίλος έχει ένα yaris 1300. Θέλει να αλλάξει λάστιχα, τα οποία είναι 175/65/14. Βλέποντας τους καταλόγους της michelin βρίσκουμε τα exalto II σε 185/60/14. Γιατί όχι λέμε, μικρη διαφορά στη διαμετρο, η ζάντα παίρνει 185, πάμε... Ώσπου διαπιστώνουμε ότι δεν υπάρχουν σε δείχτη μικρότερο του V, ενώ θέλαμε Η! Δεν τα βγάζει καθόλου η michelin δηλαδή.

      Και αναρωτιέμαι. ΟΚ, καταλαβαίνω ότι όλα τα αυτοκίνητα, ακόμα και τα super-mini έχουν πια μεγάλους τροχούς, οπότε η γκάμα των καλών ελαστικών ξεκινάει από 15'' και πάνω, άντε με 1-2 δημοφιλείς διαστάσεις στα 14. Ποιο όμως σουπερμινι με 185/60/14 ξεπερνάει τα 210 σε τελική, ώστε να δικαιολογείται η ύπαρξη V και η ανυπαρξία σε Η? Ποια η λογική αυτής της διάστασης, όταν κανενα από αυτά δεν θα μπορέσει να τα ζεστάνει ικανοποιητικά, σε εύλογο χρονικό διάστημα? Μήπως τελικά οι επιλογές των λαστιχοβιομηχανιών είναι λίγο στην τύχη? Ή υπάρχει άλλος λόγος που έχουν επιλέξει για διαστάσεις κάτω των 205 χιλιοστών δείκτη V? Ούτε σε σαξόραλλο δεν μπαίνει V...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        taurus last edited by

        Ένας φίλος έχει ένα yaris 1300. Θέλει να αλλάξει λάστιχα, τα οποία είναι 175/65/14. Βλέποντας τους καταλόγους της michelin βρίσκουμε τα exalto II σε 185/60/14. Γιατί όχι λέμε, μικρη διαφορά στη διαμετρο, η ζάντα παίρνει 185, πάμε... Ώσπου διαπιστώνουμε ότι δεν υπάρχουν σε δείχτη μικρότερο του V, ενώ θέλαμε Η! Δεν τα βγάζει καθόλου η michelin δηλαδή.

        Και αναρωτιέμαι. ΟΚ, καταλαβαίνω ότι όλα τα αυτοκίνητα, ακόμα και τα super-mini έχουν πια μεγάλους τροχούς, οπότε η γκάμα των καλών ελαστικών ξεκινάει από 15'' και πάνω, άντε με 1-2 δημοφιλείς διαστάσεις στα 14. Ποιο όμως σουπερμινι με 185/60/14 ξεπερνάει τα 210 σε τελική, ώστε να δικαιολογείται η ύπαρξη V και η ανυπαρξία σε Η? Ποια η λογική αυτής της διάστασης, όταν κανενα από αυτά δεν θα μπορέσει να τα ζεστάνει ικανοποιητικά, σε εύλογο χρονικό διάστημα? Μήπως τελικά οι επιλογές των λαστιχοβιομηχανιών είναι λίγο στην τύχη? Ή υπάρχει άλλος λόγος που έχουν επιλέξει για διαστάσεις κάτω των 205 χιλιοστών δείκτη V? Ούτε σε σαξόραλλο δεν μπαίνει V...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          taurus last edited by

          Ένας φίλος έχει ένα yaris 1300. Θέλει να αλλάξει λάστιχα, τα οποία είναι 175/65/14. Βλέποντας τους καταλόγους της michelin βρίσκουμε τα exalto II σε 185/60/14. Γιατί όχι λέμε, μικρη διαφορά στη διαμετρο, η ζάντα παίρνει 185, πάμε... Ώσπου διαπιστώνουμε ότι δεν υπάρχουν σε δείχτη μικρότερο του V, ενώ θέλαμε Η! Δεν τα βγάζει καθόλου η michelin δηλαδή.

          Και αναρωτιέμαι. ΟΚ, καταλαβαίνω ότι όλα τα αυτοκίνητα, ακόμα και τα super-mini έχουν πια μεγάλους τροχούς, οπότε η γκάμα των καλών ελαστικών ξεκινάει από 15'' και πάνω, άντε με 1-2 δημοφιλείς διαστάσεις στα 14. Ποιο όμως σουπερμινι με 185/60/14 ξεπερνάει τα 210 σε τελική, ώστε να δικαιολογείται η ύπαρξη V και η ανυπαρξία σε Η? Ποια η λογική αυτής της διάστασης, όταν κανενα από αυτά δεν θα μπορέσει να τα ζεστάνει ικανοποιητικά, σε εύλογο χρονικό διάστημα? Μήπως τελικά οι επιλογές των λαστιχοβιομηχανιών είναι λίγο στην τύχη? Ή υπάρχει άλλος λόγος που έχουν επιλέξει για διαστάσεις κάτω των 205 χιλιοστών δείκτη V? Ούτε σε σαξόραλλο δεν μπαίνει V...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            meco last edited by

            To ότι είναι V δε σημαίνει ότι δεν θα ζεσταίνεται κιόλας.
            Οπότε βάλτε τα άφοβα. Τα έβαλε και ο pavlos23 στο yaris της αδελφής του.
            Τα φορούσα και εγώ στο Golf IV και ποτέ δεν είχα πρόβλημα, σε αντίθεση με τα Bridgestone 720 που ήθελαν το κάτι παραπάνω για να ζεσταθούν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              govus last edited by

              Είναι σα να σ' αναγκάζει να πάρεις καλά και σώνει το Energy. Υπάρχουν και άλλα λάστιχα σ' αυτές τις διαστάσεις, δεν το ψάχνεις μπας και ξεφύγεις από τον 'ολιγοκομματισμό' ( ) των δυο-τριών γνωστών εταιρειών;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                b_x last edited by

                Το ίδιο δίλημμα αντιμετώπισα όταν άλλαξα πέρσι λάστιχα στο Getz.Έβαλα τελικά το c-drive της Yokohama σε 185 (ενώ μαμά φορούσε 175).Πολύ ευχαριστημένος και ζεσταίνονται γρήγορα παρά τον υψηλό δείκτη ταχύτητας.Γιαυτό έχει δίκιο ο govus.Ψάξε και άλλες μάρκες και μην κολλάς στα Μισελέν-Μπριτζεστον

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jim-theo last edited by

                  Επειδη αγορασα προσφατα ενα Σουζουκι Σουιφτ κι ημουν σε αναλογη κατασταση με σενα (απο τα μαμα 185/60/15 πηγα σε 195/50/15 θελωντας να κοντυνω και λιγακι το βημα) εβαλα τα Toyo T1-R με δεικτη ταχυτητας V αλλα με σχετικα νορμαλ δεικτη φορτιου (παιζει αναλογο ρολο με το δεικτη ταχυτητας στο ποσο γρηγορα ζεσταινεται ενα ελαστικο).
                  Πιστεψε με μονο σκληρο δεν ειναι το λαστιχο και μονο δυσκολο δεν ειναι να το ζεστανεις, σε ταξιδια στην επαρχια μαλιστα για να μην υπερθερμαινεται βαζω 36-37 psi εμπρος 30-31 πισω για να εχω ικανοποιητικη αισθηση και λιγοτερο μαγουλιασμα στις στροφες, αρα μην ανυσηχεις για τον δεικτη αυτο καθεαυτο παρα για το ειδος του ελαστικου που θα διαλεξεις, τα Michelin γενικοτερα ζεσταινονται ευκολα, εχω τα Pilot Sport II στο Ιμπρεζα και επισης ζεσταινονται - σχετικα παντα γιατι ειναι και 18αρια - ευκολα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr