-
Επιτέλους μετά από καιρό διάβασα ένα σοβαρό συγκρητικό σε αυτή την κατηγορία. Μετά τις απίστευτες π@π@ριές του DRIVE που σπορ αμάξια παρουσίαζαν και για μπουζούκια και παραλιακές μίλαγαν, διάβασα το παραπάνω τεστ του Top Gear.
Το αν συμφωνώ ή όχι με το αποτέλεσμα δεν έχει νόημα καθώς δεν έχω δοκιμάσει κανένα από τα 4 μοντέλα (σνιφ). Αυτό που έχει σημασία είναι ότι μπορεί να διαβάσει κανείς απλά και λογικά πράγματα.
Καλύτερη σε όλους τους τομείς η BMW, ακριβή για αυτά που προσφέρει η Cayman, σε δική της κλάση και κοινό η SLK όπως πάντα και τέλος πανέμορφη, ξεχωριστή αλλά με αρκετά παραπάνω κιλά η Brera.
Κρίμα που δεν κυκλοφορεί σε 2,0 η Coupe Z4 αλλά από την άλλη αν είναι να γίνει 'Γλυφαδάμαξο' σαν την roadster τότε καλύτερα.
Το εσωτερικό της μόνο να μην ήταν τόσο 'καρτίστικο'... -
Επιτέλους μετά από καιρό διάβασα ένα σοβαρό συγκρητικό σε αυτή την κατηγορία. Μετά τις απίστευτες π@π@ριές του DRIVE που σπορ αμάξια παρουσίαζαν και για μπουζούκια και παραλιακές μίλαγαν, διάβασα το παραπάνω τεστ του Top Gear.
Το αν συμφωνώ ή όχι με το αποτέλεσμα δεν έχει νόημα καθώς δεν έχω δοκιμάσει κανένα από τα 4 μοντέλα (σνιφ). Αυτό που έχει σημασία είναι ότι μπορεί να διαβάσει κανείς απλά και λογικά πράγματα.
Καλύτερη σε όλους τους τομείς η BMW, ακριβή για αυτά που προσφέρει η Cayman, σε δική της κλάση και κοινό η SLK όπως πάντα και τέλος πανέμορφη, ξεχωριστή αλλά με αρκετά παραπάνω κιλά η Brera.
Κρίμα που δεν κυκλοφορεί σε 2,0 η Coupe Z4 αλλά από την άλλη αν είναι να γίνει 'Γλυφαδάμαξο' σαν την roadster τότε καλύτερα.
Το εσωτερικό της μόνο να μην ήταν τόσο 'καρτίστικο'... -
Επιτέλους μετά από καιρό διάβασα ένα σοβαρό συγκρητικό σε αυτή την κατηγορία. Μετά τις απίστευτες π@π@ριές του DRIVE που σπορ αμάξια παρουσίαζαν και για μπουζούκια και παραλιακές μίλαγαν, διάβασα το παραπάνω τεστ του Top Gear.
Το αν συμφωνώ ή όχι με το αποτέλεσμα δεν έχει νόημα καθώς δεν έχω δοκιμάσει κανένα από τα 4 μοντέλα (σνιφ). Αυτό που έχει σημασία είναι ότι μπορεί να διαβάσει κανείς απλά και λογικά πράγματα.
Καλύτερη σε όλους τους τομείς η BMW, ακριβή για αυτά που προσφέρει η Cayman, σε δική της κλάση και κοινό η SLK όπως πάντα και τέλος πανέμορφη, ξεχωριστή αλλά με αρκετά παραπάνω κιλά η Brera.
Κρίμα που δεν κυκλοφορεί σε 2,0 η Coupe Z4 αλλά από την άλλη αν είναι να γίνει 'Γλυφαδάμαξο' σαν την roadster τότε καλύτερα.
Το εσωτερικό της μόνο να μην ήταν τόσο 'καρτίστικο'... -
κακως συγκρινουν brera με τα προαναφερθεντα...
πολυ αστοχη η συγκριση -
Ναι, φυσικα...
Η Brera ειναι μια κατηγορια απο μονη της! Αν χρειαστει να συγκριθει με ενα αυτοκινητο αυτο θα ειναι η 2.0 Ζ4 φορτωμενη με πατατες για να φτασει το βαρος της Brera!... -
Ο χρήστης melos86 έγραψε:
Ναι, φυσικα...
Η Brera ειναι μια κατηγορια απο μονη της! Αν χρειαστει να συγκριθει με ενα αυτοκινητο αυτο θα ειναι η 2.0 Ζ4 φορτωμενη με πατατες για να φτασει το βαρος της Brera!...Ίσως πιο σωστή να ήταν μία σύγκριση με 330 coupe, Clk 280 και ΤΤ.
-
Αντε το TT να το δεχτω σαν επιλογη αλλα η 330 Coupe που κολλαει με ενα 2θεσιο 4κινητο οχημα σαν την Brera?!?!
Και την GT με τι θα την συγκρινουμε? Με την 116i...? -
H Brera δεν είναι διθέσια. Η spider είναι.
-
Correct!! Ειχα το μυαλο μου στην Spider...
Τελοσπαντων κατα την γνωμη μου η υπαρξη 2 ακομα 'θεσεων' δεν αλλαζει κατι... -
Στην ουσία αλλάζει κατηγορία.
Ας μας πει κάποιος με ποια αυτοκίνητα πρέπει να συγκριθεί η brera τελος πάντων να ξέρουμε και εμείς... -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Στην ουσία αλλάζει κατηγορία.
Ας μας πει κάποιος με ποια αυτοκίνητα πρέπει να συγκριθεί η brera τελος πάντων να ξέρουμε και εμείς...H Brera 3,2 Q4, για να ξεφτιλιστεί όπως της πρέπει (δηλαδή: πολύ, και δίκαια) πρέπει να συγκριθεί με το νέο S3, καθώς και με την 130.
-
Kαι εγώ θεωρώ άδικη τη σύκγριση της Brera με τα Z4, Slk, Cayman.
Η Brera θα έπρεπε να συγκρίνεται με σειρά 3 κουπε, Clk με το 407 κουπε και με την μελλοντικη αντιστοιχη εκδοση του Α4.@νδρέας
-
ΘΑ επρεπε να συγκρινεται με αυτοκινητα αντιστοιχων επιδοσεων.
Κανα leon,κανα CZT αντε το πολυ κανα Clio RS -
Ο χρήστης pipikikinos έγραψε:
ΘΑ επρεπε να συγκρινεται με αυτοκινητα αντιστοιχων επιδοσεων.
Κανα leon,κανα CZT αντε το πολυ κανα Clio RS :ysterical:με αυτα τα 2, μαλλον τσοντα παιζει.... για επιδοσεις μιλαω και χρονους...
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Kαι εγώ θεωρώ άδικη τη σύκγριση της Brera με τα Z4, Slk, Cayman.
Η Brera θα έπρεπε να συγκρίνεται με σειρά 3 κουπε, Clk με το 407 κουπε και με την μελλοντικη αντιστοιχη εκδοση του Α4.@νδρέας
Με τη διαφορά ότι αυτά που αναφέρεις είναι τετραθέσια κι όχι 2+2.
Με την 325 θα μπορούσε να συγκριθεί;
-
στο γερμανικο auto motor und sport,ειχαν συγκρινει τη brera me bmw Z4,audi TT kai nissan 350Z.
καλυτερο στο συγκριτικο τεστ ηταν το ΤΤ.
τωρα κατα ποσο μπορουν να συγκριθουν τα συγκεκριμενα μοντελα μεταξυ τους,ειναι αλλο θεμα.
η μπρερα βγηκε πιο αργη σε ολους τους τομεις και συνεπως πηρε τη τελευταια θεση,ενω η τριλιτρη μπεμπα και το νισσαν ηταν καπου στα ιδια επιπεδα. -
Όλα αυτά που αναφέρω είναι κουπε εκδόσεις μεσαίων οικογενειακών με περισσότερο GT προσανατολισμό.
@νδρέας
-
Ας τη συγκρίνουμε με το Range Rover Sport. Ίσως είναι πιο γρήγορη από αυτό....
Είναι και στα ίδια κιλά.... -
Και με την κουπε 3αρα να συγκριθει παντως τα ιδια θα φαει στα αυτια... Το αποτελεσμα δεν αλλαζει!
Δεν ειναι τα ρασα που κανουν τον παπα -
Eμένα μου έμεινε το σχόλιο των 4Τροχών για την Brera στο περιθώριο της δοκιμής του νέου ΤΤ...
Κρίμα για την AlfaRomeo που πλέον έχει αποστασιοποιηθεί πλήρως από το παρελθόν της.
Z4 Coupe - SLK 350 - Cayman 2,7 - Brera 3,2