-
Η θέση οδήγησης της σειράς 1 όλα τα λεφτά. Καλυτερη του golf gt. Σε όλα τα άλλα όμως χανει ΙΜΗΟ. Όντως στενάχωρο πίσω, πάντα τηρουμένων των αναλογιών έτσι;
Μακάρι να μπορούσες να παρεις την 120 -
Ο χρήστης thodor έγραψε:
Για το Civic πάντως το κυριότερο που με χαλάει, είναι η μάσκα του (πάρα μα πάρα πολύ γυαλί).
Πάρε το Type-R που δεν έχει πολύ γυαλί μπροστά...
-
Ο χρήστης nickval έγραψε:
Για το Civic πάντως το κυριότερο που με χαλάει, είναι η μάσκα του (πάρα μα πάρα πολύ γυαλί).
Πάρε το Type-R που δεν έχει πολύ γυαλί μπροστά...
το φορουμ των λυσεων ειμαστε......
να μετανομαστουμε σε : Τενια Μακρη forum
-
Ναι, και θα μιλάμε όλοι μας κάπως έτσι:
'Ναι γλυκέ, μου, έτσι, έτσι...'Επίσης μπορείς να ξηλώσεις τη μάσκα εντελώς να παίρνει και το μοτέρ τον αέρα του...
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
bmw απο τα δυο...αλλα ριξε μια ματια και σε ενα σιβικ 1.8. Οτι και να διαλεξεις παντως καλοριζικο να ειναι...off topic
-
Ο χρήστης silvertommy έγραψε:
BMW διότι θα είναι πάντα ένα BMW, ενώ το Golf σε λίγα χρόνια θα είναι ένα παλιό Golf...σε λίγα χρόνια και η BMW θα είναι μια παλιά BMW
-
Πόσες σχέσεις έχει τελικά το κιβώτιο της BMW 116?? Ημουν σίγουρος ότι είναι πεντατάχυτο, αλλά στο 4auto Σεπτεμβρίου ο συντάκτης αναφέρει ότι έχει 6 σχέσεις
Επίσης στο ίδιο περιοδικό αναφέρει για την 116 κατανάλωση
min max average
9.8 13.1 11.4ενώ στους 4 τροχούς (τεύχος 408) για την 116 (που αναφέρει ότι είναι 5τάχυτη!)
min max average
8.9 13.5 10.6Τέλος (και sorry τους αριθμούς) οι 4Τ (τέυχος 427) για το GT αναφέρουν
**min max average
9.8 13.9 12.4 **Τελικά αν ισχύουν τα νούμερα του 4auto για την κατανάλωση της 116 (υποθέτοντας ότι δεν υπάρχει λάθος και ότι πλέον είναι 6τάχυτη, και για αυτό έχει τόσες διαφορές από την κατανάλωση που είχε μετρηθεί παλότερα στους 4Τροχούς). . . . δεν είναι και πολύ πιο οικονομική από το GT.
Θεωρητικά λοιπόν με 1 λίτρο περισσότερη κατανάλωση που έχει το GT και με 15000 κμ (συνήθης μέσος όρος) το χρόνο, το GT καιei 150 ευρώ (1λιτρο = 1€) παραπάνω το χρόνο . . . .τα οποία τα υπερκαλύπτει λόγω κυβικών σε ασφάλιστρα και τέλη κυκλοφορίας . . . .Αν μπορούσε κάποιος κάτοχος των εν λόγω αυτοκινήτων να μας δώσει πραγματικά νούμερα κατανάλωσης θα του ήμουν ευνώμων
-
H 116 όταν ήρθε είχε 5αρι με 3.45 διαφορικό , τώρα βγαίνει πλέον με το 6ταχ. κιβώτιο
των 118 / 120 αλλά με κοντύτερη τελική σχέση διαφορικού 3.73 έναντι 3.38 της 118 και 3.45 της 120Οι νέες επίσημες τιμές κατανάλωσης είναι
116 ---- 10.5 / 5.8 / 7.5
118 ---- 10.3 / 5.6 / 7.3
120 ---- 10.5 / 5.9 / 7.5Να έχεις υπόψην σου ότι η 116 θα καίει αρκετά γιατί είναι αδύναμη και θα 'ζορίζεται'
-
Ο χρήστης thodor έγραψε:
. . . .τα οποία τα υπερκαλύπτει λόγω κυβικών σε ασφάλιστρα και τέλη κυκλοφορίας . . . .Δεν υπάρχει διαφορά στα τέλη μεταξύ των 1400 και 1600. Η διαφορά στα ασφάλιστρα από τα συμβόλαια που έχω μπροστά μου είναι απειροελάχιστη. Δεν ξεπερνά τα 20
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Αφου σου αρέσει η αυτοκίνηση...GT! H 116 αδικείται από τον κινητήρα της.εγκαθετοτητες?
-
Ο χρήστης pankal έγραψε:
Με άλλα λόγια σε ένα ιδανικό κόσμο θα έπερνα σε αυτά τα χρήματα την BMW με το κινητήρα του GT.
BMW 116 sport.
επειδή το αμάξι είναι πιο σημαντικό από τον κινητήρα
σωστο, αλλωστε αυτο πιστεουν και οσοι αγοραζουν Α4 1600 , 116, 316, 518 (παλιωτερα)...
ε δε μπορει, κατι ξερουν αυτοι, εχουν και μεσο ορο ηλικιας 50+
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Με άλλα λόγια σε ένα ιδανικό κόσμο θα έπερνα σε αυτά τα χρήματα την BMW με το κινητήρα του GT.
BMW 116 sport.
επειδή το αμάξι είναι πιο σημαντικό από τον κινητήρα
σωστο, αλλωστε αυτο πιστεουν και οσοι αγοραζουν Α4 1600 , 116, 316, 518 (παλιωτερα)...
ε δε μπορει, κατι ξερουν αυτοι, εχουν και μεσο ορο ηλικιας 50+
από ότι βλέπω στην εικόνα σου, ένα απλό seat ibiza δεν έχεις; αυτό πόσα άλογα βγάζει αυτό; 200; δεν σε μετακινεί αξιοπρεπώς
για να σε προλάβω, εγώ έχω ένα saxo 1.1, 750 kg, 60 ίπποι και δεν έχω πρόβλημα να πάω στην Εθνική με 120 χλμ/ώρα
Για πιο γρήγορα, έχεις δει τα νέα πρόστιμα του ΚΟΚ;
δεν είναι ανάγκη να είσαι 50+ για να απεχθάνεσαι το άσκοπο γκάζι (και μη μου πείτε ότι όλα γίνονται για την ενεργητική ασφάλεια)
απλά δες το λίγο σαν προτίμηση ήπιας μορφής μετακίνησης (οικολογικόν!!) δηλ. φιλοσοφία του να φτάνεις κάπου με τη λιγότερη σπατάλη ενέργειας
και για όσους αισθάνονται ότι επειδή 'τρέχουν' με το αμάξι είναι και 'αθλητές', ας κάνουν και λίγο ποδήλατο που είναι πραγματικά άσκηση -
ενα Ιμπιζα εχω, και το πηρα οχι γιατι δεν ηθελα κατι πιο γρηγορο, αλλα γιατι δεν ειχα λεφτα...
προφανως, εχουμε διαφορετικη αντιληψη για το ποσο γκαζι ειναι αρκετο και με το ποσα χλμ 'πρεπει' κανεις να ταξιδευει.
αν καποιος θελει κατι αργο, δεν χρειαζεται να παει σε 116, μπορει να αγοραζει και ενα aygo, θα εχει και πιο 'οικολογικο' προφιλ ετσι, γλυτωνοτνας ταυτοχρονα και αρκετα ευρω.
-
το 'καποιος θελει κατι αργο' μπορείς να το πεις και ως 'δεν χρειάζεται κάτι γρήγορο' αλλά το ίδιο άτομο μπορεί να θέλει να πάρει κάτι ακριβό όπως η 116, κάτι που για μένα δεν είναι κάτι το ακατανόητο, το βλέπω όπως όταν κάποια αγοράζει ένα λαμπερό κόσμημα επώνυμου οίκου.
-
πως καποιος που δεν θελει κατι γρηγορο βαζει το GT στη λιστα του?
-
§
Σχετικά με το αργό: Αργό είναι το αυτοκίνητο που σου βγάζει την ψυχή για να κάνει μία προσπέραση σε επαρχιακό δρόμο (με τις μικρές ευθείες, τις ανηφόρες και τις κατηφόρες), σε λεωφορείο, νταλίκα, μπετονιέρα, και συνδυασμό αυτών.
Ειδικά όταν μέσα στο αυτοκίνητο υπάρχουν άτομα με αποσκευές.
Καλύτερα ένα πιο μικρό ή λιγότερο πολυτελές αλλά σβέλτο (τόσο ώστε να μην σε κάνει να ιδρώνεις από άγχος), παρά ένα μεγάλο ή πολυτελές που είναι πιο αργό κι από το θάνατο.
Δεν είναι κακό να επιλέγουμε και βάση της αναλογίας κιλά/ίππο.
Υποκειμενικό το τι χρειάζεται ο καθένας, σίγουρα όμως υπάρχει κάποιο όριο για το τι θεωρείται αποδεκτό για κίνηση σε επαρχιακό δρόμο και τι όχι.Στο κάτω κάτω αυτοκίνητο παίρνουμε όχι σαλόνι...
§
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Στο κάτω κάτω αυτοκίνητο παίρνουμε όχι σαλόνι...
καλα μη νομιζεις οτι για καποιους εχει διαφορα... Αν το σημα μπροστα ειναι το 'σωστο', ειναι αρκετο.
-
Από εμένα +1 στο Golf GT. Όταν κάποιος θέλει να κινείται γρηγορότερα από το 95% των υπολοίπων οδηγών, αγοράζει ένα αυτοκίνητο με μεγάλες αποταμιεύσεις και σκοπεύει να το κρατήσει πολύ καιρό, το να πάρει κάτι που κοστίζει μεν πολλά αλλά πηγαίνει όπως αυτοκίνητα πολύ μικρότερης αξίας δεν αξίζει.
Δε λέω, άλλο πράγμα η ποιότητα της BMW, όταν όμως έχεις δώσει 25000 ευρώ και να σε προσπερνάνε 1400άρια δε λέει (και δεν αναφέρομαι μόνο στο GT). Αντίθετα, με το GT παίρνεις λίγο απ' όλα: ποιότητα, χλιδή-πολυτέλεια, επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση. -
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
§Σχετικά με το αργό: Αργό είναι το αυτοκίνητο που σου βγάζει την ψυχή για να κάνει μία προσπέραση σε επαρχιακό δρόμο (με τις μικρές ευθείες, τις ανηφόρες και τις κατηφόρες), σε λεωφορείο, νταλίκα, μπετονιέρα, και συνδυασμό αυτών.
Ειδικά όταν μέσα στο αυτοκίνητο υπάρχουν άτομα με αποσκευές.
Καλύτερα ένα πιο μικρό ή λιγότερο πολυτελές αλλά σβέλτο (τόσο ώστε να μην σε κάνει να ιδρώνεις από άγχος), παρά ένα μεγάλο ή πολυτελές που είναι πιο αργό κι από το θάνατο.
Δεν είναι κακό να επιλέγουμε και βάση της αναλογίας κιλά/ίππο.
Υποκειμενικό το τι χρειάζεται ο καθένας, σίγουρα όμως υπάρχει κάποιο όριο για το τι θεωρείται αποδεκτό για κίνηση σε επαρχιακό δρόμο και τι όχι.Στο κάτω κάτω αυτοκίνητο παίρνουμε όχι σαλόνι...
§
+απειρο.Ποσες φορες με κρεμασε η 146 1,4 δεν λεγεται!!!Φοβομουν να κανω προσπεραση ή γρηγορη εκκινηση.Ευτυχως εφυγε απο τα χερια μου.
-
BILL33
την εδωσες κιολας?
Αναποφάσιστος Αγοραστής BMW 116 sport ή VW Golf GT??