-
Παντως θα μου κανει εντυπωση αν το χασει το κατασκευαστων η renault... Φανηκε καθαρα καλυτερη.
Schumacher-Alonso αψογοι, απλα ο 2ος πληρωσε τα λαθη στρατηγικης της ομαδας του.
Τελικα μαθαμε γιατι εχασε τα δεδομενα σε καποια φαση πριν το πρωτο πιτ στοπ η ρενω? -
τους πατησε τα καλωδια ο Todt
-
Δεν είμαι κακοπροαίρετος, ούτε θεωρώ κουλούς τους FA & GF. Δεν κατηγόρησα τη renault, άλλωστε πολύ εύκολα κάποιος θα μπορούσε να βγάλει κάποιον άλλον έξω και ούτε γάτα ούτε ζημιά. Προφανώς για κάποιους είτε γιατί είναι κολλημένοι είτε γιατί δεν έχουν μνήμη, όταν κερδίζει ο αλόνσο είναι τυχερός όταν κερδίζει ο σούμι μεγάλος. Ή όταν κάνει μαγειρέματα η ferrari είναι ΄΄παράγκα΄΄ (αθάνατη ελληνική εφευρετικότητα) και καθεστώς, όταν κάνουν μαγειρέματα άλλοι είναι στρατηγική και άμιλλα. Anyway..Προφανώς δεν μπορούμε να αποδείξουμε αν το έκαναν ηθελημένα. Και αφού δεν έγινε και τίποτα στην τελική, συνεχίζουμε.
Για την ιστορία: ΄΄Schumacher, who had started sixth, closed inexorably on the world champion and Fisichella after the stops, and despite some artful defensive tactics from the Italian, Alonso eventually slipped behind the pair of them.΄΄
http://www.itv-f1.com/News_Article.aspx?PO_ID=37537 -
Η επιλογή των ελαστικών δεν είναι 'έμπνευση' των μηχανικών μόνο, αλλά πάντα αποτέλεσμα συνεργασίας με τον οδηγό. Προφανώς ο οδηγός δίνει πληροφορία για την αίσθηση του μονοθεσίου και συν-αποφασίζει τί θα γίνει, με την ομάδα.
Συν τοις άλλοις, ο λόγος που πάρθηκαν αυτές οι αποφάσεις ήταν ότι ο Αλόνσο, με το χαρακτηριστικό του οδηγικό στυλ και την άσφαλτο της πίστας της Shanghai που είναι ανώτερη π.χ. της Ουγγαρίας, είχε φθείρει υπερβολικά τα εμπρός ελαστικά, με αποτέλεσμα να μη μένουν και πολλές επιλογές.
Στα πίσω δεν είχαν χαθεί αρκετά τα αυλάκια ώστε να δουλεύουν καλύτερα στη νωπή-προς στενή άσφαλτο, οπότε με καινούρια πίσω θα ήταν 'φτου κι απ'την αρχή', ενώ τα μπροστινά δε θα άντεχαν άλλους 20 γύρους, όπως είπε και ο ίδιος ο Αλόνσο στη συνέντευξη τύπου.
-
Πολύ ωραίος και συναρπαστικός ο αγώνας σήμερα.
Αλάνθαστος και ταχύτατος ο Schumacher, πήρε πανάξια τη νίκη και ρέφαρε ότι έχασε στην Τουρκία.Απαράδεκτη η Renault με πολλά λάθη στη στρατηγική, αυτοκτόνησε ενώ έπρεπε να κάνει το 1-2.
Κρίμα που εγκατέλειψε ο Raikkonen, θα είχαμε ακόμη περισσότερο χαμό.
Σφαγή και στις πιο πίσω θέσεις, με καταπληκτικό και πεισματάρη τον Button που κέρδισε τρεις θέσεις στους τελευταίους γύρους, και πολλές ανακατατάξεις πάνω στο νήμα χάρη στον απαράδεκτο Sato.
Πολύ καλός αγώνας και από τον DC.
Πολύ αργός ο PDLR και με αρκετά λάθη.ΠΑΝΙΚΟΣ και στα δύο πρωταθλήματα!
ΥΓ1: Ε-Κ-Π-Λ-Η-Κ-Τ-Ι-Κ-Η ψυχραιμία του Alonso στο pit stop, όπως έγραψέ και ο pininfarina
ΥΓ2: Πότε θα ξεκολλήσουμε επιτέλους με τις team orders; Όλες οι ομάδες τις εφαρμόζουν, γαι να μην τις εφαρμόσουν πρέπει να είναι ηλίθιες.
Κράχτηκε η Ferrari στην Αυστρία 2002 γιατί πολύ απλά δεν υπήρχε λόγος να εφαρμοστούν σε εκείνο τον αγώνα. Κάθε φορά που εφαρμόζονται από τότε, βγαίνουν οι θιγμένοι (;) και μας πρήζουν με τα αυτονόητα.
ΕΛΕΟΣ. ΦΤΑΝΕΙ! -
Για τον Φίζικο που πάλι τον κράζουμε, πιστεύω ότι έκανε εκπληκτικό αγώνα σήμερα και μπορούσε άνετα να κερδίσει. Αλλά έπαιξε τέλεια τον ρόλο του για την ομάδα (που τα έκανε όλα χάλια).
Το γλίστρημα μετα τα pit το έκαναν σχεδόν όλοι (και ο Alonso και ο Schumacher) απλά του Fisi φάνηκε περισσότερο λόγω του προσπεράσματος.Στη στούκα Massa-Coulthard πιο πολύ για Μασακία μου φάνηκε παρά για λάθος του Σκοτσέζου. Ευθεία έφευγε το πουλέν του Theofaman
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Στη στούκα Massa-Coulthard πιο πολύ για Μασακία μου φάνηκε παρά για λάθος του Σκοτσέζου. Ευθεία έφευγε το πουλέν του TheofamanΚι εγώ μαζί σου. Ταλιμπάν-ευθεία θα έφευγε το Βραζιλιάνο.
-
Εγω παλι , ειμαι σιγουρος οτι το πρωταθλημα παει στο Γερο-Μιχαλιο ...δεν ανησυχω καθολου ......
Η ανησυχια μου εχει να κανει με την ελευση του Kimi ....λετε στο συμβολαιο που υπεγραψε να υπαρχει ειδικος ορος για την γκαντεμια του???
-
Ο χρήστης Megane II έγραψε:
Στόφα πρωταθλητή είναι να βλέπεις το μονοθεσιό σου στα pit να παίρνει φωτιά,να μην πανικοβάλεσαι και να παίρνεις τον αγώνα.
Ο soon-to-be-οκτακις δεν χρειαζεται αποδειξεις οτι εχει 'στοφα πρωταθλητη.
Δηλαδη αν ειχε πανικοβληθει, τι θα εκανε; Θα εσπαγε στις ζωνες σαν τον zuperman και θα πεταγοταν εξω; Ολο το συμβαν ειχε διαρκεσει ελαχιστα δευτερολεπτα και ηταν υπο τον ελεγχο της πυροσβεστικης ομαδας.
Λιγη βενζινη ειχε χυθει απο το στομιο, δεν καιγοταν το ρεζερβουαρ... Θεαματικο περιστατικο για την TV, μαλλον απλο στην αντιμετωπιση για ομαδα τετοιου επιπεδου. -
Ωραιος αγωνας με εναλλαγες και -επιτελους- πρωταθλημα με αγωνια. Συμφωνω κι εγω οτι δεν πρεπει να γκρινιαζουμε, η χρονια ηταν πολυ ενδιαφερουσα. Ο Σουμι ηταν εκπληκτικος, δεν νομιζω να περιμενε κανεις νικη μετα το Σαββατο... Η Ρενο φανηκαν πολυ δυνατες χτες (αλλα δεν κερδισαν ). Μαλλον πανε τελειως ισοδυναμοι στο φιναλε, αλλα ο γεροπαππους εχει γυρισει την ψυχολογια υπερ του.
Περι team orders: Κατα τη γνωμη μου χτες ειδαμε ξεκαθαρα περιπτωση team orders, τοσο στην περιπτωση του 'φραγματος' των μπλε οσο και στο προσπερασμα που εφαγε ο Φιζικο. Και επειδη ολοι το κανουν, ας επιτραπει επισημως να τελειωνουμε.
Ασφαλως οι team orders της Ρενο χτες δεν ειναι λιγοτερο αποκρουστικες, επειδη γινονται 'συγκαλυμμενα'. Η Αυστρια του 2002 ωστοσο, αγαπητοι ferarristi, ΗΤΑΝ διαφορετικη περιπτωση. Θυμιζω: 6ος αγωνας της χρονιας, ο ΜΣ ειχε 4/5 νικες και μια 3η θεση, η Φερραρι ειναι διαστημοπλοιο μπροστα στους υπολοιπους, οι οποιοι εχουν εγκαταστησει τηλεσκοπια στο κοκπιτ για να τις βλεπουν και λιγο μετα την εκκινηση. Η μοιρα τα εφερε και ο Μπαρικελο ειναι να νικησει. Αφηστε το ρε ευλογημενοι...
Δεν περιμενα να το πω αυτο ποτε, αλλα ελπιζω να το παρει ο Αλονζο. Οχι οτι ειναι καλυτερος απο το Μιχαλακη (ειναι ομως -φετος- ισαξιος), αλλα δεν θα αντεξω το hype που θα υποστουμε αν φυγει με το ογδοο ο επτακις.
-
Σε καποια φαση ....τα 2 Renault και ο Schumi γυρνουσαν 2-3 sec πιο αργα απο όλο το grid ....
Ean ηταν 2 Ferrari και ο Alonso θα ειχαμε τις γνωστες 'παραγκολογιες'..
Τεσπα ...
Νομιζω οτι ο αγωνας ηταν εξαιρετικος αλλα το μονο που με τρομαζει ειναι η χαοτικη υπεροχή των Michelin στις συνθήκες ενδιαμεσο προς βροχινο και της Bridgestone στις συνθηκες ενδιαμεσο προς στεγνό ( μια εικονα που - εν μερη - ειδαμε και στην Ουγγαρια )
θα ηθελα ενα πιο 'οδηγικο' φιναλε .... ή τουλαχιστον ελπιζω σε ενα
-
Και λιγα σχολια για τους πιο πισω, που ξεχασα:
Μπραβο στον Μπατον, και δεν του φαινοτανε...
Για τον Σατο, τι να γραψω... Τζαμπα εχασε ο Χαιντεφελντ 3 θεσεις γμτ (αν και τη μια θα την εχανε ετσι κι αλλιως...). Ο Κουμπιτσα παλι, κουρευε το γκαζον, μαζι με το Λιουτζι. Με τετοια φατσα βεβαια, τι περιμενεις, να ξερει να οδηγει;
Για τον Κιμι, τι να πουμε Προεδρε, παραμενει τουλαχιστον σταθερος... (κριμα, θα ειχε καλο αγωνα και θα προσεθετε και στην εξελιξη της κουρσας συνολικα) -
Ο χρήστης antony baltz έγραψε:
Σε καποια φαση ....τα 2 Renault και ο Schumi γυρνουσαν 2-3 sec πιο αργα απο όλο το grid ....Εκεί έχασαν και τον αγώνα οι Renault, αν περνούσε ο ιταλός τον Αλόνσο πιστεύω θα κέρδιζε...
Από εκεί και πέρα ήταν ξεκάθαρο ότι περίμενε τις ευλογίες της ομάδας (κακό όπως αποδείχθηκε).Συμπέρασμα!
- Σουμάχερ ήταν πολύ καλός και αυτό φάνηκε και από τα προκριματικά και την 6η θέση με τα τραγικά βρόχινα Bridgestone.
- Ο Αλόνσο επίσης αρκετά καλός και χωρίς καμία βοήθεια από την τραγική -χτες-Renault.
- Ο Φισικέλα με τον Μάσσα πιστεύω είναι στην ίδια κλάση αφού με ιδανικό μονοθέσιο -και λίγο άσχημη μέρα των κορυφαίων- μπορούν άνετα να κερδίσουν. Όταν οι συνθήκες δυσκολεύουν τα βρίσκουν αρκετά σκούρα.
Αν και ίσως είμαι λίγο άδικος αφού αν είχαν αφήσει τον Φισικο να περάσει θα ήταν πρώτος. Οπότε σε βροχή να κερδίζεις αγώνα F1 δεν είναι καθόλου ευκολο... Ίσως δεν έχει και κίνητρο δεν ξέρω... - Ο Ραικόνεν το παλικάρι έχει συμβιβαστεί με την μοίρα του και περιμένει να περάσει ο καιρός... Πιστεύω πως θα βγάλει μάτια με την Φερράρι του χρόνου.
Τον Αλόνσο πάντως πιστεύω -όχι άδικα- τον έχουν ζώσει τα φίδια για την επόμενή του ομάδα.
Ωραίος αγώνας!
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Για τον Κιμι, τι να πουμε Προεδρε, παραμενει τουλαχιστον σταθερος... (κριμα, θα ειχε καλο αγωνα και θα προσεθετε και στην εξελιξη της κουρσας συνολικα)
Eτσι είναι γραμματεα..
Εχτες είχε τα 'κεφια' και το στησιμο να κυνηγήσει κατι πολυ καλό αλλά... αυτη η ομαδα δεν σωζεται με τιποτα!
-
Το αστειο παντως ειναι ποσο ο Kimi εχει δεχθει τη μοιρα του. Απλα βγαινει απο το μονοθεσιο, κυριος, τιναζει τη φορμα του και την κανει ή ψαχνει το κοτερο της παρεας του οποτε ο αγωνας γινεται κοντα σε θαλασσα
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Το αστειο παντως ειναι ποσο ο Kimi εχει δεχθει τη μοιρα του. Απλα βγαινει απο το μονοθεσιο, κυριος, τιναζει τη φορμα του και την κανει ή ψαχνει το κοτερο της παρεας του οποτε ο αγωνας γινεται κοντα σε θαλασσαΒαριεται το βαψιμο αλλιως θα το εβαφε μπλε και μπλουμ!
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Το αστειο παντως ειναι ποσο ο Kimi εχει δεχθει τη μοιρα του. Απλα βγαινει απο το μονοθεσιο, κυριος, τιναζει τη φορμα του και την κανει ή ψαχνει το κοτερο της παρεας του οποτε ο αγωνας γινεται κοντα σε θαλασσαΟταν λες τιναζει τη φορμα εννοεις προφανως απο τις καπνες και τα λαδια που πεταγονται απο τον κινητηρα, ε;
Επισης, εχω προσεξει οτι δεν το 'παρκαρει' οπου να'ναι, αλλα κοντα στα πιτς ή στο κοτερο (οταν ειναι εκει), για να μην περπαταει πολυ... -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Επισης, εχω προσεξει οτι δεν το 'παρκαρει' οπου να'ναι, αλλα κοντα στα πιτς ή στο κοτερο (οταν ειναι εκει), για να μην περπαταει πολυ...Η εμπειρια δεν κρυβεται
-
T Ρ Α Γ Ι Κ Η η Bridgestone το Σαββατο... μονο ο ΜΣ μεσα στους πρωτους 12 και μαλιστα 6ος.
Κρίμα για τον Κιμι θα μπορουσε χτες να παρει την πρώτη φετεινή νίκη για την McLaren. Νομίζω ότι αν η McLaren δεν καταφερει φέτος νίκη θα είναι η πρώτη χρονιά μετά από 10-11 χρόνια !!!
Η Ρενώ αν δεν είχε αυτή την 'ατυχία' με τα λάστιχα του Αλόνσο θα μπορούσε να κάνει και το 1-2 χτες
Ο ΜΣ έκανε έναν πολύ καλό αγώνα.
Ο ΑΛΟΝΣΟ, ΟΣΟ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ, ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΘΥΜΗΖΕΙ ΤΟΝ ΣΟΥΜΑΧΕΡ ... είναι ο μόνος οδηγός στο grid που μπορεί να απειλήσει τα ρεκόρ του ΜΣ.
-
H Ρενό team orders ;;;
Tι λέτε ρε παιδιά, η αγία οικογένεια είναι η Ρενό ....Και μετά μιλάτε για την Φεράρι ....
Επίσημο thread: GP Κίνας-Σαγκάη