-
Τα τελευταία 2000 χλμ ακούγεται από την πίσω αριστερά ανάρτηση ένας μεταλλικός θόρυβος όταν ξεκινάει να driftarei (Ζ4 3.0i).. Δηλαδή όταν δέχεται πίεση εκεί!!
Αυτό συμβαίνει και σε απότομη εναλλαγά βάρους!! Δηλαδή αριστερή στροφή drift και μετά στο καπάκι δεξιά!!
Έχει κανείς καμια ιδέα τι μπορεί να είναι?? Μήπως σινεμπλοκ? Τη Δευτέρα θα πάει συνεργείο, απλά θα ήθελα να έχω υπ' όψιν τι ΜΠΟΡΕΙ να είναι!!
-
Τα τελευταία 2000 χλμ ακούγεται από την πίσω αριστερά ανάρτηση ένας μεταλλικός θόρυβος όταν ξεκινάει να driftarei (Ζ4 3.0i).. Δηλαδή όταν δέχεται πίεση εκεί!!
Αυτό συμβαίνει και σε απότομη εναλλαγά βάρους!! Δηλαδή αριστερή στροφή drift και μετά στο καπάκι δεξιά!!
Έχει κανείς καμια ιδέα τι μπορεί να είναι?? Μήπως σινεμπλοκ? Τη Δευτέρα θα πάει συνεργείο, απλά θα ήθελα να έχω υπ' όψιν τι ΜΠΟΡΕΙ να είναι!!
-
Τα τελευταία 2000 χλμ ακούγεται από την πίσω αριστερά ανάρτηση ένας μεταλλικός θόρυβος όταν ξεκινάει να driftarei (Ζ4 3.0i).. Δηλαδή όταν δέχεται πίεση εκεί!!
Αυτό συμβαίνει και σε απότομη εναλλαγά βάρους!! Δηλαδή αριστερή στροφή drift και μετά στο καπάκι δεξιά!!
Έχει κανείς καμια ιδέα τι μπορεί να είναι?? Μήπως σινεμπλοκ? Τη Δευτέρα θα πάει συνεργείο, απλά θα ήθελα να έχω υπ' όψιν τι ΜΠΟΡΕΙ να είναι!!
-
Μπορεί να λυθεί με λίγο σπρέι.
Προσοχή στα πίσω φτερά να μη κάνουν βαθουλώματα όταν το πατάς για να δοκιμάσεις το θόρυβο. Άνοιξε το χώρο αποσκευών και να μπαινοβγαίνει κάποιος.
-
Ψαλίδι, ίσως;
-
Ψαλίδι τότο εύκολα?
Θα το έχω και αυτό στα υπ' οψιν!!Ευχαριστώ!!!
-
Αντώνη τα πίσω αμορτισέρ έχουν ένα πλαστικό προστατευτικό το οποίο πολλές φορές ακουμπάει τη μπουκάλα και ακούγεται σαν μεταλικός θόρυβος. Εμένα π.χ μου ακούγεται πίσω δεξιά από αυτό στα λίγα χιλιόμετρα.
Βέβαια μπορεί να είναι και πίσω top mount αμορτισέρ και να έχει κοπεί. Και σινεμπλόκ μπορεί...
-
file ta top mount einai ta piso giro sta 100euro pane kai ta dio deksi aristero
-
Στην αντιπροσωπεία που το είχα πάει είχαν δει 2 χαλαρωμένες βίδες και μου είπαν πως είναι αυτό!! Έλα όμως που ο θόρυβος συνεχίζει!! Θα το πάω πάλι από βδομάδα.. Ενώ τους είχα πει να δουν μήπως είναι top mount σινεμπλόκ, ή ελατήριο!!
-
Το πιθανότερο είναι top mount που αναφέρθηκε παραπάνω, μπορεί να είναι ελατήριο αν έχει σπάσει η τελευταία σπείρα και δεν φαίνεται αλλά κάνει κλανκ όταν μπαίνεις-βγαίνεις στο αυτοκίνητο (ή το πιέζεις στη δική σου περίπτωση). Πρέπει να πας μερικές φορές μέχρι να το βρούνε.
-
...για να μην ανοίξω θέμα για το δικό μου κρακακρούκα...
Εδω και καμια βδομάδα ακούγονται δύο θόρυβοι στο τουτού οι οποίοι δεν ξέρω αν σχετίζονται μεταξύ τους αλλά τους αντιλήφθηκα ταυτόχρονα.
α) Οταν, εν στάσει, γυρίζω το τιμόνι ακούγεται ένας (βαθύς) θόρυβος σαν τρίξιμο. Γινεται ελάχιστα πιο έντονος όταν φτάνει στο τέλος της διαδρομής (και στις δυο πλευρές). Μάλιστα μετά από μερικές επαναλήψεις γίνεται λίγο πιο έντονος. Δεν ακούγεται πολύ (αρκει να ανοίξεις ένα παράθυρο και να φτάσει στ'αυτιά σου ο ήχος του κινητηρα στο ρελαντί για να τον χάσεις) γι αυτό και δεν ξέρω αν παράγεται μόνο εν στάσει.
Σε έναν γνωστό μου μηχανικό που το πήγα και του έριξε μια ματιά, μου είπε οτι εκ πρώτης ώψεως δεν είδε κάτι ανησυχητικό (καμια διαρροή του υδραυλικού κυκλώματος, τζόγο ή κάτι τέτοιο) και μείναμε στο οτι θα περάσω κάποια άλλη στιγμή για να το δει ενδελεχώς
β) Αντίστοιχου 'βάθους' με τον πρώτο ήχο, ακούγεται σε μικρές ταχύτητες (20-30χαω) όταν περνάω πάνω από ανωμαλίες του οδοστρώματος. Κάτι ακούγεται (ανεπαίσθητα) σαν να κοπανάει
Δεν φαίνεται να έχει αλλάξει κάτι στην αίσθηση ή στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου αλλά η ανησυχία μου είναι μήπως πρόκειται για τα πρώτα σημάδια μιας βλάβης που σήμερα μπορεί να φτιάχνεται με λίγο λαδάκι... κάπου, ενώ λίγο καιρό αργότερα θα χρειαστεί κανα τριψήφιο (μην είναι και τετραψήφιο) ποσό -
FILE TO PROTO TRIKSIMO AN TO AKOYS TA PROINA I MERES POY EXOYN IGRASIA MPOREI NA EINAI TA FRENA SOY KAI SIGKEKRIMENA OI DISKOI SOY NAEXOYN GIALISI KAI NA TRIZOUN O DEUTEROS THORIVOS MPOREI NA SE KOUFANEI ME TIN APANTISI ENA 70% PREPEI NA SOY EXEI PAREI NERA O KATANEMITIS FRENON EXEI ENA POTIRAKI APO KATO KAI EXEI MESA ENA ELATIRIO AYTO MPOREI NA EINAI TO EIXA PATHEI SE ENA MICRA CHALLEGE KAI EIXA ALLAKSEI MEXRI NA TO VREI O MIXANIKOS OLA TA PISO SINEBLOCK POU PANE MAZI ME TA PSALIDIA EUTIXOS TOTE IMOUN AKOMA SE EGKEIHSI KAI DEN PLIROSA DRAXMI STO LEO GIATI TO TRIKSIMO AYTO MOY TO EKANE OTAN PERNAGA SAMARAKIA
-
Tον Ιούλιο του 2005 αγόρασα το αυτοκίνητο.Το Φεβρουάριο μου ανάβει το λαμπάκι της μηχανής.Πάω στη ΒΙΑΜΑΡ και σε διάστημα δύο μηνών μου αλλάζουν,αισθητήρα ΙΝΟΧ,αισθητήρα Λάμδα.Οι ενδείξεις κατανάλωσης στην οθόνη DOT δείχνουν τρελά νούμερα,πχ με το που ξεκινάω με πολύ απαλό γκάζι η ένδειξη είναι 99,9 litr.Kαι η πραγματική κατανάλωση πολύ υψηλή εν σχέσει με το πρώτο οκτάμηνο.Διαρροή λαδιού απο το σανζμάν.Θέλουν να το κατεβάσουν για να αλλάξουν φλάντζα.Κτυπάει ο πίσω άξονας όταν περνάω διαγώνια κάποιο αυλάκι.Καμμένο κομπρεσέρ κλιματιστικού.Πίσω τρίζει σαν αγροτικό.Μεγειά μου.Αν κάποιος γνωρίζει ή έχει αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα,η βοήθεια δεκτή !!
-
Δεν λες ουτα μαρκα, ουτε τπτ...
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Δεν λες ουτα μαρκα, ουτε τπτ...Η ΒΙΑΜΑΡ έχει Σκόντα αλλά τόσες ζημιές...
-
Για να αναφέρεται η ΒΙΑΜΑΡ μάλλον skoda θα είναι
-
ΒΟΗΘΕΙΑ-SKODA OCTAVIA 5-2.0 FSI-4X4-COMBI
λέει ο Λεωνίδας Καλαμιώτης
-
H Mάρκα και το μοντέλο αναφέρονται στην επικεφαλίδα.Καλή η φιλοσοφία αλλά δεν με βοηθάει.Στα test όλων των περιοδικών ειδικού τύπου το OCTAVIA 5-2.0FSI-4X4-COMBI το παρουσίαζαν σαν το αυτοκίνητο που δεν σπάει και δεν χαλάει.Η SKODA όπως και πολλές εταιρείες εξελίσουν τα αυτοκίνητα στη πλάτη μας.
-
οκ, δεν το ειδα... (ετοιμοι να αρπαχτειτε )
-
Δεν αρπάχτηκα.Αλλά όταν έχεις δώσει 29.000 και προσπαθείς να καταλάβεις το γιατί,όλα σου φένονται βουνό.Άσε το δούλεμα από τους φίλους γιατί ήθελα να πάω κόντρα στις ετικέτες.Καλά να πάθω.Ήθελα να υποστηρίξω μιά εταιρεία που ενώ δεν είχε όνομα πίστευα ότι πρόσεχε τη δουλειά της. :
Θόρυβος πίσω αριστερά!!